Beoordelingen over The Johnstown Estate 4-sterren

Johnstown, Enfield, Ierland

#2 van de 3 hotels in Enfield

Prachtig luxe hotel.

Prachtig luxe hotel. Zeer grote kamers met zeer goede bedden. Gezellige bar met prima eten. Erg goed ontbijt. Groot zwembad. Prima ligging als je op doorreis bent. Niet heel erg ver van Dublin

Eten in de bar is uitstekend.

Eten in restaurant is in hemd en slim chique. Wij hadden dit niet mee in onze koffer. Het eten in de bar was lekker en ook minder prijzig. Badmuts verplicht in zwembad

Eten in de bar is uitstekend. Wel iets duurder maar zeker zijn geld waard. Ontbijt was er in overvloed. Voor ieder wat wils. Heel veel mogelijkheden tot activiteiten in het hotel. Personeel is zeer vriendelijk. De spa is geweldig. Zeker de moeite om mee te pikken.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Top service

Top service

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

We kregen een heel grote kamer.

Het hotel was niet duidelijk aangegeven bij de afrit van de snelweg. Bij aankomst kregen we eerst een kamer toegewezen die al bezet bleek. Verder was het beddengoed hier en daar versleten en ook een van de stoelen had duidelijk z'n beste tijd gehad.

We kregen een heel grote kamer. Badkamer was uitstekend. Ontbijt was ook erg goed.

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

Lokatie