Beoordelingen over Novotel Bali Benoa 5-sterren

Jalan Pratama, Tanjung Benoa, 80363 Nusa Dua, Indonesië

#29 van de 69 hotels in Nusa Dua

Goeie service

Het hotel heeft 2 gedeeltes. Mocht je in het ene gedeelte verblijven, dan loop je smorgens terug na de hoofdstraat voor t ontbijt. Wennen!

Gelegen midden in het centrum. Net hotel, met uitgebreid buffet. Zwembad zeer fijn. Loopafstand kan je alles doen. Restaurantjes en leuke bars waar je je goed kan vermaken.

geweldig!

kamers kunnen iets beter onderhouden: piepende douche deur, toiletspoelsysteem bleef hangen.

Ontbijt was geweldig, kamers aan zijde hoofdgebouw ook geweldig. Strand minder en erg veel toeristische attracties, banaan achter speedboot, parasailing enz enz

Fantastisch hotel
    • Strandhuisje

De ontvangst, het personeel, de prachtige tuinen, alles was geweldig! Het was onze 3de keer in Novotel Benoa en we kregen een mooie upgrade, waardoor onze laatste paar dagen op Bali absoluut geweldig waren. Heel vriendelijk personeel, het kon niet op. We hopen hier weer terug te komen een volgende keer!!

Geweldig !
    • Tropical Terrace Tweepersoonskamer

Misschien duidelijker aangeven dat een deel van het hotel aan de overkant van zeer drukke weg ligt. Er is wel altijd begeleiding bij oversteken

De gehele locatie en opzet van het hotel, schitterend in Balinese stijl. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Schitterende zwembaden. Mooie kamers

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Prijs/kwaliteit verhouding een dikke 10.

Niets. Wij kregen een update van kamer naar de zeezijde. zijn niet aan de andere zijde van het hotel geweest. Kan dit dus ook niet beoordelen. Eten en drinken is relatief duur vergeleken met de prijs die je voor de accommodatie betaalt.

Sfeer van Hotel is prettig. Zwembad ligt perfect aan het strand. Genoeg bedjes. Ontbijt goed verzorgd, ook prettig zitten en snelle opruim service. Manager van hotel kwam nog een praatje maken of alles naar wens was, heel attent allemaal.

Wij komen zeker terug.
    • Deluxe Kamer aan de Zwembadzijde met Kingsize Bed

Geweldige service. Ze kwamen ons van het vliegveld afhalen. Omdat wij vaker geweest waren stond er als verrassing een fles wijn wat fruit en hapjes op de kamer. Mooi grote sfeervolle kamer. Perfect onrbijt. Het hotel heeft een mooie ligging aan het strand.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Prachtig resort met natuurlijke kleuren en materialen, veel...

Prachtig resort met natuurlijke kleuren en materialen, veel groen, zeer vriendelijk personeel en heerlijke zwembaden. Het ontbijt is uitgebreid en voor de kinderen is er ook genoeg te beleven. Wie wil er nou geen koekjes bakken aan het zwembad?

6,0
    Niet prettig ervaren
    • Deluxe Kamer aan de Zwembadzijde met Kingsize Bed

De lawaai van de afzuiging op de badkamer, deken tussen de lakens op bed ipv dekbed. Achterstallig onderhoud zoals het boventerras kon je niet betreden enz. Het is geen 4-sterren waard. Wij zijn ook in 3-sterrenhotels geweest en daar was het veel beter dan hier. In andere 4-sterren hotels is het allemaal veel beter is onze ervaring.

Het strand achter het hotel. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekend.

De luxe kamer.

Luxe kamer was slecht onderhouden. Echter na klachten en kleine meerprijs kregen we een tropical terras huisje. Deze lag vlak bij het strand en restaurant en was uitstekend.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Fantastisch hotel voor gezinnen, er is een grote speelruimte...

Fantastisch hotel voor gezinnen, er is een grote speelruimte voor kinderen van alle leeftijden en op het strand staan ook speeltjes. Heerlijke zwembaden en dat alles in een hele natuurlijke ongeving. Top!

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Prijs kwaliteit niet in verhouding
    • Deluxe Kamer aan de Zwembadzijde met Kingsize Bed

Strand,veel watersport activiteiten, geen rust Kamer is niet in verhouding bij prijs en kwaliteit. Bed was zo hard, veren kwamen er doorheen Douche was kapot, aangegeven direct opgelost

Ontbijt geserveerd in kamer

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prachtige kamer aan de oceaanzijde met een priveterras.
    • Tropical Terrace Tweepersoonskamer

Afgezien van het feit dat het hotel aan zee ligt, is de omgeving verder weinig bijzonder. Het is een strook met grote hotels. Prima om een paar dagen bij te komen van de vliegreis of rondreis op baLi.

Prachtige kamer aan de oceaanzijde met een priveterras.(Er zijn ook kamers aan de landzijde;gedeelte waarvoor je een weg moet oversteken. De kamers heb ik niet van binnen gezien maar dit gedeelte van het complex ziet er minder mooi uit. Een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Eten in restaurants is ook goed.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Goed uitgebreid ontbijt

De airco was stuk en het toilet liep over De compensatie was 50% korting op de drankjes van de avond ervoor, totaal eur 7.50 Het was onze 1e nacht na een lange vlucht, we konden niet slapen van de warmte en uiteindelijk was het toilet niet bruikbaar. Meer compensatie/korting was op zijn plaats geweest

Goed uitgebreid ontbijt

Heerlijk mooi resort perfect voor gezinnen.
    • Tropical Terrace Tweepersoonskamer

Dure extra faciliteiten (verhuur scooter ect) Te veel bananenboten.

Prachtig resort met heerlijk ontbijt! Perfect voor gezinnen met kinderen.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Mooi en geweldig hotel

Inchecken

De kamer was goed en mooi en het eten was ook geweldig,

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Beneden kamer stonk naar een grond lucht, na 1 nacht nieuwe...

Beneden kamer stonk naar een grond lucht, na 1 nacht nieuwe kamer 1e verdieping gevraagd en gekregen.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Mooi verblijf.

Heerlijk ontbijt. Prachtige rustige ligging. Mooie grote kamers.

• Beoordeeld op: 13 mei 2016

Kamer prima en het ontbijt was uitgebreid en zeer goed.

De foto impliceren dat het hotel een eigen strand heeft. Dit klopt niet. Het is een opgespoten terras en rotsen in de zee. Je kunt er niet in de zee zwemmen. Geen strand hotel dus.

Kamer prima en het ontbijt was uitgebreid en zeer goed.

• Beoordeeld op: 23 maart 2016

De kamers waren leuk en goed.

Weinig strand. Opgang zee met trap. Schteeuwende kinderen in zwembad was jammer.

De kamers waren leuk en goed. Zwembad heerlijk. Sportfaciliteiten prima.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Erg vriendelijk personeel.

Wij hadden een superior kamer. Deze lag aan de andere kant van de straat. Niet erg voor ons, want daar was ook nog een zwembad en er was een verkeersbegeleider die hielp oversteken. Alleen waren deze kamers flink veroudert. Op de eerste dag werden we in een hok gezet, vies en oud. Na klagen een andere kamer gekregen waar douche het niet deed. Daarna andere kamer gekregen die beter was. Op dit moment renovatie, dus veel geluid aan deze kant van het hotel. Als je het geld hebt, boek een upgrade. We hebben deze kamers gezien en zijn prachtig! En wifi kan maar op twee apparaten, ouderwets en voldoet niet aan novotel standaard! Te duur voor wat het is. Nusa dua vonden wij helemaal niks met alleen maar resorts en niks balinees..

Erg vriendelijk personeel. De bar aan het strand is geweldig, met heerlijke cocktails tijdens happy hour. Een echt vakantiegevoel. Wij kwamen hier tijdens onze rondreis om even lekker te niksen. Dat is ook wat je hier moet doen. Genoeg strandbedjes, mooie zwembaden en prachtige tuin. Af en toe indonesische live muziek, erg leuk. De massages en facials zijn ook erg lekker.restaurants super lekker, ontbijt heeft alles en vers!!

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

- De kidsclub is geweldig!

Tanjung Benoa is niet het idyllische Bali wat je je erbij voorstelt. Ik zou mensen aanraden om hier je Bali-vakantie te beginnen en/of te eindigen en tussendoor op verschillende plekken over het eiland te logeren.

- De kidsclub is geweldig! De kinderen hadden daar veel plezier en wij hadden af en toe wat tijd voor onszelf. Echt vakantie! - Er is veel en echt goed en uitermate vriendelijk personeel. Iedereen doet zijn best om het je naar de zin te maken! - De bouwstijl is prachtig! En alles perfect verzorgd en onderhouden. - Geweldige prijs/kwaliteit verhouding!

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Het hotel is met veel smaak gebouwd en ingericht.

Het hotel is met veel smaak gebouwd en ingericht. Ook de tuin is prachtig aangelegd en wordt goed onderhouden. Kamers mooi en schoon. Het personeel is fantastisch!

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

Royale keuze bij het ontbijt, mooie zwembaden.

Royale keuze bij het ontbijt, mooie zwembaden. Mooie kamer

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Hele mooie kamer!

Hele mooie kamer! Net hotel en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 12 september 2015

Direct aan het strand, goede bedjes, erg goed eten en hele...

De bungalow was een beetje ouderwets.

Direct aan het strand, goede bedjes, erg goed eten en hele leuke shows elke avond!

• Beoordeeld op: 3 september 2015

Faciliteiten zijn top.

Kamers zijn wat verouderd, maar nog in prima staat. Westerse prijzen voor het restaurant.

Faciliteiten zijn top. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Locatie, strand en WiFi (2 devices)

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

ontbijt, service, kamers