Beoordelingen over Marom Hotel

51 Palmach Street, Haifa, 34558, Israël

#31 van de 31 hotels in Haifa

6,1

Hotel from hell.

Alles. Aan de receptie zit soms de manager,maar meestal iemand die nergens iets wat van weet. Soms zit er ‘S avonds laat zelfs een meisje van hooguit 12/13 jaar aan de balie die totaal geen Engels spreekt. Mensen zijn ongeïnteresseerd en onaardig. Totaal niet behulpzaam . De kamer is waarschijnlijk in 1947 voor het laatst ingericht en schoongemaakt. Hele vieze gordijnen.Zeer smerig tapijt.De groene muur boven het bed zit vol (kogel)gaten. Alles is groezelig. Het bed is redelijk schoon. De badkamer is ronduit vies. De wastafel is zowel boven als eronder al eeuwen niet schoongemaakt,evenals de badkuip waar je in moet douchen. Het douchegordijn kun je niet verschuiven zonder alles los te trekken. Ook het toilet was niet schoon. Aan de muren hangen aardig wat vuil en spinnenwebben. Het uitzicht over Haifa is vanuit het ene raampje wel mooi. Je kunt door te oude leidingen geen kraanwater in Haifa drinken,maar er stond geen mineraalwater op de kamer. Ook wordt de kamer niet schoongemaakt. Alles lag nog net zo als toen we uitgingen. Service is er totaal niet. Kortom het slechtste hotel wat we ooit bezocht hebben. We hebben het 2 van de 3 dagen volgehouden en zijn bij familie gaan slapen.( Ik kan mijn nicht van harte aanbevelen 😉) Voor de laatste nacht hebben we ook geen restitutie gekregen. Ongelofelijk! Het zou eigenlijk van de site gehaald moeten worden! Dit kun je mensen niet aandoen.

Niets!!! Helemaal niets!