Beoordelingen over HARRIS Hotel & Residences Riverview - Kuta 4-sterren

Raya Kuta Street No. 62, 80361 Kuta, Indonesië

#114 van de 244 hotels in Kuta

Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed, ruime kamer...
    • HARRIS Familiekamer

Verouderd hotel, zaten gaten in het beton, hierdoor voelde ik mij tijdens de aardbevingen niet veilig, hoorde het kraken, daarna lag afgebladderd beton op de trap.

Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed, ruime kamer voor ons gezin, mooie zwembaden, goed personeel

Ruime vier persoons kamer, van alle gemakken voorzien
    • HARRIS Familiekamer

Het was net iets te ver lopen naar het centrum van Kuta met jonge kinderen. Geen gezellige eetgelegenheid in de buurt.

Ruime vier persoons kamer, van alle gemakken voorzien

Goede bedden
    • HARRIS Familiekamer

De handdoeken waren nat bij aankomst maar ‘s ochtend wel droge gekregen. Helaas slecht beeld van de TV. Niet echt 4 sterren maar een prima hotel voor 2 nachten.

Goede bedden Fijn zwembad De Shuttle bus Vriendelijk personeel

Leuk familie hotel en aardig personeel echter zou ik als we terug gaan niet hier verblijven.
    • HARRIS Familiekamer

Het sanitair was best oud. Hier en daar scheuren in de vloer en muur. Qua hygiene was het schoon voor het oog maar niet zoals we gewend zijn als in Nederland. Eten in het hotel hebben we niet gedaan, voor een veel goedkopere prijs kan je om de hoek veel meer krijgen en een uitgebreider assortiment. De locatie was ook niet echt top met kleine kinderen, je moet echt een auto hebben om je te kunnen verplaatsen. Met kleine kinderen is het fijner om in een rustige omgeving te verblijven, Ubud is uitstekend. Kuta is meer voor jongeren zonder gezin.

Onze familyroom was precies tegenover het hotel. De kids hebben daar de meeste tijd van ons verblijf gespendeerd.

Schone en ruime kamers.
    • HARRIS Residence met 2 Slaapkamers

Het hotel bevind zich aan een erg drukke weg. Hier merk je in het hotel overigens zelf niks van.

Schone en ruime kamers. Het personeel is erg vriendelijk en service gericht. Elke dag worden de kamers netjes schoon gemaakt. Supermarkten in de buurt en vele leuke eetgelegenheden.

Tevreden
    • HARRIS Familiekamer

Gootsteen putje van keukentje rook heel erg / kraan van keuken was gammel / koelkast lekt / jammer van de glazen salontafel (niet handig en veilig voor kleine kinderen) / latte machiatto hoort in een groot glas en niet in een pink glaasje 😉

Lokatie / Bedden / Personeel erg behulpzaam

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Harris Hotel Riverview is niet meer wat het is geweest.
    • Aanbieding - Zomerarrangement in Harris Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ongedierte in de wc. Kleine zwarte wormen. Bij melding wordt het wel opgelost maar het had niet gehoeven als men beter had schoongemaakt bij inchecken. De sleutel van de deur deed het niet en na 3x op en neer receptie kreeg ik een nieuwe pasje terwijl ik de pasje gescheiden van mijn telefoon hield elke keer. De interieur is zwaar verouderd of kapot. De bankstel is versleten en met scheuren. In de wc de muren waren aan het bladeren. In de woonkamer de muren en plafond vies met zwarte vegen of waterschade.De airco in de woonkamer lekte en je moest oppassen dat je niet uitgleed. Voor een residence kamer betaal je wat meer voor extra comfort die ik niet heb gekregen wat ik heel jammer vind.

Onbijt is heel redelijk en tijdig bijgevuld. Elke dag wordt de kamer goed schoongemaakt en elke dag schone linnen en handdoeken. Personeel heel attent en service gericht. Dat is wat ik ook van Harris Hotels gewend bent.

Gemiddeld
    • Harris Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel schimmel en lekkage plekken rond de airco. Veel schimmel in de badkamer.

Goede zwembaden en goed fitness gedeelte

Fantastisch!
    • HARRIS Residence met 2 Slaapkamers

menukaart

zwembad en kamers

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Zeer vriendelijke en jonge staff.

De kamer had ik beter verwacht. In het verleden had ik een mooiere kamer ,maar misschien i.v.m. booking via booking .com

Zeer vriendelijke en jonge staff.!

• Beoordeeld op: 10 januari 2016

Grote kamer