Beoordelingen over Ein Gedi Kibbutz Hotel

Kibbutz Ein Gedi, Ein Gedi, 86980, Israël

#2 van de 3 hotels in Ein Gedi

Prachtige plek, op 5 minuten van een strandje aan de dode zee. Gelegen in een schitterende kloof.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zwembad viel me een beetje tegen. Had niet helemaal de klasse die ik had verwacht en viel wat uit de toon bij de accomodaties. Restaurant vond ik ook tegenvallen qua sfeer, beetje kantine gevoel. Enkel buffet. De kwaliteit van het eten overtrof gelukkig wel de verwachtingen.

Prachtige omgeving, supermooie en complete kamer!

Een oase in de woestijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De spa bij het strand was redelijk slecht; het had zijn beste tijd gehad en je werd met een tractor voor een kilometer naar het strand in de Dode Zee te rijden. Het is beter om naar het strand in Ein Bukek te gaan.

Heel luxueus! We kregen een eenvoudige kamer maar we hadden een jacuzzi op onze kamer. Het is erg groen; veel bomen en planten, een oase in de woestijn. Het meest beviel ons de Synergy Spa in het hotel en het ontbijt!

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Dode zee is een unieke ervaring maar dit hotel is echt zonde van het geld
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hele slechte bediening, ongeïnteresseerd. Niet lekker gegeten in het restaurant, pre fab pizza. Lelijke kamers en de stang van de douche was kapot.

De dode zee en de locatie was afgelegen maar prima

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Beste plek om de Dode Zee te ervaren
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De receptie heb ik slechte ervaringen mee, lange wachttijden en onvriendelijk personeel. Oppassen als je in de bar of restaurant iets besteld dat je niet je credit card afgeeft, ze chargen je dan twee keer.

Dit is waarschijnlijk de mooiste plek aan de Dode Zee (Ein Bokek is verschrikkelijk) omringt door prachtige natuur. Het hotel zijn kleine kabines verspreid over het terrein. Kwaliteit van de kabines is matig, de bedden zijn slecht 1,90 lang. Het doet wat spartaans aan, wat wellicht het kibbutz gevoel geeft. het Dode Zee strand van de Kibbutz is een ervaring en gratis toegankelijk. Zo ook het zwembad. De Spa kost 50 shekel pp. Massade is slechts op 17km en zeer de moeite waard.

De huisjes staan niet allemaal even mooi, vaak in het donker...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De huisjes staan niet allemaal even mooi, vaak in het donker van de schaduw en niet allemaal met mooi uitzicht, krap tegen elkaar aan. Wij hadden wel een mooi plekje, maar dat was dus geluk hebben. Ik zou bij een volgende boeking wel voorkeur hebben voor een huisnummer.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Meer dan een bezoek waard
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De plek is zeer uniek en historisch is het een kibbutz die zich bevindt in een botanische tuin in de woestijn. Deze tuin wordt zeer goed onderhouden en indrukwekkend zijn de grote Baobabbomen en de grote cactussen voor de receptie. Een deel van de hotelkamers zijn omgebouwde woningen van de vroegere kibbutzbewoners. Er is een goed zwembad en een spa op het terreinen er is een pendeldienst naar de Ein Gedi Spa aan de dode zee waar je onder andere een modderbad kunt nemen. De sfeer ademt nog steeds een beetje de sfeer van de oude collectieve kibbutz vooral door de oude betonnen bouwstijl en de aparte eetzaal waar je overigens prima kunt eten. In de omgeving kun je naar de historische plaats Massada en je kunt natuurwandelingen maken door wadi Arugot en wadi David op enkele kilometers afstand.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Ontspannend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De Spa bij de zee heeft wel een update nodig. WiFi in huisje was matig en viel soms weg. Eten was erg matig tot slecht.

Shuttle bus naar dode zee gratis en fijn. Personeel erg aardig. Lekker zwembad. Mooie tuin. Rustig.

Mooi rustig gelegen hotel met veel extras
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De deur van de kamer klemmen. Vanuit de kamer was de WiFi erg slecht bereikbaar. Ook was de WiFi langzaam. De dierentuin op het park stelde niet veel voor.

De kamers waren eigenlijk een soort bungalowtjes en ruim. De kamer was schoon en netjes De badkamer was schoon en netjes De accomodatie ligt op een Kibbutz die tevens een botanische tuin is voor een groot deel, erg mooi. Bij het hotel is zelf een zwembad en een spa. Verder op is het en gedi spa waar zwavel water baden zijn, en waar je met een trekker naar de dode zee wordt gebracht. Dit alles is inbegrepen in de prijs. Zowel het ontbijt buffet als het diner buffet waren erg goed. Het personeel was erg vriendelijk.

Fijn dat de verderop gelegen spa aan de dode zee inclusief...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Fijn dat de verderop gelegen spa aan de dode zee inclusief is. Super ontbijt. Wi-Fi in hele vakantie. Wadi David met verkoelend poeltjes/watervalletjes is aanrader.

Ein Gedi is erg mooi! Helaas te weinig waar voor je geld in het Kibbutz Hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op de afbeeldingen bij booking.com staat een schitterend binnen en buiten zwembad. Helaas moet daarvoor 50 Shekels (zo'n €12) voor bijbetaald worden per keer dat er gezwommen wordt. Er is nog wel een ander zwembad aanwezig, maar dat is warm en erg vies. Daardoor was er bij ons bezoek aan de dode zee helaas geen mogelijkheid om af te koelen (de dode zee is ook warm en het is niet echt mogelijk om de douche op koud water te zetten). Door dit zwembad hebben wij het gevoel dat we belazerd zijn door het hotel. Het diner buffet was erg duur, zonder drank inclusief. Het eten was helaas vaak aan de koude kant. Daarnaast zijn we een dag naar de watervallen van Ein Gedi geweest. Erg mooi! Echter was bij ons hotel verteld dat we wel een taxi naar het hotel konden regelen. Deze was er niet, waarop we zo'n 8km in 40 graden brandende zon terug naar het hotel zijn gelopen.

Vanaf het terras van onze kamer hadden we mooi uitzicht op de dode zee.

Prachtig gelegen kibbutzhotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Diner alleen mogelijk in buffetvorm met wel ruime keuze, al was dat elke dag hetzelfde. Ongezellige ruimte zonder achtergrondmuziek, geen gastvrij aanbod van drankjes. Over het algemeen ontbrak gemotiveerd personeel.

De ligging is spectaculair aan de Dode Zee. Uitstekend ontbijtbuffet. Zwembad was groot en schoon. Kamer rustig gelegen in de botanische tuin.

Even weg uit de stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het onbetrouwbare busschema. We zaten op het terras als afscheid nog wat te drinken toen we onze bus zagen vertrekken, een kwartier te vroeg. De volgende bus was ook weer een kwartier te vroeg, maar nu zaten we er buiten op te wachten. De chauffeur stopte nauwelijks, zodat andere mensen hem ook weer misten. Klopt het schema bij de receptie wel? Misschien is het mogelijk dat de chauffeur even toetert en een ogenblik wacht, zodat de gasten in de lobby ook naar buiten kunnen komen met hun bagage. De reis zelf van en naar Jeruzalem verliep vlot. We genoten erg van de stilte en vonden de radio´s (3 !) bij het zwembad storend. Ook op het terras hoorden we liever de vogels dan muziek.

de Paradijselijke omgeving met overal groen (in de woestijn!), overal vogels, heel veel stilte. Heerlijk als je uit Jeruzalem komt!

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Luxe verblijf op een bijzondere plek.
    • Junior Suite (2 Volwassenen + 1 Kind)

Eigenlijk niets, behalve dat het een dure locatie is, maar dat wisten we.

Uitgebreid ontbijtbuffet. Schitterend uitzicht vanaf de het balkon van de hotelkamer. Goed geanticipeerd op het extra bed wat we hadden aangevraagd.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

"Je lege geestelijke en lichamelijke accu, laad je daar compleet op!!!"
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De prijs kwaliteit verhouding was enigszins aan de hoge kant. Een langer verblijf wordt hierdoor duur.

Het ontbijt was overheerlijk en rijkelijk. Zelfs verse honing van de raat, droop om je warme croissant met roomboter te verlekkeren. Voorts de rust, stilte en prachtige omgeving. Bovendien geweldige, mooie zwembaden (zout en zoet water). Heerlijke Hammam (Turkse) sauna. De extra dubbele handdoeken, die werden verstrekt om af te drogen en voor je ligstoel. De heerlijk bedden aan de zwembaden met hun prachtig uitzicht. De mogelijkheden tot verdere bezoeken in de omgeving, als men zelf over een auto beschikt, zoals: Massada, Jerusalem en de Dode Zee. Geweldige keuken voor diner, maar ook een barbistro, waar heerlijkheden kunnen worden genuttigd. Zelfs een happy-our ontbrak niet. Koelkast op de kamer. Wat een heerlijke tijd met lieve mensen.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Geweldige omgeving in de buurt van de Dode zee !

De prijs van de kamer.

Heel bijzonder dat er zo'n groene omgeving is na een heel stuk rijden met alleen maar kale vlaktes en bergen. De tuinen (planten en bomen) zijn erg mooi. Je hoort veel vogels, ziet grote marmotten lopen en buiten de omheining zelfs steenbokken. Er zijn verschillende soorten huisjes die wel verschillen van elkaar. Onze kamer was netjes, maar wel wat gedateert, maar voor 1 nacht was het prima. Een hele bijzondere ervaring was het om een keer in de Dode zee te dobberen. We kregen vouchers voor de spa waar een zwembad was, maar ook waar je met een vervoer naar het strand ( en de Dode zee) werd gereden. Bij het hotel zit ook een groot zwembad. Ontbijt was een lopend buffet met een ruime keuze.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Beslist één van de mooiste Kibbutzen van Israel, op een unieke locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer nogal `run down', smakeloos meubilair, niet al te vriendelijk onthaal. Duur voor de kwaliteit van de kamer.

Beslist één van de mooiste locaties van Israel. Omgeving van het hotel prachtig onderhouden met een weelde van bloemen en geweldige uitzichten. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Na 10 jaar kwam ik hier weer terug voor de prachtige natuur!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers heel eenvoudig voor de prijs. Geen stoel met leuning, maar een krukje. Vlekken op een (slaap) bank. Onderhoud kamer is goed.

Natuur is paradijselijk mooi. Maaltijden goed. Vriendelijk personeel. Weinig of niets extra voor de vegetariër. Prijs diner rond 27 dollar. Zitje buiten bij kamer is vrij. Internet op kamer had ik niet verwacht, viel soms uit, maar was steeds te herstellen. Ik had internet nodig voor mijn werk

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

heb er enorm genoten!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het eten is matig helaas.

de plek is prachtig en de sfeer in het hotel is zeer goed:je bent er met elkaar en dat is plezierig. ook de spa is geweldig: heel mooi en heerlijk.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Sympathieke plek, mooie natuur en rust
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Is tamelijk geïsoleerd, verder niets in de buurt. Maar je komt er ook voor de rust Keukenbrigade deed zijn best maar het bleef wel een beetje school kantine eten. Hygiëne in de Spa kan beter

Geweldige omgeving Het is een soort rustig dorpje , ver van alles weg Prachtige planten in en om de kibboets

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Zeer uitgebreid ontbijt, mooie kamers, prachtige omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Weinig keuze voor mensen met voedsel allergie, geen opties voor avond eten afgezien van restaurants in kibbutz en die waren erg duur voor wat er werd geboden.

Zeer uitgebreid ontbijt, mooie kamers, prachtige omgeving

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Mooie locatie, aanbevelingswaardig, maar prijstechnisch iets te duur
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs is te hoog voor wat de kamer, de faciliteiten en het complex zijn. Dit geldt ook voor het buffetdiner. De kwaliteit is goed, maar overpriced. Om echt te kuren bij de dode zee is eerder een hotel met directe Access tot de zee aan te raden.

De locatie is ideaal als tussenstop richting de Negev of om kort de dode zee te bezoeken. Ein Gedi is eigenlijk 1 van de mooiste kibbutz in Israel, gelegen in een prachtige oase met een geweldig uitzicht op bergen en zee. Mocht je de tijd hebben dan zijn 2 of 3 nachten hier ideaal. De kibbutz biedt ook tours aan - zeker aan te bevelen. Het zwembad is geweldig en voor kinderen zijn er genoeg mogelijkheden om te spelen. Wij sliepen in een delixe kamer met uitzicht en terras op de bergen - prachtig! De kamer was netjes, schoon en ruim.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Het geld absoluut niet waard!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dit was het duurste hotel dat we tijdens onze trip boekten, maar voldeed absoluut niet aan onze verwachtingen. Het is in de zomermaanden een speeloord voor lokale gezinnen die heel het zwembad inpalmen en er een soort van centerparcs van maken. Het zwembad is bovendien erg basic en niet schoon. Er is wel een leuke spa (waar bijna niemand is) maar die sluit om 18u. Ook het avondeten stopt op 21u en die is in een grote refter waar de bezoekers er een sport van maken om het zo vuil mogelijk te maken. De badkamer was flink verouderd en er kropen mieren rond. Het terrein is niet goed onderhouden en de inkom erg verouderd. In de omgeving kan je niets anders vinden om te eten en dus betaal je veel geld voor een grootkeuken buffet waar je op een half uur binnen en buiten bent. Verder niets bijzonder aan het hotel dus neem beter een mooi hotel ergens en bespaar je het geld.

Goed bed, stevige airco en mooie gerenoveerde spa in hotel (maar je moet het zelf vinden). Mooi uitzicht over dode zee vanaf de Spa.

Een paradijs op de laagste plek ter wereld.

Niks om te klachen.

In principe alles was geweldig. Schitterend omgeving, rust,vertrouwd,goed georganiseerd en heerlijk eten.

Leuke omgeving, aangepast aan kinderen. Alleen niet zo modern
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De staat van het hotel. Slecht onderhouden. Jammer...

De locatie is prachtig

geen hotel maar bungalow park

ontbijt. geen brood

de bevers

perfect

niet

omgeving

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Erg ontspannen. Een echte aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel kon je met af en toe een glimlach en een vriendelijk woord welkom laten voelen. Bewegwijzering.

Spa, ontbijt en diner, tuin, sfeer

Leuke kibboets sfeer en prachtige ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eten wordt er niet beter op

Leuke kibboets sfeer, mooie tuin en prima ligging vlak bij de Dode Zee

Omgeving prachtig

Omgeving prachtig

• Beoordeeld op: 7 december 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het eten kan een stuk beter

Prachtige exotische lokatie.

Sobere kamer.

Ligging in prachtige tuin.

Garden

Room

Garden

Erg genoten
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden 2 meter lang? Ipv 190...

Prachtige botanische tuin in zeer rustige mooie omgeving

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Het was geweldig!

Strand dode zee

Het zwembad.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

super plek om te verblijven

niet

omgeving

De prachtige omgeving, prima ontbijt en dinerbuffet

De prachtige omgeving, prima ontbijt en dinerbuffet

Mooie locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was erg simpel, het buffet was niet warm

Mooie locatie!

Prachtige locatie, letterlijke en figuurlijk een oase.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt en diner (niet inbegrepen) waren fantastisch. Prachtige locatie met veel faciliteiten, ondermeer goed zwembad

• Beoordeeld op: 6 april 2017

een prima plek een een droge omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de bijbehorende Spa is gedateerd en zeer rumoerig

Geweldige plek direct naast een aantal Wadi's

Het ontbijt was uitstekend!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was uitstekend! De omgeving is rustgevend en relaxt.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

duur hotel als je geen gebruik maakt vd faciliteiten (Spa)...

de kamer

location en tuin

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

De vliegen

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Het verblijf in de Botanische tuin was heerlijk.

Misschien handig als er bij het zwembad ook drinken te koop is.

Het verblijf in de Botanische tuin was heerlijk. De huisjes liggen rustig en in een prachtige omgeving. Het zwembad is groot en goed onderhouden. Je kunt op het terrein van de kibboets eigenlijk voor alles terecht. Boodschappen, eten en wandelen. Je moet hier wel flink wat voor lopen.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

De Spa/resort was geweldig.

Redelijk prijzig

De Spa/resort was geweldig... Ongelooflijk uitzicht vanaf het zwembad (langs ene kant de woestijn / bergen en langs de andere kant de Dode Zee) Leuk zwembad met water uit de Dode Zee, mooie ligweide, thee, koffie,....

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

Geweldig ontbijt.

Buitenzwembad was dicht ondanks 28 graden.

Geweldig ontbijt. Eenvoudige kamer maar een heerlijke douche.Geweldige ligging in een prachtige Wadi. Prima basis voor adembenemends Hikes!

• Beoordeeld op: 23 maart 2016

De omgeving en de locatie zijn prachtig.

Als je niet in een nieuwe, recente kamer terecht kunt, dan krijg je geen waar voor je geld. Van een oude lawaaiige koelkast tot te korte bedden, een smoezelige badkamer en slechte afwerking.

De omgeving en de locatie zijn prachtig. Er is een nieuwe SPA waar de hotelprijs waarschijnlijk door opgedreven wordt.

• Beoordeeld op: 22 november 2015

Mooie locatie en uitstekend zwembad.

Meer een hostel dan een hotel, matige service en een douche zonder warm water. Geen verbindingen of shuttle service naar naastgelegen nationaal park of masada. Maar een restaurant dat matig is en duur (buffethal).

Mooie locatie en uitstekend zwembad.

• Beoordeeld op: 2 november 2015

de omgeving, de ligging in het groen, het uitgebreide...

de badkamer, het kamermeisje verving niet de meegenomen gebruikte handdoeken, de bungalowtjes kunnen een degelijke opfrissing gebruiken

de omgeving, de ligging in het groen, het uitgebreide ontbijt, het openluchtzwembad

• Beoordeeld op: 14 september 2015

Je verwacht dat je voor dat geld meer in een hotel zit.

De enige manier om in de dode zee te kunnen zwemmen is door gebruik te maken van een shuttle busje. De lokatie ligt niet aan het strand

Je verwacht dat je voor dat geld meer in een hotel zit. Echter lijkt de lokatie op een soort bungalow park waar iedereen dicht tegen elkaar aan zit. Moet je van houden

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Deze locatie was niet wat wij ons hadden voorgesteld.

Deze locatie was niet wat wij ons hadden voorgesteld. De omgeving (botanische tuin) is prachtig maar de kamers zijn niet meer opgeknapt sinds 1960 ... Personeel was niet servicegericht en de Dode Zee is veel verder weg dan gehoopt.

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Het is een fijne plek om tot rust te komen.

De inrichting van de kamers is wat gedateerd. De schoonmaak kon beter.

Het is een fijne plek om tot rust te komen. Het zwembad is heerlijk en de tuin prachtig

• Beoordeeld op: 4 april 2015

De omgeving, de botanische tuin

Dat er niet in de reserveringsmail stond dat we ons paspoort en visum-briefje bij ons moesten hebben (deze lag in ons appartement in Tel Aviv) om vrijstelling van BTW te krijgen (200 extra shekel op 1 dag). Ook viel de afwerking van de kamer wat tegen.

De omgeving, de botanische tuin

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

Schitterende omgeving met uitzicht op de Dode Zee, luxueuse...

Er was geen warm water in de kamer, in de winter is het openluchtzwembad gesloten, de kamer was nogal basic voor 170USD ...

Schitterende omgeving met uitzicht op de Dode Zee, luxueuse (gratis) spa, zeer uitgebreid ontbijt, mooie tuin

• Beoordeeld op: 4 februari 2015

Wij hadden een leuke kamer met terras nr 141.

De eten was niet warm en niet lekker en veel te duur

Wij hadden een leuke kamer met terras nr 141.De tuinen zijn prachtig.De bed was uitstekend en heel groot.

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

ligging, faciliteiten

ligging, faciliteiten

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

Combinatie van faciliteiten, ligging, natuurschoon is...

Alles was super

Combinatie van faciliteiten, ligging, natuurschoon is bijzonder!

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

mooie tuin, leuk zwembad

weinig restaurants in de buurt en buffet van dit hotel was matig OK

mooie tuin, leuk zwembad

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Ligging is prachtig, goede voorzieningen en shuttle bus naar...

Ligging is prachtig, goede voorzieningen en shuttle bus naar restaurant en dode zee. Professionele bediening

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

Vriendelijk personeel!

Spa met veel oosterse invloeden.

Vriendelijk personeel! Uitstekend gevarieerd ontbijt. Mooie omgeving en natuur. Mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 29 juni 2015

Het eten, uitstekend zowel ontbijt als diner

Relatief duur

Het eten, uitstekend zowel ontbijt als diner

• Beoordeeld op: 9 januari 2015

Een overnachting in Ein Gedi kibbutz is ontspannen, heerlijk...

Een overnachting in Ein Gedi kibbutz is ontspannen, heerlijk eten en je laten verwennen in een voortreffelijke spa.

Er zijn ook 16 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.