Beoordelingen over Bali Dynasty Resort 5-sterren

Jalan Kartika, Bali, 80361 Kuta, Indonesië

#27 van de 244 hotels in Kuta

Goed bevallen en zeker aan te bevelen voor een jong gezin
    • Familiekamer met Tuinzicht

Zwembad voor de kleine kinderen is aan een opfris beurt toe. Verschillende losse tegels in het bad waardoor er risico is voor een sneetje als je met je voeten over de bodum van het bad glijdt.

Ontbijt was goed en divers. Veel te doen voor onze kinderen en dicht bij het centrum waardoor voor lunch en dinner er genoeg keuze is. Helaas niet aan een mooi zandstrand maar een klein stukje lopen ben je er ook.

Wij hadden deze locatie geboekt voor de kinderen.
    • Familiekamer met Tuinzicht

Druk en erg veel toeristen die 's morgens vroeg al aan het bier of cocktails zaten......

Wij hadden deze locatie geboekt voor de kinderen. Er is een leuk zwembad met glijbanen. Echter is dit niet ons soort hotel. Wat wel leuk was, de vijver met eendjes die je ook kon voeren.

Ideaal resort voor gezinnen, relaxte start van vakantie op Bali
    • Familiestudio

midden in het drukke uitgaansgebied dus geen rustig "eiland-gevoel" af en toe vieze luchtjes op het hotel (riolering ofzo)

Goed ontbijt goed zwembad midden in het drukke uitgaansgebied dus veel restaurants etc in de buurt vriendelijk personeel kwartier rijden vanaf vliegveld ideaal voor gezinnen

Ontbijt was goed.
    • Familiestudio

Het uitzicht van uit de kamer. Zaten tegen een muur aan te kijken. Het voordeel hier van was dat er geen geluidsoverlast was.

Ontbijt was goed. Animatie team geweldig.

Leuk familiehotel.
    • Familiestudio

Als je naar het strand wilde, dan moest je van het hotelterrein af en door een klein straatje naar het strand. Dan werd je (zoals overal in Bali) direct lastig gevallen door allerlei straatverkopers. Er staan ook niet heel veel ligbedden op het strand en deze zien er niet zo aantrekkelijk uit.

De kamers zijn groot genoeg voor 4 personen, bedden zijn prima en op het balkon heb je twee stoelen. Ondanks dat er elke dag gedweild werd, heeft er tijdens ons verblijf wel constant wat rommel onder de wastafelkast gelegen (is door personeel niet opgemerkt). Het hotel wordt verder wel heel goed schoongemaakt, zelfs de straat bij de hoofdingang werd gezogen en gedweild. De lamp van het balkon was kapot toen we aankwamen, maar na een melding hiervan was deze binnen een half uur gemaakt. Zwembad is prima en er wordt goed opgelet dat mensen geen ligbedden reserveren met hun handdoek. Het waterspeelparkje en de glijbaan zijn leuk voor de kinderen. Ontbijt was in de vorm van een buffet. Wij hebben via het hotel kaartjes voor het waterbompark gekocht (op 10 minuten loopafstand) en kregen korting op de entree en 4 gratis kaartjes voor de bungee trampolines en het waterballonnen spel in het park.

'Center Parcs-sfeertje'
    • Communicerende Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Erg veel luidruchtige Australiërs. 'Center Parcs-sfeertje', daar moet je wel van houden.... Wij hadden dit gekozen voor de kinderen, omdat er veel te doen was. Volgende keer kiezen we een rustigere, mooiere accomodatie zodat je zelf kan kiezen voor de drukte van Kuta, maar je je dus ook even kan terugtrekken. Nu was ik blij dat we na 2 nachten weer vertrokken.

Uitgebreid ontbijtbuffet, prima spa en de kinderen hebben zich goed vermaakt met oa de waterglijbaan, speeltuin en kindermassages van een half uur.

De ruim aanwezige faciliteiten, zwembaden, strand nabij...
    • Familiestudio

De ruim aanwezige faciliteiten, zwembaden, strand nabij ontbijt en buffetdiner.

Personeel, ligging, mogelijkheden,

Troebel zwemwater

Personeel, ligging, mogelijkheden,

Lekker zwembad voor de kinderen.

Meer strandstoelen.

Ontbijtbuffet heeft veel keuze, zwembad is prima. Strand klein en weinig stoelen.

De sfeer, te druk

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

De behulpzaamheid van de kok inzake voedselintoleranties

De luidruchtigheid, speakers, continu gestoord worden of je mee wil doen, alcohol drinkende mensen in het zwembad (niet alleen aan de bar), asociaal gedrag, geen rustig plekje te vinden (want als je kinderen hebt mag je daar niet eens komen) Een grote kermis.

De behulpzaamheid van de kok inzake voedselintoleranties

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Bali Dynasty Resort