Beoordelingen over Paprika Apartments In City Center

9,7

9,8

9,7

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Super locatie, heel fijne uitvalsbasis om de stad te gaan bezichtigen.
    • Studio Appartement

Als ik echt iets moet bedenken het zenderaanbod op de TV.....

Boedapest is een geweldig mooie stad en zeker een bezoek waard. Ligging uitstekend. Veel bezienswaardigheden binnen loopafstand. Tram- en metrostations binnen steenworp afstand. Supermarkt aan de overkant. Allemaal top. De gastvrouw stond ons al op te wachten. We hadden transfer van vliegveld naar appartement laten regelen. Alles netjes op tijd. Heel vriendelijke ontvangst en prima uitleg. PC en wifi en TV aanwezig. Bed lekker breed en goed matras. Sanitair en rest van het appartement netjes schoon. Appartement ligt op de eerste etage naast een drukke weg naar bars en waar tot in de nacht auto's en toeristen soms luidruchtig voorbij komen. Viel ons niet tegen, want je zit nu eenmaal midden in het drukke centrum en niet in het Hilton op 20 hoog. Maar wanneer je van een absoluut stille nacht houdt, dan kun je beter buiten het centrum boeken. We een hele fijne periode in Boedapest doorgebracht, met dankzij het Paprika appartement.

Super locatie!
    • Studio Appartement

• Beoordeeld op: 18 februari 2016

Uitstekend appartement op een fantastische locatie!

Uitstekend appartement op een fantastische locatie! Prima ontvangst en service.

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Locatie (perfect!

Locatie (perfect!), hygiene, vriendelijkheid en stiptheid van de eigenaresse