Beoordelingen over Champlung Mas Hotel, Legian 3-sterren

Jalan Melasti, 80361 Legian, Indonesië

#87 van de 145 hotels in Legian

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Totaal afgeschreven/jullie kunnen net zo goed SLUITEN
    • Superior Kamer met gratis 1 Balinese massage van 60 minuten voor twee personen

Ze waren onpersoonlijk met inchecken,en veel te snel met praten kon hun niet verstaan.slecht ontbijt alsof t van n paar dagen geleden was. En bij t uitchecken helemaal geen respect ze groeten nog niet eens moest mijn eigen kwitantie vragen vroeg om een enveloppe hebben we niet antwoordde zij nou ik beveel het echt niemand hartstikke SLECHT.

Nou de gratis massages was wel oke,en verder niks eigenlijk en de kamer stonk heel erg naar riool lucht bah kon niet slapen.

Mooie ervaring!
    • Superior Kamer

Ontbijt (alleen toast), geen kaas, geen vlees. Iedere dag hetzelfde eentonige muziekje. Douchecabine bleef water staan, vloer enorm glad. Tegelwerk gedateerd.

Ruime kamer, dagelijkse cleaning, dagelijks flesjes water, vriendelijk personeel. Vlotte, goede en betaalbare roomservice. Gratis kluisje. Mooi dakterras met bar en toiletten.

een hotel voor kort verblijf
    • Superior Kamer

wij hebben daar 10 dagen geweest en normaal als je 5 dagen blijft krijg je massage 1 uur gratis per persoon blijf je 6 dagen krijg je nog andere voordelen zoals gratis vervoer naar luchthaven enz. gezien wij via booking hebben geboekt kregen wij niets behalve het late check out om 14 uur die bij de condities van booking voorzien waren, en daarmee moesten wij het stellen alsook dat bij minder vriendelijk behandeld werden omdat wij niet rechtstreeks bij het hotel hebben geboekt.

het ontbijt was tamelijk uitgebreid en genoeg, wat de kamers betreft als men een douche neemt staat gans de badkamer onder water de voegen moeten dringend opgespoten worden met silicone. Kamers zijn ruim en worden dagelijks gepoetst, doch hier en daar is er veel slijtage en dit zou moeten bijgehouden worden ten einde uw kamers ook aan een redelijke prijs te verhuren. ook wat betreft de andere gasten in het hotel, die iedere nacht ladder zat thuis kwamen, voor mij geen probleem, maar dat ze dan nog op het terras van hun kamer 3 uur staan te roepen van de ene kamer naar de andere is wel iets te veel van het goede.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Leuk hotel, mooie tuin

De betaalwijze van de accommodatie. Wanneer je via creditcard betaald, reserveren ze het geld al van je creditcard. Hierdoor lijkt het alsof je al betaald hebt. Op de locatie vragen ze nogmaals om de betaling te verrichten als bevestiging. (geeft een dubbelop gevoel)

De tuin van het hotel is prachtig De huisjes in de tuin zien er leuk uit, je waant je in een soort park midden in de natuur aan het water. Ontbijt ruime keuze Prima verblijf als tussenstop, om de volgende dag met de ferry naar Bali te gaan

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Een van mn slechtse ervaringen!!!!!
    • Superior Kamer met Gratis Upgrade naar Deluxe Kamer

De kamer was vies... vloer was vettig, handdoeken en beddengoed hadden vlekken ( mascara vlekken die je met normaal wassen eruit krijgt... wasgoed rook ook niet fris ) Het ontbijt zag er smerig en niet vers uit... ze maakten gelukkig de omeletten vers. Er is in de nacht heel veel geluid... leidingwerk... wc spoelingen van andere kamers ( hogere etages maar ook kamer ernaast ) kortom heel gehorig. Op de muren veel vochtplekken. Ik geef niet snel negatieve recenties maar dit hotel mogen ze afbreken van mij... en voor de prijs heb ik genoeg goede hotels gehad!

Er beviel me niets...

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Oud smoezelig hotel op een goede locatie
    • Superior Kamer

Het zwembad zou liggen in een tropische tuin, maar het zag er niet uit. Zwembad op het dak ziet er beter uit, maar daar zijn weinig ligbedden. Ook het personeel was minder vriendelijk dan ik gewend ben op Bali.

Ruime kamers met een goed bed. Het hotel en de kamers zijn oud, maar helaas was het niet schoon (op het bed na). Smoezelig en overal vlekken. Voor die prijs heb je betere hotels in die buurt. Locatie is wel top!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Redelijk hotel voor een mooie prijs
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn wat gedateerd. De getoonde foto's zijn wel erg in het verleden gemaakt. Daarnaast is de verlichting in de kamers niet goed of je moet van tl verlichting houden.Het ontbijt is simpel, maar verwacht daar niet te veel van.

Prijs kwaliteit verhouding; ontvangst receptie. Kamers zijn schoon. Het hotel ligt in een gezellige omgeving al moet je daar wel van houden natuurlijk.

Oke hotel
    • Superior Kamer

Geen tot koud water in de douche. Heel gehorig Super klamme kamers

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Heerlijk zwembad met lekker ruime kamers.
    • Superior Kamer

Het eten in het restaurant kan beter.

Heerlijk zwembad met lekker ruime kamers. Leuke poolbar.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Ruime kamer
    • Superior Kamer

Slechte wifi dekking, luidruchtige gasten en personeel in restaurant waar je zelf naar toe moet lopen

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Hotel in een vande zijstraten van Legian.

Niet zo vriendelijk personeel. Zwembad maar even zon! En vooral de geurende kamer viel tegen. Op meerdere plaatsen gehad, rioolafvoer is niet zo schitterend op Bali. Maar 1 nacht verbleven er zijn leukere hotels in de buurt!

Hotel in een vande zijstraten van Legian. Lijkt mooi vanbuiten.

• Beoordeeld op: 5 april 2015

Goede locatie

Geen wifi op de kamers die hoger gelegen zijn. Ontbijt massaal. Zwembad in de tuin gevuld uit bassin met stilstaand water. Zag er vies uit

Goede locatie

• Beoordeeld op: 23 maart 2015

Locatie is perfect in Legian in zijstraat van grote straat.

We hebben verschillende kamers gezien, want onze eerste kamer had geen werkende airco, de tweede schimmel lucht, derde was okay. Ik zou de volgende keer opzoek gaan naar hotel met betere badkamer, deze was niet schoon in mijn mening

Locatie is perfect in Legian in zijstraat van grote straat. Loop afstand van restaurantjes, winkeltjes en het strand.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Het zwembad op het dak had een mooi uitzicht, eten in bar...

Oud, vervallen, sfeerloos, vies, gehorig, rare gasten.

Het zwembad op het dak had een mooi uitzicht, eten in bar was goed.

• Beoordeeld op: 8 februari 2016

Prijs/kwaliteit

WiFi op de kamer was niet goed

Prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Zwembaden en locatie.

Hotel is wat gedateerd.

Zwembaden en locatie. In een rustige straat.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Het zwembad