Beoordelingen over Sayang Maha Mertha Hotel 2-sterren

6,2

6,1

5,7

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Goedkoop maar er zullen er zeker aan die prijs veel beter zijn
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zwembad . De brommers rijden bijna binnen , vuil en ge moet de handdoek v d kamer gebruiken . De parking v d brommers was de voorkant van mijn kamerdeur en om 5 u s' morgens werd er al doorgereden en s'nachts om 02 u thuisgekomen. Very basic room

De WIFI was super

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Goede locatie, middenin het drukke deel van Legian

Personeel niet vriendelijk noch behulpzaam. Het hele hotel is erg verouderd, het zwembad was het vieste zwembad waar ik ooit in ben geweest en we hadden liefst vijf kakkerlakken op onze kamer op drie dagen tijd. Ook daar werd de staff niet op gereageerd. Ontbijt karig en niet smakelijk.

Goede locatie, middenin het drukke deel van Legian

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

Vriendelijk personeel voor de rest was alles matig.

alles was matig, kamers waren heel klein en donker, geen ramen en niet schoon

Vriendelijk personeel voor de rest was alles matig.ontbijt was 1toast,1 kopje thee en 1 sap.

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

Had geluk met de ligging van mijn kamer dat kon een stuk...

Prijzen zijn incl. ontbijt maar dat stelt echter niks voor , koffie glaasje mierzoete fruitdrank of wat fruit maar met name twee sneetjes toost met allen een te klein kuipje boter is wat zuinig

Had geluk met de ligging van mijn kamer dat kon een stuk minder met een heel klein balkonnetje

• Beoordeeld op: 6 maart 2015

Kamer zeer vuil, te klein, vuil beddengoed, lakens waren ahw niet gewassen, smerige badkamer, niets werkte, overal werd gerookt zelf tijdens ontbijt stonden er overal aspecten op de tafels die niet geledigd werden, de "staff" kent geen deftig woord Engels, ze kennen en weten niets, ze sjoemelen, ze spelen onder een hoedje met anderen zoals onze taxichauffeur die ons van de airport naar het hotel bracht, enorm veel lawaai gedurende en tijdens de nacht, slapen gaat niet, zwembad en vooral douche heel smerig, zeer vieze buurt waar hotel ligt. De foto's zijn genomen van wellicht toen het hotel de eerste dag geopend werd en dus zeer oud. Ze weerspiegelen niet de huidige situatie waardoor het een toerist trap is. Bij booking.com zie je foto's en denk je dat je in een mooie lokatie terecht komt maar niets is minder waar! Spijtig dat Wii twee nachten geboekt hadden, maar als het mogelijk was geweest dan waren wij reeds direct vertrokken. Trouwens wij werden direct en dit voor de eerste keer geld van onze VISA rekening afgehouden voor de prijs van een overnachting! Dit wensen w niet meer want ook daarin zijn ze niet correct. Bij een klant voor ons hadden ze ipv 500.000Rp er 5.000.000Rp afgehaald! Effenaf schandalig en aan niemand aan te raden. Men zegge en schrijve het verder want dergelijke hotels mogen de naam hotel niet meer krijgen!

Niets. Hier kan je dut geen deftig hotel noemen.

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

personeel aardig en behulpzaam.

ontbijt, toast met alleen zelfgemaakte ananas jam of honing (ananas suikerwater} andere keuze in verhouding duur.

personeel aardig en behulpzaam. goed hotel voor weinig geld.

• Beoordeeld op: 13 mei 2016

Zwembad is oke, en ontbijt goed wel wat weinig.

Er was een waaier, deze verkoelde de kamer niet. Sauna was het. Konden er niet van slapen.

Zwembad is oke, en ontbijt goed wel wat weinig.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Vies zwembad, vieze badkamer

Vies zwembad, vieze badkamer

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Locatie, wifi en de prijs

er wordt niet zo goed schoongemaakt

Locatie, wifi en de prijs

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Stank badkamer en geen 1 stopcontact

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Een doorsnee, eenvoudig hotel.

Een doorsnee, eenvoudig hotel. Erg groot met een eigen restaurant. Was ook een zwembad bij. Genoeg personeel.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Zwembad

Het bed was lichtelijk doorgezakt, de wifi was erg sloom en de kamer werd niet bijzonder vaak schoon gemaakt.

Zwembad

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Niks het was goedkoop om hier een paar mijn koffer op te...

Bijna alles echt zeer low budget ongeschikt voor meeste west Europese toeristen

Niks het was goedkoop om hier een paar mijn koffer op te bergen

• Beoordeeld op: 30 januari 2015

De bedden in een ruime kamer.

De badkamer.

De bedden in een ruime kamer.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Sayang Maha Mertha Hotel