Beoordelingen over Kamandalu Ubud 5-sterren

Jalan Andong, Banjar Nagi, 80571 Ubud, Indonesië

#59 van de 235 hotels in Ubud

Paradijs op aarde
    • Villa met 2 Slaapkamers, Zwembad en Gratis Voordelen

Prachtige omgeving midden in de jungle. Mooie accommodatie met veel privacy. Zelfs als de accommodatie vol zit heerst er veel rust. Het is nergens druk

Kamandalu Ubud #RJDJ
    • Villa met Zwembad en Gratis Voordelen

Het diner was niet warm genoeg opgediend. Ook het floating ontbijt op de kamer waren de wafels en pannenkoeken niet warm.

De extra arrangementen waren een mooi pluspunt. Het bed was groot, comfortabel met klamboe voorzien. Geweldig! De buitensdouche was een fantastische ervaring. Het personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Een droom die werkelijkheid is geworden
    • Ubud Chalet met Gratis Voordelen

De lange taxiritten voor de daguitstapjes

Schitterende locatie, fantastisch personeel en gastvriendelijkheid, alles perfect onderhouden... Wij zijn naar Bali gekomen om veel te zien en niet noodzakelijk de hele dag aan het strand te liggen. In dat opzicht was de locatie in Ubud perfect. Wat tegenviel, waren de lange taxiritten voor relatief korte afstanden vanwege het drukke verkeer. Ons idee om vele kleine uitstapjes te maken, hebben we moeten aanpassen aan het verkeer. Vandaar dat veel toeristen aan "hotel-hopping" doen, om telkens de juiste uitvalsbasis te hebben voor de dagactiviteiten. Wij wilden ook de Gili eilandjes bezoeken, maar dat ging enkel met een overnachting ter plaatse vanwege de transfertijden met de boot. Omdat we het toch echt wilden doen, hebben we 1 nacht in Ubud "opgeofferd" ten voordele van een nacht in Gili Air. Ik heb absoluut geen spijt van onze keuze om ons volledig verblijf in de Kamandalu Ubud te boeken omdat het telkens weer een verademing was terug te keren naar een oase van rust. Wij zijn het wel eens dat als we nog eens terugkeren naar Bali, dat we meerdere hotels zullen boeken, maar Kamandalu Ubud zal met 100% zekerheid erbij horen.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Ontbijt was megagoed.

De vele trappen

Ontbijt was megagoed. Keuze uit indonesisch nasi mie. Maar ook fruit. En 10 berschillende keuzes uit bereiding van de eieren. Pancakes wafels. Div koffie. Sappen, keurig personeel Erg luxe! Kamers zijn schoon maar weinig bergruimte. Wij hadden de normale villa geboekt en hebben upgrade gedaan naar de poolvilla want we wilden buiten privacy en dat hadden we wel maar niet bij het gezamenlijke zwembad uiteraard

Heel lekker ontbijt!
    • Ubud Chalet met Gratis Voordelen

Onthaal was niet zo hartelijk. Niet echt veel accomodatiemogelijkheden 's avonds. Dure prijs!

Heel lekker ontbijt!

De omgeving van het hotel en de chalets

Niet veel

De omgeving van het hotel en de chalets

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

6,0
    Schitterend uitzicht vanaf de receptie.

Ziek geworden n.a.v. diner is restaurant in hotel. Voordat we uitgecheckt waren werd de kamer al schoongemaakt, terwijl wij er nog in wilde. Geen DVD speler, geen vervoer binnen Ubud.

Schitterend uitzicht vanaf de receptie.

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Prachtig hotel/resort.

De prijs van de drankjes ligt erg hoog, met name de alcoholische drankjes. Dat is echter overal zo in Bali dankzij de accijns op alcohol.

Prachtig hotel/resort. Mooi aangelegde tuinen en mooie uitzichten. Vriendelijk personeel. Gratis shuttle naar het centrum. Elke ochtend yoga lessen op een prachtige locatie.

• Beoordeeld op: 27 mei 2015

Rustige locatie buiten Ubud met schitterend uitzicht op de...

Rustige locatie buiten Ubud met schitterend uitzicht op de rijstvelden - prachtige ruime kamer met buitendouche - feeërieke sfeer 's avonds - modern comfort met respect voor lokale tradities - zeer behulpzaam en vriendelijk personeel - gratis shuttle naar centrum van Ubud

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Echt heel goed personeel

resort heeft zn beste tijd gehad.

Echt heel goed personeel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Kamandalu Ubud