Beoordelingen over Beresford Hotel 3-sterren

Store Street, D1 Dublin, Ierland

#113 van de 136 hotels in Dublin

Connectie tv in de kamer was niet altijd even best. Soms zelf zwart/wit en met sneeuw. In de avond soms veel geluid door mensen die in de plaatselijke pubs wat drinken, maar echter mag dit de pret niet drukken. Al met al een top locatie

Locatie! Buiten de stad, maar toch dichtbij. Alles op loopafstand

Handige verblijfplaats door de centrale ligging, maar de prijs-kwaliteitverhouding is matig

Straat-en verkeersgeluid komen bijna ongehinderd binnen. Ontbijt was niet erg goed, maar met 10 euro ook wel goedkoop. Op zondag was halverwege vrijwel alles op. Het interieur is lelijk. De TV heeft geen internationale zenders.

De ligging is heel centraal en er is een prettig inpandig café. De kamers zijn netjes, maar eenvoudig.

Prima verblijf voor een congres.

Eigenlijk niets.

Prima verblijf voor een congres. Op een gunstige locatie, maar toch voldoende rustig om na een drukke dag bij te komen. Vervangende netwerkadapter was een uitkomst toen bleek dat mijn wereldstekker niet paste.

Goede ligging.

Beetje gedateerd. Duur voor hetgeen het biedt. Labyrint om kamer te vinden. Trapje op trapje af, naar links dan rechts dan weer links etc. Had misschien meer uitstraling verwacht voor de prijs. 240 euro voor 1 nacht voor 2 personen.

Goede ligging. Ontbijt goed.

Kleine kamer en erg gedateerd.

Kleine kamer, klein raam, hadden het gevoel op zolder te zitten.

Kleine kamer en erg gedateerd. Voor deze prijs viel de accomodatie tegen. Personeel was zeer vriendelijk. Wel op een zeer gunstige plek.

fijne locatie - centraal gelegen. inrichting gedateerd

kamer (suite) in de "Georgian" wing, alleen te bereiken via gangetjes en trappetjes (lastig indien je een zware koffer hebt of slecht ter been bent) ruimtelijke suite , maar wel wat gedateerd. in verhouding een kleine badkamer (smal bad)

ontbijt had genoeg variatie, van uitgebreid engels met bacon / scrambled eggs toast and beans tot yoghurt met granola, fruit, broodjes , croissants

Een absoluut belachelijke prijs voor een kamer met:afgeleefd...

(Bijna) alles. De ingang nodigt uit. Eens in de kamer kom je in de realiteit. Daartegenover is het bar&restaurant wél degelijk, met super vriendelijke bediening. Dit is max 70 Euro waard. Mijden.

Een absoluut belachelijke prijs voor een kamer met:afgeleefd badkamertje, wankele kast, bedenkelijke vloer, enkel koud water om 02.00 's morgens. Géén ontbijt, en zelf géén koffie in aanbod.

Geschikt voor zakelijk verblijf waarbij niet teveel op de kamer wordt verbleven.

Het hotel is tamelijk oud en de eerste kamer was klein, warm en met een te hard bed. De tweede kamer was ruimer, minder warm en rustiger en had een goed bed en een goede douche. Het ontbijt is niet erg uitgebreid, maar wel smakelijk.

Gemoedelijke sfeer en vriendelijk personeel. Nadat er problemen waren met de heet water kraan in de eerste kamer, werd hierop goed gereageerd: andere kamer aangeboden, bagage verhuisd zodat de overlast beperkt bleef.

Locatie, personeel

Sterk verouderd, slecht matras, stortdouche in de slechte betekenis van het woord. Ramen vol zwarte aanslag en ook op de vensterbank binnen

Locatie, personeel

Goede lokatie, gastvrij, behulpzaam peroneel

Voor het doel wat wij hadden was het hotel prima, dus kan weinig negatiefs verzinnen.

Wij hadden alleen logies, maar de kamer was prima en schoon. Beetje gehorig, maar was een oud pand dus houten vloeren. Lokatie was perfect! Niet helemaal in de drukte en slechts 10 minuten lopen van de gezelligheid van Temple bar en 5 minuten lopen van o’connelstreet/ henry street en 250 meter bij connoly station, dus perfecte lokatie, ook als je nog even buiten de stad wil kijken.

De prijs van het hotel was de reden dat wij hier wilde...

We werden netjes ontvangen door twee heren. Helaas was een vrouwelijk personeelslid zeer onvriendelijk toen wij vroegen naar ons bad (dit was wel vermeld bij Booking.com). Zij keek ons hoofdschuddend aan. Ze heeft wel een andere kamer voor ons geregeld maar dit ging niet van harte.

De prijs van het hotel was de reden dat wij hier wilde verblijven, vanwege onze vlucht die was gecanceld. Het ontbijt in het hotel is goed.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Redelijk

Kamer lag precies aan het spoor, en maakte tot s’avonds laat erg veel herrie door optrekkende dieseltreinen.

Nette en vriendelijke bediening! Comfort van de kamer was in orde Schone kamer

Onwijs naar ons zin gehad. Top.

Tip bied wat meer soorten brood aan zoals een bolletje, roggebrood, hagelslag en nutella.

Ontvangst personeel was uitstekend, ontbijt was goed. . Kamer ook uitstekend. Komen zeker bij jullie eens terug.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Ben van plan terug te komen.

De douche was erg heet, zelfs op zn koudst kon je eigenlijk alleen even snel je haren was voor het bloedheet werd.

Heel aardig personeel, dat bereid was overal bij te helpen en alle vragen te beantwoorden.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Leuk!

Jammer dat op een bedrag van 330 euro voor 3 nachten ook apart voor het ontbijt moet betalen.

De locatie is is centraal. Bus op de hoek en 10 minuten van het city center

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

We wisten dat het er geluiden waren van trein en tram, maar geluiden van kamers boven ons waren veel erger. Half 6 kraakte vloer boven ons heel erg, waterleidingen van andere kamers hoorde je en kamer was heel erg warm!!!

Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Echt super.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Gebruikelijke engelse ontbijt.

Kamer en badkamer absoluut niet van deze tijd en zeker niet voor de behoorlijk hoge kamerprijs. Hoewel schoon slecht onderhouden en voorzien van studentenkamer meubilair. Geluiden uit andere kamers goed hoorbaar.

Gebruikelijke engelse ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Goede ligging, redelijke loopafstand naar congrescentrum, diverse buurten en bezienswaardigheden. De Airlinkbus vanaf het vliegveld stopt bijna voor de deur. De pub van het hotel is een gezellige zaak met prima zeer redelijk geprijsde gerechten.

Slechte Prijs/kwaliteitsverhouding. Locatie is goed. Vergane glorie.

De prijs-kwaliteitsverhouding is bedroevend slecht. Basic vinden wij prima, maar dit was shabby. - kwaliteit bedden - afwerking kamers (beschadigd schilderwerk, kitwerk, beschadigingen meubels, deuren, muren, ...) - gehorige kamers - tl licht badkamer - lekkende kraan - geschilderde tegels (loslatende verf) - viezigheid in kitranden - afzuiging keuken (baklucht) Ons advies aan hotel om snel te investeren in renovatie van de kamers, locatie is immers top.

Locatie was briljant! Van buiten zag het er charming uit. Wanneer hotel in de basis wordt aangepakt heeft het veel potentie.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Prettig verblijf met attent personeel

Geen klachten

Het continental ontbijt was eenvoudig maar goed voor slechts 5,95 De kamer was prima met goede bedden. Met het open raam hoorde je het verkeer maar 's nachts het raam gewoon dicht gedaan, heerlijk geslapen

Oude hotel, niet onderhoud, stinkte overal naar eten. Heel gehorig. Wij konden gesprekken horen van kamer die boven ons was, en hadden gevoel dat plafond gaat vallen als er iemand boven loopte.

Ontbijt was goed, locatie ging ook wel.

Kamer en badkamer zijn wel gedateerd. Liever een goede inloopdouche dan zo'n combi bad/douche. Tv had de grootte van een laptopscherm. Verder was het in de slaapkamer zeer warm terwijl het overdag een graad of 18-20 was en het in de nacht flink afkoelde. Ook in de gang zeer warm en bedompt, nadat we raam, deur en andere loopdeuren hadden opengezet waaide het goed door.

Ontbijt was goed, locatie ging ook wel. Personeel was vriendelijk en behulpzaam, maar begeleiden je niet naar je kamer terwijl dat toch even zoeken was. Bedden sliepen goed en waren elke dag opgedekt.

Prima verblijf voor een aantal dagen Dublin en omgeving.

Hotel bestaat uit meerdere oude panden wat zorgt voor een aardige doolhof om je kamer te bereiken. Veel kleine trapjes binnendoor. We moesten eerst met de lift naar de eerste verdieping. Vandaar binnendoor stukje omhoog en weer omlaag. Uiteindelijk lag onze kamer (533) weer aan de voorkant gelijk met de straat, terwijl het raam uitkeek op een soort luchtkoker met nog een souterrain eronder. Geen koelkastje op de kamer.

Prima locatie, openbaar vervoer voor de deur, alle bezienswaardigheden op loopafstand bereikbaar. Ruime kamer met hoog plafond. Koffie- en theefaciliteiten op de kamer. Waterkoker. Goed ontbijt. Je zit weliswaar vlak bij tramrails, maar 's nachts niets meer van gehoord, dus geen last van gehad. Er werd lekker gelucht in de hotelgangen door open ramen. Personeel behulpzaam.

Een fijne centrale locatie

Het is best gehorig maar stel je daar op in als je aan de voorkant slaapt ivm bus en tram verkeer.

De locatie, fijne kamers, schoon, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, zeer goede verbinding openbaar vervoer.

Geweldige uitvalsbasis voor Dublin.

Kamer lag aan een remise van een busmaatschappij. Raam kon niet echt goed gesloten worden door een breuk aan een handvat. Redelijk gehorig rond de avond tot een uur of 1 's nachts.

Prima ontbijt en vriendelijk hulpvaardig personeel

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

geen aanrader

Veel lawaai, matige kamer met slechte verlichting en onaangename geur, wifi werkte niet op de kamer. Matig ontbijt en geen glutenvrije gerechten (voor mijn collega die het nodig had). Veel te duur voor wat het was.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Ontbijt was goed, personeel vriendelijkheid, ligging tov het...

Kamer was klein en een beetje oud. In de gang was het erg warm en rook het sterk naar detol. De kamer lag bijna op de treinrails. Veel geluidsoverlast daardoor. Uit alle kranen kwam warm water. Het eten in het restaurant was erg zwaar. Veel room,puree en zware sausen. Niet echt Italiaanse keuken zoals aangekondigd.

Ontbijt was goed, personeel vriendelijkheid, ligging tov het centrum goed.

zeer goed ontbijt, zeer vriendelijk personeel.

veel lawaai van de treinen recht tegenover onze kamer. airco was defect, dus ramen openzetten was enige optie.

zeer goed ontbijt, zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Prettig hotel met vriendelijk, servicegericht personeel en fijne faciliteiten

Met de beste wil kan ik toch echt geen verbeterpunten bedenken.

Te laat voor het ontbijt verschenen, en toen is er door het restaurantpersoneel alsnog een smakelijk ontbijt voor ons neergezet die wij niet hoefden te betalen.. Ontzettend vriendelijke service!

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Lunch/diner

Het restaurant Il Vignardo, dat volgens de beschrijving award winning was, is alleen voor ontbijt open. Wel was cafe/bar open, maar ik vond het eten daar slecht

Centraal gelegen

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Het personeel, de locatie en het ontbijt waren erg goed!

Het hotel kan gehorig zijn als er boven je mensen zitten. Verder was het soms lastig om in de douche de temperatuur van het water goed te krijgen.

Het personeel, de locatie en het ontbijt waren erg goed! Het ontbijt kan je daar ter plekke voor 8,5 pp boeken.

De locatie.

Voor 2 personen is de kamer klein. Voor de prijs is het een zeer matige kamer. Douchen in een bad is voor ouderen waardeloos.

De locatie. .vlak bij het centrum en openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

mooi Centraal gelegen hotel.

Wat achterstallig onderhoud in de badkamer en een kapotte stoel. Het prijsverschil in de verschillende dagen was wel heel veel. Veel buitenkabaal door naastgelegen busstation en politiebureau.

Heerlijk ontbijt en mooie schone kamers

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Voor deze prijs verwacht ik meer

Prijs kwaliteit viel tegen, voor ~180euro per nacht verwacht ik persoonlijk veel meer. 2 pers bed lag niet lekker en was zeer smal. Zeer gehorig door busstation en trambaan. Alles kraakt.

Ontbijt was voldoende, maar niet zeer gevarieerd. Kamer was groot. Veel water bij douche, maar vaste douchekop. prima bereikbaar vanaf vliegveld, en te lopen naar centrum.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

ondermaatse infrastructuur

Ramen sluiten niet en zijn slecht geïsoleerd: je krijgt alle wind en lawaai zomaar binnen. De ontbijtkoken leken diepvries & de koffie slap en lauw.

Het personeel was erg vriendelijk & behulpzaam. De bus naar de luchthaven vertrekt rechtover het hotel.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Dublin is geweldig, maar hotel te duur voor de kwaliteit

Ligging tov busstation en langs metrolijn Weinig betrokkenheid personeel Matige badkamer Matige ventilatie

Ligging tov centrum is prima, 10-15 minuten lopen van Temple Bar

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Ietwat duur voor wat je krijgt

Qua onderhoud is het hotel erg achterstallig. Het is erg gehorig, CV maakt lawaai, wasbak knoppen laten los, lelijke kitranden bij het bad. Opzich geen probleem mee, maar niet voor dit bedrag.

Oké ontbijt, aardig personeel en een fijn bed. We dachten een kamer met bad te hebben geboekt, maar dat was niet zo. We mochten echter gewoon van kamer switchen. Erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Super verblijf voor korte vakantie.

Behoorlijk wat trappetjes en gangen van de ingang tot de kamer.

Zeer vriendelijk personeel. Locatie rustig maar op loop afstand van alles wat er te doen is in het centrum.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Prima locatie, slecht ontbijt.

Het ontbijt viel erg tegen. 10 euro betaald p.p. en je kreeg daar erg weinig voor terug niet eens broodjes ofzo alleen boterhammen.

Ik vond de man achter de receptie erg vriendelijk en grappig. Dit was dan ook wel t enige personeelslid die erg vriendelijk was. Locatie was fijn en centraal.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Goed gelegen hotel maar voor die prijs had ik toch een degelijke verwarming op de kamer verwacht

Om kamer te verwarmen is er enkel blazer die je zelf moet aanzetten en die uitvalt na 7 uur. Gevolg: je komt altijd toe in een erg koude kamer. Gelukkig waren er de pluspunten.

bar warm en groot bad

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Prima verblijf, zou er zo weer boeken.

Het hotel zit tegenover een tram/busstation. Dat geeft wel extra herrie.

Goed ontbijt, lekker eten en aardig personeel. Na een beurs die ik bezocht nog prima een aantal uren kunnen werken met de laptop op tafel in de aangrenzende pub. Via een binnendoorroute kun je daar naartoe zodat je niet buitenom hoeft. Fijn want het was erg koud tijdens mijn bezoek.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

In de middel of "everything"

Kamer was ver , wel in het mooiste gedeelte van het hotel!! Ik zou een uitgang en ingang met security code aan de achterkant wel veoorzien !!

Vriendelijk ontvangst door Luca ! Daarna ook vriendelijk uileg gekregen aan de balie over hoe en wat !

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

eens maar nooit weer
    • Standaard Eenpersoonskamer

gedateerde kamer.aantal stickers op de muur.remote control weg 25 eu boete,roken 150 eu boete.douchegordijn goed sluiten enz. airco buiten gebruik.raam open betekent lawaai en uitstoot van pijpen van hotel machines.kamer heeft geen verwarming.

schoon bed. aardige mensen

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Goede ligging voor gebruik dart en ander openbaar vervoer.

Badkamer was voor mensen in rolstoel. Inrijdouche en lage piepkleine lavabo, geen haardroger zoals bij boeking beloofd en ook het geboekte Ligbad ontbrak. Ontbijt was ook niet speciaal. Ook veel lawaai van de treinen. We sliepen aan achterzijde hotel. Dit hotel is geen 3 sterren waard.

goed bed

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Had luxere /grotere kamer verwacht gezien de prijs

Goed ontbijt alleen eten in naast gelegen restaurant was erg matig.Erg vriendelijk behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

- centrale locatie, maar voor ons te druk

- waterproblemen in onze badkamer doordat bad van bovenbuur overliep... - voor warme choco bij ontbijt dien je bij te betalen, want enkel koffie en thee zijn in prijs van ontbijt inbegrepen - stadsparking (enkele straten verder), 50% tussenkomst

- centrale locatie, maar voor ons te druk

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Het beste voor ons was dat het hotel recht tegenover het...

Het beste voor ons was dat het hotel recht tegenover het busstation lag. Restaurants goed. Prijs/kwaliteit was,vonden wij, slecht gezien de eigenlijke prja van de kamer. Deze was officieel € 333, wij betaalde € 98 wat wij erg veel vonden.

Centraal gelegen.

Centraal gelegen. OV in de buurt.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Redelijke deal, acceptabele uitvalsbasis voor citytrip. Vooral personeel en ontbijt OK.

slechte kwaliteit sanitair: douche niet te regelen, wastafelkranen niet te regelen. Kamer klein. Licht lampen minimaal.

Behulpzaam personeel

Mensen zijn behulpzaam en het eten is top.

Het lawaai van bussen, treinen en trams van s morgens voreg tot s avonds laat. Geen dubbele beglazing.

Mensen zijn behulpzaam en het eten is top.

Moeite niet waard.

Outdated Ouderwets Geen haardroger Kan schoner (badkamer en kamer)

Goed personeel Lokatie (behalve spoor dat naast loopt)

Zoals het hoorde prijs/kwaliteit

Ontbijt was ok. Kitcherige ontbijtzaal.

Goede service

De vele trappen in het hotel. Niet zelf met je koffer sjouwen raad ik aan

Attent personeel en niet ver van het centrum en goed bed

Wat gedateerd. Gehorig Raam bij binnenplaats (rookplaats)

Prima voor kort verblijf

Het ontbijt was in orde maar als je er een hele week verblijft is er te weinig variatie

Prima liging

Er viel ons niks tegen

Erg aardigen behulpzaam personeel, lekker eten en een groot café beneden. Plus elke dag een schoon kopje en thee op de kamer :)

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Ontbijt was prima

Kamers voldoen niet aan foto's op de site!

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Goed hotel

De locatie en vriendelijk personeel

Bed/locatie

Douche/intérieur

Bed/locatie

Goed ontbijt, niet al te uitgebreid maar ruim voldoende.

niets, prijs kwaliteit is gewoon goed

Goed ontbijt, niet al te uitgebreid maar ruim voldoende. Vriendelijkheid personeel is TOP !

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Kamer rechtover drukke busstation en tramlijn, raam enkel...

Kamer rechtover drukke busstation en tramlijn, raam enkel glas, zeer lawaaierig

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Goede locatie

Geluidsoverlast

Goede locatie

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Vriendelijk personeel, goede eetgelegenheden maar kamers laten te wensen over ;)

Minder gehorig, fatsoenlijke bedden

Enorm gehorige kamer, als ergens in het hotel

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Gehorig

Gehorig

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Prettig verblijd.

Veel trappen op en af.

Kamer was top. Wel was er een onaangekondigde oefening met het brandalarm op zondagmorgen.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Leuk hotelletje met vriendelijk personeel

Toilet verstopt

Personeel was top.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Erg dicht bij het station.

Erg dicht bij het station. Veel geluidsoverlast, ramen waren enkel glas. Verouderde inrichting.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Goede keuze als het niet super-de-luxe hoeft te zijn.

Ik heb geen klachten.

Goed hotel, rustig gelegen maar toch op wandelafstand van Templestreet.

Zou zo weer booken voor vakantie

Bad hendel los

Privé, Centraale ligging

Lekker en uitgebreid ontbijt, kamer is eenvoudig maar goed.

Alleen een beetje luidruchtig, je hoort de bovenburen wel,

Lekker en uitgebreid ontbijt, kamer is eenvoudig maar goed.

Het was goed.

Badkamer wat klein

Kan iets moderner

Prima hotel op een goede locatie.

Prijs-kwaliteitverhouding klopt niet.

Kamers waren schoon, maar gedateerd. Bedden waren goed. Ontbijt was simpel maar wel goed.

De ligging en goede wifi

Geen goede prijs kwaliteit verhouding. Verouderde kamer. Geen airco. Warm water uit de koud water kraan.

De ligging en goede wifi

Centraal in Dublin.

Ontbijt en diner prima. Hotel centraal gelegen. Busstation t.o. hotel evenals Hop-on-hop-off bus. Directe verbinding met Airport.