Beoordelingen over Blarney Woollen Mills Hotel 3-sterren

Blarney Village, . Blarney, Ierland

#12 van de 16 hotels in Blarney

deze keer een ramp.

de service na onze verbouwing. We moesten wachten in de lobby omdat de kamer opnieuw moest worden gereinigd. We hebben toen zelf maar drinken besteld en ook betaald omdat het lang duurde. Er werd niets aangeboden. En daarnaast hebben ze zonder mijn toestemming en zonder het te melden 50€ van mijn creditcard afgehaald. Die heb ik tot op vandaag nog niet terug!

de kamer werd verbouwd tijdens onze afwezigheid. Toen we terug kwamen na een dagje shoppen was de kamer vies, waren handoeken gebruikt en de gordijnen gewisseld en de bedden en vloer zaten onder kalk en resten van het plafond.

Goed hotel in een mooie omgeving

Mooie kamer, prima prijs kwaliteit verhouding. Ook het ontbijt was zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Bij aankomst vriendelijk begroet door de receptioniste.

Faciliteiten voor kinderen. Het was leuk geweest als er ergens een klein hoekje was ingericht voor kinderen met wat spelletjes of iets dergelijks.

Bij aankomst vriendelijk begroet door de receptioniste. Mooie ruime kamer en beneden een deli waar je goed kunt ontbijten. Centrale ligging tegenover Blarney Castle en op korte afstand van het centrum van Cork. Supermarkt, restaurant en pubs op loopafstand.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Ruime kamer en badkamer.

Ontbijt in de winkel naast het hotel te nuttigen. Restaurant was a la carte menu in de pub. Voor 140,00€ per nacht verwacht met hogere standaard. Geen afzonderlijke parking voor het hotel , deze is gemeenschappelijk voor kasteel en winkel. En ingewikkelde procedure voor wi-fi

Ruime kamer en badkamer.