Beoordelingen over Mount Zion Boutique Hotel

17 Hebron Road, Jeruzalem, 93546, Israël

#50 van de 106 hotels in Jeruzalem

Ligging tov oude stad is prima, 15 minuten lopen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg eenvoudige kamer met matig uitzicht. Geen werkplek in kamer. Veel grote groepen daardoor soms wat lawaaierig.

Ligging tov oude stad is prima, 15 minuten lopen. Prachtig uitzicht vanuit lobby. Mooi zwembad. Lekker ontbijtbuffet.

We hebben een fijn en prettig verblijf gehad!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden een prima kamer, mijn schoonmoeder en haar dochter kamer naast ons met een smerige vloer edellieden g Achter toilet erg vies.

Het hotel heeft een mooie ligging. Mooi zwembad. Heerlijk ontbijt.

Verblijf is goed bevallen en zou het voor een volgend bezoek wellicht weer boeken.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn wat verouderd en aan renovatie toe.

De ontbijtzaal was ok en het buffet prachtig. Heerlijk vers en goed verzorgd. . De locatie aan de rand van de oude stad en als uitvalsbasis voor restaurants op loopafstand was zeer goed. Personeel vriendelijk en behulpzaam, maar wisselend in het zien van werk. Stonden nog weleens te kletsen met elkaar, vegen de kruimels op de grond. Enfin. De kamers en deuren zijn wel aan modernisering toe. Op zich nog wel netjes.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Goede uitvalsbasis en prettig verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Historische Binnenstad

Ontbijt viel tegen in week voor Pesach. Geen broodje bij t ontbijt ivm reinigen van zuurdesem. Dus als toerist ook alleen matzes bij het verder goede ontbijt. Het bed had bedspijlen aan het voeteneind. Als je lang, boven 1.80, bent heb je daar een probleem.

De ligging, je loopt zo de oude stad in. Of naar restaurantjes bij 1st railwaystation. Uitzicht op de oude stad en olijfberg. Mooie ruime suite met dakterras!

De kamer was lekker ruim, het bed heeeeerlijk, we kregen een...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel aan de incheckbalie was misschien ietwat bruusk. Maar het personeel bij de ontbijtzaal was juist weer ontzettend vriendelijk. Hou er qua locatie ook rekening mee dat als je vanaf het hotel ter voet naar de Oude Stad wil, je wel een stuk langs een drukke autoweg moet lopen. En dat het zwembad pas open gaat na Pesach, ook al is het al warm genoeg (wij waren hier van tevoren van op de hoogte dus hadden er geen problemen mee).

De kamer was lekker ruim, het bed heeeeerlijk, we kregen een upgrade naar een kamer met uitzicht op de Oude Stad dus dat was natuurlijk fantastisch. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en alles was lekker.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Luxe, gezellig hotel, kwartiertje lopen van oude stad in veilige, gezellige omgeving.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was zeer uitgebreid, vers uitgeperst sap, omeletten worden naar keus voor je bereid, hotel is heel mooi met overal zitjes buiten. Wij hadden superiorkamer. Gerenoveerd, mooie ruime kamer. Lobby is heel erg mooi, ruim en gezellig om 's avonds te zitten en je kunt er van alles bestellen (pizza's, salades enz.) met ongelooijk mooi uitzicht op de oude stad.

Perfect location, but should be cleaner.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers waren niet proper: bijv. nog haar in het bad, stof ophopingen in de hoeken, geur in de gangen. Dit hotel heft dringend een opfris beurt nodig.

Heerlijk ontbijt op terras met prachtig zich op de oude stad Mooi groot zwembad Locatie: perfecte uitvalsbasis om de oude stad te bezoeken.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat er geen lift was naar alle kamers

Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Keurig hotel op een hele mooie locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden waren een beetje hard

Prachtig hotel met zwembad, uitgebreid ontbijt, oude stad op 15 minuten loopafstand, aardig personeel, mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Goed hotel op mooie locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie locatie met uitzicht op oude stad Luxe en verzorgd hotel

• Beoordeeld op: 13 november 2016

De kamers waren zeer gedateerd.
    • Superior Driepersoonskamer

De kamers waren zeer gedateerd.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Mooie ruime kamers.

We hadden de pech dat er een familie met kinderen naast ons lag. De hele dag en al vanaf 's ochtends vroeg werd er met dieren gegooid en speelden de kinderen luidruchtig op de gang. Aan de vraag of het ietsjes rustiger kon werd geen gehoor gegeven en resulteerde in het telkens kloppen op onze deur. Gelukkig konden we verhuizen naar andere kamer. Er was wat gedoe over de rekening. Wij hadden op laatste moment via booming.com ontbijt erbij geboekt. Hiervoor was ook een prijsafspraak. Zij konden dit niet terugvinden en wilden een hoger bedrag in rekening brengen. Uiteindelijk vond ik de mailbevestiging en toen eer het bedrag alsnog aangepast.

Mooie ruime kamers. Bedden zijn prima. Ligt op een loopafstand van +- 10 minuten van oude stad. Prachtig uitzicht op oude stad en de Gehenna-vallei. Ontbijt was goed verzorgd, veel keuze en alles lekker vers. Vriendelijk personeel. Dit was ons tweede bezoek aan Jeruzalem. In vergelijking met 2 andere hotels waar we eerder hebben verbleven heeft het Mount Zion hotel een goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 11 april 2016

top locatie op enkele minuten van de Jaffa poort: ideaal.

Wij hadden de intentie elke dag onze uitstappen te combineren met achteraf relax aan het zwembad. Zwembad en terras rondom waren echter ondanks het warme weer in april nog niet geopend.

top locatie op enkele minuten van de Jaffa poort: ideaal.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

het gebouw is prachtig.

het gebouw is prachtig. hoewel gerestaureerd ,ziet het er heel authentiek uit, een belevenis door het gebouw te lopen. buiten een prachtig uitzicht en allerlei plekjes om te zitten. personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 januari 2016

Uitzicht vanuit onze kamer over de Oude Stad

De hygiene van de fauteuls Mn aante raden voor orthodoxe joden

Uitzicht vanuit onze kamer over de Oude Stad Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Uitzicht was geweldig

Personeel was wat bars. Niet echt een welkom gevoel.

Uitzicht was geweldig

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Mount Zion Boutique Hotel