Beoordelingen over Roxford Lodge Hotel 3-sterren

46 Northumberland Road, Ballsbridge, D4 Dublin, Ierland

#9 van de 136 hotels in Dublin

Prima hotel op goede afstand van centrum Dublin

Het personeel bij de balie was erg onpersoonlijk. Het bed was bobbelig. De kamer was mooi, maar zo klein gemaakt dat de verhoudingen verloren gingen, erg zonde! Jammer dat dit prachtige huis zo volgepropt was met kamers, je kon de oorspronkelijke vorm niet meer zien, alleen kruip-door-sluip-door gangetjes.

Prima hotel op goede afstand van centrum Dublin. Erg fijn dat we de auto op de afgesloten parkeerplaats bij het hotel konden parkeren. Ontbijt werd geserveerd door een zeer vriendelijke dame, dat was erg plezierig. Kamer was mooi, hoog plafond, maar helaas zo smal gemaakt dat de verhoudingen verloren gingen.

Zeer naar tevredenheid!

personeel deed alles om het ons naar de zin te maken kamer was niet groot maar effectief ingedeeld, waardoor er alle comfort was (bv. Nespresso - dat ruim werd bijgevuld) na uitcheck kon de auto op de parkeerplaats blijven tot ons vertrek later

Fantastisch!
    • Economy Tweepersoonskamer

Het verblijf was fantastisch. Ik had gelezen dat sommige kamers een (mini)sauna of jacuzzi hadden, vervolgens had ik het hotel via booking een bericht gestuurd en gevraagd of dit mogelijk was voor mijn kamer. Zonder bijbetaling werd dit direct geregel! De kamer was vrij klein maar ontzettend knus en leuk ingericht. Het mini-saunaatje was fanastisch, heerlijk tegen de brakheid van de Guinness. Het Nespresso-apparaat in de kamer was ook geweldig. Het bed was heerlijk zacht en alles was schoon. Het personeel is ontzettend aardig en behulpzaam, ze hielpen ons met het boeken van een tour. De bushalte is voor de deur maar het is ook prima in 25 minuten te lopen naar het centrum Zelfs 's nachts, voelt totaal niet onveilig. Het is dan ietwat aan de prijs, maar dat is alles in Dublin en dan heb je hier geweldig veel waar voor je geld!

Fijn hotel op loopafstand van het centrum van Dublin

Kamer had iets groter mogen zijn.

Fijn hotel op loopafstand van het centrum van Dublin. Gelegen in een leuke wijk met veel restaurants en kroegen. We hadden een (hele) kleine kamer, grenzend aan de achterplaats, maar wel met alle gemakken, inclusief een kleine sauna en bubbelbad. We hebben er niet ontbeten.

Geweldige kamer.

de bediening van het ontbijt was nogal traag en chaotisch. Dit gebeurde door een oudere dame (> dan 70 jaar).

Geweldige kamer. Ontbijt was in orde vooral het vers gesneden fruit werd gewaardeerd.

Topaccommodatie net buiten centrum
    • Huis - 4 Slaapkamers

Keuken stak er bovenuit met vaatwasser met led-verlichting. Verder alles mooi ruim opgezet en ideaal voor zowel een vrijgezellenfeestje als een familietripje, maar bovenal schoon!

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Ruime kamer netjes.

Ruime kamer netjes. Helaas ging toen we waren ingecheckt 2 x het brandalarm af. Valse melding. We waren met zijn 3en aan het wachten of hij weer af zou gaan. Helaas gebeurde dat snachts nog een keer. Vanwege de overlast kregen we gratis ontbijt. Dat vonden wij erg netjes.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Zeker een aanrader voor een kort verblijf.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het hotel is rustig gelegen op wandelafstand van het drukke centrum. De kamers zijn niet zo ruim, maar wel gerieflijk. Het ontbijt is fantastisch.

Fantasties

Kan niets vinden dat niet leuk is.

Leuk en gezellig

Het ontbijt was super, een aanrader
    • Economy Eenpersoonskamer

Het ontbijt was super, een aanrader

Goed voor een kortverblijf. Parkeren in de buurt is niet altijd gemakkelijk.

Ontbijt zat niet in de prijs (die toch al bij al redelijk hoog was). Heel kleine kamers.

Mooie kamers. Goede WiFi-verbinding.

Prachtig huis met 4 schitterde slaapkamers.
    • Luxe Herenhuis met 4 Slaapkamers

Prachtig huis met 4 schitterde slaapkamers. Alles heel luxe uitgevoerd.

Genoeg ruimte voor 6 volwassenen.
    • Luxe Herenhuis met 4 Slaapkamers

Genoeg ruimte voor 6 volwassenen. Vriendelijk personeel. Op loopafstand (20 min) van centrum. Gratis parkeren bij accommodatie

• Beoordeeld op: 15 november 2016

prima verblijf in Dublin

Zeer vriendelijke mensen. Rustige omgeving. Prima ontbijt. Goed bereikbaar met openbaar vervoer. Niet al te ver van het centrum

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

• Classic Huis met 3 Slaapkamers

Ruim en helemaal compleet huis. Zelfs voor het ontbijt waren de boodschappen alcin uit gehaald

• Beoordeeld op: 10 februari 2016

Goed hotel net iets buiten het centrum, maar de bus stopt...

De badkamer was wel heel erg klein. Maar voor een verblijf van 3 nachten was dit te overzien.

Goed hotel net iets buiten het centrum, maar de bus stopt voor de deur. Personeel is zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Het personeel is werkelijk fantastisch.

Het uitzicht vanaf de kamer, dat was op een klein parkeerhofje. Hier had je overigens verder geen overlast van.

Het personeel is werkelijk fantastisch. Erg aardig en denken goed mee. De bushalte voor de deur is ook perfect. Voor 2EUR per volwassene zit je midden in het centrum (Nassaustreet)

• Beoordeeld op: 17 november 2015

De kamers zijn meer dan ruim, met zelfs een eigen sauna...

Niets...alleen maar alle lof!

De kamers zijn meer dan ruim, met zelfs een eigen sauna cabine in elke kamer. Tijdens ons verblijf hebben we geïnformeerd of het mogelijk was of onze dochter alsnog bij ons op de kamer kon slapen. Dit was geen enkel probleem. Het personeel heeft daarop al onze spullen verhuisd terwijl wij lekker Dublin in waren om te shoppen! Het devies van het personeel is: wij zijn blij wanneer onze gasten dat ook zijn!

• Beoordeeld op: 30 april 2015

Het hotel is gelegen in een mooie, rustige buurt, op een...

Het sanitair heeft zijn beste tijd gehad. Ook was ik verbaasd om midden in mijn kleine kamer een sauna aan te treffen. Daar hadden ze beter een tafel geplaatst zodat ik tenminste mijn koffer behoorlijk kon uitpakken zonder op de grond de moeten kruipen. Niet zo'n handige keuze. Ook de geluidsisolatie kon beter.

Het hotel is gelegen in een mooie, rustige buurt, op een klein half uurtje wandelen van het centrum. Er is ook een bushalte vlak voor het hotel. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

- zeer vriendelijk personeel

- zeer vriendelijk personeel - rustige ligging / charme - dicht bij het centrum (15 min wandelen) - goed bereikbaar met openbaar vervoer - nodige uitleg omtrent zaken die je niet mag missen

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

kamer was geweldig.

kamer was geweldig.

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

Locatie, gastvrijheid en hygiëne.

De gezelligheid die van sfeerfoto's afstraalden troffen wij niet aan in de hotelkamer.

Locatie, gastvrijheid en hygiëne.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

De uitermate vriendelijke ontvangst , de hulpvaardigheid van...

De uitermate vriendelijke ontvangst , de hulpvaardigheid van het personeel en de faciliteiten

• Beoordeeld op: 2 januari 2015

kamer

ontbijtkamer zat vol tweede ochtend - wachten in loge tot er plaats was

kamer vriendelijkheid afgesloten parking gastvrijheid wifi