Beoordelingen over Ashley Hotel 3-sterren

6,1

5,7

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Absolutely no value for money. Verblijf buiten Cork, bvb. in Blarney of Kinsale

De kamers zijn "opgelapt" maar blijven shabby. Doordringende geur van pas geverfd kastje. Geen plaats om te zitten rond het bed. Hoofdeinde was aan de beddenbak vastgeschroefd maar gaf mee bij leunen. Geen badstop, je kon dus enkel douchen. We vroegen koffie voor op de kamer en kregen thee. Het zachtere hoofdkussen dat mij beloofd was werd nooit geleverd. Geluidsisolatie onvoldoende. Erg duur voor wat we maar kregen, als je vergelijkt met al onze andere accommodaties in Ierland. Fouten in de eindafrekening. Onvoldoende parkeerruimte aan het hotel (stond vermeld), maar ook in de buurt. Een smet op het mooie blazoen van Ierland.

Mooi land met geweldige natuur, historie en vriendelijkheid. Altijd een oplossing waar nodig.

Parkeren bleek niet voorhanden, wie het eerst komt ... Het hotel was wat verlopen en beneden verwachting

Het personeel deed zijn/haar best om er in elk geval iets van te maken. Cork was prima, veel leuke dingen gezien en hartelijke mensen ontmoet, vooral in de PUB's.

Ondanks het bijzonder vriendelijke en welwillende personeel zullen we dit hotel niet meer kiezen.

De gedatateerdheid en koude van de kamers (kamer 6 -niet nemen!) De hardheid van de bedden, de lawaaiigheid van de eerste kamer die we hadden (t.o. een café en aan een drukke doorgaande weg door de stad - file onder je raam elke ochtend??!) De douche die weinig kracht had en minuten nodig had om warm te worden. Bovendien bevond zich in de badkamer van kamer 6 géén verwarming! De gehorigheid van de kamers - 's ochtends vroeg wakker worden door een harde televisie van de kamer naast of tegenover ons. Kamers liepen scheef maar dat kan te wijten zijn aan het oude gebouw. Het ergste was nog wel de besparing op de verwarming (central heating) We stonden na het douchen in een ijskoude badkamer! De verwarming kwam elke dag pas ná 4 uur op gang tot 's avonds ongeveer 10 uur. Wij ontdekten vanuit ons raam trouwens een bijzonder gevaarlijke situatie qua aanleg electra/bedrading buiten gelegen, zie foto!

We bleven hier vijf dagen. Wat ons het meest beviel was het ontbijt met de persoonlijke benadering. Het personeel is buitengewoon vriendelijk! De oplossingen die ze boden bij onze problemen, o.a. de hardheid van de bedden/ ze deden een warm onderdekje op het matras. Bij onze klacht over de kilheid van de kamer en douche brachten ze een extra electrisch kacheltje. Toen we klaagden over de geluidsoverlast van het café tegenover onze kamer en het verkeer onder ons raam kregen we een rustiger kamer op de 2e verdieping. Vreemd, want bij de reservering hadden we al uitdrukkelijk verzocht om een rustige kamer...

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Nooit meer

Inrichting van de kamer tov foto op Internet Tv geluidsoverlast ander kamer tot 2 uur nachts. Gemeld bij portier. Badkamer zeer verouderd en warm en koud water niet goed af te stemmen Keukendeur in de gangen De manager wilde niet luisteren naar onze klachten omdat de portier het niet gemeld bij haar. Ze wil op geen enkele manier ons helpen om leuk weg te gaan. Hele nare ervaring. Ben ik ook niet gewend van booking.com

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Nooit meer .

Heel oud en versleten zodat het niet echt proper was . Te kleine kamer je had geen plaats om je bagage te zetten . De badkamer was meer dan 50 jaar oud en bijna geen of een beetje water om u te douchen .

Nooit meer .

Zeer achterhaald hotel, stinkt (mogelijk door verkeer of vorige gasten)en niet schoon
    • Kamer met twee- en eenpersoonsbed

Zeer achterhaald hotel

de Locatie is in het centrum

Nachtportier

Ontbijt was prima maar matig

Nachtportier

Aangenaam

Verlichting in de kamer/badkamer/ veel trappen

Goed ontbijt, rustig vriendelijk personeel

Zeer slecht voor deze prijs!

Algehele staat van het hotel, zwaar gedateerd! Hangt een zeer onaangename geur in het hele hotel.

Helemaal niks beviel me.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Zeer vriendelijk personeel en op loopafstand (<
    • Kamer met twee- en eenpersoonsbed

Zeer vriendelijk personeel en op loopafstand (<5 min) van het centrum

• Beoordeeld op: 8 september 2015

De ligging was zeer goed.

Heel kleine kamer, de deur kon niet helemaal open omda het bed er al stond.

De ligging was zeer goed.

• Beoordeeld op: 24 juni 2015

Goede ligging vlakbij centra en bustours, tegen toffe pubs.

Goede ligging vlakbij centra en bustours, tegen toffe pubs...