Beoordelingen over Szidónia Manor House 4-sterren

9451 Röjtökmuzsaj, Röjtöki út 37., Hongarije

#1 van de 1 hotels in Röjtökmuzsaj

Zalige ligging zo rustig.
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Kwamen onze kamer niet poetsen, bleek dat je een kaart aan je deur moest hangen dit was ons niet meegedeeld. Ook moest je aan het buitenzwembad handdoeken gaan leggen anders had je geen ligbedje.

Zalige ligging zo rustig. Heel mooi park. Mooi binnen en buitenzwembad. Ook welnes is super. Ontbijt en avondeten was heel lekker.

vooraf twee identieke ruime kamers gereserveerd maar bij...
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

vooraf twee identieke ruime kamers gereserveerd maar bij aankomst bleek er één ruime kamer en één zeer kleine kamer te zijn voorzien waarbij de kleine kamer onder het dak lag en dus bloedheet was, een slecht functionerende douche, een niet functionerende tv en een slecht bed had. een upgrade bleek niet mogelijk want alles zat vanwege een huwelijk vol. absurd is dat je voor beide kamers wel het zelfde bedrag wordt aangerekend.

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Het personeel is buitengewoon vriendelijk en gastvrij.

Het personeel is buitengewoon vriendelijk en gastvrij. Het hotel is niet alleen gevestigd in een fraai, authentiek 18e-eeuws landhuis, maar ligt ook nog eens in een prachtig park. Er liep zowaar een ooievaar rond. Ik heb me er de koning te rijk gevoeld.