Beoordelingen over Liechtenstein Apartments

1072 Boedapest, Wesselenyi Utca 18., Hongarije

#1530 van de 2.025 vakantiewoningen in Boedapest

Gebaseerd op 581 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Prima appartement voor een paar dagen.
    • Extra Groot Appartement - Kertész utca 4.

De warmte van het water van de douche was niet constant. Ook stond de verwarming erg hoog, waardoor het erg warm was in het appartement. Dit konden we zelf niet aanpassen.

Het appartement is dicht bij het centrum en gemakkelijk te bereiken. Erg levendige buurt (restaurants, kroegen etc.). Daarnaast was het ontvangst erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Locatie was prima, faciliteiten en personeel vreselijk.
    • Extra Groot Apartment - Wesselényi utca 18.

Je kan niet parkeren bij de accomodatie. We hadden van te voren meerdere malen geprobeerd om contact te zoeken met de medewerkers, echter geen gehoor gekregen. Bij aankomst bleek dat we de volgende dag pas ergens (paar straten verderop) konden parkeren. Wij hebben toen voor een andere bewaakte parkeerplaats gekozen die vlakbij zit. Verwacht dus geen enkele gastvrijheid of behulpzaamheid! Wij hebben helemaal geen medewerkers gezien! Verder was de douche erg vies en stonk naar riool, ook de wc was erg vies.

De locatie van het appartement was prima. Ook de bedden waren goed.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Budapest was mooi maar het appartement viel gigantisch tegen!
    • Extra Groot Appartement - Kertész utca 4.

badkamer was verouderd, niet goed schoon gemaakt en had gebreken zoals knopje om wc door te spoelen was kapot, stang om de douchekop aan op te hangen was kapot. appartement was voor 5 personen, maar je kon maar met zn 2en aan tafel zitten.

Het appartement lag in het centrum, geen geluidsoverlast in de nacht op een enkele sirene na.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Boek beter iets anders...
    • Kleine Appartement (2 Volwassenen) - Wesselényi utca 18.

- Onvriendelijk personeel + spreken en verstaan amper Engels - kamers zijn veel kleiner dan op de foto - je moet 10euro betalen voor de eindschoonmaak, maar proper was het er echt niet! - Als je bij vertrek de afwas niet doen wordt er 5 euro aangerekend. Geen probleem, maar je hebt enkel een oude spons en handzeep ter beschikking... Lekker om achteraf te beseffen dat je eigenlijk uit 'vuile' borden hebt gegeten. - niet alle stopcontacten werken (van andere krijg je een lichte stroomshock) - na het douchen ligt er een grote plas water in heel de bandkamer. - de eigenaars zijn niet te bereiken ( meerdere malen gebeld en gestuurd, nooit antwoord gekregen) - geur en lawaai hinder GEEN AANRADER!!

Locatie en ...Locatie

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Ontvangst, 5 p kamer geboekt.
    • Extra Groot Apartment - Wesselényi utca 18.

Ontvangst, 5 p kamer geboekt. Prijs bij boeken 2 of 3 p gelijk. Kon ik laten zien op scherm. Moest voor 3e p 45 euro betalen. Na 2 uur discussie mochten we alleen in de 4 p kamer. Zeer vervelende ontvangst. Ze liet me 2 uur staan op orthopedische schoenen. Zelfs na telefonische bevestiging booking.com ging ze nog 5 telefoontjes plegen in het Hongaars. Nooit meer daar heen , 3 handdoeken voor 4 dagen, plas water onder koelkast

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Alleen om te slapen
    • Extra Groot Appartement - Kertész utca 4.

Personeel sprak slecht Duits. Appartement is klein. Foto op de site van het uitzicht klopt niet. Er zijn twee dakramen die uitkijken op andere huizen. Tv werkte niet. Bij navraag bleek dit probleem bekend maar de eigenaar had het nog niet gemaakt. We moesten maar met de Powerknop spelen. Soms deed hij het dan.... De douchekop hangverbinding was stuk. Spinnerag in het appartement. 39 euro schoonmaak kosten???

De locatie is prima. Vlak bij de metro U 6. Bedden waren goed.

Heerlijke stad en een fijn appartement om naar terug te keren na een lange dag
    • Kleine Appartement (2 Volwassenen) - Wesselényi utca 18.

De locatie was perfect, in een super leuk stukje boedapest met allemaal restaurantjes en barretjes op loop afstand

Prima plek met 5 bedden
    • Extra Groot Appartement - Kertész utca 4.

Douchekop kon niet bevestigd worden, handdoekhaakje was makkelijk geweest.

Bedden goed. Heet water

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Goede bedden.
    • Extra Groot Appartement - Kertész utca 4.

Airco afstandsbediening was weg en het douchekop ophangsysteem was kapot.

Goede bedden.

• Beoordeeld op: 18 april 2016

een net apartement, schoon goede bedden goede wifi en als je...

ik was met de auto dus iedere dag een parkeerbon, En ja de cafegangers staan voor de deur omdat op 2 meter een cafe is en dat gaat dan door tot 2 uur s nachts iedere dag, maar ik moest iedere dag werken, niet fijn dus

een net apartement, schoon goede bedden goede wifi en als je wilt dicht bij t centrum

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

goed gelegen, goed werkende airco, goede service met...

niet veel lichtinval in de kamer

goed gelegen, goed werkende airco, goede service met huisbaas. Voor ons wat het ideaal voor de tijd die we er doorgebracht hebben.

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

vriendelijke ontvangst en de goede bereikbaarheid van de...

de entree was nogal onwaarschijnlijk, geen receptie maar gewoon een pand met verder woningen en kantoren

vriendelijke ontvangst en de goede bereikbaarheid van de staf tijdens ons verblijf

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

vriendelijke personeel.

trap in de appartement. Wij wilden liever gelijkvloers hebben ivm onze leeftijd.

vriendelijke personeel. Goed berijkbaarheid

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

een mooi appartement.

130 euro per week 5 dagen, beetje duur maar dan heb je ook wat

een mooi appartement. luxe en compleet