Beoordelingen over Clayton Hotel Ballsbridge 4-sterren

#90 van de 150 hotels in Dublin

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Viel tegen helaas.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

Kamer geboekt met 2 apparte bedden. Na veel moeite uiteindelijk ook een gekregen (een kamer ingericht voor mindervalide) zogezegd de laatste kamer die ze beschikbaar hadden (vreemd aangezien we duidelijk konden kiezen tussen een tweepersoonsbed of twee losse bedden, ruim een maand voor onze komst). Niet erg netjes gehandeld door de staff daarin. Ontbijt uitgebreid maar koud (bij geluk pas na de eerste 2 happen.) erg jammer. De “verwarmde borden” waren ook koud, misschien dat ze daar al een flinke verbetering mee kunnen behalen.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Prima kamer, Goed ontbijt, prima service, parkeerplekken
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

Gedateerd, badkamer zeer summier (geen douchegordijn, geen plank om spullen neer te zetten), massaal.

Prima kamer, Goed ontbijt, prima service, parkeerplekken

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Fraai gebouw “op stand”, in rustige omgeving.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

Wel jammer dat er voor dat geld (kamer is best prijzig) geen koekjes of chocolaatjes bij de koffie/thee op de kamer zijn. Zou leuk zijn geweest.

Fraai gebouw “op stand”, in rustige omgeving. Erg vriendelijk, gastvrij en hulpvaardig personeel. Kamer ruim en netjes. Heerlijke bedden!! Fijn dat er koffie en thee op de kamer kon worden gemaakt. Airportbus stopt voor de deur. Het is een half uur lopen van/naar Dublin centrum. Maar er gaan ook genoeg bussen. Vlakbij is een treinstation, waarmee naar Dublin centrum of naar kustplaatsjes gereisd kan worden. Wij hebben een prima verblijf gehad in het hotel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Prima te dure locatie voor Dublin
    • Deluxe Tweepersoonskamer (Uitsluitend 2 Volwassenen)

Het belooft een kasteelsfeer te zijn, dat is het alleen van buiten. Van binnentegenvallend heel modern. Ze waren nog aan het verbouwen, maar daar hebben we geen last van gehad. Het ligt niet in een tuin, maar aan een drukke weg. prijs kwaliteit niet in verhouding, te duur.

Fijne bedden, rust en bus vak voor het huis waarmee je Dublin inkunt. Wij hebben gelopen en dat is ook prima te doen, je komt dan meteen door de Georgiaanse wijk, prachtig

Prima hotel met vriendelijk personeel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer (Uitsluitend 2 Volwassenen)

Prima hotel met vriendelijk personeel! Kamer had een goed bed en was zeer compleet qua voorzieningen. Locatie is iets uit het centrum, maar is goed bereikbaar met het openbaar vervoer (busstation direct bij het hotel en treinstation op ong. 5 min loopafstand). Een taxi vanuit het centrum is ongeveer 12 euro.

heerlijk verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

De bar was minder. Het personeel was nog niet op elkaar afgestemd. We denken dat dat wel komt.

We ontbeten niet in het hotel. De bus stopte voor de deur en we waren zo in het centrum. Ook de dart was erg dichtbij. We hebben genoten van het strand van sandymount. We zijn vaker in het hotel geweest en we kiezen het steeds omdat de bedden zo super goed zijn. De bar is een ervaring op zich. We denken dat er veel nieuw personeel rondliep en nog het een en ander moest leren. Ze waren heel vriendelijk. We hebben niet in het restaurant gegeten omdat er zoveel leuk restaurantjes in het centrum zi in en we pas laat terugkwamen. Prima hotel.

Geweldig verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

Kan niks verzinnen, zelfs het weer was geweldig

Het ontbijt wat geweldig, veel keus koud en warm. Verliep allemaal georganiseerd. De kamer was zeer schoon, bedden en kussens waren goed. De kamer was klassiek ingericht. In de lobby zijn ze met een opknapbeurt bezig, maar daar heb je weinig last van. De hop on off bus stopt bij het hotel. Parkeergarage tegen betaling te gebruiken.

Kasteelachtig en prachtig
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

We hadden een iets minder mooi uitzicht, maar dat was eigenlijk het enige wat tegenviel.

Mooie kamer, uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel. Ideale plek om Dublin te ontdekken, station op kleine 150 meter en je stapt in het centrum van Dublin weer uit.

Goede locatie en prima ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer (Uitsluitend 2 Volwassenen)

Mijn kamer was wat gedateerd maar wel zeer ruime bedden. Helaas deed de strijkijzer het niet en moest ik 45 mins wachten voor hooskeeping een nieuwe kwam brengen. Dat kan zeker efficiënter

Ontbijtzaal was helemaal vernieuwd en ziet er fris uit. Uitstekend keuze in full Irish & Contentinentaal ontbijt. Goede prijs/ kwaliteit verhouding voor ontbijt en accommodatie. Locatie in Ballsbridge is ook uitstekend

Een imposant gebouw.
    • Deluxe Tweepersoonskamer (Uitsluitend 2 Volwassenen)

Het hotel is enigszins gedateerd en ongezellig ingericht. De kamer was op zich goed, alleen douchen in het bad vind ik altijd jammer (en lastig voor mensen die slecht ter been zijn, dus dat mag wel vermeld worden); en zo'n goedkoop (en onhygiënisch) douchegordijntje verwacht je zeker niet van een 4-sterren hotel. Vriendelijkheid van het personeel in restaurant is beduidend minder dan de mensen aan de receptie. De prijs is wel heel stevig maar dat is waarschijnlijk overal zo, want overnachten is duur in Dublin.

Een imposant gebouw. Het ontbijt is heel compleet en bevat voor elk wat wils. Het personeel aan de receptie is vriendelijk en behulpzaam. Uitstekende bereikbaarheid met bushalte voor de deur en treinstation op korte loopafstand.

Mooi gebouw, niet comfortabel, klantvriendelijkheid kan beter
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

Snelheid en klantvriendelijkheid personeel in restaurant en bar was veel te traag en slecht voor dit type hotel Werkzaamheden op het dak van het hotel met veel lawaai. (Natuurlijk tijdelijk maar toch..) Kamer aan de kant van de weg heeft lichtspots op de ramen staan s’nachts waardoor gordijnen echt dicht moeten. Geen airco en ramen kunnen maar klein stukje open. Dus weinig frisse lucht. En er stonden de hele nacht continue bussen met motor aan naast het hotel, dus veel lawaai overlast daarvan.

Uitstraling van het gebouw, inrichting restaurant en bar, kamer was netjes, schoon en ruim.

Het zijn geweldige kamers.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

Ik vond dat het personeel tijdens het inchecken niet zo vriendelijk was. Kortaf en geen enkele uitleg. De prijs van het hotel was erg hoog. Ik weet dat dit te maken heeft met Sint Patrick's day

Het zijn geweldige kamers. De bedden zijn heerlijk. WiFi was prima

Mooi hotel maar onze verwachtingen waren te hoog.
    • Deluxe Tweepersoonskamer (Uitsluitend 2 Volwassenen)

Het restaurant en de bediening waren erg slecht. De bediening probeert het goed te doen maar bij het diner erg lang moeten wachten om überhaupt een drankje te kunnen bestellen. Tevens was het servies bij het ontbijtbuffet vies en het eten was van lage kwaliteit. Wij hadden meer verwacht van een 4-sterren hotel. Teveel betaalt voor deze accommodatie.

De kamers waren prima, het personeel van de receptie was erg vriendelijk en het hotel is goed te bereiken vanaf het vliegveld en naar het centrum. Bus stopt voor het hotel. Taxi vanaf het centrum kost ongeveer 15 euro.

Ontspannen, luxe overnachting in een prachtig hotel met een geweldige ambiance.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

Voor ons verblijf van 1 nacht was het helemaal prima, geen problemen.

Het is een prachtig klassiek gebouw met een luxe interieur. De kamers zijn netjes en groot genoeg. Alles was keurig schoon. De bedden waren prima en ik heb er goed geslapen.

Te veel geld voor wat het is.

Meer dan een uur wandelen van het Centrum. Er stopt wel een bus voor de deur, maar die zijn prijzig. Personeel bleek niet zo "kindvriendelijk" als vooropgesteld in vorige commentaren. Haardroger werkte niet. Dode spin aan de muur. We betaalden meer voor een tweede "luxe" kamer, maar dit bleek om exact dezelfde kamer te gaan een paar kamers verder op de gang.

Het ontbijt was goed.

We hebben een leuke tijd gehad
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

Jammer dat de Johnnie Fox shuttlebus er niet stopt; qua route had dat best gekund (ze stoppen wel bij andere Clayton hotels). De alternatieve optie van ontbijt bij de bar was niet duidelijk aangegeven en werd ook niet verteld bij inchecken. Voor 4 personen ontbijtbuffet is €60,--, een hoop geld, maar kwalitatief prima. Vanuit het hotel kan wellicht beter aangegeven worden welke bus je moet hebben als je met je Leap Visitor kaart vanaf het vliegveld komt.

Kamers zijn ruim, het is er rustig. Goede OV voorzieningen dichtbij (DART, Hop-on-hop-off, Dublin Bus). We hebben er lekker gegeten.

Heerlijk ontbijt!
    • Deluxe Familiekamer

De douche had een harde straal en de douchekop was niet te verstellen of af te nemen. Dit was alleen voor de kinderen wat vervelend.

Heerlijk ontbijt! Super veel keuze, ook glutenvrij! Op een vroege uitstap stond voor iedereen een zakje met (basis)ontbijt klaar om mee te nemen. De locatie is fantastisch, heel goede busverbinding naar het centrum en de luchthaven. Op de familiekamer hadden de 2 kinderen een volwaardig dubbel bed, geen zetelbed.

Top verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

- Ver van het Centrum (3km)

- Zeer mooi hotel - Vlakbij Bus en trein - Makkelijk bereikbaar met de Aircoach = stopt voor het hotel - Vriendelijk personeel

Een mooi hotel in een mooie omgeving; vriendelijk personeel; matige kamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer (Uitsluitend 2 Volwassenen)

De kamer op zich was prima; al vonden wij het wel heel jammer dat het balkon niet toegankelijk was. Daarbij was het erg warm op de kamer en kon er niet goed geventileerd worden. Onze kamer

Het is een schitterende locatie met een prachtige omgeving. Het ontbijt buffet was grandioos.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer (Uitsluitend 2 Volwassenen)

Afstand naar de stad is wel te lopen (25 minuten), maar toch iets verder dan gedacht. Je kunt beter dan de Dart of bus naar de stad nemen. Verder geen stekker beschikbaar om je telefoon te kunnen opladen. Je hebt in Ierland een speciale stekker nodig in het stopcontact waar onze stekkers in passen. Overigens wel te krijgen in het hotel voor 7 euro uit een automaat. Iets meer info op de kamer over het hotel zou wel fijn zijn, bijvoorbeeld over het ontbijt of over het restaurant in het hotel.

Goede wijk in Dublin, bushalte voor de deur en de Dart (soort bovengrondse metro) op nog geen 300 meter afstand, station Sandymount. Verder prima hotel, niks mis mee. Schitterend oud gebouw, kamers redelijk ruim en goed schoon. De receptie is 24 uur per dag bemand, vriendelijke mensen. Goede gratis Wifi verbinding. Goed kunnen slapen en absoluut niet gehorig.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

Bussen naar centrum en airport voor de deur, trein op 5 min loopafstand. Ontbijt met koffie en croissant aan de bar heerlijk evenals fish and chips. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Aan te bevelen voor korte verblijven.
    • Deluxe Tweepersoonskamer (Uitsluitend 2 Volwassenen)

De prijs gedurende het WE is niet precies goedkoop!

Goede ligging! Gemakkelijke transfers met de bussen naar het centrum en de luchthaven! Gemakkelijk hotel en conviviaal! Vriendelijk personeel. Gratis WIFI overal. Zeer goed keuken.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Warme kamer

Ontbijt was heerlijk. Verse gerechten en zeer uitgebreid. Accommodatie ligt op een rustige locatie...dus heerlijk slapen. Hop on bus en ander openbaar vervoer om de hoek.

Een meer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

Niets! Denk wel aan een eurostekker!

Vanaf de bushalte kijk je naar het hotel. Echt een plaatje (zie foto) Het ontbijt is uitgebreid en het personeel is zeer behulpzaam!

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Gewoon heerlijk!
    • Deluxe Tweepersoonskamer (Uitsluitend 2 Volwassenen)

Het verbaast me dat in hotels, en dus ook hier, de standaardmaat van een tweepersoons bed nog steeds 140 cm is, terwijl de meeste mensen thuis een breder bed hebben.

Erg vriendelijke ontvangst en ondanks het feit dat we vroeg waren, konden we meteen naar onze kamer. Heel schoon, fijne douche. Comfortabele bed. Het ontbijt was erg goed met een ruime keuze.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Fijn verblijf
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Schoonmaak bij aanvang kamer kon beter. Badjassen waren niet schoon, om nieuwe gevraagd, maar die hebben we niet gekregen (waarschijnlijk vergeten). Prijs executive kamer lijkt wat hoog tov meerwaarde. Maar dit kan ik niet goed beoordelen, want ik heb de goedkopere deluxe kamer niet gezien.

Heel fijn bed (executive kamer), goed ontbijt. Ligging in mooie wijk en strand in de buurt. Dart vlakbij en daarmee ben je zo in het centrum, goede verbinding! Hotel ziet er prachtig uit. Goed restaurant.

Erg geslaagd, je betaald er voor maar je krijgt het ook!
    • Deluxe Tweepersoonskamer (Uitsluitend 2 Volwassenen)

Klinkt als een gekke opmerking, maar wij vonden het opmerkelijk dat er geen wc-borstel aanwezig was in het toilet.

De kamer was erg mooi en ook de stoelen/het bed was uiterst comfortabel.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Heerlijk en ontspannen

Niets viel tegen

De kamer was super, heerlijke bedden en een zithoek. Hotel ligt lekker rustig, maar met treintje (of bus) ben je snel in centrum. Wandelen ook goed te doen

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Uitstekend verblijf in Dublin!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

Er was een ATM aangeduid in het hotel, maar die was nergens te vinden en het personeel stuurde ons naar enkele straten verder. Geen ramp, aangezien dit het enige minpuntje is.

Het ontbijt is uitstekend, de kamers zeer ruim en goed ingericht, het personeel is extreem vriendelijk en behulpzaam. Qua prijs/kwaliteit zelden een betere deal gehad. Het Clayton ligt niet in het centrum van Dublin, maar de afstand is wandelbaar met goed weer en de lijnbussen rijden er af en aan. De stad is bezaaid met taxi's, dus als het even sneller moet kan dat ook.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Het bed was geweldig!!

Leuk hotel net buiten het centrum van Dublin.
    • Deluxe Tweepersoonskamer (Uitsluitend 2 Volwassenen)

Leuk hotel net buiten het centrum van Dublin. Ook op loopafstand restaurantjes. Aardig personeel en goede kamers

Geweldige bedden!

Geweldige bedden!

Bar Lobby

Douche

Bar Lobby

Fijne, schone, rustige kamer en comfortabele badkamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

Twee kleine slome liften zijn weinig voor een groot hotel.

Fijne, schone, rustige kamer en comfortabele badkamer.

Prachtig hotel.

Redelijk prijzig.

Prachtig hotel. Goede faciliteiten. Goed ontbijt en restaurants. Kamers ruim en schoon. Centrum is met bus prima bereikbaar.

Fijne buurt en dichtbij openbaar vervoer

Fijne buurt en dichtbij openbaar vervoer

zij waren aan het verbouwen dus om 7u herrie!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

zij waren aan het verbouwen dus om 7u herrie!!!!

Balie serves

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prima verblijf. Ik vind gratis wifi trouwens tot de standaard voorzieningen horen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

Prima hotel. alles werd goed geregeld

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Heel leuk

Prima ontbijt

prima,

heerlijk ontbijt, prima kamers

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Prachtig hotel

Bedden waren niet super

Prachtig hotel en zeer vriendelijk personeel

Goede kamer en bed, voor teveel geld, en betaald parkeren, chaotische bediening in bar/resto
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

Betaald parkeren a 12 euro per dag. Chaotisch en onattent personeel in de bar en eetgelegenheid.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer (Uitsluitend 2 Volwassenen)

Lengte en breedte van de bedden

Kamers waren goed

Prachtig hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer (Uitsluitend 2 Volwassenen)

De kamers zijn standaard, maar voorzien van alle faciliteiten. De bar is een leuke plek voor een hapje en een drankje.

Prima ontbijt en bedden slapen lekker.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

Prima ontbijt en bedden slapen lekker.

perfect voor een romantisch uitje
    • Deluxe Tweepersoonskamer (Uitsluitend 2 Volwassenen)

het is gelegen in een woonwijk, dat wisten we niet

kamer was heerlijk, alleen om in centrum te komen was lastiger

De bushalte van de Aircoach (vliegveld) en stafsbussen waren...
    • Deluxe Tweepersoonskamer (Uitsluitend 2 Volwassenen)

De bushalte van de Aircoach (vliegveld) en stafsbussen waren pal voor de deur

• Beoordeeld op: 2 september 2017

zeer aangenaam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

geen ijskastje op de kamer

ontbijt heel goed. diner goed. Alle verbindingen ( trein op 5 min., hop of en on,stadsbus naast de deur

Prima centraal gelegen hotel voor een familie op doorreis.
    • Deluxe Familiekamer

Hotel was erg gericht op zakenmensen en daardoor minder geschikt voor families. Miste een minibar in de kamer.

Vriendelijkheid van het personeel.

Parking onder hotel.

De stilte
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

Parkeren was betalend als ik me goed herinner

De stilte

dure, maar wel mooi hotel net buiten centrum van Dublin

was redelijk duur

mooi luxe hotel op locatie net buiten centrum. Vriendelijk personeel en goede kamers

Zeer mooie historische locatie met prima service en goede verbindingen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

Bus stopt voor de deur. Ook de shuttle naar het vliegveld. Personeel aan de desk erg behulpzaam en attent.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Het geheel is prachtig, maar geen 4 sterren

Het geheel is prachtig, maar geen 4 sterren

Ideaal hotel wie rust wil en toch dicht bij de stad wil zitten
    • Deluxe Familiekamer

WiFi was het beste dat ik in een hotel al heb geweten. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk zoals iedereen die ik in Dublin heb ontmoet

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Goede bedden
    • Deluxe Tweepersoonskamer (Uitsluitend 2 Volwassenen)

Iets te ver uit het centrum

Goede bedden

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Uiterst comfortabel en goed hotel. Beetje thuisgevoel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer (Uitsluitend 2 Volwassenen)

uiterst vriendelijk personeel. En dan bedoel ik ook, al het personeel.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Breathtaking and absolutely fell in love with Dublin!!
    • Deluxe Familiekamer

Het personeel was ongelooflijk aardig en de accommodatie beviel ons veel beter dan we hadden gedacht en we gaan zeker nog een keer terug!!

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Kamers ruim!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

Eigenlijk niets. Het verblijf was uitstekend.

Kamers ruim! Enorm goede service...

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Kamer geweldig receptie super

Kamer geweldig receptie super

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Fijn
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Alleen 2 Volwassenen)

Een maal was men vergeten de kamer te doen. Dit is na mijn melding snel alsnog gebeurd.

Prachtige lokatie

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Kamers een beetje outdated

Kamers een beetje outdated

• Beoordeeld op: 11 mei 2016

Kamer geen uitzicht en beetje klein, maar wel prima voor korte vakantie.

Prima hotel Goed ontbijt, veel keuze. Handige Hop on Hop of bus stop voor de deur.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Personeel was ontzettend gastvrij en behulpzaam.

De enkele deuren zijn net te smal voor een kinderwagen. Er is geen knop o.i.d. om beide deuren te openen. Je hebt dus een extra paar handen nodig, in ons geval was er altijd een personeelslid dat uit zichzelf mee liep hiervoor. (Soms zelfs vanuit het souterrain restaurant naar de verdieping van onze kamer(3e etage)!)Geen echte uitdaging of minpunt dus!

Personeel was ontzettend gastvrij en behulpzaam. Mijn zoontje kreeg bijv. een cadeautje bij aankomst, zo konden wij ongestoord inchecken. Kamer zelf was ruim, schoon, met royale zit-& eetgelegenheid, en de bedden sliepen heerlijk. Goede verbindingen van en naar de stad, bushalte voor de deur, en treinstation op 3 minuten.

• Beoordeeld op: 7 november 2015

Door de locatie net buiten de stad kun je makkelijk met de...

Door de locatie net buiten de stad kun je makkelijk met de bus/trein richting Sandycove (James Joyce museum). Leuke dorpjes mooi aan de zee gelegen, binnen 30 min terug in City-center.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Mooi hotel, goede bediening en ruime kamer

Entree naar het restaurant viel tegen. Lijkt alsof je naar een kantine gaat. Restaurant is overigens sfeervol en goed

Mooi hotel, goede bediening en ruime kamer

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Lekker rustig hotel, schoon en ruime kamer.

De wandeltijd naar de stad was langer dan verwacht. Daarentegen was het openbaar vervoer heel goed, niet duur en frequentie goed.

Lekker rustig hotel, schoon en ruime kamer. Prima uitvalsbasis.

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

Het hotel ligt in een rustige buurt maar wel vlakbij de...

Onze kamer lag op de begane grond en had een klein raam maar daar kwam amper zonlicht door naarbinnen. Het was er altijd donker.

Het hotel ligt in een rustige buurt maar wel vlakbij de bushalte en dan ben je met 10 minuten in het centrum.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

De hygiëne is top in dit hotel.

Het bed is aan de krappe kant. Het eten dat ze er zelf serveren in Tom's Bar alsook in Bewleys Cafe vonden wij aan de eerder dure kant (prijs-kwaliteit). Het kabaal 's avonds of 's nachts door tieners die terugkeren naar het hotel.

De hygiëne is top in dit hotel. Ook voldoende vriendelijk personeel. Een groot hotel met voldoende faciliteiten.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Restaurant en pub prima en sfeervol

Kamers krap, aangepaste gehandicapten kamer staat vol met 2 te grote bedden. Safe defect , werd ook niet hersteld. Wifi is een aanfluiting. Receptie is krap bemand.

Restaurant en pub prima en sfeervol

• Beoordeeld op: 25 februari 2015

Bedden waren goed.

Misschien iets meer uitleg was leuk geweest. Zowel over hotel als over de vervoersmogelijkheden naar het centrum.

Bedden waren goed. Dublin is een leuke stad.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

De ligging is prima, bus voor de deur.

De bedden zijn te kort.

De ligging is prima, bus voor de deur. Dart een paar straten verder. Koop wel een leap card visitor.

• Beoordeeld op: 6 mei 2016

Mooie kamer met goede bedden, heerlijk ontbijt, de bus naar...

Mooie kamer met goede bedden, heerlijk ontbijt, de bus naar het centrum van Dublin stopt voor de deur. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Goede lokatie voor congres Royal Dublin Society

Er gedateerde lokatie, heeft renovatie nodig. Trage ouderwetse service bij uitchecken.

Goede lokatie voor congres Royal Dublin Society

Er zijn ook 38 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.