Beoordelingen over Absolute Scuba Bali Dive Resort 3-sterren

Jalan Panti Silayukti, 80872 Padangbai, Indonesië

#10 van de 34 hotels in Padangbai

Niets op aan te merken

Ik had al mijn pizza op toen mijn vriendin pas haar maaltijd kreeg. Maar we zijn op vakantie en stoorden ons er niet echt aan. Snachts hoor je wel om de zoveel tijd de ferry toeteren maar dan kan het hotel niet veel aan doen.

Wij verbleven hier voor 1 nacht om dan de ferry te nemen naar Nusa Penida. De kamer was proper. ‘s Avonds aten we in het restaurant van het hotel waar de pizza’s overheerlijk waren. Samen met een lekker glaasje rode wijn kon dit ons wel bekoren.

Vriendelijk personeel, mooie accommodatie met prima zwembad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Niets. Padang - Bai is niet zo groot, althans niet voor toerisme. Weinig restaurants. Blue lagoon beach op 10 min lopen, veel rotsen.

Vriendelijk personeel, mooie accommodatie met prima zwembad. Fijne kamer, goed ontbijt. Eieren of pannenkoek maken ze op aanvraag. Manager is een Belg, spreekt dus Nederlands. Heeft ons geholpen met het boeken van een vlucht en we konden ook onze boardingpasses uitprinten. Eten is super lekker! Hele goede pizza’s en ook de rest van de kaart is super. Wij hebben er 2 nachten geslapen. Goede professionele duikschool. Handig om als accommodatie te boeken voor je boot naar Gili vertrekt.

Goede locatie, goed geschikt voor een kort verblijf, wij...
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Weinig ligbedden bij het zwembad ( maar drie )

Goede locatie, goed geschikt voor een kort verblijf, wij hebben hier een nacht geslapen voor we met de boot naar gili gingen

Tegenvallend verblijf over all in Pading Bai
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Waarschijnlijk is Padang Bay een goede locatie om te gaan duiken. Als je dat niet van plan bent zijn er leukere plaatsen in Bali. Padang Bay is een sfeerloos plaatsje, zeer slechte wegen, de plaats is net te smoezelig en is niet al te uitnodigend voor toeristen. Weinig gezelligheid. We hadden een kamer aan de straatkant met een gedeeld balkon met de buren. Maar prijs / kwaliteit van de kamer klopt helaas niet. (Sorry Olivier) mijn inschatting zou 16 tot 20 euro zijn, en niet boven de 30 euro die wij betaald hebben. Blue Lagoon viel tegen. Na 30 meter tegen een stroom plastic zooi ingezwommen (snorkelen) te hebben, ben ik er weer uit gegaan. De zeebodem is een uitgesleten rotsbodem, zonder begroeiing, alles is dood. Wel wat gewone vissen gezien. Oh ja, ter info, het zwembad ligt pal aan de weg / trottoir. Weinig privacy.

Het ontbijt was wel okay, maar minder dan dat ik verwacht had, vanwegen andere reviews, B.v. Geen yoghurt. Maar de home made rozijnenbroodjes waren heerlijk!

Leuk hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Eigen Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Goed gelegen aan de haven. Wij boekten dit hotel om de dag nadien de boot te nemen naar Gili Air dus ideaal. Wil je leren duiken dan moet je zeker hier zijn!

Goede sfeer in een wat verouderd complex
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Eigen Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Kamer was enigszins verouderd (kamerdeur klemt, douche kwam na een paar minuten alleen nog maar koud water uit)

Er hangt een goede (relaxte) sfeer, het ontbijt is top! Lekker zwembad en de locatie is prima. De boten naar de Gili-eilanden vertrekken op 5 minuten loopafstand.

Eenmalig goed!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Matras was hard, badkamer dringend aan renovatie toe (alles werkt maar rekje in douche is verroest, douchegordijn te kort waardoor heel de badkamer overloopt, tegels lavabo vallen er juist niet af ), geen privacy op terras voor de kamer. Strand en straten vuil, veel afval en buiten het hotel niet veel te zien.

Op wandelafstand van de pier waar de ferry vertrekt, vriendelijk personeel en pizza in houtoven was geweldig. Ideaal hotel voor 1 nachtje als je de transfer naar de Gili's doet, langer als je komt voor te duiken, genoeg aanbod !

Prima !
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Vanaf Ubud naar pandang bai voor een overnachting alvorens de fastboat te nemen naar gili. Boot opstap 500 mt verder op. Prima verblijf, netjes en zeer vriendelijke Nederlands en Engels sprekende medewerkers. Perfecte basis om te (leren) duiken. Prijs/kwaliteit top! Medewerkers waren behulpzaam bij werkelijk alle vragen. We voelden ons welkom!

Aanrader
    • Deluxe Tuinbungalow

Het eten is heel ‘Europees’ maar hierdoor minder smakelijk door de toeristen massa.

De locatie is geweldig. Vooral als je van een strand vakantie houdt en watersport.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Goed verblijf, vriendelijk personeel, goede locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Het personeel bij het restaurant was wel wat jong. Ik zou niet bij het zwembad gaan liggen.

heel vriendelijk personeel. Je kunt handdoeken lenen voor naar het strand. Bij het ontbijt kon je kiezen uit allerlei dingen zoals: juice, eieren, fruit, yoghurt/toast etc. Zoveel als je op kunt! Op de kamer was er een water tap waar je iedere x je fles kunt vullen. Goede uitleg over waar de stranden zijn & mogelijkheid tot boeken vd boot naar Gili Air

Eenvoudig hotel voor 1 nachtje vooraleer de oversteek naar...
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Eigenlijk niets. Onze verwachtingen waren beperkt en dus kan je niet echt ontevreden zijn voor die prijs.

Eenvoudig hotel voor 1 nachtje vooraleer de oversteek naar Gili Air aan te vatten. Wij waren tevreden. Het personeel doet echt zijn uiterste best. Zeer lekker ontbijt. Heerlijk gegeten bij Warung Surf & Turf! Fijn gezwommen aan Blue Lagoon Beach.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Het ontbijt was prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Eigen Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Vergane glorie gelukkig was het maar voor 1 nacht. Schimmel en vocht plekken op muren, douche gordijn viel naar beneden met stang en al, water uit douche loopt ook niet naar de afvoer maar heel de badkamer door en er hing een vreemde lucht.

Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Goede en comfortabele locatie!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

In Padangbai is niet veel te beleven, maar dat is niet toe te rekenen aan het resort. De prijzen in het restaurant zijn in vergelijking tot andere restaurants aan de hoge kant.

Ze hebben vriendelijk personeel en een aangename poolbar. Elke dag happy hour voor wat betreft cocktails voor de liefhebbers!

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Uitstekend ontbijt en mooie kamer.
    • Deluxe Tuinbungalow

Zwembad is meer gericht op duikers dan op vakantiegangers

Uitgebreid ontbijtbuffet, schone kamer, white sand beach is een aanrader. Padang bai is verder prima voor een doorreis. 2 dagen is voldoende.

Aangenaam verblijf gehad in Pandang Bai Beach Resort.
    • Deluxe Driepersoonskamer met Eigen Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Het plaatsje Pandang Bai zelf. De locatie van het hotel was prima. Het leukste stuk van Pandang Bai.

Het was het meest uitgebreide ontbijt. Het is een prima uitvalsplaats om naar de Gili"s te gaan en om het achterland te ontdekken.

Prima verblijf voor 1 nacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Eigen Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Prijs was in vergelijking met de bekendere plaatsen in Bali wat aan de hoge kant. Personeel kwam minder vriendelijk over dan in andere delen van Bali.

Goede ligging ten opzichte van de haven en Blue Lagoon. Ontbijt was ook prima verzorgd. Kamer was enigszins gedateerd, maar wel schoon.

Perfect als je vanaf de haven vertrekt naar Gili T.
    • Deluxe Driepersoonskamer met Eigen Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Vreemde geur in badkamer niet fris. Kamer wel wat verouderd. Simpel ontbijt.

Perfect als je vanaf de haven vertrekt naar Gili T. Je kan er zo heen lopen.

Uitstekende stek midden tussen al het goeds van Padang Bai
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Ruime en nette kamers met reuze bedden. Perfecte locatie aan strand en veel goede eetplekken in de buurt. Leuke zwembad bar en prima restaurant in 't hotel. Bootterminal in zicht, maar geen last van.

Goed hotel gericht op duiksport maar er zijn ook een paar mooie stranden voor wie niet duikt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Zwembad ligt vlak aan de straat en nodigt niet uit om te zwemmen of te zonnen. Was leuker geweest als het zwembad achter in de tuin was gelegen. Padangbai stelt verder niet veel voor.

We hadden een hele ruime kamer op de begane grond. Twee badkamers en een terras met zitje. Ontbijtbuffet was uitstekend. Restaurant heeft goede, uitgebreide keuken. Hotel heeft fijne sfeer en mensen bij de receptie zijn zeer behulpzaam. Aanrader is het White Sand Beach!

Prima uitvalsbasis voor boottrip naar Gili en/of Lombok. Ook prachtige stranden nabij Padangbai.
    • Deluxe Driepersoonskamer met Eigen Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Prima locatie aan de haven van Padangbai, als uitvalsbasis om de boot naar de Gilis te nemen. Padangbai en omgeving ook zeer aantrekkelijk, had hier wel een paar dagen langer willen verblijven. Eenvoudig hotel (duikresort) met goede prijs/kwaliteitsverhouding. Prima keuken.

Geen aanrader
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Eigen Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Ze hadden ons gezegd dat ontbijt tot 12 uur 's middags was. Dus wij rekenden om te brunchen om 11u, maar blijkbaar was het ontbijt tot 10u30. We hebben nog slechte pannenkoeken gekregen en fruitsap dat ook niet lekker was. Hotel is dringend toe aan renovatie, de kamers zijn niet mooi afgewerkt. Allemaal iets te basic. Meeste hotels die wij gedaan hebben op onze huwelijksreis naar Indonesië, deden altijd wat moeite omdat het onze huwelijksreis was, op dit hotel hebben we er niks van gemerkt. Personeel is ZEER onvriendelijk. We kregen telkens een snak en beet. GEEN aanrader

Ik kan niks opnoemen die mij beviel, ik was tevreden dat we slechts 1 nacht hadden geboekt voor onze doorreis naar Lombok. Ik kan mij wel voorstellen dat de locatie wel goed is voor duikers, maar dan zou ik wel in een ander hotel logeren.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Voor ons was het een prima plek op doorreis, Pandanbai zelf...
    • Deluxe Tuinbungalow

Dorpje erg vies, veel wachtende truckers.

Voor ons was het een prima plek op doorreis, Pandanbai zelf heeft niet zo veel te bieden, maar we hebben leuk gegeten bij koloniaals duikersresort aan t begin van de straat, to de pier.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Goed voor 1 nachtje voor de Gili's. Niet om een hele dag door te brengen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Eigen Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Verder niks te doen in Padang bai. Echt lekker liggen op het strandje kan ook niet echt. Personeel niet bijzonder aardig. Wel goed geholpen met boottickets regelen. Zal misschien aan onze kamer hebben gelegen maar de badkamer stonk. D

De locatie is perfect als je hier1 nachtje verblijft en de dag erna met de snelboot naar Gili gaat. In vergelijking met andere hotels is dit een goede keuze.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Prima verblijf, goede locatie!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Badkamer iets verouderd maar voldoet.

Wij zijn hier twee dagen / nachten geweest op doorreis. Ideale locatie tov 'centrum' prima zwembad, strand (met bootjes) voor de deur en blue lagoon om de hoek. 5 minuten wandelen. In de straat volop warungs en eetgelegenheden. Loopafstand van de Ferry. Ontbijt uitgebreid genoeg, buffet met toast, pannenkoekjes, eier station en vers sap. Verder ook alles goed verzorgd en schoon. Ruime hotelkamer met airco. WiFi werkt goed. Eind van de straat geweldig gezellig en mooi tentje Topi Inn met heerlijk eten! Aanrader.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Voor het bedrijf is er veel winst te halen bij meer betrokken personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Eigen Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Personeel kan klantvriendelijker worden. Jammer dat bij de eerste kamer het toilet de hele nacht bleef lopen. een andere kamer was gelukkig geen probleem.

De plaats van het hotel was een goede plek

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer met Eigen Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Kluis die los in de kast lag.. Padang bai is weinig te beleven en beetje vervallen havenplaatsje.

Locatie aan zee en op loopafstand vd haven voor de ferries en fast boats naar de andere eilanden. Lekkere steen oven pizza's

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Prima uitvals basis, hele mooie snorkelplekken en fijne...
    • Deluxe Tuinbungalow

De buitendouche viel niet tegen maar staat niet heel duidelijk beschreven dat er binnen geen badkamer is

Prima uitvals basis, hele mooie snorkelplekken en fijne stranden. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Goed voor een of een aantal dagen, maar niet langer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Eigen Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Het ontbijt viel tegen voor een resort. We bleven maar een dag, dus was dat geen probleem. Mochten we langer blijven, dan zouden we sterk overwegen om elders te ontbijten.

De kamer was goed uitgerust. Er ontbrak ons aan niets. We werden goed geholpen en het personeel was vriendelijk. Het zwembad ziet er goed uit (we zijn er helaas niet in geweest).

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Leuke uitvalsbasis als tussenstop
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Eigen Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

De airco werkte goed maar is recht op het bed gericht. Je kan hem dus niet laten aanstaan 's nachts, waardoor het al snel snikheet is. Een beetje verouderd, maar wordt aan gewerkt!

Klein maar verzorgd ontbijtbuffet. Na de vermoeiende tocht op Java de ideale uitvalsbasis om daarna naar Lombok of de Gili's door te reizen. Kamer was verzorgd!

Verbleven hier Ivm overtocht naar gili.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

In de omgeving werd je belaagd door allerlei straatverkopers.

Verbleven hier Ivm overtocht naar gili. Prima plek om een nacht te overbruggen.personeel was erg opdringerig om boottickets naar gili te verkopen hier zijn wij niet op in gegaan waarna zij nog 2x terug geweest is om toch tickets aan te smeren. Manager Erik was erg behulpzaam en gaf juist an dat zij GEEN boottickets verkochten. Gaf ons de tip om naar m kantoor van mahi mahi te gaan waar wij tickets gekocht hebben. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima kamers, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Leuk zwembad met poolbar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Leuk zwembad met poolbar. Ontbijt lekker met keus uit diverse warme gerechten (ei, pannenkoek, etc)

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Vriendelijk personeel, lekker eten en vooral veel gesnorkeld.
    • Deluxe Driepersoonskamer met Eigen Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Het eten was heerlijk, het personeel vriendelijk en de kamers schoon en netjes.

Heel mooi hotel en heel mooie kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Heel mooi hotel en heel mooie kamer. Een leuk terras vlak aan het zwembad. Heel vriendelijke Vlaamse manager

Hotel aan de kust.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Hotel aan de kust. Onbijt was prima

Heel behulpzaam bij de transfer van onze dochter

Heel behulpzaam bij de transfer van onze dochter

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Goede locatie om een nacht te blijven tussen Denpasar en Gili

Goede locatie om een nacht te blijven tussen Denpasar en Gili

• Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Het was erg rustig, waarschijnlijk door laag seizoen en de impact van de vulkaan dreiging.

De locatie is perfect!

Het totale plaatje was prima.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Het totale plaatje was prima.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Goede locatie en vriendelijk personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Slechte wifi, karige douche en karig ontbijt.

Goede locatie en vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding!

De extra taxen vielen tegen

De extra taxen vielen tegen

Prijs/kwaliteitverhouding is heel goed!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Prijs/kwaliteitverhouding is heel goed!

Dat het dicht bij de boot naar gili ligt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Dat het dicht bij de boot naar gili ligt. Goed ontbijt. Goede bedden

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Locatie perfect voor vertrek naar Gili

Locatie perfect voor vertrek naar Gili

Dat ik maar 2 zakjes koffie in me kamer kreeg elke dag. Hahaha

Eigenlijk helemaal.

Mooi hotel vlakbij de haven voor de oversteek naar de...

Mooi hotel vlakbij de haven voor de oversteek naar de gilli-eilanden. Ideaal voor 1 of 2 nachten.

Prima tussenstop op weg naar de boot

Locatie, dicht bij de veerboot naar de Gili's, bij het strand. Restaurant was ok.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Prima overnachtingshotel voor overtocht naar Gili

Geen familiekamer beschikbaar

Op loopafstand van de boot naar Gili.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Oké verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Eigen Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Kamer (redelijk klein) en ontbijt in orde. Wij verbleven slechts 1 nacht op doortrek. Schat in dat verblijf voor duikcursus prima is.

Mooi zwambad, fijn restaurant met lekkere pizza's
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Eigen Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Stand waar het aan licht moet je de weg voor oversteken en liggen alleen boten geen mensen

Mooi zwambad, fijn restaurant met lekkere pizza's

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Hotel vlakbij het strand en de ferry naar de Gili eilanden.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

De keuken sloot al vroeg, waardoor wij niet meer konden avondeten

Het hotel was op loopafstand van de ferry naar Gili Trawangan.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Goede liging voor 1 nacht voor de boot naar de gili
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Eigen Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Accommondatie was goed , schoon en leuk uitzicht op zee

Goede liging voor 1 nacht voor de boot naar de gili

We hebben een zeer leuke vakantie gehad
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Eigen Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Af en toe het weer maar daar kun je niets aan doen

Het was er mooie en een zeer warme sveer

Beng beng maxx (chocoladereep) in de koelkast

Douche

Beng beng maxx (chocoladereep) in de koelkast

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Goed doorreishotel voor de gili,s en Lombok
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

De ligging voor de reis naar Lombok

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Dicht bij de haven
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Slechte pizza in eigen restaurant en te dure pizza

Dicht bij de haven

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Het ontbijt was goed pizza uit steenoven geweldig
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Het personeel was goed alleen weinig enthousiast

Het ontbijt was goed pizza uit steenoven geweldig

receptiepersoneel niet erg behulpzaam

receptiepersoneel niet erg behulpzaam

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Voor 3 nachten wel te doen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Eigen Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Kamer was niet erg groot en ook de badkamerniet. Klein balkon wel uitzicht op zee.

Het zwembad.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Redelijk overbruggingsplek voor boot naar gilieilanden
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Het constante geluid van muziek van restaurant vlakbij de kamer en afhankelijk van wind overlast rook uit steenoven

Een goede overbrugging

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Gezellige accommodatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Goed verzorgd, lekker ontbijt en diner.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Prima verblijf.

Vlak bij zee

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Top als je doorreist naar gili
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Eigen Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Weinig te doen in de omgeving

Uitzicht was top, locatie top, eten top, personeel aardig.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

Locatie.

Minuscuul balkonnetje. Niet dat van de foto's. Kon je niet gezellig op zitten. Misschien duurdere kamer maar dat haal je er via booking niet uit

Locatie. Inrichting van de kamer. Veilige plaats voor onze fietsen

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Kamer was mooi.

Strand tegenover resort was erg vies. Hier parkeren alle boten en eigenlijk kan je hier niet zwemmen. Mooie stranden zijn stuk verder lopen zoals naar de blue la goon coca 10 min. En de witte zandstrand is een beetje vertopt. Lopen half uur of kan je iemand vragen die je op de scooter daar heen brengt voor een klein bedrag Is de mooite waard echt mooi strandje! !!

Kamer was mooi. Personeel aardig en ontbijt was ook goed.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

De duikcrew is TOP.

Boiler bevat water voor 1 korte douche

De duikcrew is TOP.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Prima verblijf op een goede locatie.

De badkamer was wat aan de oude kant.

Prima verblijf op een goede locatie. Als je een liefhebber bent van duiken ben je aan het goede adres.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Mooi zwembad.

De ligging.

Mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

Dat het eten niet tegelijk kwam! Een was al klaar terwijl de andere nog ,oest beginnen!

• Beoordeeld op: 18 maart 2015

de vlaamse manager van de resort

buiten het duiken is er in de omgeving weinig te beleven.

de vlaamse manager van de resort

Er zijn ook 16 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.