Beoordelingen over The Payogan Villa Resort and Spa 5-sterren

Banjar Bunutan, Desa Kedewatan, 80571 Ubud, Indonesië

#136 van de 235 hotels in Ubud

Goed!
    • Vroegboekaanbieding - Villa met 1 Slaapkamer en een Tuin

Douchedruk viel wat tegen, waardoor de warme straal erg summier was. Overigens niet echt een probleem, want je bouwt zoveel hitte op gedurende de dag dat je eigenlijk vooral koud/lauw wilt douchen. Prijs van de taxi shuffle van het hotel naar het vliegveld is erg duur (USD 40 dollar). De meer gangbare prijs is ongeveer de helft van dit bedrag en er is genoeg aanbod van taxi's op Bali (en op het vliegveld). Hier kwamen wij echter pas achteraf achter.

Prima privé villa's, goed buffet bij ontbijt. Enorme vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Schitterend authentiek Balinees resort
    • Vroegboekaanbieding - Villa met 1 Slaapkamer en een Tuin

Resort ligt nogal ver van het centrum in een verwaarloosde zijstraat wat het moeilijk te vinden maakt. Enkel WiFi in de lobby van het resort.

Schitterend resort in typisch Balinese stijl. Het lijkt inderdaad een beetje verouderd maar dit geeft juist zo een authentieke sfeer mee aan het resort. Doet me denken aan de Hindoe tempels, je houdt er van of niet... Het was vrij rustig en daarom een gratis upgrade gekregen naar een pool villa! Heel vriendelijk personeel.

Mooi resort maar het kan schoner.
    • Vroegboekaanbieding - Villa met 1 Slaapkamer en een Tuin

Sanitair in onze kamer was vies en verwaarloosd. Internet was langzaam en niet beveiligd.

Prachtig zwembad. Upgrade gekregen naar kamer met privezwembad, dat beviel erg goed.

Prachtige kamers met eigen zwembad en een schitterend...
    • Villa met 1 Slaapkamer en een Zwembad

Prachtige kamers met eigen zwembad en een schitterend uitzicht

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Niets Alles was naar wens

De mensen daar waren erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Erg mooie locatie.

Het ontbijt was prima, dineren is echter niet te doen. Onbegrijpelijk dat zo'n prachtige locatie zulk slecht eten kan serveren. Wij eten alles en zijn echt niet kritisch maar dit was echt heel slecht! De receptie van het hotel zou 24u bezetting hebben maar toen wij om 06.15u klaar waren om uit te checken, was er niemand. Het personeel van het restaurant vroeg of wij konden wachten tot 07.00u want dan zou er wel iemand zijn?! Er kwam uiteindelijk toch iemand aanrennen maar slechte service.

Erg mooie locatie. Wij hadden een villa met eigen zwembad met een geweldig uitzicht. De villa was erg ruim en rustig gelegen. Gratis shuttle naar Ubud centrum.

• Beoordeeld op: 19 juni 2015

Het uitzicht en de vriendelijkheid van het personeel

De tuinen en paden zijn slecht onderhouden, de kamers zijn geen 5 sterren waard en het ontbijt is rond uit slecht

Het uitzicht en de vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

Uitzicht op de jungle.

Kille kamers. Zwembad was vies. Veel defect in de kamer, waterkoker, douchekop.

Uitzicht op de jungle. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Ons privé zwembad en omringende tuin was fantastisch!

Ons privé zwembad en omringende tuin was fantastisch! Ook binnen alles heel mooi. Goede service!

• Beoordeeld op: 13 april 2015

Prachtig gelegen, mooie villas, hotel op zich is ook...

Prachtig gelegen, mooie villas, hotel op zich is ook geweldig, super vriendelijk personeel, heerlijk zwembad