Beoordelingen over Jayakarta Hotel Bali 4-sterren

Jl. Werkudara, Bali, 80361 Legian, Indonesië

#83 van de 138 hotels in Legian

Helaas voor 1 keer.
    • Onderling verbonden Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Van inchecken tot uitchecken loopt het eigenlijk niet. Ze proberen hun best te doen, maar het is het iedere keer weer net niet. Het ontbijt was ongeorganiseerd. Vieze tafels, onaangevuld eten en kwaliteit kan ook veel beter. De kamers zijn behoorlijk verouderd en schoonmaak kon veel beter. Veel te weinig ligbedjes bij het zwembad die al vroeg werden gereserveerd met de bekende handdoeken.

De zwembaden. De lokatie direct aan het strand.

Relaxen op het op het strand een heleboel tel sell mensen 😕
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Te weinig bedjes bij het zwembad voor het aantal gasten en bij de receptie werken een stelletje heksen die niks vertellen of uitleggen en ook nog eens liegen.

Het ontbijt is goed en de bediening in het restaurant is vriendelijk

De locatie en de faciliteiten waren heel goed.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

De hotelkamer was redelijk. Meubels beschadigd en verouderd. Onderhoud broodnodig. MC 3 sterren waardig. Eerste appartement van dochter en gezin was 2 sterren waardig. Sterk verouderd. Meteen ander appartement gekregen, was beter maar geen 4 sterren.

De locatie en de faciliteiten waren heel goed. Ontbijt heerlijk. Bedden sliepen goed.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Het ontbijt zou beter kunnen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Het ontbijt zou beter kunnen. Veel nasi en Indonesisch eten ziet er allemaal goed er uit. Maar s 'morgens zijn wij westerlingen broodeters met beleg. En dat is karig aanwezig. Voor een goed ontbijt in Indonesië moet je perse naar een 6 sterrenhotel waarom?? Goed en gezond brood bakken is helemaal niet moeilijk. Beleg kom je ook bijna noooooit tegen in Indonesië. Atijd maar die jam!!

Goed verblijf en zeker als je naar de prijs kijkt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Helaas wordt er in de ochtend een vervelend muziekje gedraaid, Indonesisch maar zeker niet mijn soort muziek.

De kamer is redelijk groot met een terras en uitzicht op de tuin. Helaas zaten we niet op de beste plek, maar dronken wel elke dag een drankje op ons terras. Bed is goed en er wordt goed schoon gemaakt. Nooit hoeven zeuren over nieuwe badhanddoeken. Goede strandhanddoeken-service. We gingen altijd naar het strand en hebben de zwembaden niet gebruikt, maar die zagen er goed uit. Zeer mooie en ruime tuin welke goed wordt onderhouden. Heerlijk dicht aan het strand.

Een tegenvallend hotel, oogt mooi maar is het niet.

Ontvangst bij receptie erg slecht!! Kamers die we kregen klopten niet. Een uur staan wachten, toen kregen we de kamers, voor 6 personen 4 bedden. Naar receptie, manager gesproken, want we hadden 1 kamer en 1 appartement geboekt. Weer verhuizen naar een appartement. Smerig en ook 4 bedden. Het stonk er ook. Weer verhuizen naar een 2 persoonskamer, (was er eerst niet??) en de overige familieleden bleven in het appartement. Gevraagd naar badspullen want er was niets. Al met al ben je de hele middag kwijt met vragen en verhuizen. 2.5 uur!!!!!!! We waren met 11 personen. De overige familieleden kregen 2x 2 persoonskamers, maar uit het plafond kwam het water de badkamer in......erg verouderd.... moesten uren op een babybedje wachten. Hotel te groot!

Ligging aan het strand, mooie zwembaden. Tafeltennistafel, groot schaakspel, leuk. Onze 2 persoonskamer was, denk ik, net geschilderd, maar de andere kamers waren verouderd.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Locatie en de layout van het hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

wifi connectie Ik kende het hotel van eerder gelegenheden. Voelde me er nog goed thuis, maar merkte dat het een hotel van 34 jaar oud is. Aan grondige renovatie / upgrading toe. Andere kant: daardoor zal het minder toegankelijk worden voor mensen die niet te veel te besteden hebben.

Locatie en de layout van het hotel

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Door de ligging en vriendelijk/ behulpzaam personeel is onze vakantie geslaagd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

(1) Toen wij aankwamen, was ons naam en de reserveringnr. 1827.746.975 Pin: 1080 onbekend. (2) Er werd niet bekend gemaakt hoe je verbinding kon maken met de wifi. (3) Er werd niet bekend gemaakt tijdens de boeking dat er renovatie zal plaats vinden bij zwembad. Dit werd pas tijdens ons verblijf kenbaar gemaakt.

(1) De ligging van het hotel! (2) Zeer vriendelijk personeel (3) ondanks dat onze boeking niet bekend was, hebben ze toch een kamer geboekt voor ons voor het zelfde bedrag.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Medewerkers zijn allemaal vriendelijk en doen hun best het de gasten naar de zin te maken.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

balkon met tuinzicht. Balkon was postzegel en de tuin bleek een zijtuintje van ik schat 3 meter te zijn. Uitzicht waren grote satelliet schotels en een straatje naast het hotel.

Het bed was geweldig

Te weinig bedjes bij het zwembad! Teveel gereserveerd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Al voor je wakker bent zijn alle bedden bij het zwembad al gereserveerd. Dit omdat het er te weinig zijn en handdoeken worden niet weggehaald. Sommige bedden waren de hele dag gereserveerd zonder dat ze werden gebruikt. Dit is voor mij een reden om nooit meer terug te gaan naar dit hotel.

Het personeel van het hotel was heel vriendelijk en de locatie was ook erg goed.

Prachtig hotel

Niks.

Een ruime opzet, meerdere zwembaden. Het eten was heel goed en gevarieerd.

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Wij waren positief verrast. Het leek wel een resort, mooi gelegen aan het strand. Zijn maar 1 nachtje geweest, maar had best langer willen blijven!

Goed verblijf, alles op loopafstand.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Kamers zijn aan renovatie toe.

Locatie goed, ontbijt goed.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Mooie app
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Te lang lopen van appartement naar restaurant voor ontbijt. Harde muziek in cafés die te horen zijn het appartement.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Hotel in Balinese stijl omgeven door vele restaurants en...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Gedateerd hotel, renovatie is hard nodig. Personeel te routinematig.

Hotel in Balinese stijl omgeven door vele restaurants en uitgaan mogelijkheden.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Wat een strand
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

De variatie in beleg bij het ontbijt. Er zou ook Europees gedacht kunnen worden.

De ligging aan het strand en op loo po afstand van het drukke Kuta

• Beoordeeld op: 18 november 2017

De kamer was gedateerd

De tuin en het zwembad

n.v.t.

Geen

De locatie beviel erg goed, snelle service

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Redelijke accomodatie met veel australiers.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Ontbijt 6. Publiek is veelal australisch en men is hier veel op gericht.

Strand, dichtbij centrum, aanbod faciliteiten

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

Het ontbijt, het vriendelijke personeel

Gedateerde badkamer ,het complex kan gedeeltelijk een opknapbeurt gebruiken maar er zijn ook goede gedeeltes dit ten goede

Het ontbijt, het vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

De tuin en opzet met zwembaden is mooi

Der kamers waren sterk verouderd en erg ongezellig, kille verlichting, geen stopcontacten, geen föhn.

De tuin en opzet met zwembaden is mooi