Beoordelingen over The Radiant Hotel & Spa 4-sterren

Jl. Puri Grenceng No 46 Tuban, Tuban, 80361 Kuta, Indonesië

#130 van de 244 hotels in Kuta

massages waren OK.
    • Bruids-arrangement in een Deluxe Tweepersoonskamer met gratis Ophaaldienst vanaf de Luchthaven

Wij hadden een huwelijksarrangement boeking. Echter bij aankomst heb ik zelf moeten vragen naar welkomstdrankje en kom fruit. Staff wist zelf niet waarvoor we geboekt hadden. Dag nadiên gaf een vrouw alle uitleg en verliep het verder vlot. Wifi op de kamer zeer slecht!

massages waren OK. Dichtbij luchthaven. Goed voor 1 of 2 nachten transfer

Vlak bij het vliegveld, fijn zwembad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gratis Vervoer vanaf de Luchthaven

Slecht werkende airco de eerste nacht, werd meteen gerepareerd toen we ernaar vroegen. En een vegetarische olie bij het ontbijt zou fijn zijn.

Vlak bij het vliegveld, fijn zwembad. Uitgebreid ontbijtbuffet met omelet, nasi, aardappel, kip, toast, fruit, cereals etc. Veel tv zenders.

Prachtige kamers, fijn dat we een zwembad voor onze deur...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Gratis Vervoer vanaf de Luchthaven

Locatie is niet heel handig. Je moet alles met de taxi doen. Wil je lopend dan moet je eerst door en guur en donker steegje lopen

Prachtige kamers, fijn dat we een zwembad voor onze deur hadden.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Matig goed

Dat het niet schoon is en het dekbed word niet verschoond. De wc was stuk en het stonk enorm. Er waren veel muggen aanwezig maar na het klagen werd er direct een spul gespoten en weg waren ze.

Het personeel en locatie.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Slechtste accommodatie ooit!
    • Aanbieding - 2 Standaard Tweepersoonskamers met 1 of 2 Bedden

Wij zijn normaal gesproken helemaal niet kieskeurig of negatief over een accommodatie, maar The Radiant is voor ons de eerste accommodatie die echt niet kan. Hotel heeft behoorlijk wat achterstallig onderhoud. Kamers zijn niet schoon. Hier een daar vind je best wat haren van vorige gasten in de kamer (zelfs in bed) en zijn er her en der wat vlekken op het beddengoed te zien. Het beddengoed rook niet fris en had een muffe lucht. Airco deed het bij ons niet, maar dat vond ik geen probleem. Helaas geen warm water met douchen en schimmel in de kitranden. Het bed lag wel lekker. Stofnesten en spinnenrag in de hoeken van de kamer. Bij aankomst bij het ontbijt werd er geen goedemorgen gewenst, maar werden wij op een geïrriteerde toon gevraagd een half uur later te komen. Een reden werd er niet gezegd, maar wij zagen dat er nog meerdere tafels vrij waren. Omdat wij op tijd net het vliegveld moesten, mocht wij na aandringen in de hal van het restaurant ontbijten. Bij het ontbijt is een buffet waar je kunt kiezen uit rijst, mie, kip, ei en wat andere zaken. Wat er met de groente in de mie was gebeurd weten wij niet, maar die was slap, bruin en zag er echt niet als eetbaar uit. De groente hebben wij dan ook maar niet gegeten. Verder kun je een broodje in de broodrooster doen, maar maar je moet dan wel even geduld hebben. Als beleg op brood kon gekozen worden tussen jam en jam. De muziek in het restaurant stond erg hard waardoor het eigenlijk niet mogelijk was om op normale toon met elkaar te kunnen praten. Dit hotel heeft meerdere problemen: - zeer slechte schoonmaak - vochtproblemen -> in de badkamers is her en der schimmel te vinden, net als in de gordijnen. Op diverse plekken in het hotel zie je vocht- en schimmel plekken op de muren.

Dichtbij de luchthaven.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Dichtbij het vliegveld!

De locatie was niet dichtbij het centrum. Vooral in het hoogseizoen duurt het lang voordat je in het centrum bent door de drukte van het verkeer.

Dichtbij het vliegveld! Gratis shuttle service en een fijne douche.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

prima verblijf voor 1 dag/nacht
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gratis Vervoer vanaf de Luchthaven

voor de eerste dag een prima hotel, vlakbij het vliegveld. Bijzonder als je aan komt rijden dan lijkt het net of je in een armoedige wijk zit maar eenmaal door de poort vind je een prima hotel. Leuk zwembad en goede kamers.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Matig hotel, prima voor overnachting voor na of voor een vlucht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (alleen kamer) met gratis Ophaaldienst vanaf de luchthaven

Verouderde en kleine kamer, dure prijs eten & drinken, gelegen in achteraf weg (maw je loopt niet zomaar even naar winkels of restaurants). En waren zowat de enige gasten.

Dichtbij luchthaven, gratis shuttle

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Er zat een raam in de deur waardoor er de hele nacht licht in de kamer scheen, licht buiten kon niet uit dus slechte nachtrust gehad.

Prima kamer en ontbijt

Prima plek voor korte periode!

Alles gedateerd dus een opfrisbeurt is welkom. Lopend weinig te doen in de omgeving.

Dicht bij luchthaven

Eenzijdig ontbijt, veel lawaai Verouderde sanitaire voorziening

Slecht

De kamers( overal schimmel) Badkamer vies Veel stof Haren van de vorige klanten op en in bed.

Prima plek als je de volgende dag moet vliegen

Gedateerde kamers maar wel schoon en goede bedden

Ligging, zwembad

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Prima voor een nachtje bij het airport.

Niet per se super kamers, ontbijt bleek niet inbegrepen.

Prima verblijf voor 1 nacht als je een vlucht hebt op het airport. Het is vlakbij.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Ik ben niet tevreden

Vieseheid onder de bed De kamer wordt niet schoongemaakt De laken wordt niet gewisseld Te weinig handdoeken en toiletpapier

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prima hotel ter afwachting van een vlucht

Kamer rook erg naar schimmel, met vele vochtvlekken op de muur.

Gratis luchthaven shuttle

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Uitstekende service en schone kamers

Service

Dichtbij het vliegveld.

Wifi deed het slecht. Sobere kamer

Dichtbij het vliegveld. Gratis shuttle service naar het vliegveld

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Prima, 5 min van airport

Kon gelijk uit hotelkamer het zwembad in

Heel fijn hotel naast de airport.

Fijn ontbijtbuffet.

Overnachten op Kuta.
    • Familiekamer met Gratis Vervoer vanaf de Luchthaven

Geen aanmerking op de accommodatie.

De familiekamer is een aanrader voor gezinnen met kinderen. Groot ruim en luxe.

Goed hotel

Licht in de badkamer was helaas kapot.

Een verzorgd, mooi hotel. Goede bedden en badkamer is ook prima in orde.

Gelukkig maar èèn nacht hoeven te blijven . De kamer stonk echt ontzettend erg naar urine.

De kamer stonk naar urine.

Luchthaven shuttle gratis

Prijs kwaliteit viel wel mee
    • Aanbieding - 2 Standaard Tweepersoonskamers met 1 of 2 Bedden

Hygiene was iets minder

Ligt zeer kort aan de luchthaven

Slecht onderhoud aan het hotel.

Slecht onderhoud aan het hotel. Super jammer dat het verwaarloosd is.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Kamer en bed waren niet schoon

Kamer en bed waren niet schoon

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Prima hotel met 2 mooie zwembaden. Maar 1 nacht verbleven ivm vervolgvlucht de volgende dag naar Jakarta.vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Eerste keer Bali begon in het Radiant Hotel

Het ontbijt was matig. Had wat meer keuze mogen wezen.

Het zwembad lag voor de deur! Heerlijk!

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Goed voor enkele nachten .wel heel goedkoop

Ver van de hoofstraat en strand

Gezellig goed voor 1 nacht

Lag wat ver maar verder niets

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Heerlijk bijkomen na lange vliegreis

personeel, prachtig hotel met mooi zwembed en 24/7 roamservices

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Goede stop dicht bij AirPort, niet dicht bij centrum

De locatie is niet in main street maar ergens achteraf.

Snelle incheck, goede kamers voor een stop naast Airport voordat je verder gaat verkennen.

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Zeer behulpzaam personeel, mooie en schone kamer.

Niets, we waren op doorreis en konden helaas niet lang van dit hotel genieten.

Zeer behulpzaam personeel, mooie en schone kamer. Gunstig gelegen, vlakbij het vliegveld.

• Beoordeeld op: 29 februari 2016

Heel vriendelijk service gericht personeel.

Achteraf toch liever voor andere locatie gekozen en iets meer betaald.Met een kleintje kom je niet ver zonder taxi als je wegwilt of iets noodzakelijks moet halen in een winkeltje.na zware regenval was gedeelte van onverharde weg onder water en kon je er zowiezo niet langs zonder natte voeten. Ik had idee dat beddengoed niet helemaal schoon was.vloer nat van het vocht(damp).Massageruimte niet aantrekkelijk.

Heel vriendelijk service gericht personeel.Onze boardingpasses werden geprint zonder probleem.free shuttle naar discovery mall.(one way)het zwembad was prima.ontbijt ook goed en voldoende als je vergelijkt met wat je voor de kamer betaald

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Goeie locatie vlakbij vliegveld, op 10 minuutjes loopafstand...

Hotel heeft veel meer potentie, maar is niet heel netjes/opgeruimd

Goeie locatie vlakbij vliegveld, op 10 minuutjes loopafstand van wat restaurantjes, mooi opgezette locatie met fijne zwembaden, rustig

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Vriendelijk personeel van receptie en restaurant.

Wc liep een beetje door en de douchekop viel bijna van de muur. Weinig waterdruk, dus het douchen kon aangenamer.

Vriendelijk personeel van receptie en restaurant. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Het bed was gelukkig prima.

Er hing een sterke geur op de badkamer die werd veroorzaakt door chloor bolletjes die op het afvoerputje lagen. Het eten (avond en ontbijt ) viel heel erg tegen door de geringe keuze (bami, nasi en geroosterd witbrood) en het super lang wachten bij het avondeten. Omdat wij met een groep van 8 personen waren had de eerste het eten al op en had de laatste nog niets.

Het bed was gelukkig prima. De kamers zien er in eerste instantie netjes uit

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Hier 1 nacht verbleven toen we onze vlucht met Malaysia niet...

Ligt dichtbij het vliegveld maar voor de rest niet veel te doen in de buurt. Voor restaurantjes moet je wat verder lopen.

Hier 1 nacht verbleven toen we onze vlucht met Malaysia niet ging. Prima schoon hotel dichtbij het vliegveld.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

Er waren 3 zwembadbedjes voor heel het hotel.

Er waren 3 zwembadbedjes voor heel het hotel. Zwembad werd niet goed schoongemaakt, heel karig ontbijt, ook lunch was niet echt lekker. In onze eerste kamer hing een ontzettende stank. Toen we hierover klaagde, hebben we een andere kamer gekregen. Deze was echter een categorie lager dan onze vorige. Bed was daarnaast erg zacht. Heel het hotel oogde een beetje alsof ze niet voorbereid waren op gasten. Er liep ook weinig personeel rond, in vergelijking tot andere hotels in bali.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Gevarieerd ontbijt met vers fruit, omelet, toast en ook...

Weinig te beleven. Ideaal als 1e nacht om te bekomen van de reis, maar verder niet veel te beleven

Gevarieerd ontbijt met vers fruit, omelet, toast en ook Indonesisch: rijst en groentjes. 2 zwembaden Goede airco Op wandelafstand van de luchthaven!

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

De fans in de eetzaal waren al maanden kapot. Repareren? Ach waarom?

• Beoordeeld op: 19 januari 2016

Vlakbij het vliegveld.

Vlakbij het vliegveld. Goed ontbijt. Mooie kamers.

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Prima hotel voor een overnachting bij late aankomst op Bali.

Prima hotel voor een overnachting bij late aankomst op Bali. Dichtbij de luchthaven.

• Beoordeeld op: 3 december 2015

Prima hotel, aardig personeel bij de receptie.

Ontbijt viel erg tegen.

Prima hotel, aardig personeel bij de receptie. 2 zwembaden, schone kamer. Dichtbij centrum en strand (taxi 5 min)

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Het bed lag goed.

Het ontbijt en de afstand naar het centrum. Ik zou hier zelf niet langer kunnen blijven dan 2 nachten.

Het bed lag goed.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Hygiene

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Dichtbij de luchthaven

Eten in het restaurant van het hotel. Kinderen ziek geworden van het eten. Diverse gerechten niet voorradig.

Dichtbij de luchthaven

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

rustige plek

afstand tot strand. Moet door drukke straten.

rustige plek

Is ver van beach walk

Is ver van beach walk

• Beoordeeld op: 27 juni 2015

Het zwembad.

Ik mis de mogenlijkheid tot inchecken voor de vliegtickets.

Het zwembad. Vriendelijk personeel.

Er zijn ook 14 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van The Radiant Hotel & Spa