Beoordelingen over The Gateway Hotel Fatehabad Agra 5-sterren

Fatehabad Road, Taj Ganj, Taj Ganj, 282001 Agra, India

#17 van de 157 hotels in Agra

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Mooi hotel, super uitzicht

Enige min puntje was dat de kamers heel vochtig waren en alle clam aan voelde maar dan ooo echt alles

Het is een mooi hotel Personeel is heel vriendelijk. Zoeken mee naar een oplossing. Ze hebben ook een heerlijk zwembad waar je in de druke stad terug kan trekken. Super mooi uitzicht vanuit de kamer

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Prima hotel, heel schoon maar let op bij afrekenen!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Achteraf moesten we afrekenen en werd er een chaotische toestand gecreëerd met veel heen en weer gepraat en printjes en hebben we uiteindelijk 35 euro meer betaald voor de kamer. Ze laten je een proforma rekening zien, die klopt maar dan laten ze je de pincode intoetsen en wordt er uiteindelijk meer berekend.

Perfecte plek voor bezoek aan Tash Mahal

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Goed hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Taj

Prijskwaliteit

Goed hotel. Wel wat duur voor de iets of wat oudere kamers. En ons raam aan straatzijde was aan één kant maar in enkel glas waardoor er best veel lawaai binnenkwam van de drukke straat.

• Beoordeeld op: 2 april 2017

Magnificant view !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dit hotel heeft een perfecte ligging en het uitzicht vanuit de kamer op de Taj Mahal was prachtig.

• Beoordeeld op: 16 maart 2016

Alles verder goed.

Stel je niet teveel voor van het uitzicht op de Taj Mahal. Een verrekijker kan daarbij geen kwaad.

Alles verder goed. Gunstig voor bezoek aan Taj Mahal. Hotel heeft een zekere 'grandeur'. Mooi zwembad, relaxte service. Aardige, behulpzame medewerkers. Goed restaurant met prima wijn. Aanrader.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Ontbijt en diner waren erg goed.

Wij waren met 2 volwassenen en twee kinderen en hadden daarom een 3 persoonskamer geboekt met een extra bed. In het hotel aangekomen bleek dat we een queensize bed kregen en een extra bed. Het was niet mogelijk om nog een bed te plaatsen waardoor wij erg slecht hebben geslapen. Verder kregen wij maar 2 wifi inlogcodes terwijl wij een 3 persoonskamer en een extra bed hebben geboekt. Het is dan onzinnig om maar 2 codes te kunnen krijgen.

Ontbijt en diner waren erg goed. De kok is erg flexibel en het personeel doet erg haar best om de gasten te verzorgen. De kinderen mochten de keuken in om zelf een lekkernij te maken. Geweldig gewoon!

• Beoordeeld op: 13 januari 2016

prachtig hotel uitstekend ontbijt, mooie kamer