Beoordelingen over Clifden House by theKeycollection 3-sterren

32 Gardiner Place, D1 Dublin, Ierland

#58 van de 93 B&B's en herbergen in Dublin

Prima verblijf voor een zakelijke reis, van alle gemakken voorzien maar niet meer dan dat.

De kamer, hoewel comfortabel, was erg klein. Het was niet erg gemakkelijk maneuvreren, en met name de douche was te klein voor iemand van mijn lengte. Voor de prijs van het hotel had ik iets meer ruimte verwacht.

Ik werd op vriendelijke manier ontvangen, en de omgang met het personeel was gedurende het verblijf prettig. Het concept van de Breakfast Bag was erg praktisch voor mijn zakelijke reis, omdat ik mijn ontbijt hierdoor makkelijk mee kon nemen.

Praktisch hotel op loopafstand van het centrum.
    • Speciale Aanbieding - Vierpersoonskamer

Met 5 personen moesten we in een vierpersoonskamer slapen, 3 kinderen in 1 tweepersoonsbed. Hele kleine badkamer. Raam ging moeilijk open.

Op loopafstand van het centrum. We kregen een ontbijtzakje. Auto staat veilig achter een hek.

Adequaat verblijf, aardig personeel.

Het ontbijt! Elke dag kon je een papieren tasje ophalen en kon je, aldus het personeel, zelf kiezen of je het op je kamer op at of in de ontbijtzaal in de basement. Dat was een nogal ongezellige kamer vol tafels en stoelen, maar nergens borden of bestek. Alleen een magnetron. Ze gingen er wat aan doen, zeiden ze. Mijn douche was héél erg 'knus', de wastafel zat wegens plaatsgebrek aan het voeteneind van mijn bed. Ach, het voldeed allemaal, ook omdat ik hele dagen de straat op was en alleen kwam om te slapen. De koffie-machine met cups was fijn, maar zette wel lauwe koffie. Iets meer vrije stopcontacten waren fijn geweest, er was er bij mij maar één vrij. Tip aan het personeel: leen stekkerdozen uit, desnoods tegen borg. Muren zijn erg gehorig, als de buren om 4 a.m. uitchecken ben jij ook wakker. En toch zou ik hier zo weer boeken een volgende keer. Want als je het vantevoren weet van dat ontbijt enzo, hou je er rekening mee en is het helemaal niet erg, eigenlijk. Prijs-kwaliteitverhouding dus prima.

Bed lag heerlijk! Ik had de eenpersoonskamer en zowel kamer als badkamer waren erg... 'knus'. Wel heerlijk lekker schoon, dat doen ze goed. Elke dag bed verschoond, ook fijn.

Oké voor een 4-daagse verblijf in Dublin
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers

Op de foto's leek het allemaal best sjiek, maar in werkelijkheid waren de wanden e.d. van de keuken en douche van erg simpele kwaliteit. Geregeld kwam er water van boven langs de muren naar beneden.

De vriendelijkheid van het personeel! En het feit dat we een eigen appartement hadden voor ons 4tjes.

Prima gelegen

Voor de prijs was de kamer redelijk klein, niet erg modern en ook niet bijzonder schoon/opgekanpt. Parkeren was erg goedkoop maar er was wel zeer weinig ruimte. Hotelkamer op bovenste etage alleen via veel trappen te bereiken.

Prima gelegen

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Heel fijn verblijf!!!
    • Appartement (4 Volwassenen)

We hadden gevraagd of de schoonmaak een dagje langs kon komen en die bleken aan t einde van de dag niet geweest te zijn, dat was wel heel jammer.

Onze kamer was awesome!Want we hadden een enkele kamer verwacht en kregen een appartement voor ons gezinnetje!En het personeel is heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Personeel was heel vriendelijk.

Onze kamer was klein. Lamp was kapot, douchedeur klopte niet waardoor de vloer vaak nat was bij het douchen. Het bed was ook niet perfect, erg klein (vriend is ook bijna 2 meter :p)

Personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Prima hotel naast het centrum.

Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping en er is geen lift. Maar dit is niet zo erg je gaat toch maar een keer per dag naar boven verder ben je in de stad.

De locatie is goed in een rustig deel maar op een loopafstand van het centrum. Tip ga naar toeristenburo en neem een 3 dagen openbaarvervoerpas. Hiermee kom je ook buiten Dublin naar de kust.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Mooi groot appartement in een niet zo leuke buurt met matige voorzieningen
    • Appartement (4 Volwassenen)

De locatie zit in een niet zo leuke buurt, geen leuke pubs of restaurants in de nabijheid. Toen we aankwamen stond de boiler niet aan, want daar zit een timer op om energie te besparen. Dus moesten een uur wachten voordat er water warm was. De ochtend dat we terug naar het vliegveld moesten was er ook geen warm water, moesten we koud douchen. De wifi lag er constant uit, waardoor ik mijn zakelijke emails niet kon versturen, en ik dus naar een cafe moest voor normaal internet, waarvoor je 15 minuten moest lopen bijna. Al in al was dit een best wel prijzige locatie om te verblijven en dan met de niet werkende voorzieningen was het een tegenvaller. Slechte prijs-kwaliteit verhouding.

Het appartement was lekker ruim en prima om met een gezin van 4 te verblijven. Lekker bed en grote ijskast. Personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Prima verblijf voor een korte citytrip

Vrij kleine badkamer/douche. Koelkastje op de kamer had handig geweest.

De lokatie is prima. 10 minuutjes lopen buiten het centrum. Geen lawaai 's avonds en toch snel in hartje centrum. Aardig personeel, gastvrij en behulpzaam. Prima bedden.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Dublin geweldig, dit appartement nooit meer.
    • Appartement (4 Volwassenen)

Schimmel in de douchecabine! Haren in de afvoer. Stoffig, kon je naam op tafel schrijven. In de bedbank zat een stalen buis die dwars onder je bovenlijf doorliep! Halverwege het bed omlaag geschoven, met de benen buiten het bed geslapen om dit niet te voelen. Erg rumoerig/veel verkeer, slaapkamer aan de voorzijde, geen dubbel glas.

Personeel erg behulpzaam. Ontbijt goed

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Bed was prima en de locatie in de stad ook.

Douche was echt heel klein en niet heel comfortabel (staat ook niet bij de foto's) en het ontbijt was slecht verzorgd.

Bed was prima en de locatie in de stad ook.

Ok
    • Appartement (4 Volwassenen)

Karig ontbijt in een zakje op te halen aan de receptie Toilet spoelde moeilijk of niet door

Ruim appartement

Ligging van het hotel

Ontbijt, bedden, afwerking van de kamer, hygiëne van de kamer, lekkage in badkamer (werd niks aan gedaan door personeel)

Ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

fantastisch! Geweldig personeel, erg hulpvaardig en vriendelijk.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat kleine douche.

De ligging is fantastisch. Alles goed bereikbaar, vlak bij het centrum en te lopen.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Voor zaken

Tapijt was niet schoon. Vond het niet prettig om op blote voeten te lopen

Afstand tot centrum

Heerlijk verblijf, de kamer in het hotel was een sfeervol rustpunt

Er waren enkele mankementen, zoals telefoon die het niet deed en paar dingen in de douche

De aankleding van het hotel was sfeervol, goede bedden

verzorgde en mooie kamers

Fijn ruim appartement, alle ruimte

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Erg slecht

Hopenloos verouderd

Niets, smerig en niet de kamer op de foto

• Beoordeeld op: 18 september 2016

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

• Appartement met 3 Slaapkamers

Het parkeren op eigen terrein bleek een hele klus te zijn.

Mooi aangekleed en gezellig ingericht appartement op goede locatie

• Beoordeeld op: 27 mei 2016

Geweldige bedden, net buiten het centrum gelegen dus vrij...

Badkamer was erg klein, toilettafel niet in de badkamer maar op de kamer, kranen waren vrij lastig te bedienen

Geweldige bedden, net buiten het centrum gelegen dus vrij rustig, erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

locatie, vlakbij enkele bezienswaardigheden, net buiten het...

kleine kamer, met een douche waar bijna geen water uit kwam. Veel te duur voor wat er geboden wordt.

locatie, vlakbij enkele bezienswaardigheden, net buiten het centrum. vlakbij goedkope chinese restaurants.

• Beoordeeld op: 8 februari 2016

Het waren zeker goede bedden en het ontbijt bevatte een...

Heel kleine kamer, badkamer was aan vernieuwing toe! De doucheknop ging vast aan de muur en er kwam nauwelijks water uit bovendien ook nauwelijks warm water uit douche. Wij hebben via 80% korting hier kunnen slapen en vonden het nog overprijsd

Het waren zeker goede bedden en het ontbijt bevatte een ruime keuze

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Goede locatie.

Ontvangst was niet bijzonder. Wij waren met 4 personen en zaten in het appartement, mijn 2 volwassen kinderen sliepen op de slaapbank en die was ronduit slecht, absoluut geen volwaardig bed.

Goede locatie. Ruim, schoon en gezellig appartement. Met keuken en sfeervol kacheltje.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Dat we na klachten een 'beter' kamer kregen

Badkamer was de naam badkamer niet waardig. Je kon los door de vloer kijken, Schimmel op de douchemuren en het plafond. Veel te laag plafond. Erg vuil tapijt. De foto's op internet lijken nergens op de realiteit. Na klachten kregen we een nieuwe kamer die net verbouwd was met dezelfde goedkope materialen en waar we 's morgens Wakker werden van de keukengeuren.

Dat we na klachten een 'beter' kamer kregen

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Personeel was behulpzaam.

Piepklein kamertje voor zeer hoge prijs. Buurt niet zo veilig. Vuilnis bleef op straat staan, opengebroken door daklozen en bedelaars.

Personeel was behulpzaam.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Het appartement is ruim en nieuw.

Van de bank konden wij een 2-persoonsbed maken; dat sliep niet echt lekker.

Het appartement is ruim en nieuw. Fijne keuken, gezellige huiskamer, aparte slaapkamer met fijne bedden

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Ruime comfortabele woonkamer met compacte maar goed...

3 trappen lopen (63 treden) om op de 3de verdieping te komen. Lift niet aanwezig.

Ruime comfortabele woonkamer met compacte maar goed uitgeruste keuken.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Prachtige ruimte, mooi ingericht!

Kan iets meer service geboden worden, waarom niet klein flesje afwasmiddel? Wel wasmachine geen droog faciliteiten, wel kookplaat, geen kook attributen....

Prachtige ruimte, mooi ingericht!

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Goede ligging.

Wij hadden een vierpersoonskamer - kamer 16 welke gelegen is op het gelijkvloers net aan de receptie. Erg luidruchtig door aankomende, vertrekkende gasten, feestvierders die in de latere uurtjes al wat met meer kabaal binnenkwamen, ... mogelijks kan de receptionist er wel attent op zijn dat er een kamer met gasten zo vlak bij hun desk is. Douchecel en toilet samen in een klein kamertje gepropt.

Goede ligging. Verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

zeer vriendelijke personeel aan de onthaalbalie

duur (prijs-kwaliteit) men vroeg elke ochtend of er housekeeping noodzakelijk was, voor die prijs mag dat wel onze kamer was in de kelder 's ochtends veel lawaai (housekeeping begon vlak naast onze deur) en de eetkamer lag daar ook

zeer vriendelijke personeel aan de onthaalbalie men had ons dan toch een twin-kamer voorzien, ondanks het feit dat men eerst had gezegd dat dit niet kon (ik reisde met mijn volwassen dochter)

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Vriendelijk personeel, behulpzaam, karakteristiek hotel

Badkamer was net geverfd. Twee dagen was de verflucht behoorlijk sterk. Douchecabine is zeer klein. Tweepersoonsbed is aan de kleine kant en kraakt.

Vriendelijk personeel, behulpzaam, karakteristiek hotel

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

bedden, vriendelijk personeel

Het was erg warm op de kamer (met buitentemperaturen tussen 15 en 20) en het stonk er naar schoonmaakmiddel (schoenpoetsgeur).

bedden, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Mooie kamer

Kamer bij receptie/ingang. Hierdoor geluidsoverlast telefoon/binnenkomende gasten in het midden van de nacht

Mooie kamer

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

Ligging in het centrum, alles op loopafstand

Ligging in het centrum, alles op loopafstand

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

Mooi, ruim appartement met goede voorzieningen.

Geluidsoverlast verkeer en andere gasten

Mooi, ruim appartement met goede voorzieningen.

• Beoordeeld op: 6 februari 2016

Comfortabel bed, zeer vriendelijk hulpvaardig personeel.

Geen haardroger op de kamer.

Comfortabel bed, zeer vriendelijk hulpvaardig personeel. Lekker persoonlijk bereid ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 december 2015

Het bed was fantastisch!

De wc trok niet door en er kwam erg weinig water uit de douche.

Het bed was fantastisch! En de kamer zag er mooi uit!

• Beoordeeld op: 26 november 2015

Goede locatie

Hadden op de bovenste verdieping de kamer was wel veel trappen lopen met name als je ging ontbijten en dan weer terug naar kamer

Goede locatie

Geen lift

Het totale plaatje

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

4,0
    Veel te hoge prijs hotels in buurt met grotere kamers en...

Veel te hoge prijs hotels in buurt met grotere kamers en grotere badkamers en betere hygiene aan betere prijs

• Beoordeeld op: 21 april 2015

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

Wifi

Badkamer

Wifi

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.