Beoordelingen over Bali Agung Village 3-sterren

Abimanyu, Sarinande Lane No.3 PO BOX 2089, 80361 Seminyak, Indonesië

#167 van de 611 vakantiewoningen in Seminyak

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Mooie kleinschalige accommodatie dicht bij strand
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was ok maar niet top Badkamer redelijk klein en mag opgefrist worden Geen muskietennet

Vriendelijk personeel, gastvrij Goede locatie, dicht bij strand en Double six Beach. Iets verder van de hoofdstraat verwijderd Mooie accommodatie, niet heel groot wat het net aangenaam maakt Gratis pick up van luchthaven

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

we hebben een heerlijk verblijf gehad en zeker voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kastruimte in de kamer en de lakens van het bed hadden wat vaker verschoond mogen worden.

het personeel was erg vriendelijk. Er heerste ook een heerlijke rust, terwijl het daarbuiten in het dorp erg hectisch was. De keuken was ook prima en niet duur.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Goed lokatie, vlakbij grotere wegen met veel winkeltjes en...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Klein zwembad, altijd druk.

Goed lokatie, vlakbij grotere wegen met veel winkeltjes en restaurants in de buurt. Kookles hier is echt een aanrader. Vriendelijk personeel, behulpzaam.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Super mooie locatie en vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel mooi verblijf, hier kom je heerlijk tot rust buiten de drukte van Seminyak. Sfeerfol onderkomen en heerlijke bedden. Behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Gezellig en rustig hotel weg uit de drukte maar toch heel...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gezellig en rustig hotel weg uit de drukte maar toch heel centraal en of loopafstand van het strand. Gratis shuttle naar de luchthaven is ook erg fijn!

• Beoordeeld op: 14 september 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer (met name de badkamer) is echt aan een opknapbeurt toe. Verder past de muziek in de receptie niet bij de balineese sfeer van het hotel.

Prachtige tuin en rustig maar toch centraal gelegen

Locatie dicht bij het strand, fijne sfeer omdat het een...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het inchecken had iets sneller gekund.

Locatie dicht bij het strand, fijne sfeer omdat het een klein resort is. Prima ontbijt. Personeel vriendelijk. Kamers netjes en schoon. Goede airco

Goede locatie, kregen gratis update naar villa (weliswaar...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Matig ontbijt, nauwelijks stopcontacten in slaapkamer, klein zwembad

Goede locatie, kregen gratis update naar villa (weliswaar omdat onze kamer op de inchecktijd nog niet was gepoetst), uitgebreide menukaart

Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet heel veel te zien in de directe omgeving. Voornamelijk winkelen en het strand. Leuk voor 3 dagen maar om bijzondere dingen te zien raad ik aan om door naar Ubud te gaan

Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam. Mooie schone kamer. Redelijk centraal.

We hebben 3 heerlijke dagen gehad bij Bali Agung Villa.
    • Deluxe Villa

Er viel niks tegen, alles was top!

We hebben 3 heerlijke dagen gehad bij Bali Agung Villa. Het personeel is heel vriendelijk en niks is teveel gevraagd, wij voelden ons zeer welkom en de kinderen hebben het reuze naar hun zin gehad. We verbleven in een deluxe villa, de kamers waren schoon en goed onderhouden. Het ontbijt was prima, niet uitbundig, maar alles was vers en smaakte goed. Kortom, een heerlijke plek om een aantal dagen te vertoeven, zeker een aanrader!

Vriendelijkheid personeel, gratis shuttle vanaf vliegveld,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt en smoothies aan het zwembad zat weinig smaak aan, met en locatie tov de stad kan beter!

Vriendelijkheid personeel, gratis shuttle vanaf vliegveld, prima zwembad om aan te liggen. Fijne en grote kamer. Het is een zeer rustig resort. Perfect!

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was matig en het zwembad was niet erg groot

De kamer was geweldig, proper en ruim. Een rustige locatie en toch vlakbij het centrum van Seminyak bij de winkeltjes.

Perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Had een begane grond kamer aangevraagd. Er waren nog veel beneden kamers vrij, het hotel was zeker niet vol bezet, toch kregen wij n kamer eerste verdieping. Jammer dat er zo weinig mensen gebruik maakten van de lunch noch het diner.

Sfeervolle multifunctionele gezellige hal. De inrichting is Balinees maar ook eigentijds.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Allemaal met een aangename en verwelkomende glimlach. Propere goed uitgeruste kamers. Mooi zwembad. Rustig gelegen en toch in het centrum.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

De setting van het hotel - heel groen en traditioneel...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel aan de receptie had wel iets meer kunnen mee denken met een aantal vragen die ik had over transport naar mijn volgende destinatie. Het ontbijt vond ik persoonlijk ok, niks speciaals.

De setting van het hotel - heel groen en traditioneel Balinees en in een rustig gelegen deel van Seminyak.

Super hotel met vriendelijk personeel op een ideale ligging!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tweede keer dat ik hier verbleef. Het is altijd netjes en het personeel is erg aardig. Ligging vind ik ideaal, dicht bij het strand, maar ook dicht bij het centrum van Seminyak.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Zeker een aanrader voor wie niet gelijk in het centrum wil zitten, maar wel in de buurt!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst kregen we een van de kamers op de begane grond. Bij terugkomst van diner bleek de airco op de kamer het niet (goed) te doen. We hebben toen om andere kamer gevraagd. Zonder moeite kregen we gelijk een nieuwe kamer. Personeel is heel vriendelijk!

• Beoordeeld op: 22 november 2017

In balinese sferen op rustige lokatie op loopafstand van alle
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

8 nachten verbleven en een keer in avond warme melk gevraagd voor baby. Kregen klein lauw glaasje maar werd wel rp 22.000 voor gerekend.

Prachtige tuin, rustig gelegen, lekker bed, vriendelijk personeel en toch op loopafstand van restaurants en strand.

Relaxed maar ook fun (strand en restaurants dichtbij).
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligbedden bij het zwembad waren al vroeg bezet.

Ligging uitstekend: vlakbij strand en restaurantjes, maar toch kampong gevoel (rust). Zeer mooie beplanting.

Prima hotel voor 2 a 3 dagen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lag een beetje afgelegen en alles was net wat kleiner dan verwacht, kamer en zwembad voorop.

De hotelkamer heeft een mooie en unieke deur, prachtig om te zien, elke keer dat je de kamer in gaat voelt het alsof je een paleis betreed.

Resort ligt geweldig.
    • Deluxe Villa

Fijn ruim huisje. Schoon. Lekker ontbijt. Resort ligt dicht bij de winkeltjes en met 5 minuten lopen Ben Je op het strand. Toch hoor Je niks van de drukte.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Heerlijk rustig en fraai verblijf in nabijheid van hectiek en super strand/zee Seminyak
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooi fraai opgezet complex (als een village). Alles in prima staat. Mooi zwembad. Vriendelijk personeel. Op loopafstand van strand (fantastische stranden en zee!!!) en winkels/horeca met voordeel van de rust. Prima ontbijt.

Mooi, netjes, aardige mensen & lekker eten!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was niet super, fruit lag lang ongekoeld. Zwembad bedjes op 2 na allemaal in de schaduw. Verder niks op te merken.

Vriendelijke mensen, lekker eten, locatie was goed, scooter kon je huren bij de accomodatie. De accomodatie is heel rustig in het drukke Seminyak en het ziet er super verzorgd uit. Tuin en de mooie rieten hutjes zijn prachtig! We werden ook netjes opgehaald van het vliegveld, gratis.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Plek om steeds terug te komen

Weinig kastruimte, weinig stopcontacten

Geweldige plek om steeds terug te keren. Heerlijk resort, prima rustige locatie, vlakbij stad en strand. Geweldig lief en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Rustige locatie in onrustige omgeving
    • Deluxe Villa

- in de 2 1/2 dag dat wij er waren hebben wij tot drie keer toe kakkerlakken in de badkamer aangetroffen. - het water van de douche was koud en bleek keer op keer pas na 20 minuten en melden bij de receptie warm te worden. - het zwembad was klein

- de villa die wij geboekt hadden was ruim en fraai ingericht - personeel zeer hulpvaardig en vriendelijk

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Leuk hotel in rustige oase van Balinese gast vrijheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helaas was het deze keer erg druk,veel grote gezinnen.waar er in de ochtend al geen plek meer was bij het zwembad.dat vond ik erg vervellend.

Hotel ligt op een een goede locatie,echt balinees met mooie tuin.zijn er voor de 3keer dat zegt genoeg.en de mensen zijn super gastvrij.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Heerlijk hotel in Seminyak
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lopen naar het strand is 5 minuten, maar wel een drukke en smalle weg waar je moet wandelen

Super fijn hotel, lekker ontbijt en goed restaurant. Schone kamers, prima airco en heerlijke douche. Handdoeken voor zwembad of strand. Eigen taxi vervoer. Excursies boeken is mogelijk.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Geweldige lokatie, maar verouderd hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers, met name de badkamer moet echt gerenoveerd worden. Mijn wc-pot hoorde ik elke dag wel een keer gorgelen, waarna het waterniveau in de pot was gezakt, met als gevolg een open riool, met de bijbehorende lucht. Ook de kalkaanslag op de muren en het glaspaneel zorgt voor een onhygiënisch aangezicht. Het is een traditioneel Balinees huisje, met een bijbehorend kleine entree, maar om dan meteen ook de badkamerdeur klein te houden. Ik ben 1,89 en moest goed bukken om er doorheen te kunnen lopen.

De lokatie is echt top, je zit precies tussen het strand (5 minuten lopen) en de leuke winkeltjes in. En het personeel is (zoals in heel Indonesië volgens mij) super lief. Ook ben ik fan van het ontbijt met elke dag vers fruit en typisch Indonesisch warm eten.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Good value for money
    • Deluxe Villa

Dicht op elkaar gebouwd, daardoor benauwde het ons enigszins. Kamer heeft open verbinding met buiten, dus insecten. Zelfs een gekko op de kamer.

Gratis haal en breng service luchthaven Wij verbleven in een villa. Die zijn lekker ruim.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Vergane glorie
    • Deluxe Villa

De luxe villas zijn slecht onderhouden. Toilet zo oud en dus onhygiënisch, kan echt niet voor deze prijs. Airco niet optimaal. Iedere dag lagen er houtsnippers die uit het dak kwamen. Geen goede afsluiting ramen en deur, daardoor veel ongedierte en warmte. Handdoekenrekje zo oud en vies, geen meerwaarde. Kortom voor deze prijs zijn er veel betere alternatieven.

Locatie is dichtbij het strand en ligt centraal. Mooie Balinese opzet van het hotel. Gratis pick-up.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Voor het geld wat we moesten betalen vonden wij het tegenvallen.
    • Deluxe Villa

De lakens zagen er bij aankomst niet fris uit. en ze roken echt alsof ze al gebruikt waren. Leek wel of ze niet verschoond waren van de vorige bewoners. Je kon het ook zien aan de vouwen in de lakens en de smoezelige kleur. Na melding is het wel verschoond. Badkamer ook niet echt schoon. Veel te veel bloemenparfum gespoten in de kamer. Bovendien stond er op booking.com dat de Villa 143 m2 zou zijn, nou dat was deze echt niet. Ook niet met de buitenplaats. We hadden een hemelbed met klamboe. Klamboe zag er smoezelig uit en op het dak van de klamboe lagen oude stukjes hout en takjes. Zwembad klein en je kunt je bedden niet draaien.

Ambiance.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Schone, comfortabele kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Schone, comfortabele kamers. Alles aanwezig wat je nodig hebt. Alles in zeer goede , verzorgde staat.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima ontbijtbuffet. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Hadden en leuke kleine villa met alle comfort. Goed restaurant!

De rustige ligging in Seminyak, goed ontbijt, goed...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De rustige ligging in Seminyak, goed ontbijt, goed onderhouden

Zeker aan te bevelen!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie locatie, supervriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, schoon!!! Toppie!!!

Zeer vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer vriendelijk personeel. We hadden een prachtige “ villa” met mooie ruime badkamer.

Prima en relaxed, dicht bij het strand
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De rust en de groene aanplant

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Best ver nog van seminyak square viel beetje tegen.

Veel groen in oude Balinese stijl. Niet heel groot. Prima ontbijt veel keuze.

Prima verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer is verouderd waardoor het niet hygiënisch leek.

Het personeel was vriendelijk en de sfeer van de hutjes met de tuin waren goed!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Kleinschaligheid
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine vieze badkamer, bedden waren hard en de boxspring veren waren los. Eten was karig en eentonig.

Kleinschaligheid

Prima hotel op centrale plek in mooie rustige zijstraat

Zwembad wat verouderd

Rustig maar ook mooie centraal gelegen. Uit de echte drukte Vriendelijk personeel Mooie tuin

prima verblijf tegen redelijke kosten
    • Deluxe Villa

Ruimte rond zwembad is niet ideaal

De ongedwongen sfeer

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Heerlijke oase van rust, dicht bij t stand
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad kan wel een facelift gebruiken.

Heerlijke oase van rust, dicht bij t stand

Een oase in Seminyak
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sfeervolle, zeer rustige locatie, een oase bijna, in eem redelijk hectisch plaatsje. Mooie kamer, prima personeel.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

sfeervol
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

standaard kamers vielen tegen - luxe villa's beter maar enigszins vervallen

Keuken is voortreffelijk, vriendelijkheid van personeel, locatie

Prima keuken!
    • Deluxe Villa

Prima keuken!!! Fijn zwembad!!

Ruime schone kamer
    • Deluxe Villa

Airco had moeite om de temp laag te houden

Ruime schone kamer

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Het ontbijt was goed.
    • Deluxe Villa

De airco werkte niet optimaal.

Het ontbijt was goed. Het personeel erg behulpzaam. Mooie villa, met heerlijk douche.

Heel goed bed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mieren en muren die afbrokkelen

Heel goed bed

Heel schoon en lief personeel

Heel schoon en lief personeel

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Prachtig resort
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De harde stoelen op het balkon

De ruime kamer, het grote balkon en het prachtige uitzicht en de mooi onderhouden tuin.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

De Balinese uitstraling
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat er geen kortere weg is naar de hoofdregel

De Balinese uitstraling

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Goed gelegen hotel met vriendelijke bediening

geen

wel gelegen, vriendelijk personeel.

Super mooi verblijf om de vakantie in Bali te starten en te eindigen
    • Deluxe Villa

Het zwembad is niet echt geschikt voor kleine kinderen

Mooi opgezet resort en een heerlijke tropische tuin.

Wifi, restaurant

Wifi, restaurant

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Rustige locatie in drukke stad

Zwembad heeft opknapbeurt nodig

Privacy

• Beoordeeld op: 8 november 2017

prima verblijf tegen redelijke kosten

Krapte rond zwembad

Luxe vila uiterst ruim

De nega relaxte sfeer midden in de drukte van Semiyak, t...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De nega relaxte sfeer midden in de drukte van Semiyak, t reuze aardige personeel! Mooie tuin!

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Goed maar niet speciaal
    • Deluxe Villa

De goede restaurants zitten wel ver

Dicht bij het strand en de winelstraat

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Mooi huisje, erg schoon

Mooi huisje, erg schoon

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

De rustige sfeer, alles was relaxt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De rustige sfeer, alles was relaxt.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Onvergetelijk!

Geen idee

Het was een heerlijk, rustig gelegen hotel. Vriendelijke mensen, goede bedden, goed ontbijt, kortom: t was top!

Ik ben er 2x geweest er is ook gratis airport shuttle perfect...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijke kamer. Rustige locatie in vergelijking met andere hotels niet direct aan drukke straat

Perfect locatie en schitterend onderhouden villa's

Kamer bedompt

Top personeel

Rustige plek dicht bij het strand en vijftien minuten lopen naar centrum

Lekkage in de badkamer

Was een prima hoge,

Meer opbergruimte

Ontbijt was prima. Personeel super aardig den behulpzaam. Niets was teveel.

Prima hotel voor prima prijs
    • Deluxe Villa

Zwembad vrij klein. Weinig plek in de zon

De authentieke Balinese stijl

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

gebrek aan kamers met 2 aparte bedden. Nachtrust werd verstoord door gekko's die een hoop geluid produceerden.

locatie en faciliteiten

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Heerlijke plek!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aardig en behulpzaam personeel en erg mooie tuin rondom de kamers! Heerlijke plek om de eerste nachten in Bali door te brengen.

Heerlijk verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ideale Locatie om vanuit te vertrekken, ontbijt was goed geregeld personeel vriendelijk en behulpzaam

Prima plek als start of einde van je reis. Niet hét hoogtepunt van je reis maar gewoon goed!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad en de bedjes eromheen niet slim gesitueerd. Er waren maar vier bedjes die écht zon genoten.

Goede WiFi, ontbijtbuffet was prima.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging, vriendelijk personeel, ontbijt en ook alle maaltijden a la carte

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Oase van rust in een
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Rustige oase in een hectische stad. Mooi in het groen.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Attent personeel

Airco capaciteit villa

Attent personeel

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Heerlijk knus en authentiek hotel met de Balinese gastvrijheid.
    • Deluxe Villa

De bedden zijn aan de harde kant.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Bali Agung Village