Beoordelingen over Kupu Kupu Barong Villas and Tree Spa by L’OCCITANE 5-sterren

Kedewatan PO BOX 7 80571, 80571 Ubud, Indonesië

#125 van de 255 hotels in Ubud

Fijn

Er waren veel bouwactiviteiten bij de rivier. De massage was goed maar wel extreem duur. Als de shuttlebus vol was werd er geen nieuwe ingezet, je moest dus lang van tevoren reserveren. Geen spiegel bij de wastafel wat lastig is bij scheren. Het algemene zwembad viel wat tegen, had ik mooier verwacht gezien zeer hoge prijs van het hotel en aantal sterren.

Lekker ontbijt met supervriendelijk en attent personeel in verder niet al te stijlvol restaurant. Mooie kamers.

NIET gaan.
    • Villa met Zwembad aan de Rivier

De service. We werden niet netjes behandelt. Nadat we betaalde konden we gelijk opkrassen en werden we niet eens geholpen met een taxi of onze koffers. Ik ben zelf naar de weg gelopen om een taxi te regelen en daarna werd ik niet eens gedag gezegd.

De omgeving was prachtig. Maar hierbij kan ik het ook laten. Nadat wij betaalde werden we gewoon niet meer geholpen. Het was: geld ontvangen en opkrassen.

Prachtig !
    • Driepersoonskamer met Toegang tot het Zwembad

Alles was hier perfect !

Ontbijt was superlekker en veel keuze ! Uitzicht vanaf de lobby en hotelkamer was prachtig, overal groen, palmbomen, bloemen. Kamer was heel groot en proper. Elke keer als we ergens heen gingen kwam het personeel alles weer in orde leggen, toiletpapier bijvullen, kimono en slippers goed leggen, ... Personeel altijd supervriendelijk !!

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Top hotel!
    • Villa met Zwembad aan de Rivier

Er viel ons niks tegen!

Het uitzicht is zo mooi! Wij hadden een vila met zwembad en hebben de hele dag heerlijk kunnen relaxen!

Fantastisch verblijf met uitzicht op riviervallei
    • Duplex Villa

Kupu Kupu Barong is oudste 5 sterren in Ubud. Dit is bij een aantal details te merken.

Prachtig uitzicht, heerlijk kamer, vriendelijke service

• Beoordeeld op: 31 december 2015

zeer vriendelijk attent personeel, butler service van de...

als u de kamers in détail bekijkt kunnen er hier en daar wel wat restauratiewerken gebeuren!!

zeer vriendelijk attent personeel, butler service van de kamers was fantastisch.