Beoordelingen over Hazelbrook House B&B 3-sterren

85 Lower Gardiner Street, D1 Dublin, Ierland

#72 van de 93 B&B's en herbergen in Dublin

6,4

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

De liging kort bij het centrum was prima, en de bus vanaf de...

De totale accomodatie is aan onderhoud onderhevig. De prijs per kamer is te hoog voor het gebodene.

De liging kort bij het centrum was prima, en de bus vanaf de luchthaven stopt bijna voor de B&B. Het is een mooi historisch pand.

5,5
    De ligging is ideaal voor een stedentrip.

Wij hebben hier één nacht geslapen. Tenminste, geprobeerd te slapen. De kamer, 3 hoog lag aan de straat. Het was erg warm en vanwege het lawaai kon het raam niet open. Ook met gesloten raam veel lawaai.

De ligging is ideaal voor een stedentrip. Handig is dat het hotel een eigen parkeerplaats heeft.

Simpele B&B op loopafstand van het centrum.

Gehorig, zowel van andere kamers als verkeerslawaai, ook met het raam dicht. Neem oordopjes mee. Matras met springveren lag niet comfortabel.

Betaalbare locatie op loopafstand van centrum en restaurants. Bus van/naar vliegveld vlakbij.

De lokalitie was echt fantastisch en het personeel erg...

De douche was steeds of heel heet of koud, maar voor de rest een top kamer! Heel klein maar prima voor een stedentrip als deze!

De lokalitie was echt fantastisch en het personeel erg aardig! De bus vanaf de AirPort stopt direct voor het hotel (bus 747) en zo ook voor de terug reis. Het personeel geeft je graag goede info over wat er allemaal te doen is. De receptie is 24 uur per dag open en alles is op loopafstand!

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Kamer tweede etage aan straatzijde met leuk uitzicht door...

Kamer aan straatzijde was erg gehorig. Douche was vijf minuten warm en daarna koud. Onvoldoende om door twee personen warm te kunnen douchen.

Kamer tweede etage aan straatzijde met leuk uitzicht door authentieke hoge raampartij over de straat. Dat had wel z'n charme vonden wij maar dat is uiteraard persoonlijk. Raampartij gaf tocht (kou) van buiten,maar de verwarming in de kamer compenseerde dat voldoende. Parkeren aan de straat bij aankomst waarna door receptie doorverwezen naar afgesloten privegarage (toeslag 10euro per nacht). Prima bed. Leuke locatie met gezellige pubs en koffietentjes om de hoek. Loopafstand naar centrum.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Budgetovernachting

Het ontbijt was goedkoop en weinig. Gelukkig zit er een goede bakker in de buurt. De bedden waren klein. Zowel in breedte (twijfelaar) als in de lengte. Ik paste er met 182cm niet recht in. Matrassen waren ook erg slecht

Centraal gelegen, bus vanaf (747) vliegveld stopt voor de deur. Vriendelijk behulpzaam personeel. We hadden oa 1 driepersoons kamer die de dag vantevoren niet meer beschikbaar was. Hiervoor zijn we keurig gebeld en hebben gratis een extra kamer gekregen

Zeker geen aanrader!

Badkamer was vies, verouderd en klein. Tweede dag van verblijf was er ook geen warm water meer. Kamer was heel klein Bed was zeer smal en kort Ontbijt was karig Op het moment dat wij er waren werd de hele gang gerenoveerd en dat veroorzaakte heel veel rommel. Prijs- kwaliteitverhouding was echt niet goed

Locatie t.o.v. het centrum/bezienswaardigheden Hotel is zeer gemakkelijk vanaf het vliegveld te bereiken. Bus stopt letterlijk voor de deur.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Accommodatie zou ik niet aanbevelen!

Kamer 12 lag op bovenste etage. Als er brand uitbreekt, kom je slecht weg. Het noodplan is wel aanwezig, maar met alle gangetjes, trappen, etc. kom je slecht buiten. Het geeft geen veilig gevoel. Na lang aandringen kregen we kamer 5. Zeer kleine kamers; erg gehorig. Geen ontbijt geboekt en ook blij gezien de ongezellige ruimte.

Ik zou deze accomodatie niet meer boeken of aanbevelen. Verder is Dublin erg gezellige stad.

1. We hadden een Bed en Breakfast accommodatie geboekt. Bij aankomst bleek echter dat een ontbijt niet inbegrepen was en apart betaald moest worden. Dit was niet vermeld bij de boeking, daar je het ontbijt niet kunt bijboeken. Daarom lijkt het ons logisch dat het ontbijt inclusief was. In het verleden al vaker een Bed en Beakfast geboekt en daar was altijd een ontbijt bijgesloten. Ander vind ik het geen B&B als het alleen logies is. 2. Lekkende douche randen met heel veel schimmel en verwarming badkamer had geen regelbare verwarming

De locatie en bus voor de deur.

Prima voor citytrip.

Voor deze prijs valt niks tegen. Prima geschikt voor een citytrip.

Goede ligging en verbinding met openbaar vervoer. Vriendelijk en servicegericht personeel.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Simpele, schone overnachtingsplek. Prima voor enkele dagen in de stad.

Inrichting van de kamer. Erg basic. Geen klerenkast, alleen 5 hangertjes. Geen lampjes bij het bed.

Ligging dicht bij het centrum. Alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Kleine kamer met matige voorzieningen voor een veel te hoge prijs

De kamer was klein, het sanitair matig. De handdoek die ik wilde laten vervangen lag gewoon weer opgevouwen op mijn bed.

De ligging; prima ov in de straat

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Goed genoeg voor een weekendje maar prijs- kwaliteit niet in balans

We hadden op de tweede dag geen elektriciteit. Opgelost door een nieuwe kamer beschikbaar te stellen, maar daar lekte het op het bed als de bovenburen aan het douchen waren.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Goed hotel, vriendelijk personeel en ideale locatie.

enige minpunt is dat de verwarming niet zelf is te bedienen. Nu stond deze in onze kamer niet warm, maar hebben wij wel de hele tijd het raam open gehad.

De kamer was erg fijn. eigen douche en toilet. Handdoeken en beddengoed werden elke dag verschoont. Het personeel is erg vriendelijk. Het hotel is vanaf de luchthaven goed te bereiken. De bus vanaf het hotel, de 747, stopt recht voor het hotel. Het hotel biedt de mogelijkheid aan voor ontbijt, echter hebben wij hier geen gebruik van gemaakt. De locatie van het hotel is ideaal. midden in het centrum. 5 minuten vanaf O connel street en ongeveer 10 minuten lopen naar de temple bar. Het guinness storehouse is ook te lopen, echter is dit wel ongeveer 30 minuten. Al met al een goed hotel, vriendelijk personeel en ideale locatie.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Kort bij het centrum is OK maar de rest is maar zo zo

Stel van 65 + onderbrengen op 4e verdieping zonder lift is niet fijn. Verwarming niet uit te zetten en raam kon alleen een krachtpatser 15 cm open krijgen.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Nooit meer dit hotel! Prijs- kwaliteitverhouding is scheef

Zeer slecht uitgeruste kamers! Geen bedlampjes, alleen TL-verlichting aan plafond, geen stoelen op kamer,geen mengkranen aan wastafel. Armoedig ontbijt. Eerste kamer eerste nacht naast de buitendeur, waar de hele nacht mensen in en uit liepen, om 6.40u begonnen werklui van het hotel voor ons raam met een elektrische zaag te werken. In deze kamer bleek ook de verwarmingsknop kapot, waardoor het de hele nacht gloeiend heet was op de kamer. Bed stond 30cm van de verwarming. Open raam was geen optie, aangezien ons raam uitkeek op een binnenplaatsje van het hotel waar de hele nacht mensen zaten /stonden te kletsen. Eerste nacht letterlijk niets geslapen! Bovendien hele hotel zeer gehorig.

De manier waarop ze onze wens tegenmoet kwamen bij de vraag naar een andere kamer

• Beoordeeld op: 21 november 2016

We hebben een heerlijk verblijf gehad in Dublin!

Het bed ligt heerlijk maar is wat smal (twijfelaar). Badkamer is ook wat klein, maar alles werkt en is schoon.

Rustige straat met bushalte voor de deur. Lopen naar Temple Bar is goed te doen (10min ongeveer). Heel aardig personeel!

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Prijs kwaliteit was dit hotel in orde.
    • Grote Familiekamer

De badkamer was zeer klein en basic. De eerste indruk van het hotel , als je binnen komt , valt niet echt mee , maar de kamers dan weer wel. Luxe moet je zeker niet verwachten en de inrichting van het onthaal en de eetzaal is zeker aan vernieuwing toe. Je krijgt wat je geeft.

Prijs kwaliteit was dit hotel in orde. Proper beddengoed met nette donsdekens en gelukkig geen bedsprei. Het ontbijt was goed. De bedden zelf waren ook dik in orde. De badhanddoeken waren netjes.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Basic hotel, proper, dicht bij centrum.

Het was warm op de kamer. Raam open zetten was geen optie omdat we aan de straatkant lagen. En er zouden bedlampjes neergezet kunnen worden voor als je wil lezen in bed. De prijzen in Dublin zijn hoog voor een verblijf. daardoor vinden wij de prijs/kwaliteit verhouding slecht.

Vriendelijk personeel, kamers schoon, bed lag prima. Je kan thee en koffie zetten op de kamer. Er is altijd iemand aanwezig bij de receptie. Goed gelegen in centrum. Ontbijt basic maar prima verzorgd en goedkoop. Keuze uit English breakfast of Continental.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Perfecte lokatie, prijzig voor wat je krijgt

Te weinig handdoeken, niet echt schoon, vooral verwarmingen dikke laag stof, continental ontbijt 5 euro pp veel geld voor wat je krijgt. Geroosterd brood met jam, blikfruit, cornflakes met melk, appels en bananen. Beter is zelf broodjes halen.

Omwisseling van kamer. Geboekt 2 Pers. Kamer met 2 losse bedden naar 1 kamer met 2 persoons bed. Rustig, geen last van omgevingsgeluiden. Veel winkels en pubs en bussen in directe omgeving!! Privé parkeergarage 10 euro per dag.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Centrale ligging.

De vering van de matrassen was zeer goed te voelen. Ook het personeel niet echt vriendelijk.

Centrale ligging.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Betaalbaar en goed gelegen

Faciliteiten

Vriendelijkheid van het personeel

Sanitair gedateerd en geen gordijnen

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Lekkere ruime kamer.

Kamer was erg warm. Badkamer wat gedateerd. Ventilator maakte veel herrie.

Lekkere ruime kamer. Locatie OK. Ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Bed, de spiralen kon je voelen.

Bed, de spiralen kon je voelen. Te klein bed voor lange mensen. De wc te smal voor dikke mensen.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

goede lokatie.

ivm st patricksday erg duur voor matige kamers.

goede lokatie. vriendelijke receptionist. hele nacht bemand.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Rommelig en een slechte badkamer

Sanitair

Geen ontbijt

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Fijn verblijf in Dublin, schoon, basic hotel met comfortabele bedden.

Comfortabele en schone kamer.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Dublin is een leuke stad.

Badkamer kranen waren slecht en er was maar 1 lamp in de kamer.

Goede douche, vriendelijk personeel en de locatie was goed.

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

Als je lowbudget wil overnachten is dit een prima plek.

We hadden gehoopt dat er een ontbijtmogelijkheid was. Maar dat was er niet. Maar de supermarkt zit om de hoek.

Als je lowbudget wil overnachten is dit een prima plek. De bedden lagen heerlijk. We hadden een familiekamer.

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Goede locatie van het hotel.

Toen we de eerste avond terugkwamen, bleek dat we onze kamerdeur niet meer open kregen. De hulp van de man aan de balie was ondermaats. Hij was niet van plan snel met een goede oplossing te komen. Hij wou ons gewoon tijdelijk een andere kamer geven, en dat was dat. Gelukkig heeft een van onze reisgenoten de kamer toch nog open gekregen zodat we aan onze bagage konden.

Goede locatie van het hotel.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2015

De bedden en de badkamer waren proper.

De kamer en de gemeenschapellijke delen waren niet echt helemaal proper. (vlekken het tapijt, stof en vuiltjes in de gang, een rondslingerende stofzuiger in de gang). We namen geen ontbijt: we vermoedden dat dit niet in de juiste prijs-kwaliteitsverhouding zou liggen.

De bedden en de badkamer waren proper. Er waren voorzieningen om op de kamer koffie of thee te zetten. Onze kamer was op de benedenverdieping aan de straatkant. In eerste instantie een tegenvaller maar uiteindelijk bleek dit een zeer aangename locatie! Het personeel was vriendelijk. De ligging was top: vlakbij een belangrijk knooppunt van stadsbussen en op wandelafstand van bars, pubs, winkels, ...

• Beoordeeld op: 3 oktober 2015

De locatie van het hotel is perfect!

Het personeel is niet zo vriendelijk en geeft je vooral niet het vrolijke, gezellige Ierse gevoel. Het hotel voelde aan als een hostel, maar daar is de prijs dan ook naar.

De locatie van het hotel is perfect! Met twee minuten lopen zit je het centrum, binnen circa 7 minuten zit je in hartje Temple Bar! Ook de Airport bus stopt recht voor de deur.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

De ligging beviel het meest: busstops vlakbij het hotel.

Hotel is duur, wat prijs/kwaliteitverhouding betreft. Voldoet niet aan de huidge wensen zoals gezellige interieur en comfort. Ontbijt moet in Hazelbrook House nog extra betaald worden en is sober.

De ligging beviel het meest: busstops vlakbij het hotel. Geen last van verkeer gehad omdat we achterin een kamer hadden. Personeel vriendelijk .

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Lokatie is goed en het personeel is vriendelijk.

Luidruchtig op de kamer. Douche, tv en waterkoker deden het niet goed. Het bed was ongemakkelijk en de latten waren al een keer gebroken en op amateuristische wijze gemaakt. De kamer was verder somber, en het enige raam gaf uitzicht op een muur. Geen normale kleerkast of spiegel, alleen twee kleine kastjes. Ook moet je elke keer de sleutel inleveren als je de deur uitgaat, wat wij erg vervelend vonden. Al met al niet voor herhaling vatbaar.

Lokatie is goed en het personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

het onbijt was goed je kon kieze uit 2 verschillende...

personeel aan de receptie sommige waren vriendelijk maar er was een jongen die echt geen fatsoen had b.v vraag je voor te bellen om je wakker te maken omdat je vroeg naar het vliegveld moet doet hij gewoon niet dus zorg ervoor dat je gsm altijd opgeladen is .

het onbijt was goed je kon kieze uit 2 verschillende onbijten iers is het beste en als je graag wat anders wilde probeerde ze dat ook voor je te regelen zoals kaas of pannenkoeken personeel heel erg vriendelijk in de keuken en rende echt de hele tijd voor je meisje was de hele tijd alleen maar toch deed ze alles voor je alleen jammer dat er toch nog mensen waren die geen beetje respect toonde bah bah

• Beoordeeld op: 6 mei 2015

Prima locatie

Bij aankomst was badkamerlamp stuk, deze was bij vertrek (3 dagen later) nog niet gemaakt. Kamer was erg basic, in feite enkel een bed en douche

Prima locatie Ondanks centrale locatie toch erg rustig

• Beoordeeld op: 19 april 2015

De locatie was super.

Helaas geen ontbijt, in tegenstelling tot wat op booking.com stond. En de kamers waren gehorig.

De locatie was super. De kamer had alles wat we nodig hadden voor een kort verblijf en het personeel was erg aardig.

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

De ligging was prima.

douche en ontbijt waren minder.

De ligging was prima. De bedden zijn goed.Aan de achterkant was het heel rustig .

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Het ontbijt was prima, kamers waren netjes

Geen eitje bij ontbijt , meerprijs vond ik dan te hoog voor dat ene ei

Het ontbijt was prima, kamers waren netjes

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Perfect om 2 nachten te verblijven.

Perfect om 2 nachten te verblijven. Keurige kamer en prima douche. Kom op, voor EUR 28,= p.p.p.n. is dit toch top.

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Het telkens wisselen van kamer

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Prima prijs - kwaliteit verhouding

Prima prijs - kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 26 november 2015

Goed bed met fijn hoofdkussen en een lekkere douche!

Goed bed met fijn hoofdkussen en een lekkere douche!

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Goede locatie en vriendelijk personeel

Er kon geen raam open in onze kamer!!

Goede locatie en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Nette kamers en vriendelijk personeel op loopafstand van het...

Nette kamers en vriendelijk personeel op loopafstand van het centrum

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

Burenlawaai in de nacht, geurhinder, te warm

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

zeker het feit dat alles snel te bereiken was

zeker het feit dat alles snel te bereiken was

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

vriendelijk personeel.

de deur van de kledingkast zat niet goed vast.

vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Locatie!

Het geluid!! was behoorlijk druk nog snachts en wij waren er doordeweeks.

Locatie! geweldig.

• Beoordeeld op: 16 april 2015

de ligging

de ligging

• Beoordeeld op: 14 april 2015

Gewoon slapen en de stad en brouwerij.

Gewoon slapen en de stad en brouwerij. rugby

• Beoordeeld op: 20 maart 2015

de bedden waren veel te klein om met 2 personen in te slapen.

de bedden waren veel te klein om met 2 personen in te slapen.