Beoordelingen over The Gate Hotel 1-sterren

80 - 81 Parnell Street, D1 Dublin, Ierland

#89 van de 136 hotels in Dublin

Hotel met goede ligging, personeel is heel vriendelijk en...

Bed was heel klein voor 2 personen. Hotel is verouderd. Ontbijt is in aangrenzende pub en is standaard 'vettig' ontbijt. Pub geeft ook lawaai 's nachts, dus je kan best met oordopjes slapen.

Hotel met goede ligging, personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, kamer was proper, badkamer was ook heel proper. Genoeg kastruimte voor citytrip. Bus naar luchthaven is om de hoek.

De mensen waren erg vriendelijk, het eten was goed.

Direct naast het hotel zit een rock en roll pub. De muziek staat er zo hard dat de muren gewoon trillen. Tot een uur of 3, ik was er op een zondag.

De mensen waren erg vriendelijk, het eten was goed. Alles was schoon en netjes

Een goed onderkomen als je op doorreis

Een paar kleine dingen die zo opgelost kunnen worden, zoals een scheefstaande wand bij het douchen en het bad is glad (antislip mat er in). Kamer te vol met bedden en stopcontacten die op een lastige plek zitten.

De manager Stephanie. Wat een aardige vrouw. Staat altijd voor je klaar! Geweldig!

Prima hotel voor een nete prijs.

Het water in de wastafel liep niet goed weg.

Een prima Hotel op loop afstand van het centrum, vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding incl. eenvoudig ontbijt.

De ligging, de faciliteiten en ontbijt in Murrays

De ingang vh hotel is wat moeilijk te vinden, is onopvallend in de hele donkergrijze pui, maar kwam , na er voorbij gelopen te zijn, met google maps uiteindelijk precies voor de deur uit.

De ligging, de faciliteiten en ontbijt in Murrays Hotel begint op de 1 etage, de kamers op deze etage waren wel gehorig, vanwege de bars/pub eronder, maar dat werd netjes gemeld; zij hadden voor mij een kamer op de bovenste etage gereserveerd vanwege de rust, maar ik vond 1 trap genoeg; ondanks de muziek heb ik prima geslapen. Tip: ga naar de ondergelegen pub en geniet van de life-music. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Fijn dicht in het centrum

Prima plek in Dublin je kan overal goed lopend naar toe. Gezellig boven Murray's pub, kan soms wel wat gehorig zijn. Wij hadden een kamer op de 2 e verdieping gevraagd dat ging prima. Parkeren kan in Het Q park daar vlak bij je krijgt een kortingskaart van het hotel om uit te rijden

Aanrader als u van gezelligheid houdt tot in de vroege uurtjes!

The Gate Hotel is gelegen boven een (rock) bar, waardoor geluidsoverlast onvermijdelijk is. Dit zal tot ongeveer 2/3 uur 's nachts aanhouden. De bedden zijn niet echt comfortable en klein, maar prima te doen voor een city trip.

De accommodatie heeft een uitgebreide 'biertuin' welk gezamenlijk gebruikt wordt door meerdere barren, dus altijd gezelligheid. Daarbij is de accommodatie zeer goed gelegen en het personeel is super vriendelijk.

Te weinig voor te veel geld

De eigenaar bezit behalve het hotel nog een kroeg en die zit aan de achterzijde van het hotel in een binnenplaats. Hoop herrie tot een uurtje om 1 's nachts. Het is een oud hotel en het meubilair is net zo oud. ik heb geen lift kunnen ontdekken dus als je slecht ter been bent... niet doen!!

Geweldige locatie met een verrassende binnenplaats

Aan de achterkant v/h hotel kun je geluidsoverlast verwachten !!

Op de binnen plaats van het hotel zijn een div bars en een geweldige pub. Goed ontbijt en goede kamers. Niet ver van De Temple Bar en grenzend aan de hoofdstraat.

Wij voelden ons zeer op ons gemak

Geen opmerkingen.

Onlangs hadden wij in een ander hotel geen beddelampjes. Even lachen, maar geen groot probleem. Maar op onze kamer van het Gate Hotel waren er maar liefst 8 beddelampjes. Dus waren wij helemaal in de wolken. De verbinding met het typisch Ierse "Murrey Restaurant" is ons uitstekend bevallen.

EEN ABSOLUTE RAMP!

VERMIJD een kamer op de eerste verdieping. Die ligt namelijk boven een night rock 'n roll club. TOT 3U30 IS ER LUIDE MUZIEK EN FEESTENDE MENSEN TE HOREN GEWEEST! IK HEB GEEN OOG DICHT GEDAAN WANT MOEST OM 4U OPSTAAN OM MIJN VLUCHT TE HAKEN!

NIETS! TE MIJDEN!

Positief verrast door het lekkere ontbijt

Bij een kamer voor 4 personen is een apart toilet echt geen overbodige luxe, dat hebben we gemist

Voor elk wat wils, rustig genieten met typische Ierse muziek in de pub..tot meerocken met live- rock- band.. Het Ierse ontbijt is een echte aanrader, andere maaltijden in de pub ook lekker !! Uitstekende ligging, makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer!

uitermate tevreden

Ontbijt waren we niet kapot van. Maar waarschijnlijk moet je een beetje meer eigen wensen bij de bestelling doorgeven. Allerliefste bediening. We hebben niet in het restaurant gegeten. Haakjes voor de handdoeken in de badkamer zouden handig zijn.

Vooral de mensen, allemaal uitermate vriendelijk en behulpzaam. Bedden prima, kamer ruim genoeg voor twee.

Ligt vlak bij Henry street en Gate theater.

Bedden waren erg doorgelegen, je kon iedere veer in je rug voelen. WiFi was net genoeg voor Whatsapp.

Ligt vlak bij Henry street en Gate theater. Prima ontbijt service in het Murray's Pub. Alles was oud en versleten maar wel schoon. Voor de locatie een prima prijs. Deal met de Q-Park garage op Marlborough street.

Ieren zijn super vriendelijk en vol humor

kamers erg klein en zeer gedateerde bedden kamers liggen boven en dicht tegen drie uitgaanslocaties en een bushalte als toetje. Vroeg naar bed zit er niet in. Na 3.30u relatieve rust

top locatie middenin centrum, ontbijt prima, aardig personeel

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Super. Kom echt nog een keertje terug.

Kan niet iets bedenken.

Het ontbijt was super. Personeel vriendelijk. Ruime badkamer en groot 2 persoonsbed. Hotel lag op loop afstanden de winkel winkels.

geweldig

Ontbijt is erg vet of alleen fruitsalade. let op dat je een kamer aan de straatzijde krijgt ivm lawaai van de bars.

De hele atmosfeer, levendig en vriendelijk.

De locatie was prima midden in de stad en alles was goed aan...

De kamer lag aan een drukke straat waardoor het lastig was om het raam in de nacht open te doen voor frisse lucht. Het was er snel warm, wel fijn als het koud is buiten, maar niet als je in de avond wilt gaan slapen. Het ontbijt was simpel en dat had wat uitgebreider mogen zijn.

De locatie was prima midden in de stad en alles was goed aan te lopen.

Eerste nacht de toegewezen kamers. Op één hoog direct boven het hardrock cafe. Lagen te trillen in bed door de bas muziek. Klacht bij de receptie klacht ingediend en die zelfde nacht nog andere kamer kunnen krijgen. Tweede verdieping en muisstil. Perfect afgehandeld.

Liggong. Kort bij het centrum. Alles lopend bereikbaar

Zeer gehorig vanwege 2 bars (voorkant en achterkant), hele warme kamer

Locatie is goed bereikbaar per bus vanuit de luchthaven en nabij het winkelgebied

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Prima voor een kort verblijf

De prijs. Veel geld voor wat je krijgt. Kamer was wel voldoende schoon.

Het ontbijt in Murrays Pub. Heerlijk, vriendelijke vlotte bediening en nu net voor kerst extra sfeervol

fijne kamer op top locatie met heerlijk ontbijt

de matrassen zijn op. Moeten vervangen worden. alles loopt scheef in het hotel en het kraakt overal waar je loopt.

Het ontbijt is in het restaurant ernaast gelegen, Murrays. Een super gezellig restaurant met savonds live muziek. Het ontbijt was erg goed. De biertuin in het hotel zal zomers ook erg fijn zijn. De kamer 308 is lekker groot. een aanrader en de locatie is geweldig. Alles op loopafstand.

Basic hotel kamer, prijzig voor geboden kwaliteit

De entree van het hotel ziet er erg louche uit. De hotelkamer had 2 kleine klapraampjes op 2,5m hoogte, dus de kamer was donker en er was totaal geen uitzicht. Het ontbijt was matig, keuze beperkt en erg vet.

De locatie van het hotel was prima, op loopafstand van het centrum. Het bed en sanitair waren OK.

Super locatie in het centrum, goed bereikbaar met de...

Hygiëne liet ietwat te wensen over en erg stoffig door de vloerbedekking. Ontbijt zou ik zelf niet uitgekozen hebben.

Super locatie in het centrum, goed bereikbaar met de bushalte richting airport om de hoek. Personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Waardeloos hotel. Zou ik nooit meer heen gaan.

Geen afzuiging badkamer. Veel te kleine kamers. Naar hoofdeinde aflopend bed. Ligging tegen bar (ernstige geluidsoverlast tot 04:30 elke nacht). Parkeren veel duurder dan Booking.com aangaf.

Nabijheid centrum. Eten was goed.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Locatie is uitstekend, vlakbij de bushalte van O'Connoll...

Prijs kwaliteit, veel te duur voor wat je in het hotel krijgt : kleine kamer, kleine badkamer, tapijt.

Locatie is uitstekend, vlakbij de bushalte van O'Connoll Steet. Het ontbijt wordt geserveerd in Murray Pub, een uitstekende locatie voor het avondeten en live muziek.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Geluidsoverlast verandert de plussen in minnen

Het geluidsoverlast van de gigantische pub beneden is heel groot. Ik zat in een "rustige" kamer en kon nog tot diep in de nacht van de muziek en het gejoel meegenieten. Een beetje lichte slaper gaat niet veel rust krijgen.

Bed, kamer en personeel waren prima.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Aanrader!

Ontbijt is of/of; dus of Iers of yoghurt of fruit.

Prima bed en badkamer. Kwaliteit van dit hotel t.o.v prijs ligt beduidend hoger dan qua prijs vergelijkbare hotels in centrum van Dublin. Vriendelijke mensen. Aanrader!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Sober maar schoon hotel.op super locatie betreft de bussen

Om van het hotel naar plasts van ontbijt te komen door terrassen gebied waar schoon gemaakt wordt. Is niet zo heel prettig

Dit hotel ligt vlak bij het centrum en hop on hop off bussen. Het personeel aan de balie is uiters vriendelijk. Het is een klein hotel, dat boven bij een een bar, buitenterras, en groot restaurant ligt. Wij hebben er.op 2 hoog geen last van gehad. Geen.lift aanwezig! Ontbijt perfect, maar het loopje van hotel naar het restaurant door het uitgaansgedeelte zou voor andere personen als.onprettig beschouwd kunnen worden. Wij hadden er zelf geen.problemen mee.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

At night on one side of the rooms of the hotel loud music from 07:00 p.m. till 2:00 . 3:00 a.m.

Van 19:00 uur tot 02:00 - 03:00 uur harde muziek buiten op het terras. Kon niet slapen. Het was s`nachts 6 graden, de verwarmingen konden niet aangezet worden, geen knoppen.

Aardig hotel voor een of twee nachten.

Prijs/kwaliteit is niet in overeenstemming, oud en vervallen hotel(wel schoon) kleine kamers, veel lawaai van ondergelegen pub.

Gunstige ligging in het centrum van Dublin en openbaar vervoer om de hoek. Prima voor een of twee nachten.

Prima hotel, vraag om een kamer op de tweede verdieping of aan de achterkant.

Zeer rumoerig als gevolg van het feit dat er twee late-bars naast het hotel liggen waar tot diep in de nacht heel veel herrie vandaan komt. Na tweemaal hierover geklaagd te hebben zijn we verplaatst naar een andere kamer op een hogere etage, dat was enorm prettig. Compliment voor het uiterst vriendelijke hotelpersoneel! Dat maakte alles goed.

Uitstekende locatie, alle highlights op loopafstand.

Leuk centraal gelegen hotel

Eigenlijk niets. het hotel is wat ouder maar badkamer en bedden zijn prima. Er is geen lift, wat voor echt ouderen misschien een probleem kan zijn.

Zeer centrale accommodatie boven een hardrock café met leuke courtyard. Daarnaast nog andere pub, Murrays, waar 's avonds Ierse muziek is en 's morgens het goede ontbijt. Toen we om 12h00 wilden inchecken waren de kamers niet klaar maar we konden bagage achter laten. De geluidsoverlast is, zeker met dichte ramen, minimaal.

Plezierig verblijf in the Gate hotel

Had ontzettend veel moeite om de parkeergarage te vinden, opgelost doordat iemand van het personeel is mee gereden, ligt idioot dicht bij het hotel maar als het druk is, de stad is nieuw voor je???

Ruime kamer, vriendelijk personeel, eigen biergarden en goed restaurant met heerlijk lokaal bier. Parkeren in nabij gelegen Q-park met flinke korting, eigenlijk bedrag € 22,00 met korting slechts € 8,00

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Een goede keuze als je kunt slapen bij luide muziek

Mijn kamer was op de eerste verdieping, boven de pub. Er was live muziek tot 2.30u, zo hard dat ik alles letterlijk kon meezingen. Hierdoor heb ik geen oog dicht gedaan.

De eenpersoons kamer was ruim en het Ierse ontbijt, dat bij de prijs was inbegrepen, was goed. Vriendelijk personeel.

Prima locatie, oud hotel.

Het hotel is erg oud en toe aan een update en de bedden kort en doorgezakt. Het ontbijt in de pub naast het hotel is erg Iers (vet, je moet je instellen op de dag starten met worst), maar de sfeer is goed.

De locatie van het hotel is top, je wandelt zo de stad in. Bezienswaardigheden zijn dichtbij.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Prima verblijf voor 1 nacht, de prijs is wat hoog vanwege het gebrek aan comfort in de bedden

De bedden zijn doorgelegen en helaas niet zo comfortabel.

De kamers zijn groot en uitstekend sanitair. Wij zijn hier 1 nachtje gebleven maar een prima hotel om meerdere dagen in Dublin door te brengen. Direct aan het hotel zit een grote pub vast waar het s avonds erg gezellig is (luidruchtig maar binnen geen last)

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Meest gastvrije verblijf ooit !

Van de aanpalende club geen last, alleen van de mensen die buiten nogal luidruchtig waren.

Personeel was zeer gastvrij. Superieur ontbijt. Super verblijf geweest.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Prima hotel aan de rand van het centrum, voor wie geen luxe verwacht.

Het is een oud pand, en heeft behoorlijk scheef lopende trappen. (maar ach, dat had ook wel weer z'n charme...) Geen lift aanwezig. Voor onze jonge benen is dat geen probleem, maar iemand die slechter ter been is, kan beter voor een ander hotel kiezen. Geen luxe hotel dus. Maar voor ons was dat ook niet nodig. Wij gebruikten het puur als slaap- en doucheplaats en dat was prima. In heel Dublin centrum wordt momenteel gewerkt aan een uitbreiding van het tram-systeem. Daardoor ligt de hele binnenstad op de schop, en lopen sommige busroutes anders. En er is veel extra drukte, doordat er vaak maar 1 rijbaan open is. Kwestie van goed uitkijken met oversteken...

Aangrenzend aan de achteruitgang van het hotel kom je uit in een soort Biergarden, dat bij een sportcafé hoort. Heel veel schermen waar voornamelijk voetbalwedstrijden op getoond worden. Dus voor de sportliefhebber is dit zeker een aanrader. Het ontbijt is bij in de naastgelegen pub. Is ook via die achteruitgang en biergarden te bereiken. Je kunt hier kiezen uit een aantal ontbijt-menu's. Prima verzorgd! In deze pub kun je ook lunchen en dineren. Smaakt voortreffelijk! En de pub is ook erg leuk om 's avonds te bezoeken: iedere avond traditionele Ierse muziek en dans. Je hoeft niet bang te zijn voor geluidsoverlast van de pub en/of het sportcafé. Wij hebben er niets van gehoord. Kamer zelf was gewoon keurig. De douche ook. Alles schoon. Geen luxe bedoelingen, maar daar is de prijs dan ook naar. Vriendelijk personeel. Het hotel ligt aan de noordrand van het stadscentrum. (Upper O'Connell Street is op 50 meter afstand) Alles is dan ook op loopafstand. Het hele centrum van Dublin is sowieso ook niet zo erg groot. Een kilometer of 3-4 maximaal. Verbinding met het vliegveld gaat prima met de bus. Lijn 747 stopt aan de achterkant van het hotel in Cathal Brugha Street. Het is ongeveer een half uur rijden in de bus. Retourtje kost €10,- pp

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Een goed hotel op een centrale ligging, met vriendelijk personeel.

Het ontbijt werd geserveerd in de naastgelegen pub, waar ook 's morgens de radio al zeer luid aan stond.

Door de centrale ligging waren we snel bij de meeste bezienswaardigheden. En om de hoek ligt Murray's, een pub met prima eten en 's avonds gezellige muziek.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Geen aanrader

Niet proper, slechte bedden, locatie centraal maar boven een drukke pub dus niet aangenaam.

Personeel

Zeer vriendelijk personeel!

Veel nachtlawaai van de achterliggende bar.

Zeer vriendelijk personeel! Goed ontbijt!

Niet zo ver van stadscentrum .

Geen lift en snikheet op de kamer

Niet zo ver van stadscentrum . Tof cafeetje om de hoek met Ierse muziek en dans elke avond. Super!

Handig hotel voor stedentrip

Ligging in het centrum en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Locatie top

Prima ontbijt, goede service, uitstekende lokale pub om de hoek (aangrenzend aan het Hotel)

Redelijk maar vrij duur hotel

Faciliteiten

Lokatie en parkeren

Dublin

Wat primitief

Ligging en ontbijt bij Murrays

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Ik kom zeker terug naar dit hotel.

Het personeel was heel vriendelijk. Had een 2 persoons bed. Ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prima lokatie midden in de stad.

Tot diep in de nacht overlast van een nachtclub. Kamer was wel erg klein.

Prima lokatie midden in de stad. Goed ontbijt. Café Murphy's om de hoek.

Verrassend gezellig als je van het Ierse uitgaansleven houdt

Ontbijt goed, kamers redelijk, terrassen en toegang tot pubs verrassend !

Ideale ligging om Dublin te verkennen. Prima hotel voor een paar nachtjes.

Ruime kamers. Ontbijt was prima.

Heel fijn.

Douchewater liep heel langzaam weg. Zou wel verholpen worden.

Sfeer is fantastisch, net als het personeel.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prijs kwaliteit goed.

Prijs kwaliteit goed.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Als je aankomt buitenkant dachten we echt maar eenmaal binnen super!

Goed ontbijt, prettige ligging

Kamer erg klein, saai uitzicht

Goed ontbijt, prettige ligging

Goed hotel voor stedentrip. Prima uitvalsbasis. Wel gelegen boven een late night bar.

Prima ontbijt. Uitstekende centrale ligging.

Super full Irish inbegrepen.

Super full Irish inbegrepen.

Goede locatie.

De kamer was in orde en goed genoeg voor enkele nachten in Dublin, maar wat te duur.

Goede locatie. Vriendelijk personeel.

De ligging en het ontbijt dat werd geserveerd in Murrays Bar.

De matras was wel aan vernieuwing toe.

De ligging en het ontbijt dat werd geserveerd in Murrays Bar.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Prima prijs/kwaliteit met unieke relatie met pub

weinig

Vraag om rustige kamer, die is ook echt rustig...

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Prima ontbijt, goede kamers, enigszins gedateerd maar goede...

Prima ontbijt, goede kamers, enigszins gedateerd maar goede prijs-kwaliteit verhouding. Buitengewoon vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Chille plek.

niet veel

Heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Veel lawaai van binnentuin kroeg

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Bang4buck in Dublin

Hygiëne beddengoed.

Ontbijt was goed geregeld in leuke accommodatie

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Zeer goed geamuseerd

Ontbijt prima

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Mooie kamer en enorm vriendelijk en behulpzaam personeel!

Kamer lag aan de straatkant en net boven de pub. Té luide muziek die erg storend was 's avonds in bed.

Ontbijt was heerlijk!

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Super hotel

Ik moest even zoeken naar de ingang, dat kan duidelijker.

Verblijf in dit hotel was super. De locatie was top, ontbijt erg lekker, kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Super verblijf!

Locatie perfect! Alles was op loopafstand, super vriendelijk personeel, goed ontbijt! Ik ga hier vaker heen

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Ontbijt was zeer goed en een perfecte ligging.

Ontbijt was zeer goed en een perfecte ligging.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

De ligging van het hotel en het personeel

Prijs kwaliteit

De ligging van het hotel en het personeel

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Super vriendelijke personeel

Te kleine kamer en bed als je met 2 vriendinnen gaat.

Super vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Goede ligging bij het centrum, uitgebreid Iers ontbijt (als...

Uitgeleefd gebouw, alleen in badkamertjes enkele elementen die aan de 21ste eeuw doen denken. Doordringende geur van toiletverfrisser (?) als je binnenkomt langs de groezelige ingang (om andere geuren te verdoezelen?). Geweldige geluidsoverlast (je dreunt uit je bed) in kamers, grenzend aan de openluchtpub aan achterkant ("maar slechts tot 3u 's nachts"). Dat de "rustige" kamers aan de (drukke) straatkant boven een "late night bar" liggen is veelzeggend over wat je aan de achterzijde te verduren krijgt. Wifi, maar niet overal...

Goede ligging bij het centrum, uitgebreid Iers ontbijt (als je daar dag na dag van houdt - er is weinig alternatief), "vriendelijk" personeel, dat getraind is om zich uitgebreid te verontschuldigen voor geluidsoverlast en andere problemen.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

de kamer voor 4 was groot genoeg, met toch 2 kamers

het ontbijt was goed maar moest wat snel verlopen, de spiegel in badkamer hangt toch wat laag, je scheren kan je niet of je moet op de knieen zitten Het ligt wel in het drukke gedeelte van de stad

de kamer voor 4 was groot genoeg, met toch 2 kamers het ontbijt was goed de kamers waren proper. gezien we op de 3e verdiep lagen hadden we geen last van de beergarden beneden.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Fijn bed, fijne douche, goed ontbijt en gunstig gelegen in...

De entre is een van de meest beroerde die ik ooit gezien heb. Des te groter is de positieve verrassing achter de deur...

Fijn bed, fijne douche, goed ontbijt en gunstig gelegen in het centrum naast een typisch Ierse pub met live muziek en dans.

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Locatie.

Ik was er ook in september 2015. Toen was het ontbijt echt goed met gevarieerde keuzes. Nu niet meer. Jammer!!! Er mankeert wel wat in sommige kamers. Ik ben in 2 kamers geweest. Onder andere douche niet goed in 1 kamer en in andere kamers vreemde kranen die na aantal seconden geen water meer geven. Dan moet je voor meer water weer indrukken. En ook een aantal lampen deden het niet.

Locatie.

Er zijn ook 20 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.