Beoordelingen over Blooms Hotel 3-sterren

Anglesea Street, Temple Bar, D2 Dublin, Ierland

#101 van de 136 hotels in Dublin

Te weinig slaap door teveel herrie.

Ik was ervan op de hoogte dat er een bar was waar we 's avonds last van konden hebben. In werkelijkheid hadden we er tot vroeg in de ochtend last van. En er waren bouwwerkzaamheden naast het hotel waar we niet van op de hoogte waren en daar begonnen ze om 7 uur 's ochtends weer. Dit resulteerde in maximaal 2 uur slaap per nacht wat wel erg weinig is. Het ontbijt was ook miniem, dat hebben we ook maar 1 keer gedaan, verder buiten de deur.

Het personeel was zeer vriendelijk en de kamer was op zich ok.

Een unieke stad met zeer veel mooie kanten. De moeite waard om te bezoeken.

Zeer centraal gelegen in de Temple Bar zone. Zeer verzorgd en vriendelijk personeel. Ierse sfeer ontbreekt er niet. James Joyce van Ulysses is hier goed vertegenwoordigd alsook zijn tijdgenoten. Een uitvalsbasis voor vele zeer interessante aktiviteiten. Bus van en naar de luchthaven stopt op de hoek, alsook meerdere stadsbussen. Een bruisende stad met veel eer voor zijn geschiedenis. Prachtige monumenten, kunstwerken, parken, universiteitsstad.

Heel centraal gelegen.

Zeer lawaaierig op straat door de kroegen, maar ook s’morgen vroeg door vuilniswagens, leveranciers die laden en lossen. Dit begin al om 6:30!

Heel centraal gelegen.

Prima voor het bezoek aan een stad!

Ontbijt was matig en er was erg veel lawaai van de bouwactiviteiten naast het hotel.

De locatie van dit hotel: centraal en een goede verbinding met de luchthaven.

Prima voor een city trip

Lokatie is top - hotel heeft gezellige bar, en staat middenin het uitgaanscentrum van Temple Bar. Belangrijkste musea, winkelstraten op loopafstand. Bus vanaf vliegveld stopt om de hoek. Vrijdag en zaterdag wel wat geluidsoverlast mogelijk van de nachtclub onder het hotel.

Hotel heeft een facelift nodig.

Locatie super, hotel gemiddeld. Vriendelijk personeel, bar zit naast het hotel. Ook erg fijn! Hotel is iets gedateerd, prijs, locatie en overige maakt het een cijfer 8!

goede liggingn nabij Dulblin Castle waar meeting plaatsvond

lawaai in de kamer overdag tot laat in de avond en vanaf 5u 's ochtends...door de airconditioning die op het plat dak staat - geeft uit op binnenplaats van hotel.

goede liggingn nabij Dulblin Castle waar meeting plaatsvond

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

De locatie van het hotel, vriendelijke hotelmedewerkers.

Ik had een kamer op de 5e verdieping en bij aankomst in de kamer was het raam gewoon nat van de condens echt dikke druppels, en de douche viel echt tegen er was bijna geen waterdruk

De locatie van het hotel, vriendelijke hotelmedewerkers.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Fijn verblijf midden in het centrum

De vloer van onze kamer spiegelgladde tegels. Zelfs het bed schoof al op als je er tegenaan duwde.

Gezellige sfeer met de Temple bar op de begane grond. Heerlijk wat eten of drinken en zo terug op je kamer

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Schone kamers, goede service.

s' Nachts kan het wat gehorig zijn, maar je kunt altijd oordoppen mee nemen!

Schone kamers, goede service. Het ontbijt is zeker aan te raden! Leuke eettentjes, zijn makkelijk te vinden. De bar is ook gezellig.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Geweldig centrale locatie.

geen

Geweldig centrale locatie. Vriendelijk personeel en een goede kamer. De bus naar/van de Airport stopt om de hoek. Het hotel heeft een grote pub annex restaurant. Volgende keer wederom!

Hotel aan te bevelen, ontbijt en diner zeer goed.

Prima in orde

Ontbijt was heel goed. De kamer was goed en schoon, fijne bedden. Wel gehorig op de vrijdag- en zaterdagnacht door de nachtclub die er onder was, terwijl we vierhoog sliepen. En 2 nachten ging het brandalarm in de kamer eventjes af, waarschijnlijk hotelgasten die op hun kamer aan het roken waren of op de brandmelder in de gang hadden gedrukt. Maar dit hotel is een aanrader, zeker omdat het in het uitgangsgebied van de Temple Bar ligt, alles dicht in de buurt.

prijs-kwaliteit niet in verhouding.

ontbijt zéér ondermaats, sommige kamers zeer klein, verouderd hotel, zeer vuile ruiten, glas uit branddeur ontbrak en was niet deftig opgekuist (glasscherven staken nog deels in deur) en dit gedurende ons gehele verblijf (5 dagen).

Locatie en pub/restaurant verbonden aan hotel met lekker en zeer betaalbaar eten. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Supervriendelijk personeel! Hotel op een toplocatie. Nadeel slechte nachtrust.

De locatie brengt met zich mee dat er 's nachts veel lawaai is.

De locatie van het hotel was super om je te vermaken. Echt heel dicht bij alle bekende pubs in Dublin. Ook de bar in het hotel was erg gezellig. Live muziek en erg vriendelijk personeel. Groot nadeel van het hotel is het lawaai. Je moet er niet naartoe gaan om lekker te willen slapen.

Locatie , midden in temple bar
    • Kamer met Tweepersoonsbed en eenpersoonsbed

Prijs in verhouding tot de kamer. Gedateerde kamers, personeel redelijk vriendelijk. Schoonmaak was laat op de dag. We zaten naast een generator met veel herrie. Iets van gezegd bij de receptie, niks mee gedaan en dat voor 800 euro voor 4 nachten. Ontbijt heel eenvoudig en niet bij 800 euro inbegrepen. Al met al zou ik dit niet aanraden

Locatie , midden in temple bar

Hotel en faciliteiten wel OK maar het was gedurende de nacht...

De lawaaiigheid.

Hotel en faciliteiten wel OK maar het was gedurende de nacht erg lawaaiig door een of andere machine die voor het raam lawaai maakte en ook het valse brandalarm dat 's nachts afging hielp niet voor een goede nachtrust

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Redelijk hotel in leuke buurt. Geen topper.

Ontbijt pas vanaf 7.30u, eigenlijk te laat wegens verplichting. Geen andere optie (lunchpakket of zo) Kamers een beetje gedateerd (maar dat is op veel plaatsen zo in Dublin :-))

Locatie is prima, vlak in het centrum

Prima naar onze zin zin gehad...zeker voor herhaling vatbaar

Nadeel van locatie midden in uitgaanscentrum.. in de nacht disco muziek en luidruchtige mensen. Maar met oordopjes is het te doen.Rustige dagen zijn van maandag tot donderdag.

Gastvrijheid personeel,leuke kamer.Locatie midden in het centrum.Gezellige pub in het hotel

Niet te duur, maar...

Schimmel, achterstallig onderhoud. Na veel klagen werden uit een lawaaiige kamer verplaatst naar een betere kamer. Beide kamers vol met stof.

Pub naast het hotel was top. Uitstekende prijs voor goed eten.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Prima !

Het ontbijt was echt verschrikkelijk slecht, ook maar één keer gebruik van gemaakt ( weinig keuze, vieze borden, toaster die niet werkte, slappe koffie ) Personeel was wel erg aardig in de ontbijtzaal. Bij vertrek melding gemaakt van mijn bevindingen en hoefde ik dat ontbijt niet af te rekenen. Prima oplossing voor mij, maar het zou ze sieren er iets aan te doen. ( Was nu de tweede keer dat ik in dit hotel zat, vnl vanwege de locatie gekozen )

Locatie is geweldig, aan het begin van Temple Bar. Vlakbij een kleine supermarkt anex foodcorner, Airlink-bus naar het vliegveld en stads-buslijnen. Vanuit het hotel kun je te voet alles makkelijk belopen.

warmen en onrustige nacht

De kamers waren klein en luidruchtig, het ontbreken van airco op een warme dag was niet aangenaam.

Bij aankomst kregen we een bon voor een drankje in de bar

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

vrij prijzig voor de kwaliteit van kamers, maar in een fantastische locatie.

Hotel is gedateerd, geen ontbijt gegeten. Lobby en kamer zijn niet meer zo modern.

geweldige locatie, vrij rustige straat maar vlak bij Temple Bar en openbaar vervoer. Badkamer is goed.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

erg centraal gelegen. Zeer prettig als je de stad en binnenstad wil bezoeken. Alles op loopafstand.

Bij het continental breakfast zaten geen vleeswaren. Je kon alleen kaas, jam of honing op je boterhammen doen. Ik heb graag vleeswaren. Natuurlijk hadden we Irish breakfast kunnen nemen, maar ik heb liever i.p.v. saucages e.d. gewoon ham e.d. (wat de boer niet kent......)

we waren in de stad gaan kijken of er ergens een live optreden was van Ierse muziek. toen we terugkwamen bij het hotel, bleek juist bij het hotel in de bar live muziek gespeeld te worden. Goed en leuk optreden en van genoten. Zelfs nog een cd gekocht.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Bruisend!

Schoonmaak van de kamer had beter gekund. Was vrij stoffig.

De bedden lagen heerlijk en een geweldige locatie midden in het centrum! De live muziek beneden in de pub iedere avond gaf een gezellige en warme sfeer :)

• Kamer met Tweepersoonsbed en eenpersoonsbed

Hygiene, gebrek aan borden en tassen bij ontbijt, helft van het ontbijt niet meer beschikbaar om 9u30. Top locatie maar binnenkant van het hotel heeft dringend update nodig om bij de buitenkant te passen.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

de gezellige pub, een goed restaurant, standaard ontbijt.

kleine kamer op het einde van de gang, klein kettingslotje op de deur.

de gezellige pub, een goed restaurant, standaard ontbijt. de ligging pal in het centrum.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Prima prijs-kwamiteit verhouding en erg behulpzaam personeel.

Als ik dan toch iets negatiefs moet benoemen dan is het de douche omdat daar een kleine straal water uit kwam. Verder was het prima.

De prijs-kwaliteit verhouding is prima. Kamer was schoon, ontbijt was goed. Het ligt middel in Temple Bar een gezellige buurt. We hebben een leuke tijd gehad.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Eerste en de laatste keer
    • Kamer met Tweepersoonsbed en eenpersoonsbed

Zaterdagavond niet kunnen slapen van het lawaai, ons kamer raam was net aan de ingang van de discotheek. WiFi was kei slecht! En bij het inchecken was het personeel heel onvriendelijk , en gaf geen uitleg. We hebben heel veel geld betaalt om niet te kunnen slapen. Ramen waren ook heel vuil!

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Jammer

Kamer was boven de nachtclub van het hotel. S'nachts niet kunnen slapen van harde muziek uit de nachtclub en geschreeuw op straat. Live muziek in het cafe/restaurant stond ook erg hard. Zo hard dat het geluid vervormde. Je moest erg hard praten om elkaar te verstaan. En dat gebeurde dus ook

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Gezellige pub aan hotel met lekker eten.

Ontbijt was echt niet lekker en weinig keuze. Er stond op de site dat we nachtlawaai konden hebben. Nachtlawaai was echter geen probleem. De draaiende airconditioning buiten was echt een tegenvaller. Ik zou zeker opnieuw hier een kamer boeken maar dan wel aan de voorkant van het hotel.

Gezellige pub aan hotel met lekker eten.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Het douchen in een bad en de pub beneden die heel vroeg dicht ging

De locatie is Top, het is makkelijk te vinden. In de buurt van de luchthaven shuttle bus stop en ziet er prachtig uit van buiten

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Toplocatie, daar is alles mee gezegd...
    • Kamer met Tweepersoonsbed en eenpersoonsbed

Bijzonder veel nachtlawaai, voor een weekdag, lawaai van werken vroeg in de ochtend, geen comfortabele bedden, geen aangename handdoeken, ontbijt niet geweldig...

De locatie was voor mij het enige positieve aan dit verblijf, had net iets meer verwacht van de rest...

• Beoordeeld op: 9 december 2016

een kort maar goed verblijf

ontbijt was maar basic, eten in pub was voor mij persoonlijk niet lekker, fish and chips...vis was nog rauw en koud :( ........bad was niet echt proper, en veel te warm op te kamer, maar voor 1/2 nachten wel ok, zeker voor die prijs

leuke, gezellige buurt, kortbij al de shops, maar ik denk in het weekend heel luidruchtig voor de lichte slapers een minpunt,

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Op de site lijkt het veel leuker en mooier dan dat het is.

Het hotel is vies, slecht onderhouden, oude ingezakte bedden & een heel gehorig hotel. Leuk voor als je iedere avond gaat stappen, maar niet als je ook een keer voor 3 uur wilt gaan slapen.

De locatie.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Centraal, maar veel lawaai.

-ZEER veel lawaai: zowel van de deuren op de gang van het hotel, als lawaai van buiten. Zeer irritant!!! Geen isolerende ramen! -Kamer lag naast of boven een discotheek. -Oordopjes zijn echt nodig. -In de badkamer staat geen kastje om spullen of toiletzak op te leggen, er is nochtans plaats genoeg.

-Ruime kamer. -Ontbijtbuffet. -Propere handdoeken, ookal hadden we "don't disturb" aan de deur hangen. -Parkeergarage "Fleet Street car park" op 3 minuten wandelen van het hotel. In het hotel stempelen ze de parkingkaart, zodat je 15 Euro moet betalen voor 24u.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Naast die ene mannelijke receptionist was iedereen gastvrij. Goed centraal gelegen.

Bij binnenkomst was 1 mannelijke receptionist heel stug en onvriendelijk, tegen ons. Luisterde ook niet eens toen wij wat aan hem vroegen. Ook tegen zijn eigen collega's deed die stug.

Het ontbijt en eten was perfect en pub erg gezellig met 's avonds livemuziek. Gastvrij en vriendelijk personeel, behalve die ene mannelijke receptionist.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Goed hotel voor een kort verblijf, midden de gezellige drukte van Dublin.

De kamers ware niet grondig gepoetst bij de aankomst. Het personeel mocht iets vriendelijker zijn. De bar had een nare geur. De kamer was heel lawaaierig (airco buiten?).

De locatie van het hotel is handig als je in korte tijd veel wil bezoeken. De bar is best gezellig.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Perfecte locatie maar gedateerd en dus prijzig

De prijs / kwaliteit verhouding. Dit hotel is prima te doen, maar de kamers zijn gedateerd en niet al te groot. Te duur voor wat er wordt geboden.

De locatie was perfect, direct naast Templebar en dicht bij OV en Trinitycollege. De bar en het restaurant waren netjes en gezellig met 's avonds live muziek. Het ontbijt was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

geweldige lokatie
    • Kamer met Tweepersoonsbed en eenpersoonsbed

Het parkeren is in een garage en er is ons niet verteld dat wij bij het wegrijden eerst de kaart moesten laten afstempelen. Nu de volle mep betaald. Achteraf wordt er door de hotelmanager niets gedaan om ons geld terug te krijgen. Slechte service. In dit geval nalatigheid van de receptioniste bij het uitchecken. Erg jammer.

geweldige lokatie

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Topligging voor een citytrip naar Dublin

Goede bedden en een stevig Iers ontbijt. Het hotel heeft een topligging in de bruisende wijk Temple Bar. Het hotel heeft ook een gezellige pub met elke avond live music.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Goede locatie maar hotel gedateerd

Comfort van de kamer (dringend aan renovatie toe). Lawaai in de nacht (vuilbakken die opgehaald worden),geen dubbel glas, geen airco.

Ontbijt zeer goed .Personeel vriendelijk (we mochten vrij snel naar onze kamer).Locatie zeer goed, op 10 min. van bezienswaardigheden en vlak bij de uitgangsbuurt

Overal dichtbij.

Internet was heel slecht. In het weekend veel lawaai ‘s nachts

Overal dichtbij. Ontbijt was ok.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

• Kamer met Tweepersoonsbed en eenpersoonsbed

Te dure kamer voor het nivo van de kamer.....

OK; ligging maakt veel goed

vaal lawaai van machines en airco vlak onder het raam ontbijt zeer beperkt zeer slechte matrassen

ligging

Ligging, bar

Lawaai uit nachtclub

Ligging, bar

Gewoon een goed hotel

Prima locatie in het hart van temple bar.

Aangenaam verblijf, super locatie, leuke bar met live music

Gehorig

Locatie is super

Goed voor een of twee nachten.

Voor ons iets te ver van de ring of Kerry

Ruime kamer mooie badkamer goede bedden.

Bar bij hotel erg gezellig en je kan er goed en goedkoop eten

Fijn centraal in het centrum

Bar bij hotel erg gezellig en je kan er goed en goedkoop eten

Top lokatie en prima hotel .

Wat lawaaierig.

Prima ligging midden in het uitgaanscentrum

Ontspannend

Verouderde kamer, wel netjes

De ligging, bar van het hotel

Prima verblijf.
    • Kamer met Tweepersoonsbed en eenpersoonsbed

Redelijk aan de prijs. Wellicht rechtstreeks was boeken goedkoper geweest.

Goede bedden, hygiënisch. Geweldige ligging. Bar met live-muziek.

matig

bedden waren zeer slecht

de ligging

Ideale plek. Midden in centrum

Alles dichtbij. Eten fantastisch.ïideale

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Ideaal voor kortverblijf bij bezoek aan Dublin, centraal gelegen, dicht bij busstop.

luidruchtige omgeving,

Locatie ideaal: dichtbij busstop openbaar vervoer en luchthaventransport, centraal in uitgangsbuurt.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Heerlijk genieten in temple bar.

Mooie, nette en functionele kamers. Goed en lekker ontbijt en geweldig café met live muziek.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Locatie was top.

Kamer (met name badkamer) gedateerd.

Locatie was top.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Het ontbijt was slecht.

Het ontbijt was slecht... Halfgare afbakbroodjes, nauwelijks beleg. Erg (heel erg) karig..

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Eenvoudige Prima locatie met wat geluidsoverlast fijn personeel, met bar inclusief live muziek

Geluidsoverlast van airco of koeling buiten (flink onregelmatig lawaai)

Locatie top

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Toegankelijkheid

Herrie van buiten

Toegankelijkheid

geweldig.

alles was goed

goede ligging, mooie kamers, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Mooi centraal

Onpersoonlijke receptie, erg nors

Heerlijk in het centrum. Verder goed maar eenvoudig

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Locatie was super!

Locatie was super! Vriendelijk personeel! Gewoon ontbijt

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Verouderd. langs een bouw. Om 7:00 werd je gewekt door een boor

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Leuke bar in het hotel.

Veel herrie van buiten het hotel.

Leuke bar in het hotel.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Ontbijt was ruim voldoende.

Ontbijt was ruim voldoende. Buffet

• Beoordeeld op: 22 september 2017

service gericht personeel, vriendelijk.

prijs kwaliteit verhouding, kamers gehorig voor geluid van buiten.

service gericht personeel, vriendelijk. centrale ligging hotel.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Niks ik wist wat ik ongeveer kon verwachten. Niet heel luxe en redelijke prijs

De pub die bij het hotel hoort.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Mooie ruime badkamer

Veel geluid.

Mooie ruime badkamer

Midden in de wijk Temple Bar

Midden in de wijk Temple Bar

superplek midden in centrum voor een redelijke prijs

ligging zeer central

Heerlijk weekend gehad, dublin is een erg gezellige stad

T ontbijt was iets minder, koffie kon beter

De ligging was top