Beoordelingen over Montefiore Hotel By Smart Hotels

7 Shats Street, Jeruzalem, 94267, Israël

#69 van de 106 hotels in Jeruzalem

Goed hotel, wel enigszins verouderd, centraal gelegen in Jeruzalem, met goed ontbijt.

De kamers en in het bijzonder het sanitair zijn sterk verouderd, om niet te zeggen armoedig.

Goede bedden, uitgebreid ontbijt, centraal gelegen en toch rustig. Goede restaurantjes in de buurt.

Prima hotel, centraal gelegen in de nieuwe stad van Jeruzalem

Ons werd verteld dat we het diner bij aankomst in het hotel konden gebruiken, maar dit bleek in een ander hotel op 10 minuten afstand lopen te zijn. Eén keer werd er vergeten om de kamer schoon te maken en vooral de badkamer was wel aan renovatie toe.

Het hotel is centraal gelegen, het personeel heel vriendelijk en behulpzaam en er is een ruime ontbijtkeuze. De bedden liggen prima.

Prima, zou ik weer naar toe gaan

Koffie

Kamer en locatie

prettig en gezellig en een centrale locatia

het ontbijt was zeer uitgebreid, ook het diner was heel smaakvol

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

We waren met 3 koppels en zijn alle zes heel tevreden.

Allemaal oké.

Het ontbijt was heel uitgebreid. De privacy en goede douche beviel het meest. Nadat we dit een paar nachten niet hadden gehad.

de vriendelijkheid

ik vond het een oud hotel. aanbevolen door vrienden

de vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 19 december 2015

Wij komen al een paar jaar in dit hotel.

Jammer dat men, buiten het ontbijt, in dit hotel niet iets te drinken kan bestellen.

Wij komen al een paar jaar in dit hotel. De kamers zijn prettig. Het ontbijt is uitstekend en de locatie is top.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

het hotel ligt centraal, aantal mensen van de receptie...

de kamer was heel erg klein voor 3 personen, we konden niet bij de spiegel, hangruimte voor kleding was heel klein, nauwelijks loopruimte in de kamer, het matras van het bijgeplaatste bed schoof steeds heen en weer, de badkamer was erg oud en het deel om de wastafel werd niet schoongemaakt. we waren met 3 personen op deze kamer en kregen elke dag maar 2 glazen en 2 bekers ondanks het feit dat ik het elke dag vroeg. ik mag toch aannemen dat men ziet dat er 3 bedden staan! het ontbijt was heel matig, bepaald brood was er soms niet.de foto's op de website geven de indruk dat er een hele mooie badkamer is.

het hotel ligt centraal, aantal mensen van de receptie helpen je goed met een vraag.