Beoordelingen over Bloo Lagoon Village 3-sterren

Jl. Silayukti, 80872 Padangbai, Indonesië

#5 van de 28 hotels in Padangbai

We hebben werkelijk genoten van de kamer sfeer, eten en het snorkelen wat je heel dichtbij kan doen.

Eigenlijk niets!

De kamer die wij hadden was werkelijk geweldig. We hadden wel een update gekregen. Dus deze kamer was een van de mooiste die ze hadden.

Onze villa (nr24)was prachtig ruim van opzet, had een...
    • Villa met 1 Slaapkamer

Geen nieuwe handdoeken gekregen ( maar misschien incident)

Onze villa (nr24)was prachtig ruim van opzet, had een geweldig uitzicht en een super buitenbadkamer . Ook het uitzicht bij het restaurant Mn tijdens ontbijt is super !

Mooie ruime villa's.

Ontbijt mag uitgebreider.

Mooie ruime villa's. Schoon en compleet! Een waar paradijs om een aantal dagen ter vertoeven. Mooi zwembad, vriendelijk personeel. Gratis shuttle bus van/naar Padangbai is perfect!

Prima voor een rustige tussenstop.
    • Villa met 2 Slaapkamers

De villa's zijn geen eigendom van het park, maar van mensen zelf. Wij zaten in villa 8. Netjes schoongemaakt, maar je zag de eigenaren er niet veel waren en er weinig aandacht aan schonken. Dat was jammer. Het eten was er lekker, alleen het ontbijt was het net niet, net wel. We hebben dat beter gehad op Bali.

BlueLagoon is een heerlijke plaats om even om op adem te komen voor je naar de gili's gaat. Het heeft mooie open villa's met een prachtig uitzicht. En het zwembad is lekker en meestal niet te druk. De spa is verrukkelijk

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Beestjes.....
    • Villa met 2 Slaapkamers

Kamers, dus ook slaapkamers en badkamer enz zijn open. Rond het bed wel een klamboe en die heb je hard nodig... Ik ben geen fan van kikkers en die zaten overal, ook in de keuken, slaapkamer en douche. Kakkerlakken, mieren, spinnen, slakken, allemaal aanwezig in huis. Geen airco op 1 kamer na. Zou een stuk comfortabeler zijn als in ieder geval de slaapkamers afgesloten zouden zijn..

Super mooie huisjes met prachtig uitzicht. Ziet er op het eerste gezicht echt prachtig uit maar als je beter kijkt zijn er overal beestjes..... Yoga 's morgens lekker begin van de dag! Personeel heel vriendelijk!

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Het uitzicht was super, maar prijs en kwaliteit waren niet in balans.
    • Villa met 2 Slaapkamers

niet alle kamers hadden airconditioning. Dit was niet vooraf aangegeven. 1 wel en 1 niet. veel kieren in de slaapkamer waardoor veel muggen. Deuren konden niet goed op slot. En niet echt schoon.

Het uitzicht en hoe de huisjes neergezet waren

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Schitterende locatie,voelt je echt midden in de natuur.
    • Villa met 2 Slaapkamers

Schitterende locatie,voelt je echt midden in de natuur.,ruime villas"s met prachtig uitzicht op de baai/ zee. Prima restaurant en zeer vriendelijk personeel Zwembad voor kinderen en volwassenen prima.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Perfect voor een paar dagen en dan de overzet nemen naar Lombok of de Gili eilanden.
    • Villa met 2 Slaapkamers

De gratis 10 min massage, dit zou goed zijn met olie ,want zonder was deze nogal pijnlijk.

Een uitstekend kamer op een mooie locatie voor onze oversteek naar Lombok.er ligt aan een prachtig wit strand met helder blauw water.een leuk zwembad met kleine maar toffe waterglijbaan.bij het ontbijtbuffet was er voor ieders wat wils, 10/10. Schuttelservice is ook gratis, wat een meerwaarde geeft.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

prachtige locatie, zeer vriendelijk en zeer behulpzaam...
    • Villa met 2 Slaapkamers

Ons huisje had in de grootste kamer niet zo'n goede luchtcirculatie - aangezien er geen airco is, viel dit 's nachts een beetje tegen. We lieten nochtans alles open en alle ventilatoren draaien. Er waren heel veel muggen - ook in de klamboo. De matrassen waren zo en zo. Verder hadden we de pech dat tijdens de reis een fles frisdrank op onze valiezen was uitgelopen, wat er voor zorgde dat - door de open kamers - onze valiezen nogal wat bezoek kregen van mieren... Aan het ontbijt misten we gewone confituur. Iets meer schaduwrijke plaatsen aan het zwembad zou welkom zijn. Niettegenstaande dit alles hebben we zeer genoten van ons verblijf als afsluiter van onze vakantie!

prachtige locatie, zeer vriendelijk en zeer behulpzaam personeel - alles werd voor ons geregeld qua duiken, rondtoer etc, restaurant met zalig uitzicht en lekker eten (iets minder geschikt voor kinderen), mooi uitzicht vanuit de huisjes, aangenaam zwembad qua temperatuur en voor de kinderen was de glijbaan zeer welkom, heel leuk concept waarbij alles zo veel mogelijk open is - al heeft dit vooral voor het slapen ook zijn minpuntjes.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Prachtige plek!
    • Villa met 2 Slaapkamers

Snorkelen was moeilijk door grote golven. Wifi had niet overal een goed bereik, waardoor internet moeizaam of niet mogelijk was.

De bungalows hebben een adembenemend uitzicht over de baai. Vanaf je ligbed op je eigen terras kan je hier uren naar kijken en ook genieten van de zonsopkomst. Super vriendelijk en behulpzaam personeel.

Accomodatie goed, alles wat er omheen zit zoals restauntant etc slecht
    • Villa met 2 Slaapkamers

Zeer onaardig personeel! Nog nooit meegemaakt score 2!!!

Accomodatie was super ook het uitzicht

• Beoordeeld op: 23 september 2017

als een vorst in Bali

Restaurant en de kaart

Uitzicht en appartementen

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Inspirerend
    • Villa met 2 Slaapkamers

Het design en de filosofie

Prijs kwalieit is niet in de juiste verhouding, is te duur in vergelijking met Lovina Beach resort
    • Villa met 2 Slaapkamers

Ontbijt erg matig, veel last van mieren. Warm, geen airco op de kamer

avond eten goed

Hele fijne plek om te zijn
    • Villa met 1 Slaapkamer

Balkonhekwerk te open voor kleine kinderen

Uitzicht vanuit de kamer

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

perfecte locatie voor boottocht gili

wifi slecht bij huisje,

ontbijt uitgebreid, 's avonds ook perfect eten, mooi uitzicht. Shuttle service ideaal

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Niet wat we ervan hadden verwacht
    • Villa met 2 Slaapkamers

Muskietennet moet naar behoren zijn, dus zonder gaten!!! Zwembad moet schoner.

Uitzicht van de villa

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

Locatie is mooi, prachtig uitzicht en villa's zijn mooi...

Personeel restaurant onproffesioneel, veel te lang op het eten wachten. Villa kon niet afgesloten , alle sloten en deuren ontwricht, slapen in open ruimte is niet duidelijk vermeld bij de beschrijving, veel gehoorde klacht van mede klanten! De 8.3 rating van booming.com is zwaar overrated, zou deze locatie aan niemand aanbevelen!

Locatie is mooi, prachtig uitzicht en villa's zijn mooi en ruim opgezet! Goede faciliteiten, koelkast en keuken! Goed bedden! Goed personeel bij de receptie! Zwembad top en goed schoongehouden, geen poolvar zoals beschreven maar een belletje waarop he weer heel lang moest wachten op je bestelling

• Beoordeeld op: 28 januari 2016

De privacy in het huisje, het uitzicht, slapen in de...

De privacy in het huisje, het uitzicht, slapen in de buitenlucht en fantastische keuken. Vlakbij het prachtige blue lagoon strandje, authentiek Padangbai en de boot naar de Gili's. Alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 13 november 2015

In een woord geweldig: een appartement met een adembenemend...

Helemaal niets……….

In een woord geweldig: een appartement met een adembenemend uitzicht, vriendelijk personeel, een bloemetje bij aankomst, heerlijk eten, een fantastische wellness. We zouden hier wel eeuwig willen blijven, echt top !.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Prachtig uitzicht, mooie ligging, lekker zwembad.

Bedden waren naar onze smaak (6 personen) te hard. Schoonmaak kan attenter, bv vervangen handdoeken. Maar werd wel snel actie ondernomen om het op te lossen.

Prachtig uitzicht, mooie ligging, lekker zwembad. Op loopafstand van Blue Lagoon strand, prima snorkelen. Spa is aanrader en als je van yoga houdt de yoga klas ook. itt tot info op de website is er in veel slaapkamers wel airco. Eten in restaurant is lekker, veel groente. Shuttle bus naar Padangbai werkt prima

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Geweldige locatie, schoon en rustig

Omdat de huizen open zijn zonder ramen kunnen er ook dieren binnenkomen. Elke avond spurtte een rat rondjes langs het plafond, ging hij aan de haal met de zeep in het toilet en poepte een Tokkeh vanuit het dak op de trap

Geweldige locatie, schoon en rustig

• Beoordeeld op: 29 november 2015

Mooie locatie.

Mooie locatie. Ruime villa Goed restaurant Aardig personeel

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Locatie ten opzichte van de haven voor vertrek naar Gilis.

Het huisje op zich.

Locatie ten opzichte van de haven voor vertrek naar Gilis.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

prachtig uitzicht, royale open villa, goed restaurant, mooi...

Wifi verbinding zeer slecht

prachtig uitzicht, royale open villa, goed restaurant, mooi zwembad, aardig personeel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Bloo Lagoon Village