Beoordelingen over Hotel Aura 3-sterren

31, Arakashan Road, Pahar Ganj, Paharganj, 110055 New Delhi, India

#204 van de 669 hotels in New Delhi

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Geen beoordelingen was zeer slecht.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was karig elkedag het zelfde.WiFi die viel elkedag weg uren geen WiFi.kamer gingen hun schoonmaken maar het was niet schoon.toilet stonk naar urine.na het dochge was toilet onderwater.en er was ook geen warmwater.bed verschonen deden hun ook niet.tot dat wij om vragen.eerste dag bij aankomst moesten wij naar een andere hotel Terwijl wij de boeking hadden gedaan bij Aura hotel.het viel ons totaal tegen bij Aura hotel. Met stress zijn wij terug. Hoop dat wij iets tegemoet krijgen.

Niks alles viel tegen.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Prima prijs/kwaliteit

Beperkt ontbijt. Het was onze eerste dag, dus misschien is het wel normaal, maar wij konden er niet zoveel mee.

Schone kamers. Gelukkig kamer aan achterkant, dus rustig kunnen slapen. Ik weet niet of dat ook was gelukt in een kamer aan de voorzijde direct aan de drukke weg.

Prima personeel, heel behulpzaam, moest wel n paar keer ergens om vragen
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

T ontbijt, duurde lang voordat t er was, alles moest je bestellen, dat is n verbeterpunt

De ligging, wel zoeken

• Beoordeeld op: 6 mei 2016

Schone kamer

Beetje gehorig Restaurant werd door ander restaurant in de straat uitgebaat, wat de wachttijden lang maakt.

Schone kamer Behulpzaam personeel Bagage werd zonder kosten een dag in bewaring gehouden.

• Beoordeeld op: 30 september 2015

Het personeel van de receptie erg vriendelijk en...

Lawaai van de straat was ook een beetje vervelend.

Het personeel van de receptie erg vriendelijk en professioneel. Kamer met een groot bed was echt goed. Het ontbijt was geweldig. De locatie van het hotel was geweldig, op slechts een paar minuten lopen van de metro- en treinstations en het stadscentrum. Kortom een geweldige plek om te verblijven.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

De receptioniste was zeer vriendelijk en professioneel.

Niet echt. Die we zullen het aanbevelen.

De receptioniste was zeer vriendelijk en professioneel. De kamer was op de tweede verdieping en was zeer schoon. Het was een zeer grote kamer met een grote badkamer. De faciliteiten overtrof onze verwachtingen voor de prijs die ik betaalde.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

ruime familie kamer die zuiver is met goedwerkende airco.

kan gehorig zijn via de airco installatie en badkamer maar niet veel last van gehad.

ruime familie kamer die zuiver is met goedwerkende airco. goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2015

De receptie personeel was zeer goed, zeer behulpzaam bij...

De receptie personeel was zeer goed, zeer behulpzaam bij alle aangelegenheden. Helder en schoon moderne kamers, goed ingericht. Grea waarde van geld. Goed eten.

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

Het bed

3 dagen een koude douche gehad, airco kon maar op 1 temperatuur, onvriendelijk personeel, terwijl we voor de 3e keer in dit hotel verbleven in korte tijd. Geen vriendelijke service, chagrijnig personeel. Super slecht ontbijt

Het bed

• Beoordeeld op: 20 april 2015

vriendelijk personeel, hygiëne, zeer goed eten via de...

Hotel is zeer gehorig, s nachts wel stil. Personeel reageert niet op aanvragen die je via Booking.com stelt, je moet ze apart benaderen hiervoor. Het ontbijt is erg slecht.

vriendelijk personeel, hygiëne, zeer goed eten via de roomservice en zeer goede prijs kwaliteit verhouding hiervan.

• Beoordeeld op: 5 maart 2015

Het hotel heeft een zeer gunstige locatie te pendelen rond.

Het hotel heeft een zeer gunstige locatie te pendelen rond. De kamers zijn goed ingericht en ruim. Het beste deel van het hotel heeft om de kwaliteit van de slaap te zijn - De bedden zijn echt heel comfortabel.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Rustig

geen frisse lucht mogelijk, dichte ramen

Rustig

• Beoordeeld op: 11 februari 2016

Weinig

Gehorigheid en probleem met wam water Ontbijt slecht en oongezellig Discussie over de prijs

Weinig

• Beoordeeld op: 16 oktober 2015

Centrale locatie, aangenaam met geweldig personeel.

Centrale locatie, aangenaam met geweldig personeel. Zou hier opnieuw verblijven.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Locatie is uitstekend, gratis wifi is meer dan welkom,...

Locatie is uitstekend, gratis wifi is meer dan welkom, netheid zeer goed.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

De bedden zijn comfortabel en de locatie maakt het het geld...

De bedden zijn comfortabel en de locatie maakt het het geld waard.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Het ontbijt was simpel, maar Ok.

-hygiene -WiFi deed het niet -kinderen moesten aparte kamer -achterbuurt

Het ontbijt was simpel, maar Ok.