Beoordelingen over Mercure Resort Sanur 4-sterren

Jalan Mertasari, 80228 Sanur, Indonesië

#40 van de 74 hotels in Sanur

Het personeel onthoudt wie je bent en op welke kamer je...
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De barretjes sluiten helaas wat aan de vroege kant.

Het personeel onthoudt wie je bent en op welke kamer je verblijft. Je voelt je echt een gast en geen nummer. Het personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn schoon. Zeker een aanrader!!

Goed verblijf om aan het strand te liggen vlak bij het hotel
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het water in de zwembaden was niet erg fris, het stonk.

Een prima hotel. Erg groot met veel kamers. Het personeel is erg behulpzaam. Het ontbijtbuffet was erg goed.

Goed hotel om te relaxen aan het strand
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Het diner in het restaurant was matig. De communicatie over mogelijkheid om aan het eind van de dag, voor onze vlucht, een douche en kleedkamer te gebruiken was te laat. Personeel zou scherper kunnen zijn. Internet laat te wensen over.

Uitstekend ontbijt. Ruime kamer. Heerlijk strand.

Balinese vriendelijkheid in mooi resort
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Hier en daar achterstallig onderhoud en "bakery" producten bij ontbijt niet allemaal vers.

De locatie, architectuur in Balinese stijl van de accommodaties die door fraaie tropische tuinen zijn omgeven

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Ok
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Bedden te hard Uur voor einde ontbijttijd was het eten al hard en droog Te krap balkon voor een deluxe kamer Oplichter achter taxi desk van het hotel

Service Locatie Ruime kamer Uitgebreid ontbijt Goede douche

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

8 Dagen waren meer dan genoeg
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Kleine slaap- en badkamer voor 4 sterren hotel. Geen zithoek waar je `s avonds kon zitten. Bar en strand waren `s avonds uitgestorven waarschijnlijk door de hoge prijzen en oncomfortabele stoelen.

Vriendelijk en service gericht personeel. Grote bomen op het strand. Voldoende ligbedden. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Kluis op kamer.

Zonnig, relaxed verblijf in Mercure
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Oranje gordijnen zijn een beetje ouderwets.

Heerlijk strand, een uitgebreid ontbijt met veel keuze en goede koffie. Yoga faciliteit op het terrein. Groot zwembad.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

heerlijk comfortabele relaxte vakantie direct aan strand met restaurantjes op loopafstand
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

bed is in 2 weken tijd niet 1x verschoond. Met zulke temperaturen en zanderige omgeving was dit toch wel prettig geweest. Ook hier was het helaas handdoekje leggen bij zwembad en op strand. Jammer ....

de ligging, uitstekend ontbijt, gratis ligbedden op strand en gratis handdoeken service

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Prettige vakantie tegen een redelijke prijs
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Een aantal strandstoelen en parasols had defecten. De kussens op de strandstoelen werden niet naar binnen gehaald en waren na een regenbui hinderlijk nat. Wij zijn geen liefhebbers van muziek als we op het strand zitten.

Niet een massaal gebeuren maar kamers ondergebracht in gebouwen met een beperkt aantal appartementen. Leuk uitzicht vanaf elk appartement. Beperkte afstand tot het strand. voldoende strandbedden en voorzieningen aan het strand.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Mooi hotel, om lekkeruit te rusten. Van alle gemakken voorzien. 5* waard
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Thema Buffet s,avonds was niets bijzonders. Vond t te duur. Rondom hotel veel goedkopere, en betere restaurants

Super verzorgt hotel in Balinesche stijl. Geen grote betonblokken, maar mooie huisjes. Alles was perfect. Wat ons betreft gewoon een 5* hotel. Ontbijt was mega. Groot buffet, voor iedereen wel lekkere dingen aanwezig.

Echt zoals een vakantie behoort te zijn.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

In de 4 dagen dat wij aanwezig waren, kan ik niets benoemen wat ons tegen viel.

Hotelvoorziening goed. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Kamer mooi en schoon. Opstelling strandstoelen gelukkig niet strak in gelid, maar lekker nonchalant.

Een mooi aangelegd hotel aan het strand met de kamers in vrijstaande huisjes.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Goed uigebreid ontbijt. Mooie locatie aan het strand met voldoende ligbedden en mogelijkheden om in de avond te eten. Keurige kamers met klein terras. Wij hadden met ons gezin twee kamers die verbonden waren met een deur. Het hotel heeft een shuttlebus naar Sanur maar lopend is ook goed te doen.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Personeel zeer vriendelijk, prachtige tuin, prima ontbijt.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Kamer is wat donker, badkamer is verouderd. Op het strand weinig parasols

Personeel zeer vriendelijk, prachtige tuin, prima ontbijt. Loopafstand van winkeltjes, restaurants

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Prima locatie, fijn en behulpzaam personeel, perfect ontbijt, goeie kamwrs
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Ik mis een echt gelige bar bij of aan 't strand, ook al is er wel en bar. Deze nodigt niet echt uit.

Uitstekende locatie direct aan 't mooie zandstrand.. Prima ontbijt met veel keuze. Kamers schoon, groot en in een mooi Resort. Fijn en behulpzaam personeel. Ik mis allee een echt gezellige gelegenheid om iets te drinken op of bij 't strand. Datgene wat er is nodigt niet echt uit.

Prima hotel, uitstekende locatie direct aan het strand, vriendelijke personeel, voor herhaling vatba
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Iets meer lunch faciliteiten creëren.... Ook al zijn die er wel, lunchkaart niet heel interessant, maar heel veel mogelijkheden rondom het Mercure.

Prima locatie, direct aan zee. Fijn strand. Goede kamers, ruim, grote douche/WC ruimte. Sommige amers zijn wel aan een renovatie toe, maar echt last heb je daar nog niet van. Vriendelijke staff. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Prima verblijf.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Balkon erg klein. Na eerder kleinschalige hotels te hebben bezocht, vonden we dit erg massaal. Verder prima voor wie hier van houdt.

Ontbijt in buffetvorm was uitstekend. Heerlijk kingsize bed. Sanitair prima.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

het blijft een aangenaam verblijf in de kamers van Mercure Hotel

nvt

De accommodatie is gunstig gelegen aan een mooi schoon strand en vele eethuisjes in de omgeving. Het ontbijt is uitstekend diverse keuzemogelijkheden

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Dit is geen 4**** sterren hotel; hooguit een magere 3 sterren.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Ivm onderhoud werden wij de 1e nacht bij "buurhotel" ondergebracht. Dus geen koffers uitpakken. We zouden daar de volgende dag, conform afspraak van Mercure om 12 uur weer opgehaald worden; bij aankomst in Mercure moesten we toch nog 1,5 uur wachten eer onze kamer klaar was ... en dat terwijl ze wisten dat de we om 12 uur er weer zouden arriveren (had Mercure zelf afgesproken!) Als ze ons dus 1,5 uur later zouden oppikken (14:30 uur) hadden we niet hoeven wachten op onze kamer! erg onprofessioneel! Er waren 1 groot en een kleiner zwembad aanwezig. Het grote zwembad was dagen (5!) achtereen gesloten ivm slechte waterkwaliteit. Het kleine zwembad was bij lange na NIET toereikend voor alle hotelgasten (slechts 12 ligstoelen!), terwijl er plaats was voor veel meer ligstoelen. erg vervelend vonden wij!

Ontbijt(buffet) was erg goed! Eten, snacks en drinken in hotel erg(!) duur; dus geen gebruik van gemaakt.

Goed familiehotel.Zou op de Canarische eilanden niet misstaan.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het heeft op de tuin en personeel weinig met Bali te maken.

Het betreft een groot hotel, aan het strand. Vele vakantiegangers komen uitsluitend voor de zon, dan is het een uitstekend hotel.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Goed en net hotel
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het resort heeft een beetje een saai strand. Er zijn onvoldoende parasols waardoor je opeengepakt onder de bomen moet kruipen voor schaduw. In de middag is het eb en dan kan je eigelijk niet meer zwemmen in zee vanwege de lage waterstand en zeewier.

De DeLuxe kamer met kingsize bed was keurig. Goed bed en comfortabele badkamer. De airco was effectief en geruisloos. Het ontbijt was in het restaurant bij het strand. Gezellig en het eten was van uitstekende kwaliteit. Het zwembad bij het strand is mooi. Het zwembadwater is aan de warme kant zoals bij vele hotels. Het resort ligt 5-10 minuten lopen van een gezellig winkelstraatje, restaurants en er zijn voldoende ATM automaten. Blue Bird taxi bedrijf komt tot aan de deur.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer die wij hadden was oud en had veel gebreken. Het hele complex ziet er niet optimaal uit. Sommige gebouwen hadden extra zeilen over de daken gespannen, waarschijnlijk omdat de oorspronkelijke daken lekten. Ook de strandvoorzieningen waren oud en vertoonde gebreken

Wij zijn er maar een nacht geweest. Het was voor ons een tussenstop vanaf een ander locatie naar het vliegveld. Bedoeld om nog van een dagje strand te genieten

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Prijs-kwaliteit zeker een aanreder ! Rustige ligging net buiten het centrum, met gratis shuttle .
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het ganse complex is wel aan renovatie toe, vb de badkamers.

De ligging aan het grote privé strand, de prachtige tuin die fantastisch onderhouden wordt, en de kamers in de huisjes met rieten dakmidden in het groen. Het heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Het was er heerlijk vertoeven
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Prima locatie, zeer vriendelijk personeel. We hadden late terugvlucht maar er was een uitstekende ruimte waar we nog konden douchen en bagage kon in afgesloten ruimte worden gezet.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Ruime kamers en erg schoon

Geen minpunten

Ruime kamers en erg schoon Zeer vriendelijk personeel Shuttle bus die gratis op vaste tijden naar het centrum rijd Prettig strand met voldoende ligplaatsen Alles ziet er goed verzorgd uit Ontbijt erg divers en smaakvol

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

De prachtige tuin en de directe ligging aan het strand.

De incheck duurde een uur. Uiteindelijk waren er 3 medewerkers bij betrokken en bleken onze kamers niet beschikbaar. Deze zouden pas om 18.00 beschikbaar zijn maar dat werd uiteindelijk 19.20. Men was totaal niet op onze komst voorbereid. De airco op kamer 332 hier logeerden onze kinderen), werkte niet goed. De muur er onder waar stopcontacten zaten, waren kletsnat. Pas na drie dagen werd dit goed verholpen. Vier keer waren er te weinig handdoeken aanwezig.

De prachtige tuin en de directe ligging aan het strand. Ook waren de bedden (kingsize) erg goed.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Zou het niet nog eens boeken voor dit geld.

Het hotel heeft 4 sterren, maar het resort en de kamers zijn erg oud. Geen 4 sterren waard. (Muren/meubels in kamer erg oud en lelijk, bruine wc bril en douchegordijn, vieze lucht in de badkamer. Drie keer meerdere bedwantsen gehad. Niet op loopafstand van het centrum. Sanur is een plaats voor vooral oudere en gezinnen met kinderen, te rustig voor een jong stel/ jonge vriendengroep.

Hotel is direct aan het strand, personeel erg vriendelijk en servicegericht. Mooie tuin.

Het strand is geweldig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Personeel in het restaurant.

Het strand is geweldig.

Het ontbijt en de zweer erg fijn hotel
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Dat de kamers erg achter uit zijn Gegaan

Het ontbijt en de zweer erg fijn hotel

• Superior Kamer met Kingsize Bed

Erg donkere kamer, weinig sfeer s avonds aan t strand

Groot bed, inloopdouche, fijn groot strand, uitcheckruimte heerlijk om te douchen en rusten

Ideaal strandhotel in mooie setting, op goede locatie en met volop comfort.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Copieus ontbijt met zeer ruime keuze. Genoeg strandstoelen. Voldoende faciliteiten vlakbij.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Totally outdated
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Het resort is echt aan een complete renovatie toe.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Mooie locatie maar renoveren is noodzakelijk
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De staat van onderhoud dan de verschillende gebouwen waarin de kamers zich bevinden

Accomodatie voldeet aan onze verwachtingen
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Prima ontbijt. Hotel direct aan het strand.

Redelijk maar wil je echt ontspannen en tot rust komen dan is dit niet de plek
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De kamer is oud en stoelen en parasols moeten nodig vervange worden. En overal bij elk zwembad continue harde muziek

De prachtige tuin

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Prima naar mijn zin gehad
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Het strand zou wat beter schoongemaakt kunnen worden

Het ontbijt was meer dan goed uitstekend zelf

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Beste ligging van Sanur. Als wij op onze rondreizen Sanur aandoen is het altijd dit hotel.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Bij volle bezetting een tekort aan ligstoelen bij het strand.

Ligging, schitterend tuin, ontbijt, comfortabele kamer

• Beoordeeld op: 22 september 2017

• Superior Kamer met Kingsize Bed

Goede ligging bij het strand, zeer uitgebreid ontbijt

Mooi en comfortabel hotel, maar badkamer wat gedateerd.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Ik had een luxere badkamer verwacht.

We hadden een heerlijk breed bed.

Service van de medewerkers!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Service van de medewerkers!

Het ontbijt was prima, personeel zeer vriendelijk en het...
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt was prima, personeel zeer vriendelijk en het park werd goed onderhouden.

Erg verouderd!

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

EEn heerlijke relaxte week gehad.

geen gym was

mooi groot breed prive strand met voldoendecomfortabele ligstoelen

Zwaar gedateerd, geen 4 sterren!
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Gedateerd hotel, kapotte stoelen rond zwembad zonder kussens, matig ontbijt in donker hol.

De lokatie is goed, en daar is alles mee gezegd

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Alles klopt!

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Mooi Resort aan de zee van Sanur
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Misschien goedkopere ontbijt aanbieden.

Resort aan het strand heerlijk genoten

• Beoordeeld op: 10 december 2016

kwam hier voor de vierde keer, dat zegt genoeg

Bali is tov 2 jaar geleden erg duur geworden

Ontbyt uitstekend , kamer prima

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Zeker qua locatie een aanrader. Alleen de prijs is volgens ons te hoog voor de kwaliteit die je krij
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De prijs voor wat we kregen viel tegen.

Dichtbij/aan het strand en op loop afstand van t centrum.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Opzet resort prima.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Opzet resort prima. Is onderhand wel aan grootonderhoud toe.

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

prima ontbijt, locatie aan het strand en genoeg strand...

prima ontbijt, locatie aan het strand en genoeg strand stoelen vriendelijk personeel met 5 min lopen veel restaurants te vinden sanur rustige kant van bali

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Fantastische mooi aan het strand.

Inrichting van de kamers een beetje gedateerd.

Fantastische mooi aan het strand. Iets uit het centrum (10 min met taxi), maar voldoende restaurants op loopafstand. Ontbijt prima. Bar vlakbij het strand. Personeel is ontzettend vriendelijk. Kamers zijn oke. Mooi resort met veel planten en bloemen.

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

Hotel ligt aan het strand in een tuin met alleen laagbouw...

Hotel ligt aan het strand in een tuin met alleen laagbouw (cottages), heeft twee zwembaden en er wordt een prima ontbijt geserveerd. In de buurt is er volop gelegenheid om "buiten-de-deur" te eten.

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

Goed uitgebreid ontbijtbuffet, ook met Indische hapjes!

Zwembad is klein.

Goed uitgebreid ontbijtbuffet, ook met Indische hapjes! Geweldig groot strand met veel ligbedden onder de bomen in de schaduw. En een rustig strand!

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Uitgebreid ontbijtbuffet, heel vriendelijk personeel,...

Badkamer mag gerenoveerd worden + douchekop staat te laag

Uitgebreid ontbijtbuffet, heel vriendelijk personeel, vlakbij strand, twee zwembaden, prachtige tuin

• Beoordeeld op: 25 januari 2016

De ligging mooie tuin met veel schaduw Strand ook de...

De ligging mooie tuin met veel schaduw Strand ook de mogelijkheid schaduw onder de palm bomen en gewone bomen genoeg ligpedden super accommodatie goede bewaking

• Beoordeeld op: 11 november 2015

Prachtige tuin.

Mensen moeten geen strandbedden reserveren met hun handdoek, vooral niet als het druk is. Dit moet u ontmoedigen i.p. Aanmoedigen.

Prachtige tuin. Vriendelijk personeel. Authentieke tempeltjes. Hele sfeer.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

De diversiteit aan kleine eenheden van 2 tot 8 kamers, allen...

Prijzen voor eten en drinken zijn fors hoger dan de lokale eetgelegenheden. Buffet Indonesische avond was erg sober, hadden we uitgebreider verwacht.

De diversiteit aan kleine eenheden van 2 tot 8 kamers, allen in Balinese stijl, in een goed onderhouden mooie tuin, pal aan het brede zandstrand. Wij hadden een kamer met veranda en tuintje met uitzicht op zee, prachtig! Personeel allemaal even vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 25 september 2015

Ligging in de tuin & brede strand

Prijs restaurant/bar te hoog Aantallen ligbedden en kwaliteit van de matrassen op het strand matig. Geen parasols op strand.

Ligging in de tuin & brede strand

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Goede service en direct aan het strand.

De bar bij het strand was 's avonds vroeg dicht. dit was de enige locatie in het hotel waar je 's avonds nog wat kon drinken.

Goede service en direct aan het strand.

• Beoordeeld op: 3 juli 2015

Strandhotel met alles erop en eraan - eigen strand.

Soms wat lawaaierige toeristen aan zwembad, maar dat hoort erbij

Strandhotel met alles erop en eraan - eigen strand. Prima ontbijtbuffet en ook de strandbar is OK 's avonds. Langs een wandelweg binnen 20 minuten in het mondaine Sanur

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Goed ontbijt, gratis yogalessen, gratis wifi tot op het...

Ligt iets buiten het stadje, maar dat weet je van tevoren en dat vonden wij wel zo rustig.

Goed ontbijt, gratis yogalessen, gratis wifi tot op het strand. Goede bedden (eigenlijk ongezellig groot!), aardig personeel.

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

Een kamerupgrade omdat we op huwelijksreis waren, met een...

Het is een beetje een senioren bestemming. Het strand is erg smerig. Ik begrijp dat dit vanuit zee aanspoelt, maar ik vind dat een resort als dit ook een verantwoordelijkheid naar t milieu heeft. Ze claimen duurzame kamers te hebben en zuinig met stroom om te gaan, maar de twee grootste problemen van Bali zijn watertekort en plastic vervuiling. Dat laatste kan Mercure veel meer aan bijdragen.

Een kamerupgrade omdat we op huwelijksreis waren, met een kaartje en een taart, erg leuk! Erg vriendelijke en persoonlijke behandeling bij de receptie. Geen muziek bij t zwembad, zo fijn!

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Hotelcomplex met veel huisjes in Balinese Style.

Schone Handdoeken niet echt goed schoon. Vlekken en roken niet fris.

Hotelcomplex met veel huisjes in Balinese Style. Veel groen qua bomen e.d. De eekhoorntjes springen van boom tot boom.

• Beoordeeld op: 23 april 2015

Synthese van de traditionele Balinese architectuur met...

Separaat de bedden lampje laten werken lukte ons niet. Wij hadden nr. 161 Mogelijk onze onhandigheid. Nog een klein puntje: als je - bij de entree - een verhoging in een tegelvloer maakt (allemaal in de zelfde kleur) moet je een onderscheid in kleur aanbrengen. Ik brak er steeds mijn nek over (safety first).

Synthese van de traditionele Balinese architectuur met moderne eigentijdse vormgeving. ook een 10!!!

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

Privacy van de huiisjes en hat mooie strand

Toen ik door ziekte een aantal keren geen ontbijt genoten had, wilde de manager mij de niet gebruikte ontbijt-bonnen niet terug betalen.Toen ik thuis kwam heb ik gelijk een klacht naar de algemeen directeur gestuurd ,die direct het geld van de bonnen, die ik niet gebruikt had terugstortte op mijn rekening. (slechte manager ,Goede directeur!)

Privacy van de huiisjes en hat mooie strand

• Beoordeeld op: 5 februari 2015

De privesfeer in de bungalows.

Sanitair enz. functioneert goed. maar de kamers zijn wat verouderd. een opknapbeurt maakt het wat luxer.

De privesfeer in de bungalows. Heerlijk bed. Super personeel. ruimte op het strand. Perfecte wifi,zelfs op strand.een plek om je thuis te voelen.

• Beoordeeld op: 5 februari 2015

Vriendelijk personeel, niets was te veel.

Te weinig bedjes op strand. Mensen leggen uren van tevoren handdoek op bedje voordat ze er gebruik van maken.

Vriendelijk personeel, niets was te veel.

• Beoordeeld op: 20 januari 2015

Het personeel is aardig en heeft interesse in wat je doet en...

Het ontbijt is aan keuze minder geworden, in 2010 hadden ze nog een uitgebreide Aziatische keuken als ontbijt.

Het personeel is aardig en heeft interesse in wat je doet en wie je bent. De accommodatie is goed maar wel wat gedateerd.

• Beoordeeld op: 5 januari 2015

Goede faciliteiten: goede kamers, mooie tuin, heerlijke zeer...

Oud brood, maar verder genoeg keuze bij ontbijt

Goede faciliteiten: goede kamers, mooie tuin, heerlijke zeer betaalbare spa(doen!), fijn zwembad, genoeg ligstoelen aan fijn zandstrand, yoga naast de deur, restaurantjes op loopafstand. Lekker eten in eigen restaurant. Goede service: was I-pad vergeten, maar gelukkig gevonden door personeel en later teruggekregen

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Aan een breed strand met genoeg lig stoelen

Helemaal niets

Aan een breed strand met genoeg lig stoelen Zwembad gelijk aan het strand Mooie tuinen

• Beoordeeld op: 14 maart 2016

Personeel is heel vriendelijk.

Kamer is klein. Complex is heel (te) groot. Badkamer aan vernieuwing toe.

Personeel is heel vriendelijk. Geweldige zwembad.

• Beoordeeld op: 24 februari 2016

Ontbijt was uitgebreid

's Avonds geen vertier

Ontbijt was uitgebreid

• Beoordeeld op: 10 februari 2016

Dat het aan het strand ligt en bij winkeltjes

Hotel zeer verouderd en versleten is aan een opknapbeurt toe.

Dat het aan het strand ligt en bij winkeltjes

• Beoordeeld op: 22 januari 2016

Locatie hotel aan het strand.

Alles in dit hotel is gedateerd en heeft een grote opfrisser nodig.

Locatie hotel aan het strand.

Er zijn ook 18 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Mercure Resort Sanur