Beoordelingen over Abi Bali Resort and Villa 4-sterren

Jl Karang Mas Sejahtera No 89, 80361 Jimbaran, Indonesië

#13 van de 51 hotels in Jimbaran

Luxe hotel, iets wat ver van alles.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het hotel hadden we een scooter gehuurd. Wanneer je bij een wat luxer hotel een scooter huurt, verwacht je ook wel een degelijke scooter. Echter was de scooter die wij kregen de slechtste scooter die we gehad hebben op Bali. De helmen die we kregen waren ook kapot, waardoor de functie van de helmen weg was. Toen we vroegen om andere helmen, werd dit wel netjes geregeld door het personeel. Daarnaast ligt het hotel wat afgelegen waardoor je wel gebruik moet maken van een taxi of scooter wanneer je ergens naar toe wilt gaan.

De kamer is heel ruim en de badkamer is prachtig. In de badkamer lagen verschillende dingen voor je klaar, water, badjas, slippers, nagelvijl, badmuts, kam etc. Omdat onze vlucht pas 's avonds vertrok, mochten wij na het uitchecken nog gebruik maken van het zwembad en de douche bij de sportschool. We kregen zelfs nieuwe handdoeken. Ook het eten in het restaurant bij het hotel smaakt goed!

Prachtige accomodatie mooie ruime kamers met een erg mooie...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

Niks alles was prima

Prachtige accomodatie mooie ruime kamers met een erg mooie badkamer. Bij de receptie was Issendra zeer aardig, staat voor je klaar elk moment. Abi Bali is een aanrader. Ligt een paar minuten met de scooter van de restaurantjes en het strand. Wij komen hier zeker nog een keer en is een aanrader.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Rustig en mooi resort met heel vriendelijk en attent personeel. Prachtige zwembaden, heerlijk ontbijt en dinner. Ruime kamer, unieke badkamer met open douche waarbij de privacy toch gegarandeerd blijft. Shuttle bus voorziening elke 2 uur.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

oke
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

zeer slechte bediening bij restaurant .meer aandacht in film op computer dan in gasten

ontbijt prima',obers zijn meer geintereseerd in film kijken op computer en telefoonchat dan in de klant wat ook 4 jaar geleden ook het geval was .dat houd in dat je totaal niet interessant ben en moet afwachten of ze tijd hebben .zeer vervelend

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Mooi resort op maar 20min rijden van de luchthaven.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooi resort op maar 20min rijden van de luchthaven. Vanaf hier kun je makkelijk een scooter huren en overal heen rijden. Wij zijn naar uluwatu gereden en 's avonds naar jimbaran geweest. Dit was onze laatste nacht en omdat wij de volgende dag pas 's avonds gingen vliegen wilden wij een late check-out. Helaas waren alle kamers bezet, maar gelukkig hadden ze bij de sportschool nog een aparte ruimte met een douche waar we gebruik van mochten maken. Toen we in de na middag terug waren, kregen we netjes handdoeken en konden we ons opfrissen voor onze vlucht. Koffers werden netjes in een kamer bewaard.

Alles is heel erg ruim en schoon

Alles is heel erg ruim en schoon

Te duur hotel met onvriendelijk personeel en zeer slecht eten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eten was belachelijk slecht en personeel helemaal niet behulpzaam

Grote kamer met privé zwembad en buiten douche !

• Beoordeeld op: 23 januari 2015

De grote van de kamer en bed.

In het restaurant waren veel vliegen aanwezig

De grote van de kamer en bed. Badkamer was super zeker de buiten douche. Omdat er weinig gasten waren hadden wij de zwembad voor ons zelf.Personeel waren vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2015

Heerlijke kamer en rustig zwembad!

ligging in brak liggend terrein

Heerlijke kamer en rustig zwembad! Spa in verhouding prijzig maar heerlijk