Beoordelingen over Puri Denpasar Jakarta 4-sterren

Jl. Denpasar Selatan No. 1 Kuningan Jakarta, 12950 Jakarta, Indonesië

#154 van de 401 hotels in Jakarta

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding en hele vriendelijke staff, luxer dan de foto's laten zien!

Er was geen baby bedje beschikbaar maar ze kwamen wel met extra dekens en kussens en de moskee...

Luxer dan verwacht, aardige staff erg hulpvaardig, uitgebreid ontbijt, ook ok zwembad, heel dichtbij Nederlandse ambasade waar wij heen moesten 2 minuten lopen dat was heel handig want wij reizen als gezin met zoon van 2,5 en dochter van 6 weken!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Een prima verblijf in een goed en vriendelijk hotel tegen zeer goede prijs.

Niks. Twee heel kleine puntjes: Mijn kamer had geen balkon. De grote moskee naast het hotel roept 's ochtends vroeg (ca 04.30u) op tot het gebed. Dat kan vermoeiend zijn als je bv voor je werk vroeg op moet, maar is geen probleem als je niet te laat gaat slapen of na de oproep nog een beetje kunt uitslapen.

Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid met Europese gerechten en Aziatische gerechten, cereals, sappen en een salade-en fruitbar. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De kamer was schoon, met een fijn bed en een ruime badkamer. De airco is niet geschakeld met de deur: kan dus ook aan als je weg bent zodat je kamer koel blijft. In de lobby staan twee geldautomaten; ook heel fijn!

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Vriendelijk personeel.

Bij de samenstelling van het ontbijt wordt maar amper rekening gehouden met westerse gasten. De live-muziek in de bar beneden was goed hoorbaar in mijn kamer op de 2e etage. Ik moest een borg betalen van RP 200.000 voor de minibar, maar die was leeg...

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Bali sfeer in centrum Jakarta

Helaas was er gerookt in de kamer maar er werd alles aan gedaan om de lucht te verdrissen

Zeer plezierig hotel met vriendelijk personeel en goede faciliteiten. Kreeg automatisch upgrade naar grotere kamer.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Een tegenvaller

Onze kamer zat boven een karaokebar, die tot 's nachts doorging. Bovendien zaten we naast een moskee, waardoor we elke nacht op 4.30 wakker werden van het harde gezang. De kamer had tl-verlichting en het enige sfeervolle bedlampje was kapot. Ons verzoek het te vervangen, werd vergeten. We hadden roomservice besteld en moesten 1.15 uur wachten. Na nog een keer bellen, en nog 20 minuten wachten, kwamen ze eindelijk.

De badkamer was ruim met een douche en een bad. Lekker bed.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Hoofdzakelijk en belangrijk dicht bin de Neferlandse ambassade 5 min. Lopen

Batterijen van de afstandsbediening airco leeg waren en deze gebruikt uit de afstandsbed. Van de TV..

Geen nieuws alles normaal goed

• Beoordeeld op: 9 maart 2016

Hotel ligt naast Nederlands Ambassade, dus locatie is...

Beperkte faciliteiten door ontbreken zwembad Het eten is redelijk voor ontbijt, lunch en diner, maar is niet uitzonderlijk

Hotel ligt naast Nederlands Ambassade, dus locatie is uitstekend Personeel is vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 20 april 2016

Niet veel oud hotel

Oud hotel, wel zeer vriendelijke mensen. Voor dit geld zijn er betere hotels in Jakarta

Niet veel oud hotel

• Beoordeeld op: 11 april 2016

Uitgebreid ontbijt, en dicht bij Nederlandse Ambasade.

De moskee in de ochtend, maar daar kan het hotel weinig aan doen.

Uitgebreid ontbijt, en dicht bij Nederlandse Ambasade.

• Beoordeeld op: 6 februari 2016

Personeel erg servicegericht

Herstel de vloer. Zorg voor warm water voor het douchen. Herstel toilet.

Personeel erg servicegericht

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

Ontbijt was prima verzorgt

Verouderd en niets bijzonders qua kamers

Ontbijt was prima verzorgt