Beoordelingen over Castle Hotel 3-sterren

Gardiner Row/Great Denmark St, D1 Dublin, Ierland

#70 van de 136 hotels in Dublin

Authentieke kamers en vriendelijk personeel,met een ideale ligging

We hadden 6 kamers voor 9 personen. Sommige 2p kamers voldeden niet aan de gewenste normen qua grootte en hygiene.Onze kamer had een raam dat constant open stond en niet gesloten kon worden.Gelukkig op de 4de verdieping en bij mooi weer.

Het ontbijt bood alles wat je mag verwachten.We waren met 9 dames en deelden hetzelfde idee over het ontbijt.We hebben 2 avonden in het Hotel gegeten en genoten van de ierse dans en muziek. We genoten ook van lekkere wijn.

Goed maar verhouding prijs-kwaliteit klopt niet.

Ontbijt: ze hebben er fantastische espresso maar bij het ontbijt krijg je slappe filterkoffie. Excuus is dat ze geen tijd hebben om voor zoveel mensen espresso te maken. Ontbijt viel tegen, weinig keuze, geen vers fruit en erg Engels. De kamer is ruim maar de eerste nacht hebben wij nauwelijks geslapen door enorm lawaai van kinderen en schreeuwende moeder in een aangrenzende badkamer. Dit gegeven werd door het personeel ontkend. Zou niet mogelijk moeten zijn. We hadden het geluid opgenomen en werden voor de tweede nacht wel in een andere kamer geplaatst voor het geval dat. Maar de prijs per nacht is behoorlijk vooral als je wakker ligt en er werd geen compensatie geboden. Personeel wel erg vriendelijk, dat maakte veel goed. aan de voorkant is het geluid ook goed te horen van de straat.

Gezellig hotel, oudste hotel van Dublin, mooi ingericht. Vriendelijk personeel. Prima locatie, vooral voor bezoek aan Croke Park.

2-daags bezoek aan Dublin

Geen airco

1-persoonskamer: voldoende ruimte maar zonder airco helaas. Badkamer = OK. Goed en gevarieerd ontbijt mogelijk. Castle Hotel ligt op 10 min van het winkelkwartier en 20 min van het Temple-district.

Afzien in Dublin
    • Aanbieding - Eenpersoonskamer

De kamer, kon niet geventileerd worden, was zeer benauwd. Kamers zeer gehorig. Krakende vloeren, als er iemand door de gang liep was je gelijk wakker. Als de buurman in de andere kamer snurkte had je het idee dat hij naast je in bed lag. Diverse zaken ontbraken, lampen kapot, remote control afwezig.

Het personeel was zeer vriendelijk, het ontbijt was uitstekend. Locatie 10 min lopen buiten het centrum maar dat vind ik wel fijn

Mooi hotel, wel prijzig

Als je met eigen auto komt kun je niet bij het hotel parkeren om in te checken. Wij moesten eerst in de drukke stad een parkeerplaats zoeken om daarna naar het hotel te lopen. Daarna kun je naar de parkeerplek van het hotel rijden die 15 euro per dag kost. Kamer was erg klein en we konden de buren goed horen.

Dichtbij het centrum. Mooi pand, sfeervolle aankleding en heerlijk ontbijt.

We hebben ons prima vermaakt!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel was nog een eindje lopen van het centrum. De kamers werden al vroeg schoongemaakt, dus wanneer je terug kwam van het ontbijt waren ze nog bezig met je kamer. Er lag hier en daar veel stof.

Er was vriendelijk personeel. Bij het boeken van een reis naar de mountains hebben ze ons goed geholpen. Het ontbijt was prima. Het eten in het restaurant was lekker! Iedere avond was er een zanger aanwezig en op vrijdag en zaterdag een Ierse danseres.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Brede keus bij het ontbijt.
    • Aanbieding - Eenpersoonskamer

Dat het bad aan de kleine kant was. Er in liggen kon niet. En het rolgordijn voor het raam van de badkamer sloot niet goed af. Dus de kans was er dat de personen buiten (via het gleufje tussen rolgordijn en muur) naar binnen konden kijken terwijl je onder de douche stond / in bad lag.

Brede keus bij het ontbijt. Groot bed. Vriendelijke ontvangst bij inchecken.

slechte service, niet geschikt voor baby’s!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Niet geschikt voor baby’s. Slechte service! Het hotel had namelijk geen matras voor baby bedje en de baby moest op bedbodem slapen. Volgens het hotel nemen de gasten hun eigen matras mee?! Oplossing van het hotel was verzachten met handdoeken en dekens. Ongelooflijk, dit is heel onveilig vanwege verstikkingsgevaar! Uiteindelijk hebben we ons eigen matras in dublin moeten kopen. Dit viel niet mee om juiste afmeting te vinden en waren hier bijna een hele dag mee bezig. Echt een super slechte service van het hotel! Dat het hotel de gasten zelf op pad hebben gestuurd om matras te kopen! Ongelooflijk! Ze noemen zich een familyhotel wat dus absoluut niet waar is!

Mooie ruime kamer
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer bevond zich aan een drukke straat, aangezien de ramen enkel glas hadden hoorden we elke auto/bus rijden. Goed slapen was dus moeilijk.

Mooie ruime kamer

Ligging en bed

Het ontbijt was echt slecht, te dik gesneden goedkope kaas en ham, Iers ontbijt was waardeloos, eten wordt in grote massa zonder kwaliteit aangeboden

Ligging en bed

Gezellig knus hotel voor een prima verblijf centraal gelegen in Dublin
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel heeft ons goed opgevangen omdat we het vliegverkeer stil lag ivm het weer en we konden langer blijven zonder problemen. Personeel zeer vriendelijk. Het ontbijt is goed en ruim voldoende in de prijs/kwaliteit verhouding.

Er werd niet moeilijk gedaan over de kamerprijzen ivm extra...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Er werd niet moeilijk gedaan over de kamerprijzen ivm extra overnachtingen vanwege geannuleerde vluchten door slecht weer. En verder ook heel behulpzaam met alles.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Weekje Dublin vanwege Temple Bar TradFest, met verblijf in Castle Hotel.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het ontbijt vind ik wat eenzijdig en saai; ik begon erg te verlangen naar mijn eigen ontbijt thuis. Ik kreeg exact dezelfde kamer als vorig jaar. Toen hingen de gordijnen van de haken, nu nog steeds. De temperatuur in het hotel is erg hoog. Het is mij 2x overkomen dat er zonder kloppen iemand met de sleutel de kamer binnen wilde komen, dat vond ik niet prettig. Het zou fijn zijn als bij een verblijf van een week minimaal 1x de lakens worden verschoond. Het mannelijk personeel aan de balie zou wat meer aandacht voor de klanten kunnen veinzen. Ze kunnen de vriendelijkheid van hun vrouwelijke collega's afkijken.

De locatie is perfect. Op loopafstand van veel toeristische attracties, station, winkels, etc. Goede prijs-/kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Fantastisch, bijzonder hotel, met allerlei niches met...

Douche druk kon wat beter

Fantastisch, bijzonder hotel, met allerlei niches met openhaarden zeer vriendelijk personeel ontbijt, goed geluiddichte kamers

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Heerlijk verblijf in sfeervol hotel met zeer vriendelijk personeel en prima service.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Niets, het was prima zo.

Heel sfeervol hotel, kitsch maar knus. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, ja kamer wordt elke dag schoongemaakt en je krijgt schone handdoeken. Het hotel is voorzien van prima ontbijt, een restaurant en een leuk café in de kelder waar live muziek wordt gespeeld.

Een beetje teleurstellend.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Afstand tot het echte centrum groter dan gedacht. Kamer aan de achterkant erg gehorig (laden/lossen winkel vroeg in de ochtend). Hele hotel erg warm in december.

Ontbijt was perfect. Personeel heel behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Mooie kamers, gezellig hotel in kerstsfeer, vriendelijk...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Zeer dunne muren en enkel glas in onze kamer op 3de verdieping, daardoor hoorden we de hele nacht het verkeer en de bussen die door de straat reden.

Mooie kamers, gezellig hotel in kerstsfeer, vriendelijk personeel, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Het was weer gezellig, en leuke stad!

De voorraad bier, die iets te snel op was.

Gemoedelijke sfeer, goed ontbijt, vriendelijk personeel! En het bijzondere karakter van het hotel, met zijn vele gangen en trappetjes, om ieder hoekje weer een andere ervaring.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Het ontbijt was heerlijk!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De spiraal bedden zijn hard en liggen oncomfortabel en zijn heel smal. De doucheput loopt niet goed door.

Het ontbijt was heerlijk! Prima service bij de receptie. Schoon en netjes.

Perfect voor een weekendje Dublin!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijk, typisch Iers hotel. Basiskamer met alle comfort. Lekker ontbijt in een leuke ontbijtruimte. Toffe bar beneden in de kelder. Wandelafstand van het centrum. Dicht bij bushalte om bus te nemen naar de luchthaven. Ideale uitvalsbasis voor een citytrip!

De sfeer van het hotel was mooi, Iers
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het ontbijt werd niet goed aangevuld. Vaak was er geen brood, beleg meer. De boter stond gesmolten op tafel. De tafeltjes waren klein en stonden bijna tegen elkaar aan. Je kon er niet in of uit.

De sfeer van het hotel was mooi, Iers Leuk dat er "s avonds muziek was in het hotel.

Gezellig hotel. Voor herhaling vatbaar!

Ruime kamer, goede bedden. Prima (iers) ontbijt met veel keuze en lekkere koffie. Goed restaurant in de kelderverdieping in aparte ruimte achteraan. In de grote zaal sfeervolle 'live' muziek (ierse folk), guinness en whiskey aan de bar. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie, bij het ontbijt en in het restaurant

Goede ligging, was zó in het centrum.

Heel erg gehorig. Wij sliepen op de 1e verdieping. Plafonds kraakten enorm, waardoor ik 's nachts meerdere keren wakker werd. Ook het reisgezelschap dat tegenover onze kamer zat was letterlijk te verstaan door slecht geïsoleerde muren en was elke ochtend om 6.45 wakker en hield niet meer op met praten totdat ze gingen ontbijten...

Goede ligging, was zó in het centrum. Mooi gebouw, nette kamers.

prima.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alleen schoonmaken mag iets beter. Grotere douchekop zou ook prettig zijn. Ontbijt was matig, vaak lauwwarm engels ontbijt.

Goede service en kamer., vriendelijk personeel. Gezellige bar 's avonds met live muziek.

Heerlijk.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het kruip-door-sluip-door hotel was heel charmant, maar ik was regelmatig de weg kwijt in de wirwar van gangen, trappen en kamernummers. De ontbijtzaal was snel vol, en als je pech had moest je vlakbij de afwashoek zitten.

Goed bed, schone badkamer, rustige kamer, prima ontbijt, alleraardigst personeel.

Echt Iers hotel met sfeer en gezellige muziek 's avonds.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was matig, met lange rijen wachtenden op bepaalde momenten. Kamers zijn nogal gehorig.

Goede ligging, eigen pub in het hotel met iedere avond life music.

Prima hotel op loopafstand van het centrum. Voor een verblijf in Dublin een prima keuze.

Parkeerplaats is klein en het aantal plaatsen beperkt. Een grote auto aan de ingang en je kunt de parkeerplaats niet meer op. De vloer van de kamer loopt schuin af.

Prima hotel op loopafstand van het centrum. Ontbijt was uitgebreid en goed, evenals het bijbehorend restaurant. Kamer was gedateerd, maar schoon. Even zoeken in een doolhof van gangen, maar dat maakte het hotel wel charmant

Dublin was heel leuk en heeft veel te bieden.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dunne muren waardoor je de mensen in kamer ernaast hoort praten, douchen, enz ... de bedden waren van slechte kwaliteit. beperkt aanbod bij het ontbijt. Druk aan het ontbijt omdat ook mensen van buiten de accommodatie komen ontbijten. Thee niet lekker.

De ligging en vriendelijkheid van het personeel.

zeer prijzig maar wat hebben we genoten !

Vorig jaar hier ook geweest , beviel prima dus terug : dit keer gingen we naar concert U2 - dit was merkbaar in de prijs , liefst 4 keer zo duur als vorig jaar.... Life muziek in kelderbar stelt weinig voor en stopt al heel vroeg . Verkeerslawaai blijft een minpunt maar hoort ook wel bij een groet stad....

Ontbijt was prima , personeel heel behulpzaam en vriendelijk . Lokatie ideaal , alle grote bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

goed hotel,goede locatie,aardig personeel

Prachtig klassiek sfeervol hotel. Helaas voor mensen met astma minder geschikt vanwege (wel heel mooie) vloerbedekking en stoffering.

goed hotel,goede locatie,aardig personeel

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Ontbijt was goed, veel keuze (van yoghurt tot Iers ontbijt).
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Kamer was wat klein en sommige plaatsen in de kamer waren stoffig (niet vies).

Ontbijt was goed, veel keuze (van yoghurt tot Iers ontbijt). Locatie uitstekend (zo'n 10 minuten lopen van O'Connell Street). Vriendelijk personeel. Leuke live muziek.

Belgast is een leuke stad maar met een dag of drie heb je genoeg. Titanic museum is zeer de moeite.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het was wel erg warm in de kamer en er kon geen raam open.

Mooi hotel. Goed gelegen, alles bereikbaar op wandelafstand. Vriendelijk personeel. Erg goed ontbijt. Propere stille kamers.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Hotel met minimum aan comfort aan een toch redelijk kostelijke prijs.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Drukte aan het ontbijt (geen buffet), te weinig keuze en te weinig plaats. Warm eten niet warm genoeg. Geen ijskast en safe op de kamer.

Goede ligging en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Fijn hotel op prima locatie; superbar!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koffie bij het ontbijt was niet te drinken (dus voor extra echte koffie bestellen). Het hotel bestaat uit diverse aan elkaar geschakelde oude herenhuizen, dus is het regelmatig trap op, trap af.

Zeer fijn hotel op een prima locatie. Ongeveer 15 minuten lopen naar Temple Bar, maar vele buslijnen binnen 150 meter lopen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime, maar wel wat gedateerde, kamer. Zeer goede Wifi. En topper is natuurlijk de bar (en je kan er prima eten) met zeer goede en gezellige live muziek en een ruime keus aan bier en whisky.

Prima rustig hotel in het centrun
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijtbuffet vrij klein opgezet voor zo'n hotel

Mooi hotel in het centrum van Dublin. Als we nog eens naar Dublin gaan zouden we dit zeker nog eens boeken

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Goede ligging, vriendelijk personeel
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het nadeel van een traditioneel hotel zijn de kleine comfortmankementen. Het zou toch mogelijk moeten zijn het traditioneel karakter te respecteren en toch dubbele beglazing en thermostatische mengkranen te hebben?

Het hotel heeft de rommelige bric-a-brac charme van een traditioneel Engels/Iers hotel. Goeie ligging, rustig, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goed hotel voor citytrip
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Airco was fijn geweest. Nu moest je de raam open zetten voor frisse lucht en dan is er erg veel herrie van buitenaf, ook 's nachts.

Goede bedden. Centrale ligging. Leuke bar met live muziek. Goed ontbijt.

was goed maar zoeken volgende keer toch elders te boeken
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Dagen op voorhand gevraagd om vroeger in te checken, we hebben bericht gekregen dat ze later gingen antwoorden op onze vraag maar hebben ze nooit gekregen dus vernomen we pas in het hotel dat we 3 uur later konden in-checken. Wifi viel regelmatig weg

Ontbijt was heerlijk en keuze genoeg, klein maar toch aangename kamer

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Voor low budget ideaal.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel is verouderd. Douches zijn proper maar het is allemaal wat verroest en oud. Stopcontacten werkten niet. Dunne muren zodat je alles van de buren hoort inclusief snurken op een andere kamer.

Goed uitgebreid Engels ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Prijs/kwaliteit verhouding is dik oké.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

de kamers lijken op de foto's veel ruimer dan in het echt. In de slaapkamers zijn de matrassen aan vernieuwing toe, veel te zacht (voor ons).

Gevarieerd ontbijt van 7.30 tot 10.00u. De avonden werden opgeluisterd met Ierse muziek, adembenemend.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Uitstekende locatie alle bezienswaardigheden op loopafstand...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Kleine kamer, je kunt nauwelijks om het bed heen lopen. In verhouding met de prijs vonden wij dit niet OK.

Uitstekende locatie alle bezienswaardigheden op loopafstand van het hotel

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prijs -kwaliteit zeker een aanrader!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Voor ons was dit in orde, als je grote eisen stelt , zal de prijs zeker de hoogte in gaan . Je kan altijd wat afkeuren , maar dat doe ik niet! Prijs kwaliteit was zeker in orde!

Alle personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Prima verblijf voor 2 nachten
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

verkeerslawaai, ouderwetse badkamer geen plankje om iets op te zetten, gehorigheid en drukte bij het ontbijt

de ligging t.o.v. centrum, de live muziek in de bar

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Wij voelde ons helemaal thuis en hebben een heerlijk verblijf gehad! Top hotel!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Personeel was super vriendelijk! De sfeer van het hotel was echt heerlijk! Heel welkom en huiselijk, je voelt je meteen helemaal thuis. De service was heel flexibel en je wordt overal meegeholpen. Wij hebben het super naar ons zin gehad en de volgende keer als Dublin op de agenda staat zullen ze ons hier zeker terug zien!

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Het hotel heeft een goede ligging en het is dus niet ver...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel bij het inchecken was niet bijzonder vriendelijk. Onze kamer had een douche zonder douchebak waardoor je elke ochtend in de badkamer een waterballet aantrof.

Het hotel heeft een goede ligging en het is dus niet ver lopen naar het centrum. Wij hadden een prima kamer en deze was erg schoon. Het personeel bij het ontbijt is erg vriendelijk en er is veel keuze bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Erg naar ons zin gehad!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Er viel niets echt tegen. Het was wel heel warm in het hotel (vooral in de gangen; smalle gangen en radiatoren vol open) en de douche gaf vrij weinig water

Gezellig hotel op een fijne locatie. Je loopt in 10 minuten naar het centrum. Het ontbijt was erg goed. Ondanks dat het druk was in de ontbijtruimte liep het op rolletjes (personeel pakt goed aan). Personeel was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Goeie en sfeervolle uitvalsbasis voor Dublin.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Tweepersoonsbedden zijn aan de smalle kant.

Ontbijt was prima: Engels ontbijt of een vegetarische versie. Leuk restaurant en gezellige bar met elke dag live optredens. Bruisend hotel waar je heerlijk rustig slapen kunt en waar vanuit je de stad kunt verkennen.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Uitstekend hotel voor een stedentrip naar Dublin
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Heel vriendelijk personeel en een uitstekende ligging. Daarnaast heel gezellig in het eronder gelegen restaurant The Vaults. Heerlijk eten en live muziek.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Locatie.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het ontbijt: Er was geen plek waardoor we beneden in een koude, donkere ruimte moesten zitten en bestellingen werden aangenomen en je geen vrijheid had van het buffet. De ontbijtmogelijkheid was juist de reden voor de keuze voor dit hotel.

Locatie.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Prima lokatie lekker dicht bij het centrum alleen verwacht geen rustige nachten.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

We sliepen aan de straat kant en dat is te luidruchtig en de bedden waren echt te hard. Daarbij kraakt het hele hotel van boven tot onder

Het ontbijt was niet uitgebreid maar heerlijk

• Beoordeeld op: 20 december 2016

prima locatie en hotel, aanrader voor rond de Kerstdagen.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De bar en restaurant onder het hotel was niet echt uitnodigend.

Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. De Kerstsfeer waarin de ambience van het hotel goed in pastte. Alles prima te doen op lopend.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Dublin niet bijzonder, pubs wel: veel live muziek, soms Riverdance achtige dans.... eten niet duur.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Geen bad helaas 2 persoonsbed was erg smal, zodat we het 2e bed ook maar gebruikten Geen koelkast

uitgebreid ontbijt vriendelijk personeel / vriendelijke Dubliners !

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Goed hotel voor een stedentrip naar Dublin
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het hotel ligt net buiten het centrum, maar winkelstraten en de wijk Temple Bar zijn binnen tien minuten lopend te bereiken. Vriendelijk personeel en een prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Niet zo'n meevaller.

Afstandelijker (vooral Russisch) personeel, houten vloer die je zeeziek maakt. Lawaai van krakende houten vloer in de kamer boven ons. Kleine parking en niet bereikbaar met een minibusje wegens te smalle inrit.

Ruime kamer, dichtbij het centrum van Dublin.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Een zeer goed gelegen hotel waardoor alles te voet ondernomen kon worden.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De koffie vonden wij niet zo lekker maar er werd een betaalde andere mogelijkheid geboden.

Typisch Iers ontbijt, met alles erop en eraan, heerlijk! Aardige bediening.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Vriendelijkheid personeel.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers gedateerd, zwarte randen in badkamer, matige druk op waterstraal in douche. Lekkage van wastafel. uitzicht -.

Vriendelijkheid personeel. Kamers goede bedden.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Stadshotel voor citytrip

Kleine kamers, zonder airco, het was dus warm en met een raam open komen de stadsgeluiden wel erg enthousiast binnen. Het bed was voor 2 personen (normaal postuur) klein.

Hotel ligt gunstig ten opzichte van het centrum. Parkeren kan op een prive terrein achter het hotel voor € 15 per dag.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Gemiddeld hotel, niet echt bijzonder of uitstekend/goed!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotelkamer viel wat tegen, niet erg groot en niet modern. Hotelkamer zat op 2e verdieping boven terras van hotel met een hoop herrie en gepraat van andere gasten tot laat in de avond!

Ontbijt uitstekend en bushalte met diverse lijnen naar het centrum op 2 minuten loopafstand.

De lokatie.

Iets hard matras

De lokatie. De binnenstad was goed loopbaar.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Ontbijt en restaurant in de kelder.

Zo nu en dan lawaaiig.

Ontbijt en restaurant in de kelder.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

dat er ook een heel goed restaurant in het hotel is, hebben...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat er ook een heel goed restaurant in het hotel is, hebben er erg goed gegeten

De badkamer

Het ontbijt en de ontbijtzaal

We hadden de grootste kamer van het hele hotel.

We hadden de grootste kamer van het hele hotel. Heerlijke bedden. Groot hotel maar elk vertrek of hoekje even sfeervol.

Goed ontbijt, lekker eten, super vriendelijk personeel
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Een douche heb ik wel gemist

Super vriendelijk personeel, lekker eten

Super stay

De herrie van Italiaansemedegasten

Het prachtige gebouw

prima!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt voortreffelijk. Kamers wat oubollig, maar goede bedden en schoon.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

fijn hotel; centraal gelegen
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

kamer was prima, ontbijt viel tegen, erg eentonig, personeel erg vriendelijk en hulpvaardig

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Aanrader!

Geen min punten

Het hotel ligt centraal en heeft tal van leuke verrassende nisjes, kamers en gangen. Het straalt een huiselijke sfeer uit.

prima hotel voor een korte stedentrip naar Dublin, goede locatie, makkelijk bereikbaar met openbaar
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

tv op kamer functioneerde niet (goed)

prima ontbijtfaciliteiten, gezellige zitjes door het hele hotel, warme uitstraling

Degelijk hotel op een prima locatie.

Het lawaai van het verkeer en dat de kamers erg gevoelig waren.

De bar met de live-muziek en het vriendelijke personeel.

Prima locatie! Heerlijk Iers ontbijt!

Niet van toepassing.

Het (Iers) ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker.

fijn knus hotel
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

sfeervol en perfecte locatie

Prima plek voor een paar nachten.
    • Aanbieding - Eenpersoonskamer

Vriendelijk personeel, comfortabele kamer met goed bed. Snel internet.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Goed hotel

Vriendelijk personeel en goed ontbijt

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Erg warm in het hotel. Kon geen raam open op onze kamer

Gezellig en rustig gelegen hotel. Toch overal dicht bij