Beoordelingen over Louis Fitzgerald Hotel 4-sterren

Newlands Cross, Naas Road, D22 Clondalkin , Ierland

#2 van de 8 hotels in Clondalkin

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Ruime kamer

Ontbijt was matig Ontbijt ruimte was niet proper Matig onthaal bij receptie Muziek lawaai op zaterdag avond ivm optredens in resto vlakbij Ver wandelen van openbaar vervoer Langs autostrade

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Dublin.

Het is een lastig te vinden locatie. Ingang direct naast een benzinestation en dat is onoverzichtelijk

Prima kamer in een prima hotel. Goede uitvalsbasis om Dublin te bezoeken, locatie vlakbij een P+R.

De locatie bevindt zich achter een benzinepomp en is lastig...

De locatie bevindt zich achter een benzinepomp en is lastig vindbaar. Ontbijt pas mogelijk vanaf half acht, laat als je vroeg op het vliegveld miet zijn

Goede plek voor doorreis

WC werkte niet goed. Later wel. Hotel is met nog met Navigatie moeilijk te vinden.

Garage gratis, ontbijt en kamer. Ontbijt was met korting bij receptie verkrijgbaar

Toch maar liever het familiaire van een B&B ...

Ik had er zelf voor gekozen om niet in hartje Dublin te verblijven, maar deze locatie was een erg slechte keuze. Dit was me bij de boeking ervan niet duidelijk. Het hotel lag naast een erg drukke expressweg (beetje ring Brussel/Antwerpen-gevoel), met uitzicht op een groot tankstation/carwash. Je moest dan ook 10 min wandelen naast die drukke weg om bij de tramhalte te komen. In het hotel zelf kregen we een kamer op de derde verdieping, maar de liften waren defect gedurende ons verblijf. Men bood ons wel een kamer aan op de eerste verdieping, maar die zou "klein" zijn volgens de receptioniste. Nu ja, die van ons was ook klein en versleten. Het personeel was gereserveerd vriendelijk, maar ook niet méér dan dat. Geen topper.

De mooie kunststukken in de lobby van het hotel. Gratis parkeren in de ondergrondse garage. Dat we er maar 2 nachten moesten blijven.

Het hotel was goed, goed ontbijt en proper.

Er was een slechte verbinding om naar de bus- en tramhaltes te gaan. Je moest toch een stuk wandelen via een grote, heel drukke baan. Ik zou dit hotel alleen nog maar boeken als ik met de auto ben.

Het hotel was goed, goed ontbijt en proper.

Tot nu toe het hotel met de beste prijs/kwaliteit verhouding! Echt super!

De douchekop zat vast aan de muur en kon je er dus niet afhalen, het raam in de slaapkamer kon maar op een klein kiertje open.

De kwaliteit en hygiëne van de bedden, de ruimtelijke kamer, super behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijt met een persoonlijke chefkok, ruime lounge voor borrels 's middags of 's avonds.

6,0
    Verblijf was ok

Het personeel aan de balie en restaurant waren onvriendelijk. De betaling van de kamers wordt ongevraagd en voor een forfaitair bedrag afgehouden van de visa. De deuren van de kamers werden geblokkeerd zonder ons medeweten omdat onze visa maar voor 1 nacht was gereserveerd terwijl wij 5 nachten bleven. Dit was geheel hun eigen fout. Leuk als je na een hele dag uitstap met je gezin in het hotel toekomt en aan de balie behandeld wordt als criminelen zonder geld.

De bedden waren heel goed, weinig geluidshinder, de kamer was goed, het eten was goed

Het personeel is erg vriendelijk, wij waren met een groep...

Sommige kamers hebben een douchegordijn andere niet. Ik vind een douchecabine of een glazen wand net wat hygiënischer

Het personeel is erg vriendelijk, wij waren met een groep dus het inchecken ervan duurt allemaal wat langer normaal. In dit hotel was dit erg goed geregeld er lagen envelopjes klaar met de namen en de kamer kaartjes erin deze waren dus al geactiveerd. Wij hadden natuurlijk allemaal vragen over hoe we het beste in de stad konden komen en wat er allemaal te doen was. De receptioniste nam de tijd voor ons en heeft ons goed op weg geholpen. Het hotel ligt ongeveer 10 minuten van een tramstation, vanuit daar is alles prima te bereiken. De kamer is netjes en de bedden en kussens zijn heerlijk. Ontbijt is beperkt in broodbeleg maar verder prima. Op aanvraag maken ze roerei, pannekoeken en omelet. Wij waren vergeten dat ze daar andere stekkers hebben dan in Nederland. Een vervormer is een aanrader, overigens verkopen ze deze ook in het hotel.

Comfortabel en schoon hotel, meteen goede uitvalslocatie voor de Dublin en de omgeving met een auto

De faciliteiten in de badkamer werkten minder goed of zijn niet zo handig ontworpen. De ventilatie in de badkamer werkte bijv. niet. De douchekop is vastgemaakt en niet flexibel in te stellen.

De gratis en ruime parkeergarage! De kamer is ruim en heel goed schoon gehouden. De locatie is niet verkeerd als je auto hebt. In de buurt (wel een paar minuten met auto) heb je ook eetgelegenheden en supermarkt, handig als je iets nodig hebt

• Beoordeeld op: 29 november 2017

grote prive parkeer garage (gratis);

reservering was niet op orde (stond niet in systeem geregistreerd, wel een bevestiging ontvangen)

grote prive parkeer garage (gratis); locatie dicht op snelweg

Hotel betaalbaar ten opzichte van hotels in centrum Dublin.

Daar waar in reviews wordt gesproken over goede restaurant Joel..... Zeer matig van smaak, waarbij het echt niet voor niets is.

Ontbijt was goed. prijs / kwaliteit in mijn geval 235 euro ( 3 overnachtingen)

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Geen verkeerd hotel

De ramen zaten op kniehoogte, dus geen uitzicht naar buiten! Het hotel ligt langs een snelweg, ramen kunnen wel open maar dat geeft veel lawaai in de kamer.

Restaurant naast het hotel Joël is goed en niet echt duur. Er loopt een tramlijn op naar de binnenstad van Dublin op ongeveer 10 min. lopen van het hotel.

We hebben het prima naar onze zin gehad in Dublin en de Wicklow Mountains.

Hotel ligt bijna tegen de snelweg aan en op de ventweg wordt te hard gereden. Derhalve is de 15 minuten wandeling naar de tram geen pretje. Ook al niet omdat er een brug beklommen moet worden en dat valt niet mee voor mij als COPD patiënt. Toen we naar een alternatief vroegen reageerde men hier nauwelijks op: taxi alternatief. Receptie personeel begroet gasten niet of nauwelijks. Eén stak er negatief bovenuit toen we iets vroegen en zij het duidelijk maakte dat ze eigenlijk al 1½ uur geleden naar huis had gemoeten. We hebben wat gedoe gehad over de toiletzitting: die zat los en schoof langzaam weg als je erop zat. Plastic gevalletje wat niet in een 4 sterren hotel behoort. Verder vinden we het wat vreemd dat er 3 bedden zijn en maar 1 stoel.

eten en drinken in zowel bar/bistro als naastgelegen restaurant is uitstekend. Personeel daar ook prima. Kamer ruim met drie bedden.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Prima hotel! Gastvrij!

De bus afstand naar Dublin is 45 min minimaal. Iets om rekening mee te houden

Goede prijs kwaliteit verhouding. Fijn dat er koffie en thee op de kamer is. Aldi in de buurt. Joel resto is betaalbaar en lekker en ligt naast hotel.

Voor 1 nacht kan dit hotel wel; voor een verblijf van meerdere nachten zou ik iets anders zoeken.

-De setting aan de snelweg was allesbehalve inspirerend: het hotel had wel in een iets groenere setting mogen liggen, niet zo pal aan de snelweg zoals nu. -De douche in de badkamer was beneden het comfort niveau wat ik verwacht van dit soort hotel. Als alle badkamers op deze manier zijn voorzien dan vind ik dat een reden om naar een ander hotel op zoek te gaan. -De meubelen in het restaurant gaven ook duidelijk tekenen van slijtage aan dus dat vond ik ook niet optimaal.

-Het hotel lag dicht tegen het business park waar we moesten zijn, dus locatie was perfect in dat opzicht. -De bedden in de slaapkamer waren wel comfortabel en de haardroger werkte perfect. -Het personeel aan de balie en in het restaurant waren vriendelijk & behulpzaam - niks op aan te merken.

Gewoon goed

Kamers ruim en schoon, goede bedden. Restaurant Joel zit voor de deur, goed en betaalbaar. Wij hebben bij het tankstation voor de deur ons ontbijt gehaald. Perfecte uitrustplek.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Goed(koop) hotel met vriendelijk personeel

Het hotel lijkt ook populair bij grotere groepen maar bij het boeken kan gevraagd worden om een rustige kamer. Met slecht weer kan de wandeling naar de Luas wat vervelender zijn maar het hotel heeft paraplu's te leen.

Dit hotel heeft een hele goede prijs/kwaliteit verhouding en het personeel is erg vriendelijk. Er is een grote ondergrondse parkeergarage (gratis) en er is goede wifi (ook gratis). Met een wandeling van +/- 10 mins ben je bij de Luas Red Cow die direct in verbinding staat met Dublin City Centre (+/- 25 mins) en die tot middernacht nog terug gaat. Ideaal hotel vooral als de prijzen in het city centre erg hoog zijn.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Goed hotel, slechte verbinding met het centrum van de stad

Ligging viel tegen. Te voet langs een zeer drukke autoweg 15 a 20 minuten stappen tussen de tramhalte en het hotel.

Ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

behalve over de locatie hadden we geen klachten

20 minuten stappen langs een drukke saaie baan en dan nog een brug over naar de tramhalte en dan nog 20 minuten naar het centrum

Ontbijt dik in orde, kamer ok, behalve de spoelknop van het toilet alsook te weinig verlichting in de badkamer. Bedden goed, comfort in de kamer ook.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

prima locatie om vanhieruit terug te rijden naar Dublin

de slaapkamer was goed. d de badkamer was schoon en netjes. naast het hotel zit een benzinepomp en een groot restaurant

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Prima hotel maar erg zakelijk

Hotel is meer geschikt voor zakenreizigers dan voor privé bezoeken aan de stad.

Hotel met een prima ligging om naar Dublin te gaan.

Na onze vlucht een goede eerste stop op onze rondreis door ierland.

Prijs van het ontbijt.

Schone kamers en goede bedden!

Redelijk , maar had beter gekund

Karig ontbijt voor 4 sterren Miste een koelkastje op de kamer. En er was geen airco, was vrij warm op de kamers

Goede bedden. Modern hotel

Moeilijk te vinden.

Moeilijk te vinden. We hebben 45 minuten rond gereden.

Prima hotel voor weekendje Dublin

Restaurant erg massaal

Prima kamers, goed bed, uitstekend ontbijt en goede ligging tov centrum

Aanrij route

Kamer

Prima voor city trip.

Ontbijt was duur daarom niet gebruikt.

Kamer, bar, bereikbaarheid.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Heel erg schoon, lekker bed, snelle WiFi.

De service in het restaurant.

Heel erg schoon, lekker bed, snelle WiFi.

een heerlijk hotel (als je het kunt vinden)

Het vinden van het hotel was niet eenvoudig.

Lekkere restaurants, ruime kamers, professioneel personeel

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Gezellig goede guiness

WiFi geen bereik in kamer

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Ontbijt was goed.

Warm water douche moeilijk te regelen. Geen minibar. Geen vier sterren waard.

Ontbijt was goed. Voldoende variatie. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

De bedden waren niet schoon

De bedden waren niet schoon

Er zijn ook 22 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.