Beoordelingen over The Alex 4-sterren

41-47 Fenian Street, D2 Dublin, Ierland

#77 van de 136 hotels in Dublin

Dublin is een heerlijke stad met warme, ontvankelijke en vriendelijke mensen. echte aanrader !
    • Kamer met Kingsize Bed

ontbijt eerder beperkt, wat op was werd niet tijdig aangevuld, buffetkeuze eerder beperkt We waren met een groep van 14 personen waarvan ik de totale boeking en afrekening regelde. Bij inchecken werd onmiddellijk een deposit van 6000 euro geblokkeerd op mijn mastercard. Bij uitchecken werd dit wel gedeblokkeerd. Helaas gaat hier wat tijd overeen zodat ik dezelfde creditcard niet kon gebruiken om te betalen. Ik vind dit klantonvriendelijk aangezien er voldoende zekerheden waren aangaande deze boeking via booking.com Volgende keer betaal ik bij inchecken hetgeen een klantvriendelijkere oplossing zou zijn. Men had dit ook kunnen voorstellen ipv mijn creditcard onbruikbaar te maken.

gunstige ligging voor city trip vriendelijk personeel mooie en comfortabele kamers en bedden

Grote kamer, regendouche, locatie

Er was geen vitrage in de kamer. Onze kamer was recht tegenover een kantoor waar tot laat werd gewerkt. Dat betekende dat we geen enkele privacy hadden in de kamer of gedwongen de overgordijnen dicht moesten houden. Als we dit van tevoren hadden geweten hadden we zeker niet geboekt. Toen we bij de receptie vroegen of er een kamer was met vitrage kregen we te horen dat het een bewuste keuze was om nergens vitrage op te hangen. het ontbijt was over het algemeen goed, alleen de keuze in brood was beperkt tot boterhammen. Geen broodjes, croissants, beschuit, etc. De ventilator in de badkamer werkte niet. De kwaliteit van de receptie medewerkers was erg wisselend: van onvriendelijk, ongeinteresseerd tot zeer behulpzaam. De schilderen in de kamer waren niet opgehangen, maar stonden los op een plank.

Grote kamer, regendouche, locatie

Zeer goed hotel op een toplocatie voor een lang weekend Dublin.
    • Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt was ok maar had veel beter gekund. Zo was een uur voor het sluiten van het ontbijt niets alles meer verkrijgbaar. Er was zeker voldoende personeel in de ontbijtruimte maar deze waren druk met...... niets. Wellicht drukker met elkaar dan met het verzorgen van de gasten. Met een beetje betere aansturing was het ontbijt in lijn met de rest van het hotel, dus goed. De kamer was echt schoon maar toch jammer dat de afzuiging in de badkamer zichtbare stofvorming had. Dit kan eenvoudig worden schoongemaakt.

De kamers zijn zeer modern en de bedden zijn van uitstekende kwaliteit. De badkamer is niet groot maar van alle gemakken voorzien. Wij zaten aan de achterzijde van het hotel wat lekker rustig was. De wanden tussen de kamers zijn zeker niet geluidsdicht maar we hebben hier weinig last van gehad.

Geweldig hotel voor reizigers die wat van de stad willen zien, 10/15 minuten lopen tot het centrum.
    • Kamer met Kingsize Bed

Personeel bij de receptie was slecht te verstaan, maakte communicatie wat lastig. Geen ontbijt afgesproken, toch werd er om een creditcard gevraagd om het ontbijt te betalen. Kamer was goed schoon bij aankomst.

Kamer was erg goed, zeer netjes. Mooie badkamer met fijne douche. Grote televisie, radio aanwezig. Bed was erg fijn en groot, elke dag weer netjes opgemaakt.

Vakantie Dublin
    • Kamer met Kingsize Bed

Prima rustig gelegen hotel met fijne (zachte) bedden, goed ontbijt met voldoende keus. Centrum goed te voet te bereiken. Busstops zeer dichtbij.

Zeer prettig
    • Kamer met Kingsize Bed

De vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel. Het comfort van de bedden.

horeca

horeca

Geweldige kamers
    • Kamer met Kingsize Bed

In- en uitchecken kon iets vlotter

Geweldige kamers Uitgebreid ontbijt Goede Wifi

Prima hotel voor een weekendje Dublin
    • Kamer met Kingsize Bed

Boven op de douchekop lag veel stof

Kamers zagen er goed uit en mooie moderne badkamer.