Beoordelingen over Adi Dharma Cottages 3-sterren

Jl. Legian 155, 80361 Legian, Indonesië

#27 van de 145 hotels in Legian

Een oase in de drukte van Legian Kuta
    • Aanbieding - 2 Superior Tweepersoonskamers met 1 of 2 Bedden

De afvoer van de badkamer kan wel wat onderhoud gebruiken.

De kamers waren zeer ruim en straalden rust uit. Je kon in de late avond rustig slapen en dat terwijl wij in de drukste en waarschijnlijk de meest gezellige gedeelte van Kuta zaten. Je kunt elk moment de drukte of rust opzoeken. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam zowel die van facilitaire zaken als die van de receptie en restaurant. We hebben gretig gebruik gemaakt van de zwemfaciliteiten. Het restaurant heeft een breed assortiment aan heerlijk eten.

• Beoordeeld op: 4 april 2017

Super en relaxed!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De temperatuur van het zwembad mocht wat lager zijn!

Het ontbijt was eenvoudig, maar goed! De kamer was zeer ruim en pas gerenoveerd! Verder is het lekker rustig op het complex en de drukte kun je direct opzoeken als je de straat oploopt!

• Beoordeeld op: 6 november 2016

complex in oude bali stijl
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de omgeving is erg druk, was wel een beetje bekend, maar was ondanks dat het laagseizoen was toch wel heavy

Leuk zwembad en je kon ook gebruik maken van de hotel faciliteiten 2 straten verder

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

Het Resort bij elkaar is prachtig.

Bij aankomst, bleken we bij het andere gedeelte te zijn (Adi Dharma Hotel) de receptie was druk bezig (hebben daar 20 minuten stilzwijgend gewacht) uiteindelijk maar gevraagd of alles in orde was en kregen we dus te horen dat we bij de "Cottages" hadden moeten zijn (ongeveer 500 m verder) maar dat we wel in het hotel een kamer konden krijgen. Dit wilde we niet, we wilde de kamer die we geboekt hadden. Deze bleek niet beschikbaar aldus de receptie maar na 2 dagen weer wel, dan konden we van kamer wisselen. Na wat boze woorden uiteindelijk ons zin gekregen en was het toch weer wel mogelijk. We kregen wel netjes een shuttle vervoer naar het andere gedeelte. Eenmaal daar werden we in kamer 416 gezet, een achterliggend kamertje in het hoekje van het Resort op de bovenste etage (geen lift) en pal aan de drukke straat waar tot laat in de nacht muziek van de bars en cafés te horen was. Opnieuw naar de receptie en gevraagd om een nieuwe kamer. We verbleven hier overigens 5 nachten .... Gezien het tijdstip (ongeveer 20.00) was het niet nu mogelijk een andere kamer, maar vanaf de dag erna wel, of we dan nog wel even een toeslag konden betalen van 100.000 per nacht i.v.m. de zogeheten "upgrade". Geen excuses verder .... Na de kamer de volgende dag gezien te hebben, hebben we dit maar toch gedaan omdat we onze laatste dagen tegemoet gingen en dit gewoon goed moest worden. De andere dagen in de nieuwe kamer (kamer 435) waren prima. Ten slotte: personeel bij receptie , zo niet behulpzaam, je vraagt om een taxi naar het vliegveld (20 min rijden) blijkt te veel moeite .... na 20 minuten te wachten zelf maar naar de straat gelopen en binnen 2 minuten zaten we in een taxi.... jammer! Heel erg jammer.

Het Resort bij elkaar is prachtig. Wanneer je vanaf de drukke straat kijkt, zou je dit niet verwachten. Het is heel erg mooi opgezet.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

In de drukste straat van Legian zou je niet denken dat de...

Bij voorkeur na lange vliegreis volgende keer geen party plaats maar een mindere bekende plaats is toch wel een aanrader vinden wij!

In de drukste straat van Legian zou je niet denken dat de appartementen toch stil&rustig zijn. En het zwembad was fijn en voor ons een pluspunt!

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Mooie kamer, met prettige airco

Soms geluidoverlast van Disco overkant straat

Mooie kamer, met prettige airco

• Beoordeeld op: 14 december 2015

de accomodatie en vriendelijk van het personeel

de drukte aan de hoofd straat inde avond alleen file

de accomodatie en vriendelijk van het personeel

• Beoordeeld op: 26 april 2015