Beoordelingen over Oasis Dead Sea Hotel 4-sterren

Ein Bokek, Ein Bokek, 86930, Israël

#7 van de 13 hotels in Ein Bokek

Wij hadden mooie suite rest van het hotel was hier nog niet op aangepast
    • Tuinsuite

Ontbijt en diner waren matig. Men vergat onze kamer schoon te maken. Personeel niet vriendelijk.

Onze kamer, tuinsuite. Zo goed als nieuw. Ligging vh hotel was top

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Kleine beetje gedateerde hotelkamer, faciliteiten oke, maar niks voor jonge kinderen
    • Klassieke Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met Zeezicht

Het personeel is over het algemeen wat stug en soms zelfs onvriendelijk te noemen. Er was in Ein Bokek geen gezellige boulevard met restaurants te vinden. Eigenlijk ben je daar helaas min of meer verplicht om all inclusive te zitten. Het is ook geen geschikte omgeving om met kinderen te komen, niet alleen vanwege dat zoute water maar ook is het in eerste instantie echt een kuuroord en je ziet vooral oudere mensen. De kamer had een gordijn waarachter je dacht een raam te zien met zeezicht, maar dat was gewoon een muur van 2 meter. Alleen door het zijraampje kon je de zee zien.

Een prima hotel op 1 min lopen van de Dode Zee. Mooi zoutwaterbad en spa gelegenheid binnen. Ook het ontbijt was uitgebreid en lekker. Het strand was schoon en netjes en voorzien van kleedhokjes en douches. Het is mooi om een dag of twee daar te zijn, een keer in de Dode Zee te drijven en de Massada te zien, maar verder valt er niks te beleven.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

We kregen een gratis upgrade naar het adults only gedeelte.
    • Klassieke Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met Zeezicht

Uitgebreid ontbijtbuffet, maar de massaalheid van de ontbijtzaal doet afbreuk aan de fijne sfeer van het hotel. Het plaatsje waar dit hotel is gelegen, bestaat enkel uit hotels en winkeltjes.

We kregen een gratis upgrade naar het adults only gedeelte. Ruime kamer met groot bed. Heerlijke spa

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Veel te dure toeristenfabriek op overigens mooi plekje aan de Dode Zee.
    • Klassieke Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met Zeezicht

Hygiëne (vuile vloerbedekking, douchedeur waarvan ik niet wil weten wat er allemaal tegenaan zat) Gedateerde uitstraling (echte toeristenfabriek) Ongeïnteresseerd personeel (behalve de ontvangst) Wellness die deze naam nauwelijks verdiend met zeer kleine en smerige sauna

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Fijne tijd door de spannende omgeving van Dode Zee en Wadi wandelmogelijkheden.
    • Klassieke Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met Zeezicht

De receptie was weinig deskundig. Mogelijk stagaire maar zonder begeleiding. Kon niet rekenen en begreep geen enkele vraag. Kamer was matig schoon. Veel te weinig licht op de niet zo grote kamer. Defecte bedlamp. Avondmaaltijd in buffetvorm weinig gevarieerd. Massaproductie, beetje in elkaar geflanst. Prijs-kwaliteitsverhouding niet in balans. Hammam overvol. Beloofde Prima Membership korting werd niet gegeven. We waren hier voor de derde keer en vonden dat het hotel erop achteruit gaat.

Bar was deze keer veel beter. Leuke life muziek en goede bediening. Koffiebediening door Tair in de eetzaal. Ontbijt goed.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Ruim opgezette kamers en een hotel met alle faciliteiten.
    • Klassieke Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met Zeezicht

Kwaliteit (onderhoud liep achter)

Ruim opgezette kamers en een hotel met alle faciliteiten. Toch gedateerd, er lijkt bezuinigd te worden op onderhoud (beton zat los, vieze oud tapijt, badkamer was oud). De prijs is hoog in vergelijking met de kwaliteit, maar wellicht dat bij de andere hotels op deze locatie niet anders is. Als je naar de dode zee wilt en je bent een jong stel (< 50 jaar) zou je er ook voor kunnen kiezen om in Ein Gedi een gastverblijf te boeken.

• Klassieke Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met Zeezicht

Luidruchtige airco terwijl het op de kamer relatief warm bleef. En bij het ontbijtbuffet was er te weinig personeel en werd het licht chaotisch (lange rijen, geen gedekte tafels). Niet helemaal in lijn met de prijs die je betaalt voor het hotel

Fijn zwembad en een goed buffet bij het avondeten.

Verblijf midden in de woestijn is enigzins misleidend.
    • Klassieke Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met Zeezicht

Verblijf midden in de woestijn is enigszins misleidend, was in een dorp met zicht op bebouwde woestijn. We zaten dus in de Negev aan de rand van een dorp met buren en zagen de woestijn met andere huizen en hadden beperkt zicht, niet wat in de beschrijving staat. Maar had toch zijn charmes. De prijs is zeker hoog, er is in Mitzpe Ramon waarschijnlijk beter of goedkoper te vinden. Bij ontbijt moesten we zelf koffie maken en indien we dat wensten eieren koken of bakken, voor die prijs mocht dat toch klaar zijn. Het had ook leuk geweest om in een ontbijtruimte andere bezoekers te ontmoeten... Nota: we zaten op de benedenverdieping waardoor we geen zicht hadden op de woestijn, er is ook een eerste verdiep waar het waarschijnlijk mooier is, al weet ik niet hoe goed de airco daar kan koelen, want de Negev in hartje zomer is heet.

Ontbijt was schitterend al was er slechts één broodsoort. Er was heel wat keuze aan typisch israelische bijgerechten; Ontbijt op de kamer, romantisch maar heeft zijn beperkingen. Kleinschalige B&B is best leuk. Buurt is zeer rustig en voelt zeer veilig aan. Mensen in Mitzpe Ramon zijn lief en vriendelijk.

Ik heb thans nog uitslag van steken door bedwantsen.
    • Klassieke Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met Zeezicht

Ik heb thans nog uitslag van steken door bedwantsen. Er is in mijn optiek in ruim onvoldoende mate gereageerd op de klacht door het personeel / het management. De hygiëne was hoe dan ook zwaar beneden maat.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

het buffet was goed en het ontbijt was de hele ochtend open.
    • Klassieke Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met Zeezicht

de medewerker die het bedienend personeel aanstuurt tijdens het diner is bot en humeurig. Zowel tegen zijn personeel als tegen gasten.

het buffet was goed en het ontbijt was de hele ochtend open. de man die ons incheckte is zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

het was goed om er een paar dagen te zijn.
    • Klassieke Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met Zeezicht

De kamer waar onze dochter/schoonzoon en kleinzoon moesten slapen rook heel er erg naar de rook!!! we hadden 4 kamers met een bad geboekt en maar 2 kamers hadden een bad. Bij het verdelen van de kamers kregen we er maar 3 ipv 4. Hebben we uitgelegd maar er werd gezegd: het is goed zo, dus niet!! Behoorlijk balen om daar weer achter aan te gaan!! er stond in de beschrijving dat er gelegenheid was om kleding te wassen. Na vragen bleek, dat de was naar een wasserette wordt gebracht er dus een paar dagen over heen gaat. Dat valt tegen, als je met 8 man op pad bent en je hoopt dat er een wasmachine is om lekker even je kleding te wassen.

Het ontbijt was rijkelijk. De ligging goed. Zag er goed en keurig uit...

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

het was kort maar geweldig!
    • Klassieke Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met Zeezicht

De hygiene van bv de douchedeur.....voor het oog is alles heel erg schoon maar....

Het ontbijt was heerlijk en zeer gevarieerd! De hartelijkheid en de grote afwisseling aan mogelijkheden wat betreft entertaining. Een mooi zwembad, de sauna, life muziek etc.

Locatie aan de dode zee,ideaal voor een duik.
    • Klassieke Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met Zeezicht

Locatie aan de dode zee,ideaal voor een duik.

zit veel betere hotels op deze fantastische locatie
    • Klassieke Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met Zeezicht

onaardig personeel, moest bij aankomst lang wachten, niet duidelijk waar de receptie is, slecht ontbijt

het is een mooi hotel op een mooie plaats, maar wel relatief duur
    • Klassieke Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met Zeezicht

de ligging is super. ontbijt erg goed en gezond.

Hygiëne en de gedateerde kamers en gym.
    • Klassieke Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met Zeezicht

Hygiëne en de gedateerde kamers en gym.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Locatoe.
    • Klassieke Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met Zeezicht

Bar personeel kwam kortaf over. Beetje verouderd hotel hier en daar.

Locatoe. Eten was ook goed

• Beoordeeld op: 9 november 2017

De hoeveelheid Russen, de kleine kamer voor een hoge prijs...
    • Klassieke Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met Zeezicht

De hoeveelheid Russen, de kleine kamer voor een hoge prijs waar een badjas ontbrak.

fijn
    • Klassieke Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met Zeezicht

Ramen kunnen niet open gemaakt i.v.m airco! Geen balkon

Goed ontbijt en locatie

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Uitstekend hotel met alles voorhanden en in goede staat. Een aanrader.

Ontvangst

Uitstekend. Alles was in.orde.

Rust en comfort!

n.v.t.

Zeer uitgebreid israëlisch ontbijt. Diner 's avonds fantastisch, norm veel keus.

veel te kort verblijf, we moeten hier terugkomen!
    • Klassieke Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met Zeezicht

schitterende plaats om te vertoeven

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Verzorgd

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

Spa is leuk, ligging is natuurlijk handig.

Het hotel is mij niet zo bijgebleven omdat het afgezien van de Spa niet bijzonder is. Het is degelijk maar normaal gezien houden wij niet zo van giga hotel complexen, plus je betaalt er natuurlijk ook veel meer voor. Voor ons is zo'n soort hotel onpersoonlijk en kil. Je vind echter niets anders aan de dode zee.

Spa is leuk, ligging is natuurlijk handig.

• Beoordeeld op: 12 november 2015

Veel faciliteiten en verzorgde buffetten.

Veel Russen, ook in de bediening.

Veel faciliteiten en verzorgde buffetten. Prijs/kwaliteit hangt af voor welke prijs je boekt. Dit varieert erg. Voor ons 153 dollar half pension, en dat was het dik waard.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2015

Comfortabele kamer en de straat oversteken en je bent bij de...

het uitzicht op de Dode zee. Vanuit 1 raampje kon je op de Dode Zee kijken. En de drukte bij het buffet.

Comfortabele kamer en de straat oversteken en je bent bij de Dode Zee

• Beoordeeld op: 26 augustus 2015

Spa

Ontbijtzaal ongezellig, personeel niet vriendelijk, kwaliteit kamers mn badkamer kan beter. Hotels in deze omgeving zijn uberhaupt toe aan een algehele opknapbeurt.

Spa

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

Nog nooit zo'n slechte organisatie gezien qua ontbijt en...

Nog nooit zo'n slechte organisatie gezien qua ontbijt en avondmaal. Met moeite drank gekregen (ok, tegen betaling). Veel te weinig personeel voor af te ruimen! Eten matig van kwaliteit. Geen aanrader, alleen prijs viel mee. Bar was niet open, heel triestig....nochtans zou hij open moeten geweest zijn.

• Beoordeeld op: 19 januari 2015

Gelegen op een perfecte locatie recht tegenover de dode zee.

De prijs/kwaliteit verhouden viel tegen. Onduidelijkheden over tijden en plaats van bv diner en ontbijt. Jammer dat de kamers geen balkon hebben. Kamer was ook redelijk klein.

Gelegen op een perfecte locatie recht tegenover de dode zee. Makkelijk te bereiken met openbaar vervoer. Schone nette kamer met uitzicht op de dode zee.

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Kamers wat gedateerd Airco veel te koud, zelfs op warmste stand Zeer gehorig

Locatie Mooi zwembad Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 23 januari 2016

Vlak bij het strand van de Dode Zee en het hotel heeft een...

Vlak bij het strand van de Dode Zee en het hotel heeft een heerlijk (warm) zoutwaterbad, bubbelbad en stoomcabine!

• Beoordeeld op: 15 december 2015

De ligging recht aan de dode zee.

Het personeel en de bediening zeer onder de maat

De ligging recht aan de dode zee.

• Beoordeeld op: 4 november 2015

kamers waren perfect in orde,mooie locatie aan de dode zee...

hygiene in de spa was ver te zoeken, te veel volk en niet proper

kamers waren perfect in orde,mooie locatie aan de dode zee,vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Het personeel was zeer behulpzaam van portier tot...

Het ontbijt viel ons een beetje tegen.

Het personeel was zeer behulpzaam van portier tot recpionisten tot aan het personeel van de spa.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

geweldig hotel, goed eten, locatie op het strand

geweldig hotel, goed eten, locatie op het strand

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Prima accommodatie en een fantastisch ontbijtbuffet.

Prima accommodatie en een fantastisch ontbijtbuffet. Het privéstrand is lekker rustig en geschikt voor een bad in de Dode Zee.

• Beoordeeld op: 12 maart 2015

Het eten was goed, personeel vriendelijk, prive strand

Het eten was goed, personeel vriendelijk, prive strand

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.