Beoordelingen over Ramayana Resort and Spa 4-sterren

#62 van de 244 hotels in Kuta

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Renovatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Renovatie niet op site vermeld. Grote zwembad gesloten. Lobby op 9de verdieping. Geen mogelijkheid bagage achter te laten op meerdaagse tour door verbouwing.

Ligging is prima

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Goede centrale locatie met uitstekend personeel in een helaas tegenvallende accommodatie.
    • Executive Tweepersoonskamer

Het grote zwembad was gesloten vw renovatie. Dat is al maanden zo niet een jaar aan de gang. Dit had op z’n minst bij booking.com vermeld moeten worden. Groot deel van de comfort van dit hotel valt dan weg. Is een grote Eyecatcher van dit hotel namelijk. Een kleine zwembad was beschikbaar maar met natuurlijk te weinig plek en geen service. Je krijgt verder geen “compensatie”. Overigens is renovatie hard nodig want onze eigen “execitive room” was ook duidelijk verouderd. Ook het ontbijt is qua kwaliteit en variatie achteruit gegaan want we komen hier al jaren maar dit was echt de laatste keer.

Personeel en hygiëne en centrale locatie

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

een prachtig hotel midden in Kuta
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het ontbijt op zich goed , doch de croissants en andere broodjes waren lang van tevoren gebakken , dus hard , dit is simpel op te lossen ..... ook zitten ze midden in een enorme verbouwing , dus dat geeft tijdelijk overlast . ook vind ik het zwembad met meer dan twee meter te diep

de kamer en het super vriendelijke personeel ook het zwembad was goed , maar diep , komt een nieuwer ondieper zwembad bij ....

Top locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn heel netjes, comfortabel en zo koel je maar wilt. Ook is er zowel voor ontbijt als diner een grote variatie aan gerechten en het personeel hebben we als zeer vriendelijk ervaren. Wat we als aangenaam en bijzonder hebben ervaren is dat de eetzalen aan de ene kant bijna naadloos overgaan in drukke stadsleven op straat.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Gunstig gelegen maar overpriced.
    • Communicerende Deluxe Tweepersoonskamers met 1 Tweepersoonsbed en 2 Aparte Bedden

Zie boven.

Gezien de oorspronkelijke prijsstelling had ik de verwachting in een tophotel terecht te komen. Het hotel is prima maar beslist geen top. De oorspronkelijke prijsstelling vind ik niet in de pas lopen. Daarbij was rondom het buitenzwembad één grote bouwput. Dus niet erg paradijselijk om daar te liggen. Verder was het jammer dat bij het inchecken niet werd gewezen op de korting die je krijgt in het restaurant. Helemaal vreemd is het terras van naastgelegen restaurants dat uitmondt in de tuin van het hotel. Ik vond het matig voor wat we betaald hebben.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Zie bovenstaande.
    • Executive Tweepersoonskamer

De kamerprijzen. Mijn zoon reisde met ons mee. Zijn rekening was een stuk lager dan de onze, ondanks mijn zoon nagenoeg gelijktijdig onze kamer reserveerde. Hij had dezelfde kamer. Mijn dochter die daar ook verbleef heeft een stukje compensatie gekregen bij haar vertrek. Prijsverschil was ruim 300.000 ruphia per dag voor een gelijke kamer. Receptioniste was niet echt coöperatief.

De lokatie is perfect. Als je bv een taxi wilde, dan was dat geen probleem.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Kuta, niet voor ons
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Oude vervallen kamer, ze zijn het hotel aan het verbouwen. De kamer is echt hooguit 2 sterren waard ipv 4, gehorig, lekkende kranen, ramen die niet sluiten, worden schoongemaakt 1x 3 dagen. Kuta, zou ik alleen aanraden als je wilt stappen en winkelen. Daarna zo snel als mogelijk weer verder reizen, te drukke chaos.

De tuin en zwembad zien er netjes uit. Ligging van het hotel is goed, je loopt binnen 1 minuut naar het strand en het centrum 5-10 minuten. Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Ik kom al vele jaren in RAMAYANA, met de plannen van...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Had toch wel wat last van de reeds gestarte verbouwing aan de Nieuwbouw van het hotel.

Ik kom al vele jaren in RAMAYANA, met de plannen van verbouwingen in de komende 2 jaren zal het verblijf nog aangenamer worden. Met de verbouw van het zwembad zal in april 2017 een aanvang worden gemaakt (het schijnt iets geweldigs te worden)

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

We hebben genoten

Wij hadden een familie kamer geboekt. Maar dit ging door een fout helaas niet door. Hierdoor hadden we twee losse hotel kamers. Dit was ivm kleine kinderen niet ideaal

Mooi schoon hotel wat geweldige ligging heeft in het centrum van Kuta

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Goed hotel op een perfecte lokatie
    • Executive Tweepersoonskamer

Op de site wordt niet vermeld dat zij aan t renoveren (lees slopen van gebouwen en opnieuw opbouwen!) zijn en dat tot eind 2017. Er zijn zelfs plannen om van de twee zwembaden één zwembad te maken. Er was veel lawaai bij het zwembad door de renovatie (sloop-) werkzaamheden. Tip: Voordat je gaat reserveren even bij t hotel navraag doen wat de verbouwing status is.

Wij hadden een ruime (executive room) kamer op de 3e etage. Er bevindt zich een lift in het gebouw. De kamer was aan de straatzijde wat wel wat rumoerig was maar niet hinderlijk. Het ontbijt is goed verzorgd en erg uitgebreid. De kamers op de site geven goed weer hoe deze zijn. Alle medewerkers van het hotel zijn vriendelijk en helpen je direct met wat voor vraag dan ook.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Gedateerde accommodatie op een prima locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer erg gedateerd en moet nodig opgeknapt worden en last van lekkende badkamer gehad. Water uit de kamer kwam via de muur op de gang. Is niet in verhouding met de prijs die er voor betaald wordt.

Gastvrij personeel. Bij problemen snel erbij om te helpen.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

personeel is bijzonder vriendelijk en probeert je verblijf aangenaam mogelijk gelijk te maken.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is zo goed ,maar de wifi valt bijzonder tegen heb veel klachten gehoord en zelf ook regelmatig geen wifi bereik gehad wat heel vervelend was.

Heel goed personeel, er waren twee zwembaden waardoor je kon kiezen wat voor jou de beste was.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Een leuk en gezellig hotel in centrum van Kuta

We komen al jaren bij dit hotel en het personeel is geweldig! Nette kamers, maar het is nu tijd om de badkamers op te knappen Locatie is midden in het centrum naast eetgelegenheden en het strand is op loopafstand

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Perfect!
    • Executive Tweepersoonskamer

Van alle luxe voorzien. Veel restaurants/bars, 2 mooie zwembaden en schitterende, schone en ruime kamers. Een groot complex, maar al het personeel zorgt ervoor dat je een topverblijf hebt. Centrale locatie en toch lekker rustig op het resort zelf.

Super ontbijt.

Super drukke straat. Werken aan nieuw deel. Midden in druk stadsdeel met als gevolg beperkte ruimte.

Super ontbijt. Heel vriendelijk personeel.

Leuke locatie als je strand en centrum combineert
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie dicht bij het strand en centrum van de stad en toch een idyllisch plekje met mooi zwembad

sleutel hotelkamer deed na het ontbijt niet, moest worden...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

sleutel hotelkamer deed na het ontbijt niet, moest worden gereboot

Wederom een fijn verblijf maar een beetje jammer van de huidige renovatie werkzaamheden
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Momenteel renovatie gaande Veel herrie.

Locatie en faciliteiten

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Redelijk middenklasse hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg gehorig langs drukke straat. Ze zijn aan het verbouwen. Dit had wel gemeld mogen worden van te voren!!!

Centrale ligging

Prima vertoefen

Wordt verbouwd

Lokatie personeel

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Leuk voor tussenstop
    • Executive Tweepersoonskamer

Vond de kamers wat muf en s'nachts erg veel lawaai door drukke uitgaansleven

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

ontbijt is top inclusief het personeel en de ligging van het...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het lawaai van de kroeg beneden

ontbijt is top inclusief het personeel en de ligging van het hotel Ook is de BVNzender eindelijk weer terug

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Het zwembad met de handdoek service was heerlijk!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Transitkosten naar AirPort. Niet marktconform.

Het zwembad met de handdoek service was heerlijk! En zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Prijs kwaliteit

Prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Uitstekend verblijf op goede locatie

Misschien iets moderner

Prima ontbijt,goed gelegen en rustige kamers

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Ideaal verblijf in Kuta
    • Executive Tweepersoonskamer

Goed ontbijt, lekkere bedden, prachtige locatie

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

Strategisch gelegen.

Zogenaamd Genius aanbod voor gratis fietsen. Dit was voor alle hotelgasten beschikbaar.

Strategisch gelegen. Temidden van alle drukte en gezelligheid, maar eenmaal in het hotel een oase van rust, welness en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

het was n heerlijk hotel we komen terug

we moesten bijbetalen , weet nog steeds niet waarom . Ze wilden ons ergens bovin plaatsen zonder uitzicht en mijn man is 76 dus dat gaat niet zonder lift. Toen kregen we n kamer beneden prima maar gedateerd en niet de super luxe kamers. Toch moesten we 200 euro bijbetalen dus dit is n vraagje voor Booking .com

het was n heerlijk hotel we komen terug

• Beoordeeld op: 8 januari 2016

jammer geen BVN tv sender meer in plaats daarvan een Rus en...

jammer geen BVN tv sender meer in plaats daarvan een Rus en Turkse tv zender.Denk dat ze vakantie gangers uit die landen willen hebben inplaats van Belgen en Nederlanders.

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Slechts een nacht geweest maar voor zover gezien prima...

De straat waaraan het hotel ligt is vrij druk en dit is duidelijk te horen in de kamers aan de straatzijde.

Slechts een nacht geweest maar voor zover gezien prima resort, schoon en veel faciliteiten. Lekker Indonesisch restaurant!

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

Zeer centrale ligging in Kuta, vriendelijk personeel en een...

Onze kamer lag niet heel centraal in het complex, maar uiteindelijk ben je er bijna nooit.

Zeer centrale ligging in Kuta, vriendelijk personeel en een prachtig complex

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Gastvrijheid, schoon complex

Wifi viel vaak uit, er kunnen maar 2 devices per kamer op het wifi. Niet handig. Bij het ontbijt miste ik kaas en vleeswaren.

Gastvrijheid, schoon complex

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

liften in het hotel waardoor het rolstoelvriendelijk is ook...

de kamer, de bedden, gladde badkamer in de club kamer waar je toch wat meer geld voor moet betalen clubkamer was mooi de superior rooms moeten echt worden opgeknapt verhuisd naar andere kamer ivm lawaai school aan de achterkant van het hotel waar iemand om 7 uur smorgens een uur lang door een megafoon zat te praten, het schooljaar was begonnen 19 tot 25 juli verbleven we er

liften in het hotel waardoor het rolstoelvriendelijk is ook handig met buggy e.d. heel erg vriendelijk personeel en de ligging midden in Kuta nl en vlakbij het strand eten is verder goed en restaurants genoeg naast het hotel waar je zo in kunt lopen vanaf de achterkant van het hotel, erge goeie pizzeria met goeie pizzas en hele lekkere lavacake!

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Het personeel en het ontbijt

dat ze de BVN TV kanaal verruild hadden voor een russen tv kanaal. Jammer heb geen Rus gezien wel veel Nederlanders in het hotel

Het personeel en het ontbijt

• Beoordeeld op: 27 mei 2016

Goed ontbijt, lekker zwembad en ruime kamer.

Goed ontbijt, lekker zwembad en ruime kamer. Prima locatie om Kuta te bezoeken.

• Beoordeeld op: 2 november 2015

Goed verblijf gehad.

Zwembad was te diep. Je kan er niet staan.

Goed verblijf gehad. Uitgebreid ontbijt. Top personeel en geen last van andere gasten en de herrie in Kuta

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Het supervriendelijke behulpzame personeel

De superiorkamer: was echt aan een facelift toe De clubkamer: de vloer in de badkamer is te glad

Het supervriendelijke behulpzame personeel

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

Warm welkom, fijne zwembaden, super ontbijtbuffet met veel...

Warm welkom, fijne zwembaden, super ontbijtbuffet met veel keuze. Top spa faciliteiten en dichtbij centrum en strand!

• Beoordeeld op: 23 mei 2015

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

Vriendelijk de personeel

Geen

Vriendelijk de personeel

Er zijn ook 16 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Ramayana Resort and Spa