Beoordelingen over Old Ground Hotel 4-sterren

O' Connell Street, Ennis Ennis, Ierland

#3 van de 21 hotels in Ennis

Zeer aangenaam hotel! Aanrader!

We hadden wel een kamer aan de achterzijde, met uitzicht op de parking, en dit zorgde wel voor wat lawaai 's nachts. Ook hadden we lawaai via de gang, door het dichtslaan van deuren. Dit zorgde helaas voor een iets minder goede nachtrust. Bij het ontbijtbuffet had een beetje kaas of charcuterie wel leuk geweest, maar door de warme gerechten die je kon kiezen van een menukaart, kon je uiteindelijk ook vlees etc krijgen. De prijs was ietsje duur, maar we betalen graag 20 euro meer voor een fijn hotel waar we ons goed voelen, dus het was het wel waard!

Zeer fijn hotel! Oude Engelse stijl, maar dat vinden wij net mooi. Er is een ruime parking aan het hotel, waar het soms wel even zoeken was naar een plaatsje, maar uiteindelijk geen probleem. Het hotel is gelegen vlak bij een hoop pubs, winkels en restaurantjes, alles op wandelafstand. We vonden de ligging prima. De kamer en badkamer waren zeer ruim en zeer proper. De inrichting in de kamer was ook mooi. Het personeel is super vriendelijk! Het ontbijt was heel erg lekker. Het buffet bestaat enkel uit zoete dingen (geen kaas of vlees bvb), maar je kan een warm gerecht kiezen (inbegrepen in de prijs) van een menukaart (waaronder bvb full irish breakfast), en deze gerechten waren echt veel en lekker! De ontbijtzaal vonden we ook gezellig en chique, en de bediening bij het ontbijt was ook zeer goed. Al in al een zeer fijn verblijf, een hotel zoals een hotel moet zijn volgens ons!

• Beoordeeld op: 6 juni 2015

zeer ruime kamer en suite