Beoordelingen over The Vira Bali Boutique Hotel & Suite 4-sterren

Jalan Kartika Plaza No.127, 80361 Kuta, Indonesië

#29 van de 244 hotels in Kuta

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gratis Vervoer van en naar de Luchthaven

Helaas last van muziek van de barretjes aan de overkant. En dat was redelijk hard. Zeker als je wilt slapen, dan is keiharde muziek iets minder. Verder wel aardig personeel.

Middenin de drukte van Kuta een prima en betaalbaar hotel.
    • Onderling Verbonden Deluxe Tweepersoonskamers - Tweepersoonsbed en 2 Aparte Bedden - Gratis Vervoer van en naar de Luchthaven

Badkamer aan de kleine kant.

Prima en schone kamer. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

We komen terug
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot het Zwembad - Gratis Vervoer van en naar de Luchthaven

Kamer aan het rustige zwembad

Heel prettig rustig hotel net buiten de grootste drukte van Kuta
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gratis Vervoer van en naar de Luchthaven

Ontbijt veel zoete dingen en weinig fruit. Namaak jus d’orange. Maar je hoeft geen honger te lijden. Heerlijke omeletten

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Wegens lawaai na één dag weer weg gegaan

Overal herrie (voor het hotel een festival met keiharde muziek, bij het zwembad harde muziek en renovatiewerkzaamheden)

Mooi hotel met nette kamers

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Nietd

Locatie en personeel

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Goed rustig hotel, net buiten de drukte van Kuta.

Douchen in bad is niet meer helemaal van deze tijd. Doordat het douchegordijn nat werd, kwam er een niet al te prettige geur vanaf. Wij zijn twee nachten in het hotel geweest en in die tijd is onze kamer niet schoongemaakt. We waren toevallig op de kamer toen ze de kamer wilden schoonmaken, maar het is later niet alsnog gebeurd (als we de receptie hadden gebeld, was het zeker opgelost, maar voor maar twee nachten vonden wij het geen ramp).

Goed rustig hotel, net buiten de drukte van Kuta. Direct tegenover een shopping mall, ongeveer 15 minuten lopen naar de drukte en de vele Australiërs in het plaatsje. Nette kamer, fijn bed

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Heel fijn overnachtingshotel als je de volgende dag met het...

Heel fijn overnachtingshotel als je de volgende dag met het vliegtuig terug naar huis moet. Fijne kamer, goede faciliteiten, heerlijk ontbijt. Niet duur! We moesten om 12 uur de kamer uit maar mochten onze tassen in het hotel achterlaten en werden eind middag gratis naar het vliegveld gebracht. Dit, terwijl we maar 1 nachtje in dit hotel verbleven. Top!

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

De spa was perfect, geen wachttijd goed ingericht en zeer...

De spa was perfect, geen wachttijd goed ingericht en zeer discreet Restaurant prachtig, volledige kaart Ontbijt. Grote keus

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Transport naar de luchthaven

Transport naar de luchthaven

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

loopafstand van rustig strand

net iets te ver buiten cetnrum

loopafstand van rustig strand