Beoordelingen over Hard Rock Hotel Bali 5-sterren

Jalan Pantai, Banjar Pande Mas, 80361 Kuta, Indonesië

#65 van de 244 hotels in Kuta

Heerlijke ervaring midden in de hustle and bustle van Kuta
    • Deluxe Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijzen liggen boven gemiddeld en voor Indonesisch eten moet je buiten de deur.

Goede kamer, uitgebreid ontbijt, leuk zwembad voor kinderen en perfecte locatie

Leuk voor de kinderen.
    • Deluxe Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel is enorm, het is een flinke wandel naar het zwembad. Enorm druk hotel, honderden ligbedden bij het zwembad, middenin het nog drukkere Kuta. Te massaal voor ons, maar prima voor 1 dag feesten en shoppen.

Ontbijt was heerlijk, zwembad prachtig met een paar leuke glijbanen. Drie leuke surfoutlets om de hoek, goed shoppen. Grote mall als je het hotel uitloopt naar rechts. Leuk hotel voor de kinderen om een rustige bali-vakantie af te sluiten. Wat erg leuk is, is het optreden van de band, elke avond, in de binnenbar. Dat hoor je verder nergens, dus geen overlast. We hebben elke avond gedanst en verzoeknummers aangevraagd.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Zwembad, kidsclub (wel betalend), personeel, ontbijt, dokter...

Inchecken verliep nogal traag, luxekamer niet in verhouding met de luxe van de faciliteiten. Badkamer met douchegordijn in bad, geen mengkraan, kalk aan de kranen, plekken in het bad, slechte ventilatie, niet wat je van een hotel met dit aanzien verwacht.

Zwembad, kidsclub (wel betalend), personeel, ontbijt, dokter aanwezig in hotel, faciliteiten in het algemeen.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Topvakantie!
    • Deluxe Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De keuze voor een kamer met een groot bed en twee slaapbanken of 2 grote bedden is er niet echt, je krijgt wat beschikbaar is. Helaas was er maar 1 slaapbank ipv 2 op de kamer zoals op de plaatsjes staat aangegeven. En let op voor kinderen van 12 jaar betaal je veel extra per nacht. Ondanks dat je gebruik kunnen maken van de aanwezige bedden en je geen extra bed nodig hebt. We hebben kunnen regelen dat we dat niet hoefden te betalen. Dat was een fijne regeling van het hotel! Maar een uitzondering. Geen uitzicht op het strand of op het grote zwembad, dat hebben ze niet. Klein terras / balkon. Dit was allemaal op de booking.com site niet duidelijk aangegeven. Irritatie puntje, je moet voor de hutjes bij het zwembad 35 euro per dag betalen. Ze zien dat als additionele kosten, er zijn veel additionele kosten. Houd daar rekening mee, je wilt bijvoorbeeld nl graag een hutje zo mooi.., overigens wel incl een picknickmand met Europese chips/ koekjes/ water enzovoort. Dat alles op Bali mega veranderd is. Wij herkenden het eiland niet meer terug. Bali is niet meer zo karakteristiek als 13 jaar geleden toen we er voor het eerst waren. Bali is erg toeristisch geworden. Dat viel ons tegen, maar alsnog is Bali prachtig. Het verkeer is chaotisch en gevaarlijk, daarnaast zijn er mega veel files op Bali. Welke veel tijd in beslag nemen om van A naar B te komen. Het regent af en toe op Bali in mei, als je een excursie maakt is dat minder leuk.

Het zwembad, het ontbijt (welke gelijk als avondeten kan worden beschouwd), het personeel heeft altijd een lach op het gezicht. De hutjes bij het zwembad geven dat extra tropische gevoel en bescherming tegen de felle zon, de groene omgeving, de rust ondanks je in drukke/ chaotische/ toeristische kuta zit. Wij waren er in de meivakantie, als het druk is, vooral op maandag(vrije dag voor de Indonesiërs zelf) is ook het zwembad erg druk bezocht. (De gasten zijn vooral van Chinese afkomst) De kamers zijn aan een klein zwembad gelegen. Handig met kleine kinderen als je op de begane grond zit. Je kunt dan (om de beurt) een duik nemen en tevens de kids in de gaten houden. Bij het zwembad was de muziek welkom niet overdreven hard en gelukkig niet alleen hard rock maar er werd vanalles gedraaid. Wij kwamen er vooral voor het zwembad en het goede ontbijt. Geen handdoekjes leggers gezien in de meivakantie.. Manager is top! Ons kluisje waren we vergeten te sluiten, dit werd professioneel geregeld! Personeel doet er alles aan om je vakantie goed te laten verlopen. Topvakantie!

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Het ontbijt is uitstekend, veel mogelijkheden
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij (in de leeftijd van 70 en 80 jaar) verbleven op kamer no. 1407. Mooi kamer alleen heel jammer we hadden een douche met alleen lauw water (tegen koud aan). Doorgegeven maar geen verandering. Erg jammer.

Het ontbijt is uitstekend, veel mogelijkheden om de dag door te brengen. Mooi tuin. Personeel erg aardig en zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Prima hotel om een paar dagen met de kids door te brengen.
    • Deluxe Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt matig, erg druk en slechte koffie.

Prima hotel om een paar dagen met de kids door te brengen. veel activiteiten rond prachtig zwembad. En mocht dat niet genoeg zijn dan is er een prachtig strand voor de deur.

Mooi zwembad, goed en leuk personeel
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Tegoed voor de Spa

Kamers zijn gedateerd, vooral de badkamer. Ontbijt kan beter, geen balkon

Mooi zwembad, goed en leuk personeel

prijs/kwaliteit....... nee.... voor (veel) minder geld zijn er volop hotels met meer luxe
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

is echt vergane glorie aan het worden...... gedateerd ! niets meer in vergelijking met 2006 toen wij daar ook waren.

• Beoordeeld op: 7 december 2015

Personeel is echt geweldig.

Prijs / kwaliteit verhouding is jammer genoeg ver te zoeken. Natuurlijk bied het Hard Rock hotel prima service ... Maar het is vooral de naam waarop het drijft. Je betaald best veel geld voor een overnachting (ook voor de goedkoopste kamers) en uiteindelijk valt de kamer best tegen en krijg je niet veel waar voor je geld. Je merkt heel erg dat ze dit in alles uitmelken. Dat komt eindelijk niet ten goede aan het gevoel die je nastreeft voor een fijne, relaxe vakantie. Op Bali heb ik in veel betere en goedkopere hotelletjes gezeten met dezelfde goede service.

Personeel is echt geweldig. Heel vriendelijk en heel behulpzaam. Daarnaast is het ontbijt buffet is heel divers en lekker. Tijdens ons verblijf trad er elke avond een band op... Leuke sfeer en ondanks dat het eigenlijk elke avond hetzelfde was, was het toch rocken :)

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

Personeel geweldig.

Erg groot. Erg Europees. Hotel had ook in Europa kunnen staan.In kamer geen mogelijkheid buiten te zitten. Alleen Frans balkon.

Personeel geweldig. Zwembad en animatie top voor kinderen. Leuk voor paar dagen. Niet langer.

• Beoordeeld op: 23 mei 2015

De kamers zijn erg oud, plastic badkamer deur.

De kamers zijn erg oud, plastic badkamer deur. Dinner is voor dat wat je betaald niet goed! Ontbijtpaketje was echt heel slecht. Prijs kwaliteit is niet in verhouding. Wij hebben er alleen geslapen en gegeten geen gebruik gemaakt van de faciliteiten misschien maakt dat het verschil.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

ontbijt prima.

ontbijt prima.vriendelijk personeel mooie kamers.perfect

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

Heerlijke bedden

Je moest voor alle extra's betalen

Heerlijke bedden

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

Prachtig hotel!

Prachtig hotel!!! Veel te doen voor kinderen! Goed gelegen in Kuta.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hard Rock Hotel Bali