Beoordelingen over Beji Ubud Resort 4-sterren

Jl. Sangingan, Bali, 80571 Ubud, Indonesië

#119 van de 235 hotels in Ubud

Goeie ligging vlakbij Ubud centrum.
    • Lumbung Familie

Ontbijt was eentonig en niet verzorgd. Vuile borden en tassen.

Goeie ligging vlakbij Ubud centrum. Heerlijk mooie zwembaden. Fantastische uitzichten. Vroegen om een andere kamer owv geluidsoverlast bij de familiekamer (aan straatkant) en kregen deze ook. Lekkere lunch.

Mooie grote schone kamers!
    • Superior Familiekamer

Er was maar 1 stop contact in de kamer Het bad was heerlijk, maar de douch kop kon niet opgehangen worden Verder was het een heerlijk verblijf

Mooie grote schone kamers! Persoons was super vriendelijk De zwembaden waren prachtig

Wat een uitzicht!
    • Valley Bruidsarrangement

De huisjes/kamers zijn aan wat onderhoud toe! Verf bladert af en geeft daardoor wat minder fraaie uitstraling. Tevens viel de afstand tot het centrum wat tegen en max.4x p.d. vertrekt er een busje naar het centrum. Anders dien je zelf een taxi te bestellen want lopen is echt te ver zeker met de slechte bestrating/stoep.

De trapsgewijze ligging met een geweldig uitzicht over de jungle is echt super!

Uitzicht super, kamer sober
    • Deluxe Vallei - Enkel een Kamer

De kamer is heel simpel.

Uitzicht op vallei vanuit het zwembad is schitterend. Valleikamer is sober en kleiner dan de goedkopere tuinkamer die onze vrienden hadden. Ontbijt en restaurant gewoon ok. Voor de valleikamer die wij hadden moet je een steile trap op en af (niet geschikt voor ouderen of invaliden dus).

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Niet voor herhaling vatbaar!
    • Deluxe Vallei - Enkel een Kamer

De kamer was oud en gedateerd. De badkamer vond ik zelfs een beetje vies. Onze kamer zat vol insecten en hagediseen die de vrije loop kregen omdat er grote kieren onder de deuren zitten en ze ook via het plafond naar binnen komen. De eerste avond zat de badkamer ook vol mieren. We hebben toen de receptie gebeld en die zouden íemand langs sturen. Die kwamen enkel de mieren opvegen en dat was het. Geen klamboe aanwezig terwijl het hotel zich aan een vallei bevindt en er overduidelijk heel veel insecten zijn. Prijs kwaliteit is totaal niet in verhouding want je krijgt geen waar voor je geld.

Het enige mooie aan het hotel is het zwembad met prachtig uitzicht en het vallei. Dr shuttle naar de stad is echt een pluspunt want het te ver om te lopen

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Mooie zwembaden met prachtig uitzicht op de groene omgeving rond Ubud.
    • Deluxe Tuinkamer

Het ontbijt is ouderwets (buffet) en goede koffie ontbreekt. De badkamers zijn groot en schoon, maar zijn absoluut niet mooi.

De foto's van de zwembaden spreken voor zich, die zijn absoluut prachtig met mooi uitzicht op de groene jungle. Daarnaast zijn de bedden gigantisch, daar pas je gemakkelijk met zijn vijven in.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Mooie zwembaden
    • Deluxe Vallei Tweepersoonskamer

Veel en steile trappen tot de kamer

Mooie infinityzwembaden ! maar ... de ene "fotosessie" na de andere voor het perfecte "instagramplaatje". Soms werd er zelfs aan andere gasten gevraagd om even uit het zwembad te gaan zodat de perfecte foto kon worden gemaakt . Eenmalig is dit leuk en om mee te lachen , maar niet als je dit 4 of 5 keer gevraagd wordt. Dus kans dat je effectief kon of mocht zwemmen was gedurende ons verblijf zeer klein, maar dat kan aan onze medegasten gelegen hebben ☺

Zeer mooie omgeving in prachtige natuur doch spijtig van de badkamer
    • Valley Bruidsarrangement

De badkamer, matige waterstraal en temperatuur stromend water was niet constant warm. Te weinig licht in badkamer en te kleine wastafel. Wc spoelde ook maar matig door.

Het zwembad met fantastisch uitzicht, waarschijnlijk mooiste uiteicht dat we ooit gehad hebbeb. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. De shuttle service naar het centrum was heel handig.

Nooit meer.
    • Deluxe Tuinkamer

Wat een verouderd resort is dit. Er zaten veel beesten op de kamer en we hadden geen klamboe. Stukken tegels uit het bad en ruiten die gewoon waren gescheurd. Een grot balkon, maar geen eens een stoel of een tafel. 1 van de resorts waar we van te voren het meeste van hadden verwacht, maar die echt heel erg tegenviel. Wij zouden hier zeker niet teruggaan. Voor de prijs die je betaald kan je echt in een veel mooier hotel/resort verblijven.

De zwembaden zijn erg mooi, maar dat is dan ook echt het enige.

Perfecte locatie om in bali te verblijven
    • Deluxe Tuinkamer

Enige minpuntje was super slechte verlichting in de badkamer fatsoenlijk schminken was geen optie 😄

Toplocatie mooiste uitzicht ooit. Supervriendelijke mensen die er werken, bij ontvangst een welkomstdrankje en verfrissingsdoekje. Super lekker eten in het restaurant!

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Een aanrader
    • Valley Bruidsarrangement

De ligging is te ver om te lopen naar het centrum van Ubud, maar het gratis shuttlebusje of een taxi lost dat op.

Mooi hotel, niet te groot, met een prachtig zwembad met uitzicht over de vallei/ jungle. De kamer was zeer ruim.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Fantastisch!
    • Deluxe Tuin - Enkel een Kamer

Mooiste hotel waar ik ooit gezeten heb voor deze prijs. Geweldig uitzicht en prachtige zwembaden en kamers. Superlief personeel die je overal mee helpen en altijd vriendelijk zijn. Hadden 2 nachten geboekt maar uiteindelijk langer gebleven. Goed ontbijt en afwisselend. Ook voor lunch en diner kun je er prima terecht. Ongeveer halfuurtje lopen naar het centrum.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Een plaatje!
    • Deluxe Tuinkamer

De zwembaden zijn prachtig! Vooral die tegen de jungle aan. Een plaatje om met zonsopgang te zitten. Personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers schoon, groot en netjes.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Fantastisch!
    • Deluxe Tuinkamer

badkamer vond ik een beetje kaal en de prijzen van spa+restaurant waren aan de hoge kant

Snelle online service bij vragen voor vertrekt, resort ligt in een Prachtige omgeving, diverse zwembaden+zitjes waardoor je niet met zijn alle op 1 zichtlijn zit maar diverse gebiedjes zijn, warm welkom, goede schoonmaak, shuttle service was fijn en de WiFi was goed qua bereik.

• Beoordeeld op: 24 november 2016

Prachtig zwembad!
    • Deluxe Tuin - Enkel een Kamer

De badkamer was minder dan verwacht, deze was heel eenvoudig maar alles werkte naar behoren. Ontbijt was goed maar keuze was beperkt. Prijs van ontbijt was erg duur (100.000 idr) ten opzichte van ander eten op Bali.

Personeel is aardig en behulpzaam. Prachtig zwembad en heerlijk uitzicht. Mooi onderhouden tuin. Vier keer per dag gratis shuttle bus naar en van Ubud, ideaal!

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Prima voor een nachtje...
    • Lumbung Familie

te harde muziek in restaurant in de jungle is geen goed combinatie. Beetje worn out allemaal. Kan wel een opknapbeurt gebruiken en daar zijn ze ook mee bezig heb ik de indruk. Er wordt overal (bijna onzichtbaar) gewerkt.

Ligging, uitzicht, sfeer algemeen.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Niet comfortabel en ouderwets
    • Deluxe Tuinkamer

Huisjes en badkamers zijn verre van comfortabel. Ontbijt is slecht en algemeen is het resort van laag niveau. De foto's zijn veel mooier dan de realiteit.

Zwembaden waren mooi aangelegd. Plekje is mooi.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Vriendelijk personeel en heerlijk zwembad!
    • Deluxe Vallei Tweepersoonskamer

Behoorlijke trappen die je op moet lopen indien je in de kamers bij de vallei verblijft.

Vriendelijk personeel en heerlijk zwembad! Locatie ook goed. We hadden scooters gehuurd, dit Is een ideale afstand.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Leuk voor een paar dagen!
    • Deluxe Vallei Tweepersoonskamer

Toch wat ver van centrum. Niet te lopen dus je moet een taxi pakken of gebruik maken van de shuttle bus (niet meest gunstige tijden...)

Uitzicht op de vallei is prachtig

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Beji Ubud
    • Lumbung Familie

Sommige dingen waren waren oud en aan renovatie toe.

Prachtige locatie met 5 prachtige zwembaden. Uitzicht was super mooi ! Huisje waren netjes en comfortabel. Wel waren sommige dingen aan renovatie toe. Het ontbijt was prima maar niet super. Sfeer was relaxed en personeel heel vriendelijk.

Het zwembad was toch wel echt onovertroffen.
    • Deluxe Tuinkamer

De badkamer heeft iest gedateerds en het was niet echt super schoon te noemen

Het zwembad was toch wel echt onovertroffen.

Zulke lieve mensen!
    • Deluxe Tuinkamer

Ik kan niets bedenken. We zouden hier zo weer heen gaan.

Zulke lieve mensen! Zacht bed en prachtige zwembaden. Heerlijk ontbijt elke ochtend.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Beji Ubud - Aanrader

Ontbijt is eenzijdig

Heel mooi hotel met prachtige zwembaden

Relaxen met uitzicht
    • Lumbung Familie

Weinig ligbedden aan de zwembaden

Mooie zwembaden, rustig gelegen resort.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Adembenemend
    • Superior Familiekamer

Waterdruk in de douche

Het uitzicht en de zwembaden zijn adembenemend

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Heerlijk verblijf

Matige badkamer

Prachtig uitzicht, fijn zwembad, vriendelijk personeel

Mooie en rustige hotel

Douche was oudbollig.

Vriendelijk personeel. Prachtige zwembad met mooi uitzicht op op bergen en ravijn.

Het zwembad was adembenemend!

Het zwembad was adembenemend!

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Sereen
    • Deluxe Tuin - Enkel een Kamer

Mooie kamers, goed uitzicht, heerlijke rust!

• Beoordeeld op: 28 december 2016

De uitzichten in de jungle zijn echt super!
    • Deluxe Vallei Tweepersoonskamer

Iets meer traditionele gerechten zou het helemaal afmaken!!

De uitzichten in de jungle zijn echt super!!

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Prachtig resort, goeie service en een geweldig zwembad.
    • Deluxe Vallei Tweepersoonskamer

Ligging beetje ver van t centrum, gratis shuttle had wat vaker mogen rijden.

Prachtig zwembad met geweldig uitzicht!

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Het resort had mooie zwembaden, vooral het zwembad met het...

Geen.

Het resort had mooie zwembaden, vooral het zwembad met het uitzicht. Daarnaast was alles heel schoon en was er een heel goed ontbijt. Met onbeperkt buffet.

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Prachtig zwembaden aan een nog mooiere vallei / oerwoud...

Ik vond het erg vervelend dat we 3 van de 5 ochtenden rond 9.00 werden wakker gebeld om te vragen of we kwamen ontbijten: terwijl dit ontbijt pas om 10.00 afgelopen was. In mijn ogen een onnodig telefoontje. Best enge trappen die flink hoog en stijl waren. Maar was met een beetje opletten goed te doen.

Prachtig zwembaden aan een nog mooiere vallei / oerwoud / rivier. Super aardig personeel. Fijne gratis shuttle richting het centrum.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Locatie is top.

kamer heeft weinig comfort, hard bed, douche soms geen warm water, al met al sobere kamer. Veel muggen hoewel ze daar niet veel tegen kunnen doen. Ontbijt magere keuze.

Locatie is top. Zwembad prachtig. Je moet hier echt heen gaan voor de omgeving niet voor de kamers.

• Beoordeeld op: 27 december 2015

Het resort is gelegen aan een prachtig groen dal.

Ik had een klacht over geluidsoverlast van onze buren tot 4 uur 's nachts, door o.a. geschreeuw en gelach. Het personeel vertelde mij hierop dat dit ook hun gasten zijn en dat ze daarom niet zoveel konden doen. Ik vond dit erg kwalijk maar de receptie leek mij niet serieus te nemen. Verder stonden de tuinmannem overdag rustig in de bosjes te plassen, iets wat echt niet kan.

Het resort is gelegen aan een prachtig groen dal. Een van de zwembaden geeft zo een geweldig uitzicht.

• Beoordeeld op: 27 november 2015

Het resort is prachtig aangelegd met vele mooie zwembaden en...

Het resort is ongeschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Zoveel trappen. Wij konden het verkeer goed horen. Vlakbij de doorgaande weg, dat was wel jammer want de omgeving is prachtig.

Het resort is prachtig aangelegd met vele mooie zwembaden en de natuur. Wij hadden een ruime villa met zijn drietjes. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Onze chauffeur was een hele aardige man en heeft ons overal naar toe gereden.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Het uitzicht is supermooi.

Het personeel is erg jong en spreekt erg slecht Engels. De kamer werd herhaaldelijk slordig schoon gemaakt en er was een mierenplaag op het balkon. De kamer was verouderd en het mooie uitzicht was door de ongemakkelijke balkonstoeltjes net wat minder mooi. Ontbijt was beperkt en de wifi erg wisselvallig.

Het uitzicht is supermooi. Het is een rustige locatie net buiten het drukke centrum. De zwembaden zijn erg mooi en rustig.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Prachtige infinity Pools

Wifi op de kamer was erg traag maar we maakten er ook weinig gebruik van. In de receptie is het wel oke

Prachtige infinity Pools Heerlijk rustig gelegen buiten ubud centrum maar met taxi in 5 minuten daar. We hebben het ook een paar keer gelopen, ongeveer 25 minuten Onze valley room had n heerlijk balkon

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Heerlijk eten in het restaurant.

Meer geluidsoverlast van de weg 's nachts dan we hadden verwacht. Douche prima, maar geen mogelijkheid de douchekop op te hangen.

Heerlijk eten in het restaurant. Ontzettend aardig personeel. Wij zouden hier zeker weer terugkomen.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

De manier waarop de staf omging met onze 'klacht'.

De bovenverdieping van de Lumbung family is van dun hout gemaakt, en onze Lumbug stond erg dicht bij de drukke straat en de bewakers. Hierdoor was het 's nachts lastig slapen. We waren niet de enigen die hierover klaagden.

De manier waarop de staf omging met onze 'klacht'. We werden de dag erna in een ander (mooier) en rustiger Huisje onder gebracht.

• Beoordeeld op: 13 juni 2015

Op basis van andere beoordelingen en plaatjes waren de verwachtingen hoger. Leek erop dat het resort heel mooi is geweest, maar de beste tijd heeft gehad. Onderhoud en schoonmaak konden beter. Verder dachten we dat er in het hotel kook/yoga workshops werden georganiseerd, maar dit was tijdens ons verblijf niet het geval (hebben dit buiten het hotel geboekt). Afstand tot het centrum van Ubud is verder dan loopafstand.

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

Heerlijk luxe resort met diverse zwembaden en prima...

Niks.

Heerlijk luxe resort met diverse zwembaden en prima restaurant. Met het pendelbusje kan je op bepaalde tijdstippen gratis naar het centrum, nog geen 10 min. van het resort. Buiten deze tijden zijn er kosten verbonden. Je kan ook een scooter huren, een paar min. van het resort bij een plaatselijk winkeltje.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Heel mooi aangelegd , keurige kamer en erg vriendelijk...

Badkamer is gedateerd . Douchen in een bad waar je ongemakkelijk in staat .

Heel mooi aangelegd , keurige kamer en erg vriendelijk personeel .

• Beoordeeld op: 2 april 2016

De familiebungalow die we geboekt hadden was er niet meer.

De familiebungalow die we geboekt hadden was er niet meer.

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

Ligging met uitzicht op de "vallei"

Meer ligbedden bij de zwembaden

Ligging met uitzicht op de "vallei"

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

De locatie, het uitzicht, de service, het comfort.

Hier viel ons niets tegen

De locatie, het uitzicht, de service, het comfort.

• Beoordeeld op: 9 januari 2016

Rust, mooie zwembaden, vriendelijk personeel

Drukke Russische kinderen

Rust, mooie zwembaden, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 2 november 2015

Mooie zwembaden.

Mooie zwembaden.

• Beoordeeld op: 23 september 2015

Heerlijk relaxt resort met mooie tuinen en zwembaden.

Verouderde badkamer en niet altijd even schoon.

Heerlijk relaxt resort met mooie tuinen en zwembaden. Eten en drinken was heerlijk, inclusief ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 juni 2015

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

De relaxte sfeer en bereidwilligheid om je de hot-spots te...

De relaxte sfeer en bereidwilligheid om je de hot-spots te vertellen en hierover te informeren vwb beste reismogelijkheid, kosten etc.

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

Het uitzicht

De hygiene, de kamer werd slecht onderhouden

Het uitzicht

Ligging, tuin en zwembaden

Gehorigheid t.o.v. de buren

Ligging, tuin en zwembaden

• Beoordeeld op: 30 april 2015

Mooie omgeving,supervriendelijk personeel !

Kamers zijn iets te gehorig als je luidruchtige buren hebt.

Mooie omgeving,supervriendelijk personeel !

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk

Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 21 februari 2015

Het uitzicht vanuit het zwembad was schitterend!

Het uitzicht vanuit het zwembad was schitterend! De prijs en de kwaliteit van het eten en drinken was zeer goed.

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Beji Ubud Resort