Beoordelingen over Novotel Lombok Resort & Villas 4-sterren

Mandalika Resort, Pantai Putri Nyale, 83001 Kuta Lombok, Indonesië

#9 van de 31 hotels in Kuta Lombok

Zeer aangename accomodatie voor een paar dagen rust

Het hotel is vrij groot, maar niet groots opgezet. Hierdoor oogde het relatief rustig, terwijl er veel mensen tegelijk verbleven. Het heeft daardoor een rustige sfeer, en is een perfect verblijf om een paar dagen tot rust te komen.

Rustig liggend verblijf op een perfecte locatie, maar veel te duur voor wat je ervoor terug krijgt.
    • Villa met 1 Slaapkamer en een Eigen Zwembad

De koelkast stonk naar schimmel. Ik zag letterlijk een rat over de balken van het plafond lopen! Wij werden ook niet door al het personeel begrepen. De een spreekt voldoende engels terwijl een ander totaal niets verstaat. Zwembad was ook niet schoon bij aankomst en ik moest daar zelf achteraan gaan om deze te laten reinigen.

Het ontbijt was heerlijk. De ligging ook indien je echt van rust houdt!

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Vriendelijk personeel, ruime kamers, goede wifi

Zeer verouderde en vuile kamers. Verloren oog voor detail (ramen zeer vuil, schimmel gordijnen, roest id badkamer). Veel geld voor het product dat je krijgt.

Vriendelijk personeel, ruime kamers, goede wifi

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Prima, maar duur voor Indonesische begrippen

De taxi die het hotel regelt naar het centrum is voor Indonesische begrippen erg aan de prijs. Het is namelijk maar 5 minuten rijden en je betaald al snel de prijs voor een half uur. Ook zie je in dit hotel dat ze erg uit zijn op je geld ipv goede service te verlenen. Wij hadden een prima verblijf hier maar men spreekt erg matig Engels en als je dus met een probleem komt begrijpen ze het niet of lossen ze het niet op. In de hoop dat ze niet meer van je horen. Wij hadden een kamer zonder werkende airco en met een bloedvlek en bloed in het laken van de vorige eigenaars van de kamer. Hier hebben we 2 dagen over moeten klagen voordat er wat aan werd gedaan. Als dit een budget hotel geweest was hoor je mij er niet over, maar dit is het beste en duurste hotel van heel lombok dus dan verwacht je toch wat anders. Dus kortom, als je geen problemen tegenkomt tijdens je verblijf is dit een prima hotel, maar moeten ze je iets voor je regelen kost alles heel veel geld of ze regelen niets. Ook is de weg ernaartoe voorlopig nog wel even ongeasfalteerd, dus schrik niet als je chauffeur ineens een donker onverhard straatje inslaat, dit hoort erbij!

Het is een prachtig hotel met mooie kamers en een prima strand. Het eten is zeer uitgebreid en van goede kwaliteit. Het is alleen prijzig

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Mooi resort met genoeg faciliteiten!

Helaas waren ze veel aan het bouwen voor het hotel ( letterlijk een bouwval) wij hadden een scooter gehuurd omdat we in de avond graag buiten de deur wouden eten ( oa omdat dit in het hotel veel te duur was en kwaliteit ook niet waard) maar de wegen waren bijna niet te berijden zo donker als het was buiten omdat er dus ook nog geen verlichting voor het hotel gebouwd is.

Mooi resort met genoeg faciliteiten! Zwembad,strand,fitnessruimte,spa,scooter verhuur etc etc. Mooie kamers en alles netjes schoon gemaakt. Goed internet en goed werkende airco! Ontbijt zeer uitgebreid!

Ligging hotel is erg mooi, hoewel afgelegen.

Het resort was toch vrij groot waardoor het onpersoonlijk werd. We hadden eerst een kamer op 2 hoog, maar daar konden de ramen niet eens open waardoor je niet het gevoel had dat je aan zee zat. Relatief prijzige kaart. Restaurant grootschalig, vooral met ontbijt was het dringen. In de avond foute live muziek.

Ligging hotel is erg mooi, hoewel afgelegen. Private villa is prachtig met relatief veel eigen ruimte. Bar was gezellig, ligbedden aan strand waren goed.

Geweldig resort om te ontspannen en genieten op vakantie.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Een klein smetje op het verder heel schone resort was de vuiligheid onder en achter het bed. En doordat er op dit moment heel veel wordt gebouwd/verbouwd was de weg naar het resort (nog) niet goed begaanbaar.

Heel mooi resort. Alles lag er netjes bij en het personeel was heel erg behulpzaam. Mijn vriendin heeft een gluten allergie, maar dat was geen enkel probleem. We hoefden enkel aan te geven hoe laat we kwamen ontbijten en dineren, dan zouden zij voor glutenvrij brood en glutenvrije maaltijden zorgen. Verder een mooi zwembad aan strand/zee.

Heerlijk verblijf met fijne faciliteiten aan het mooie strand van Kuta
    • Superior Familiekamer (4 volwassenen)

Wij verbleven met onze 3 zonen een aantal dagen in het Novotel Kuta Lombok. Door het lezen van alle beoordelingen kreeg ik in de aanloop van ons verblijf wel wat twijfels of we het hier wel leuk zouden gaan vinden. Was geheel onterecht. Family connecting doors rooms waren comfortable met (ieder) een fijne moderne badkamer. Zeer vriendelijk personeel en alles mooi verzorgd en onderhouden. Leuke bar waar we a la carte heerlijk gegeten hebben. Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Omdat het dinerbuffet wel erg slecht was beoordeeld door onze voorgangers hebben we ons hier niet aan gewaagd. 1 avond in Kuta gegeten bij El Bazar, een aanrader. Mooi strand en zee heerlijk om in te zwemmen, goede bedjes en erg mooi uitzicht. Leuk dat onze jongens hier konden voetballen (kleine goaltjes) en tafeltennissen. Wacht niet te lang met je verblijf in Kuta (Lombok) want er wordt hard gebouwd om van deze nu nog mooie omgeving een tweede Kuta Bali te maken.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Relax!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het ontwerp heeft voor mij een te hoog Indiana Jones gehalte. Te veel filmset, te weinig authentiek. De lifeband bij het diner deed zijn best maar deed sterk aan Chinese karaoke denken. Op zich niet zo erg maar de muziek was ook nog eens erg hard wat praten tijdens het eten zwaar bemoeilijkte. Reden om de volgende avond buiten de deur te eten.

De kamers waren prima, het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Locatie mooi, alles goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Neem zwem schoenen mee, maar dat geldt voor heel lombok en gili

Heerlijk rustgevend hotel met vriendelijk personeel. Zeer veel faciliteiten ook voor kinderen. Super ontbijt! Prachtig uitzicht over de zee

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Aanrader

Prijzen om te eten,drinken & scooter huren zijn dubbele prijs tegenover in kuta. Het constant vragen of je iets extra (tegen betaling) wilt.

Goede bedden,rustige sfeer,genoeg ligzetels, breed strand,alles heel proper. ...

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Teleurgesteld ,

Verouderd resort

Kamers en inrichting hele complex

Restaurant en strand

Kamers en inrichting hele complex

Dat ik maanden van tevoren al moest betalen!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Dat ik maanden van tevoren al moest betalen!!

Aanrader

Geen restaurants in de buurt

Erg mooie accomodatie, goede faciliteiten en zeer vriendelijk personeel. Kamer was fantastisch

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Complex en vriendelijkheid

Complex en vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 5 september 2015

Mooie locatie aan zee (wel buiten het 'centrum')...

Hygiene: badkamer niet erg schoon en er zaten spinnen nesten in onze gordijnen... Daar verwacht je toch wat meer voor voor dit geld. Wel direct verwijdert toen gemeld maar meer ook niet... Bediening in bar traag

Mooie locatie aan zee (wel buiten het 'centrum') uitgebreid ontbijt buffet, resort mooi aangelegd.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Prijs-kwaliteit: als je in deze regio wilt verblijven (en...

Prijs-kwaliteit: als je in deze regio wilt verblijven (en niet in een home-stay oid wilt slapen) is dit de enige optie helaas. Hoewel het hotel verder prima in orde is, reflecteert de prijs (voor hotelkamer zelf en voor eten en drinken) niet de kwaliteit. Verder heeft het schoonmaakpersoneel enkele keren onze terrasdeuren open laten staan na het schoonmaken, waardoor iedereen kon binnenlopen.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Het restaurant en dan met name het diner was duur en slecht.

Schitterend resort met bamboe en veel hout. Heel sfeervol. Wij hadden een de luxe kamer, beneden met terras. Als je een gewone kamer boekt, dan heb je geen balkon en kan er zelfs geen raam open. Op het strand heb je zowel een rietgedekte ligplaats als ligbedden. Veel ruimte en privacy. Ze komen meerdere keren langs met gratis fruit en cake. Fijne extra service.

Het restaurant en dan met name het diner was duur en slecht. We waren er 4 avonden en we hebben zowel buffet als a la carte geprobeerd, maar werkelijk geen enkele keer lekker gegeten. Buffet was koud, a la carte vlees was taai en het was allemaal in verhouding erg duur.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

De baai waar dit hotel aan licht is prachtig.

Het hele hotel is behoorlijk verouderd.Er zitten barsten in de muur en in onze badkamer zat schimmel tussen de tegels. Het personeel kijkt hier nauwelijks naar je om, na 20 minuten op het terras te zitten moet je dus zelf je drankje gaan bestellen aan de bar, terwijl je letterlijk de enige gast bent op het hele terras. Met deze prijs verwacht ik een andere service. De bedjes bij het strand worden niet schoongemaakt, met als gevolg dat je moet gaan zitten tussen de vieze glazen en borden van andere mensen. En nogmaals: het personeel had het niet bepaald druk. Daarnaast is alles (drankjes, scooter huren etc) hier drie keer zo duur als de hotels/restaurants die ernaast gelegen zijn. Wat ons betreft al met al een zeer slechte prijs kwaliteit verhouding.

De baai waar dit hotel aan licht is prachtig.

• Beoordeeld op: 22 april 2016

Badkamer tegels verweerd

Badkamer tegels verweerd

• Beoordeeld op: 2 oktober 2015

Hotel ligt op 1 van de fraaiste plekken van Lombok.

Hotel ligt op 1 van de fraaiste plekken van Lombok. Exotisch ingericht, prima personeel