Beoordelingen over Abbey Court Hostel

#68 van de 136 hotels in Dublin

Gebaseerd op 5664 beoordelingen over dit hostel

Super!

Haakjes in de douche.

Ontbijt was prima en voldoende. Slaapzaal, toiletten en badkamers waren voldoende ruim. Het hostel zelf is een vermakelijk doolhof! Alles was altijd schoon.

Ontbijt en bedden waren prima.
    • 1 Bed in een Slaapzaal met 6 Bedden.

We hadden ons enigszins verheugd op de woonkamer/ruimte met hangmatten/spelletjes/tv etc. Helaas werd deze verbouwd en was er naast de eetkamer (die continu super vol zat) geen gemeenschappelijke ruimte, of een plek om op een bank te zitten in plaats van een stoel

Ontbijt en bedden waren prima. Personeel was vriendelijk

Goed verblijf op een prachtige locatie.
    • 1 Bed in een Gemengde Slaapzaal met 24 Bedden

De weg naar de kamer was moeilijk te vinden en de badkamers lagen ver van de kamer.

Het ontbijt was goed en het personeel heel vriendelijk. Het hostel is heel makkelijk te vinden en is dicht bij alles.

Locatie en personeel was erg vriendelijk

Veels te duur voor wat je krijgt. Kleine kamer, problemen met het toilet die na het doortrekken een flinke tijd behoorlijke herrie bleef maken. Heel storend. Ontbijt was in veels te kleine zaal waar iedereen op elkaar geplakt zit. Niet voor herhaling vatbaar.

Locatie en personeel was erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

goed als je de stad wil bekijken, lopend kan je al heel veel zien.

Ontbijt. Ik bleef alleen voor een dagje, maar mensen wachten in een rij voor een ontbijtje, niet lux, maar wel te doen.

Locatie was perfect. Ik had een prive kamer. Bed was wel comfortable, wel klein maar voor zn prijs je kan niet klachen :P

Mooi hostel op top locatie!
    • 1 Bed in een Slaapzaal met 4 Bedden

Alles beviel, alleen wel erg prijzig voor een hostel. Het was wel in het weekend maar voor €57,- had het ook een hotelkamer kunnen zijn (volgeboekt).

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, de locatie perfect en muurschilderingen wauw! Het ontbijt was goed geregeld en veelzijdig.

De locatie is perfect.

Er zijn geen echte lockers aanwezig. De koffer kan enkel worden opgeborgen in een kooi onder het bed, maar deze is dus niet helemaal afgesloten.

De locatie is perfect. Gemeenschappelijke ruimten zijn leuk ingericht.

De locatie en de curry zaak op de hoek.
    • Bed in een vrouwenslaapzaal met 10 bedden

Er was geen keuken waarin gekookt kon worden. Slechts 1 douche en geen losse wc, voor alle gasten samen. Zeer weinig ruimte op de kamer. Geen nachtlampjes. Stank op de gang. Slechte bedden met veel veren.

De locatie en de curry zaak op de hoek. Prima voor een nachtje. Aardige eigenaar.

De locatie was fantastisch.
    • 1 Bed in een Gemengde Slaapzaal met 24 Bedden

De locatie was fantastisch. Super centraal gelegen, Airlinkbus (vliegveld) om de hoek, toeristeninformatiecenter naast de deur, alle highlights op loopafstand en ruim voldoende eetgelegenheid (zowel restaurants, als pubs en supermarkten). Plus: prima wifi.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Aangename hostel maar zeker nog ruimte voor verbetering.
    • 1 Bed in een Slaapzaal met 6 Bedden.

Hostel lijkt op een doolhof, weinig beschikbaar sanitair, constructiewerken in de gang vanaf 10u00 's ochtends.

Vriendelijke ontvangst, uitgebreid ontbijt, goed bed, proper sanitair.

Perfect gelegen in hartje Dublin en niet ver van de lokale...
    • 1 Bed in een Gemengde Slaapzaal met 24 Bedden

Perfect gelegen in hartje Dublin en niet ver van de lokale pubs. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Van binnen zijn overal grote muurschilderingen wat er erg gaaf uit ziet .

Goed maar niet het beste hostel ooit. Neem het voor de locatie!
    • Eenpersoonsbed op een Vrouwenslaapzaal met 20 Bedden

Niet altijd even proper, neem zeker slippers mee voor aan uw voeten als je naar de wc moet. Douches waren ver van de kamer.

Comfortabele bedden, lekker ontbijt

Eenvoudig hostel op geweldige locatie.
    • Bed op een Slaapzaal voor Vrouwen met 4 Bedden

Tip dat een hangslotje voor de beschikbare kluis (grote bagagekooi) nodig is. Ruimte soms wat krap, maar voldeed. Vermelding dat een deel van het hostel niet beschikbaar was vanwege verbouwing (spelkamer).

Gemoedelijke sfeer, prettig personeel, diversiteit aan gebruikers. Centraal gelegen, zodat alle bezienswaardigheden op beloopbare afstand zijn (1 minuut tot ongeveer 30 minuten doorlopen). Verblijf in een 4 persoonskamer.

slechte ervaring
    • Bed in een Vrouwenslaapzaal met 12 Bedden en Badkamer

Ongeveer alles! Alleen het Ontbijt was qua voedsel goed, qua bestek armetierig.

de locatie was het enige dat mij beviel. Ik ben ook na 2 nachten weggegaan, wegens hevige hoofdpijn omdat alles potdicht zit en geen frisse lucht, zelfs niet in de vieze en krappe wc/douche. Ook de eetzaal en bar waren slecht en het personeel heel dwingend. Om 10 uur werd je weggestuurd van het ontbijt. Slechte ervaring en raar dat ze zo'n goede beoordeling hebben

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Teleurstellend
    • Bed op een Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

De kamer had een raam dat niet dicht ging en lag direct aan de drukke straat. Daardoor veel geluidsoverlast gedurende de hele nacht. Slapen zonder oordopjes ging niet. De verwarming deed het niet waardoor het ijskoud op de kamer was, omdat het raam ook niet dicht ging. Niet te doen in januari. Ook kraakten de bedden aan alle kanten. De lockers kon je alleen dicht doen als je zelf een slotje bij je had, mogen ze vantevoren ook wel melden. De prijs voor de kamer was echt veel te duur voor datgene wat je ervoor krijgt.

De locatie van het hostel is goed! Centraal in de stad en vlakbij alle bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Heel goed hostel

Geen min punten

Goede locatie, fijn en behulpzaam personeel, schoon, goed ontbijt,nette bedden, leuk en creatief beschilderd gangen e.d. en een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.

Helemaal super

Er is veel geluidsoverlast van mensen in het hotel maar vooral van douches, boilers en meer. Neem dus oordoppen mee.

Locatie, locatie, locatie! Het is midden in het centrum en naast Temple bar. Alles wat je wil doen is op loop afstand. Fijne privé kamer en prima ontbijtje.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Typical hostel experience.
    • 1 Bed in een Gemengde Slaapzaal met 24 Bedden

Alle kamers hadden heel weinig stopcontacten, ik leefde van mijn powerbank. Daarnaast is het heel gehorig dus een goede nachtrust is lastig te krijgen. Maar dit is te verwachten in hostels.

Het is een typische hostel ervaring. Veel jonge reizigers die daar zijn voor een good time. Alle medewerkers zijn super behulpzaam en aardig. Ontbijt was basic maar te doen. Hostel heeft een perfecte locatie, alles was op loopafstand en genoeg restaurants/supermarkten/shops in de buurt.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Leuke budgetoptie!

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Privé kamer geboekt bij dit hostel, deze is zeer eenvoudig (bed, wc en douche) en wat verouderd, maar voor ons prima. Locatie is geweldig, kort bij temple bar en winkelgebied, maar zonder geluidsoverlast 's nachts. Voor deze prijs zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Niet kunnen slapen hier

De badkamer was erg klein en het bed was erg hard. Het personeel had me geen Wi-Fi code gegeven en ik moest naar een ander gebouw terug om deze op te vragen. Verder heb ik 's nachts geen oog dicht gedaan omdat er de hele nacht lang kabaal kwam vanuit een kamer in hetzelfde gebouw. Net alsof er een nieuwe kamer werd gebouwd, want er werd continu getimmerd. Absoluut niet de prijs waard voor 1 nacht.

De locatie was goed. Midden in het centrum.

• 1 Bed in een Slaapzaal met 12 Bedden.

Weinig douches en toiletten voor zo´n groot hostel. De kamers waren groot (10 bedden) en gehorig.

Een heel uitgebreid ontbijt! Leuke plekjes waar je kon zitten, zoals hangmatten.

Geweldig!
    • 1 Bed in een Gemengde Slaapzaal met 24 Bedden

De andere gasten waren niet altijd even rekening houdend, maar daar kan het hostel niets aan doen. Ook deed de wifi het niet overal even goed.

Het vriendelijke personeel!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Prima locatie en vriendelijke personeel. De rest viel toch wat tegen.
    • 1 Bed in een Slaapzaal met 6 Bedden.

Kamer was erg klein voor 6 personen en behalve 6 bedden was er helemaal niets. Geen tafel , geen stoel , nada nop. Te weinig WC's

Locatie was fantastisch

Boven gemiddeld maar niet fantastisch
    • Bed op een Slaapzaal voor Vrouwen met 4 Bedden

De kamer lag aan de straat en was nogal gehorig. Het lawaai kwam goed binnen en wanneer het raam dicht deed werd het bloedheet in de kamer. De keuze was 's nachts tussen bloed heet of ontzettend lawaaierig.

Het hostel had een prima ontbijt en was schoon. Dit zijn de meest belangrijke dingen. Daarnaast lag het midden in de stad en was het met openbaar vervoer goed om overal te komen.

Prima hostel met vriendelijk personeel op een mooie locatie in het centrum!
    • 1 Bed in een Slaapzaal met 12 Bedden.

Benauwde kamers (weinig frisse lucht/ramen), bagage "kooien" onder het bed zijn onhandig en maken veel lawaai.

Vriendelijk personeel, goede sfeer, goede faciliteiten

Ontbijt kon beter.
    • 1 Bed in een Slaapzaal met 28 Bedden

Ontbijt kon beter. Geen fruitsap bijvoorbeeld, enkel toast ... Kamer was goed, enkel de lokkers onder de bedden maken veel lawaai voor op een slaapzaal. Tip: Oordopjes aan de receptie zouden een goede investering zijn.

Super verblijfplaats in het centrum van de stad. Ongedwongen sfeer, vriendelijk onthaal.

Het klassieke ontbijt in de stijl van een jeugdherberg! Ongedwongen sfeer, met bijzonder behulpzaam personeel (zeker aan de balie). Leuke locatie in het centrum van Dublin, vlakbij uitgangsbuurt, alle bezienswaardigheden op loopafstand. Een aanrader!

Dit hostel voor ons nooit weer met een groep
    • 1 Bed in een Slaapzaal met 12 Bedden.

Ga hier niet heen met vrienden of grote groep, kans is zeer groot dat je borg word ingehouden om de meest rare redenen. Na de 2 nacht is de helft van ons uit het hostel gezet omdat er een klacht was van iemand waarmee we de nacht er voor nog mee uit geweest zijn. We vermoeden dat dit komt zodat ze hun geld konden terug vragen. Tuurlijk waren wij snachts niet helemaal stil als je 3 uur snachts thuis komt maar je kunt niet verwachten dat een groep 100% stil is. Vooral niet als er een snorlax in je bed ligt die niet op een stapelbed van 3 hoog kon klimmen.

Dicht bij het centrum, alles op loop afstand.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Amazing
    • 1 Bed in een Slaapzaal met 12 Bedden.

Het ontbijt was simpel maar prima, geen lift aanwezig

Heel erg vriendelijk personeel, schone en voldoende douches en toiletten, de hangmatkamer was erg fijn

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Grandioze ligging van dit super hostel
    • Eenpersoonsbed op een Vrouwenslaapzaal met 20 Bedden

jammer dat ik vooraf niet wist dat ik zelf een slot voor mijn kluisje moest meebrengen. heb er wel 3 thuis, maar nu moest ik er alsnog een kopen. het slapen op een slaapzaal was even wennen, maar de 2e nacht ging het al beter

fantastisch centraal gelegen schoon, netjes en goed geregeld leuk contact met andere gasten fijn dat er vrouwen slaapzalen zijn met eigen sanitaire voorzieningen

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Teambuilding

Weinig op te zeggen gezien de lage prijs van bed met ontbijt. Het is en blijft een backpackershostel, hier moet je rekening met houden als je boekt.

De accommodatie heeft voor onze groep gezorgd dat we in 1 kamer lagen en voor de shuttle service gezorgd.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Een leuke vakantie met een slechte nachtrust en slechte bedden.
    • 1 Bed in een Gemengde Slaapzaal met 24 Bedden

De drukte van het hostel. Er waren erg veel gasten wat je terugzag van de drukte in de ontbijtzaal. Daarnaast was het hostel erg onduidelijk en raakte je soms gedesoriënteerd van alle gangen en trappen. Houdt hier dus rekening mee dat je weet waar je bent en hoe je de weg naar je kamer of naar de uitgang kan vinden. Op de kamers kon het soms rumoerig zijn en de ietwat kleine bedden hielpen ook niet mee aan een goede nachtrust.

Bij het ontbijt had je een ruime keuze uit voedselwaren, de kwaliteit hiervan was ook goed. De ligging van de accommodatie was ook ideaal, midden in het centrum aan de rivier de Liffey. De bus- en tramhaltes lagen ook om de hoek en Temple Bar was op loopafstand.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Failte betekend welkom op z'n Iers en dat was de hele reis. Welkom, hartelijk, vriendelijk.
    • 1 Bed in een Slaapzaal met 6 Bedden.

Het ontbijt was prima,maar wel heel basic. Naast de ontbijt ruimte was een buiten gedeelte, maar doordat iedereen daar langs moet staat de deur heel veel open em dan sochtends in je pyjama is dat een beetje koud. Maar dikke trui aan het was prima te doen

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en hierdoor heb ik alles van de stad gezien wat er te zien valt. De wifi door het hele hostel was ook prettig en de douche faciliteiten waren goed.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

3 vriendinnen, leuke locatie maar afschuwelijke nacht
    • 1 Bed in een Slaapzaal met 6 Bedden.

De kamers zijn heel eenvoudig met weinig ruimte. Je stopt je spullen in metalen 'bakken' onder de stapelbedden waarvan het luik dringend gesmeerd moet worden. Elke keer als je jouw bak open wilt doen piept het lawaaierig, wat natuurlijk niet geweldig voor je kamergenoten is als je iets 's nachts wilt pakken. De organisatie qua boeking van de bedden liet te wensen over. Bij aankomst kregen we kamer 38 (slaapzaal met 6 bedden) bed 3,4 en 5. Echter wanneer we de kamer ingingen zagen we dat bed 3 beslapen was. Enkel bed 4, 5 en 6 waren onbeslapen. Na dit te melden aan de receptie veranderde de bediende onze boeking naar bed 4, 5 en 6. Om 11u gingen we slapen maar om 2u30 werden we wakker gemaakt toen 2 kamergenoten binnen kwamen zonder echt rekening te houden met het uur noch kamergenoten. Toen zij gingen slapen begon de ene te snurken en de andere luid te klagen over het gesnurk en te slaan op het bed om deze te laten stoppen (waardoor wij natuurlijk ook weer wakker bleven). Om 4u 's nachts kwam dan plots een andere jonge gast binnen die blijkbaar bed 6 had gekregen... Mijn vriendin is samen met die jongen naar de receptie gegaan om dit uit te klaren en bleek dat de man in bed 3 eigenlijk in bed 1 had moeten liggen, maar ze waren vergeten dat bed 's morgens op te maken. Dus om 4u werd nog snel bed 1 opgemaakt voor die jonge gast en konden we eindelijk verder slapen, gesnurk inclusief natuurlijk

Geweldige locatie, mooie gemeenschappelijke kamers. Vooral het koertje vanachter vonden we heel leuk met de paraplu's aan het plafond (zie foto). Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De receptie is ook een toeristisch infopunt dus kun je er bussen, guided tours, enz reserveren alsook veel info bekomen over alle toeristische activiteiten, the places to be, goede restaurants en bars, ... Aan de andere kant van het water ligt temple bar. Op minder dan 10min ben je bij de belangrijkste plaatsen zoals trinity college en dublin castle.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

qua prijs kwaliteit was het ontbijt zeker niet slecht!

meer lavabo's

qua prijs kwaliteit was het ontbijt zeker niet slecht! ook het personeel was zeek vriendelijk en bereidt om je voldoende info te geven over de mogelijkheden van Dublin.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Een fijne ervaring.

Iets te korte dekens

Een zeer centrale ligging, in de buurt van Grafton Street en andere grote winkelstraten, het Temple Bar District, veel pubs en restaurants en bezienswaardigheden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Echt geweldig, super blij
    • Eenpersoonsbed op een Vrouwenslaapzaal met 20 Bedden

Alleen als ze in de grote slaapzalen meer tolietpapier hadden. Ik sliep in een slaapzaal van 20 vrouwen en elke ochtens was t-papier op. Beter om dit soort zalen 2 keer per dag schoonmaken, want er lag in de badkamer heel veel haartje. Ja van 20 vrouwen allemaal met lange haren kun je niets anders verwachten !

Locatie, aardige personeel, ontbijt, gezelligheid en .... Eigenlijk alles

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Verblijf met klasgenoten
    • 1 Bed in een Gemengde Slaapzaal met 24 Bedden

Overlast van andere gasten die aan spullen zaten (slotje meenemen is dus echt een aanrader) en hygiëne was heel slecht op de kamers. In de badkamers en toiletten was het beter.

Locatie en uitstraling van het hostel waren echt top! We hebben een leuke tijd gehad.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Ééndaagse trip naar Dublin
    • 1 Bed in een Slaapzaal met 28 Bedden

De sanitaire voorzieningen hadden naar mijn mening wat beter mogen zijn.

De locatie lag precies tussen de leuke bars en de shopgelegenheden is. Toplocatie voor ons!

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Leuk hostel, maar te duur

De kamer had maar een klein raam en lag naast de gezamenlijke douche voor andere gasten. Het hostel is gehorig! De prijs voor de kamer was te hoog t.o.v. Het geboden comfort.

Het hostel ligt in de binnenstad en alle bezienswaardigheden liggen binnen loopafstand van het hostel.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Verschrikkelijke ervaring op mooie locatie met vriendelijk personeel
    • 1 Bed in een Gemengde Slaapzaal met 24 Bedden

Bijna alles, ga niet op een kamer met meer dan 5 anderen liggen, de hele nacht zijn er mensen die lawaai maken, de kisten onder het bed maken een extreem vervelend geluid. Het is niet doorlucht, dus het stinkt in de kamer en het is veel te warm. Ik zou een 4 persoonskamer nog overwegen, anders zeker hier nooit meer terugkomen.

Enorm vriendelijk personeel en een prima gratis ontbijt

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Prima voor stedentrip

Late inchecktijd. Drukte bij ontbijt: brood was bijvoorbeeld op toen we kwamen (werd later wel weer extra neergelegd).

Prima kamer; klein, maar met douche, goed bed en toilet. Perfect voor stedentrip. Had geluidsoverlast verwacht bij hostel, maar dat was niet het geval gelukkig!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Geen

Erg Leuk hostel. Locatie is super. Ontbijt was ook goed. Faciliteiten zijn ook prima, Erg leuk dat je voor jezelf kan koken, als je niet al teveel eisen stel is het een prima hostel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Vriendelijk en enthousiast personeel, echt een jongeren...
    • Eén Bed in Gemengde Slaapzaal met 8 Bedden

denk er aan dat je je eigen handdoek en hangslot meeneemt. Deze zijn daar wel te koop. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Vriendelijk en enthousiast personeel, echt een jongeren hostel

Het is heel centraal gelegen, kamers zijn proper, personeel...
    • Bed op een Slaapzaal voor Vrouwen met 4 Bedden

Het is heel centraal gelegen, kamers zijn proper, personeel is heel behulpzaam.

Gezellig hostel op uitstekende locatie
    • Bed op een Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Locatie, uitrusting keuken. Oplaadvoorziening op bed

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Een realistische beschrijving van de kwaliteit. Ontbijt was echt verschrikkelijkj

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Een schitterende ligging !

De locatie is schitterend. Je bent bij het buiten stappen reeds in het centrum van Dublin. Deze stad kan je dus makkelijk volledig te voet verkennen.

Prima accommodatie met een perfecte ligging.

Het ligt midden in het centrum. Het is een eenvoudige accommodatie. Personeel is behulpzaam en vriendelijk.

leuke muurschilderingen
    • Eenpersoonsbed op een Vrouwenslaapzaal met 20 Bedden

kamer erg gehorig. bagage onder bed: rek maakt veel lawaai. geen gordijntjes bij bedden.

leuke muurschilderingen

Het vriendelijke onthaal
    • Eenpersoonsbed op een Vrouwenslaapzaal met 20 Bedden

Rumoerig en de omgeving was niet hoe ik het verwachtte

Het vriendelijke onthaal

veel lawaai in het hotel van andere gasten

sanitair

veel lawaai in het hotel van andere gasten

• Bed op een Slaapzaal voor Vrouwen met 4 Bedden

Ontbijt was prima, genoeg douches en wc’s en locatie was...
    • 1 Bed in een Slaapzaal met 6 Bedden.

Het had iets schoner gemogen en een groter raam in de kamer was fijn geweest

Ontbijt was prima, genoeg douches en wc’s en locatie was echt top!!

Prima hostel op een goede locatie!
    • Bed op een Gemengde Slaapzaal met 6 Bedden

Prima hostel op een goede locatie! En bovengemiddeld goed ontbijt!

Een slaapplaats op toplocatie met redelijk ontbijt
    • 1 Bed in een Gemengde Slaapzaal met 24 Bedden

Toilet en douche op ruime afstand van kamer.

Alles zoals verwacht.
    • Bed in een Mannenslaapzaal met 12 Bedden en Badkamer

Alles zoals verwacht. Dicht bij het centrum, helemaal niet duur. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Ik reisde alleen en dat is prima meegevallen!

Prima locatie. Dichtbij het templebar district
    • 1 Bed in een Slaapzaal met 12 Bedden.

Doolhof. Is erg groot met veel losse ruimtes.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

De prijs en de locatie.
    • 1 Bed in een Slaapzaal met 28 Bedden

De drukte binnen en het ontbijt.

De prijs en de locatie.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Afschuwelijke ervaring doordat wanbeleid van het hostel

Lawaai, overlast en hygiëne

Locatie is top, zeker voor een groep vrienden.
    • 1 Bed in een Slaapzaal met 10 Bedden.

Het pand is gedateerd en matig onderhouden. Hygiëne kunnen ook beter. Prijs is redelijk.

Locatie is top, zeker voor een groep vrienden.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Luidruchtig

De locatie. Het ontbijt

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Bed in aparte kamer had een slecht matras

Het verblijf heeft voor weinig geld veel te bieden en ligt dichtbij het centrum.
    • 1 Bed in een Gemengde Slaapzaal met 24 Bedden

De prijs en alles wat je daarvoor kreeg.

De hostel is een doolhof, veel te weinig zuurstof in de kamers

Aanrader!

Was prima

Ligging, behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Badkamer / toilet

Badkamer / toilet

• 1 Bed in een Slaapzaal met 28 Bedden

Dat de wifi niet overal bereikbaar was.

Ontbijt en de levendige sfeer in hef hostel

Het ontbijt had beter gekund en de badkamer iets groter.
    • Bed op een Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Het ontbijt had beter gekund en de badkamer iets groter.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Perfecte locatie

Karig ingericht. Simpel ontbijt

Perfecte locatie. Fijn personeel

Het ontbijt en keuken personeel

Het ontbijt en keuken personeel

Fantastisch Dublin!
    • Bed in een Vrouwenslaapzaal met 12 Bedden en Badkamer

Het personeel was heel vriendelijk en gaven goede tips. Ook vond ik het hostel erg leuk en waren de faciliteiten goed.

Leuke stad, geen fijn hostel
    • 1 Bed in een Gemengde Slaapzaal met 24 Bedden

Weinig douches en deze waren ver van de kamer. Geen activiteiten in het hostel zelf

• Beoordeeld op: 13 december 2017

My 2 nights at a hostel
    • Bed op een Slaapzaal voor Vrouwen met 4 Bedden

De stapelbedden waren erg wiebelig en er zitten vervelende randen onder het bovenbed.

De locatie was top en het personeel vriendelijk.

Dublin leuk maar duur.

Waardeloos Hostel.