Beoordelingen over Aleesha Villas and Suites 4-sterren

Jl Kesari II Gg Tegal Sari, 80227 Sanur, Indonesië

#24 van de 74 hotels in Sanur

9,7

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Prachtige villa en behulpzame personeel!
    • Superior Villa met 1 Slaapkamer en een Eigen Zwembad

Niks.

Mooie villa met prive zwembad. Precies zoals op de foto's. Vriendelijke personeel en zeer behulpzaam. Wij zouden hier zeker terug willen komen in de toekomst!

kamers zijn groot
    • Deluxe Villa met 2 Slaapkamers en Eigen Zwembad

1 Kamer had een rioleringsprobleem + lucht. Voor gecompenseerd maar dat lost het probleem niet op. Het ontbijt en aankleding is teleurstellend. Het zwembad is klein, zoals het bijbehorende terras gegeven het aantal gasten. De afstand tot het stadscentrum is loopbaar maar ik had liever dichterbij het strand gezeten. Accommodatie heeft geen bar

kamers zijn groot

Wij zaten in Villa Anna deze was erg ruim.
    • Superior Villa met 2 Slaapkamers en een Eigen Zwembad

In eerste instantie lijkt het schoon. Maar er werd niet overal goed gereinigd. We hadden veel last van rupsen die in het huis kropen maar ook in het zwembad. De tuin was erg klein. Kon nauwelijks ligbed verplaatsen rondom zwembad. Villa ligt helemaal ingebouwd tussen andere gebouwen. S avonds door donkere steegjes lopen naar restaurants. Ontbijt was niet heel kekker. Droge broodjes en fruit leek niet vers. Het water uit de kraan stonk. We kregen hier ook diarree klachten.

Wij zaten in Villa Anna deze was erg ruim. Voldoende ruimte voor vier personen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

'Oase' zeker om nog een keer te gaan.
    • Deluxe Suite

De villa's liggen vrij afgelegen, wat op zich niet zo erg is, want je hebt volledige rust. Echter de weg naar de villa's is slecht verlicht, wat het lastig maakt om in de avond te wandelen. De airco was niet op 'zachtjes' te zetten en stond direct op het bed gericht.

Alles! Het was heel mooi, schoon en rustig. Schitterende kamers met een hele mooie badkamer. Makkelijke roomservice tegen normale prijzen. En de beste massage gekregen van de hele vakantie. Personeel was heel vriendelijk en stond gelijk klaar als je ergens om vroeg.

Geweldig mooi!
    • Superior Villa met 2 Slaapkamers en een Eigen Zwembad

Ligt wat verder van alle restaurantjes maar goed te doen. Dame bij de receptie niet echt vriendelijk zoals je in Indonesië gewend bent.

prachtige villa waar het aan niets ontbreekt.

Luxe suite in een saaie omgeving
    • Deluxe Suite

De locatie is erg verscholen en je moet 's avonds door donkere straatjes wandelen. Er is in de nabije omgeving niets te beleven en ook Sanur is saai (ondanks wat er wordt geschreven in alle goede beoordelingen in blogs en beoordelingssites). 's Avonds stijgt er een vieze geur op uit het moeras dat naast de locatie ligt.

Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam en de villa's en suites zijn ruim en luxe. Het zwembad is heerlijk maar er zijn te weinig ligstoelen om lekker op te relaxen.

Fijne villa's
    • Deluxe Villa met 2 Slaapkamers en Eigen Zwembad

Vooral het personeel was super. Ze hebben ons echt alles voor ons geregeld van scooters tot het vervoer van Bali naar Nusa en Lombok. Echt geweldig.

Verbleven in de Nusa Dua suite;
    • Deluxe Suite

Het ontbijt kon misschien iets uitgebreider.

Verbleven in de Nusa Dua suite; zeer grote kamer vlak aan het zwembad. In de badkamer is douche en bad. Alles kraaknet! 10 minuten wandelen naar het centrum en 15 minuten naar het strand. Maar wel heel rustig! Ontspannen tijd beleefd!

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Verblijf ok, eten niet doen
    • Deluxe Suite

Op de foto's zien de suites er prima uit. In eerste instantie is dit ook zo als je binnen komt. Wanneer we echter beter keken zagen we dat de afwerking van de kamers te wensen over liet. Er zat ruimte tussen plinten waar vuil zich ophoopte. De kamers werden niet goed schoongemaakt en op blote voeten door de kamers lopen voelde daarom niet erg prettig. Ook het bestek in de keuken was niet schoon. Het eten was wat ons betreft zwaar teleurstellend. We hebben hier één avond gegeten en hadden tijdens het eten het idee dat het niet vers was en waarschijnlijk in de magnetron was opgewarmd. Na het eten werden wij vrijwel direct ziek en hebben de rest van de avond en nacht met diarreeklachten op onze kamer doorgebracht. De volgende ochtend nog wel ontbijt geprobeerd maar hier kregen we droge, voorverpakte afbakbroodjes geserveerd en een fruitsalade onder vershoudfolie die we gezien de ervaringen van de avond daarvoor niet hebben geprobeerd.

Rustig gelegen met mogelijkheid voor massage bij het zwembad wat een leuke bijkomstigheid is. Het personeel is bijzonder servicegericht en aardig. De kamers zijn ruim met twee airco units die de kamer makkelijk op temperatuur konden houden.

Eerste indruk : mooi, tweede indruk viel erg tegen:(
    • Deluxe Suite

Er zaten grote kakkerlakken in de badkamer , er was geen warm water (een bad met koud water is niet echt aangenaam) het ontbijt gedeelte was erg vuil , ook een glas vol tandpasta van de vorige gasten in de badkamer. Zeer slecht beeld op de tv, slechte wifi. En het personeel was niet erg behulpzaam.

Zeer ruime kamer met keuken (mogelijkheid om zelf ontbijt klaar te maken)

Een paradijsje.
    • Superior Villa met 2 Slaapkamers en een Eigen Zwembad

Er is wat weinig vegetarisch eten in het restaurant te krijgen. Maar de kok heeft wel een smakelijke maaltijd klaargemaakt.

Prachtig ingerichte ruimte kamers met een privé zwembad. Het personeel komt ter plekke het ontbijt klaar maken. Er is een mooie buiten douche en binnen een prachtig bad. Voor een romantische avond kun je de kamer vol met kaarsen laten zetten.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

We hebben wel tevreden met de villa (bedden, zwembad en eten).
    • Executive Villa met 2 Slaapkamers en een Eigen Zwembad

De vloeren moesten goed schoongemaakt. De weg naar de villa Grace zag ik de vloer was allemaal groen. Zonde.

De kamers waren geweldig en de badkamers moesten nog meer schoonmaken (wastafel en wanden waren niet goed schoongemaakt). Moeten nieuwe prullenbak in villa Grace.

Heerlijk!
    • Deluxe Suite

Het eten was niet helemaal zoals verwacht. Voor het ontbijt kun je ook kiezen om zelf iets te maken.

Er zijn acht villa's die een zwembad delen. Kleinschalig, zeer luxe, prachtige kamer, badkamer en keuken. Zwembad voor de deur. Gastvrijheid hoog. Strand, winkels en restaurants op loopafstand.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Geen aanrader
    • Deluxe Suite

Alles ,wij hadden er iets meer van verwacht. Bereikbaarheid slecht. De keuken was om 19.00 uur gesloten. Ontbijt zeer slecht, personeel onvriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

matig ontbijt, geen afwisseling

matig ontbijt, geen afwisseling

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Grote ruime kamers, mooi zwembad
    • Deluxe Suite

Kamers aan elkaar verbonden, waardoor erg gehorig. Redelijk ver lopen naar het strand 20 min, locatie is niet top

Grote ruime kamers, mooi zwembad

Prima villa's
    • Deluxe Suite

Ontbijt was erg eenvoudig. Voor de rest alles prima.

Mooie grote kamers. Direct aan t zwembad.

Grote ruime kamer, zwembad
    • Deluxe Suite

Muffe geur, geen ventilatie. Niet zo vlak bij strand als werd gesuggereerd

Grote ruime kamer, zwembad

Prima ontbijt, zeer vriendelijk en gastvrij personeel

Prima ontbijt, zeer vriendelijk en gastvrij personeel

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Lekker rustig en stil. Lekker man

Niks viel me tegen.

Het personeel was super vriendelijk en in alles bereid te helpen. Het is een oase van rust 100m van een druke weg.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Perfect !
    • Deluxe Suite

Goede huisjes, goede badkamer maar geen warm water. Zwembad is prima, personeel vriendelijk en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

De villa is echt prachtig.

De ligging vinden wij het enige nadeel Sanur is niet echt ons ding.

De villa is echt prachtig. Bij aankomst was de villa echt prachtig verdsiert dit omdat het onze huwelijksreis was! Evy is echt een geweldige hostes die je het helemaal naar het zin wilt maken! Echt een aanrader!