Gå direkte til hovedinnholdet
  1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Island
  3. anmeldelser av hotell i Reykjavík
  4. Anmeldelser av Hotel Cabin

Anmeldelser av Hotel Cabin

Borgartún 32, 105 Reykjavík, Island

Nr. 77 av 78 hoteller i Reykjavík

Folkets favoritt

Omtalescore

Basert på 31 omtaler av hotellet

7,0

Poengfordeling

  • Renhold

    7,5

  • Komfort

    7,3

  • Beliggenhet

    8,1

  • Fasiliteter

    6,9

  • Personale

    8,4

  • Valuta for pengene

    7,1

  • WiFi (gratis)

    8,6

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 25

  • Vurdert: 16. november 2025

    6,0
    «Helt greit hotell med rene rom, med helt grei basis frokost»
    • Ferietur
    • Par
    • Tomannsrom Standard
    • Bodde 3 netter
    • Innsendt fra mobil

    Ingen blandebatteri i dusjen. Hotellet bar preg av å være litt «hotellfabrikk».

    Helt greit budsjetthotell

    Gjennomførte opphold i november 2025

  • Vurdert: 7. juli 2025

    6,0
    «Helt ok»
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Tomannsrom Budget uten vindu
    • Bodde 4 netter
    • Innsendt fra mobil

    Manglet majones

    Veldig gode sveler/ pannekaker

    Gjennomførte opphold i juli 2025

  • Vurdert: 19. mai 2025

    8,0
    «Bra läge med enkel standard»
    • Ferietur
    • Vennegjeng
    • Tomannsrom Budget uten vindu
    • Bodde 3 netter
    • Innsendt fra mobil

    Bra läge med enkel standard

    Gjennomførte opphold i mai 2025

  • Vurdert: 25. juli 2024

    6,0
    «Du får det du betaler for»
    • Ferietur
    • Vennegjeng
    • Tomannsrom Budget uten vindu
    • Bodde 3 netter
    • Innsendt fra mobil

    Rommene var veldig små og det var veldig lett å høre andre gjester gjennom veggene. Verken dører eller vegger var særlig godt lydisolert. Interiør virker litt gammelt og slitt.

    Billig hotell der du får det du betaler for. Hotellet er utmerket for deg som ikke planlegger å være mye på rommet og bare trenger et sted å sove. Helt grei frokost om du ikke har store forventninger.

    Gjennomførte opphold i juni 2024

  • Vurdert: 12. mai 2024

    6,0
    «Ok hotell. Personalet var middels hyggelig i motsetning til andre steder på Island.»
    • Ferietur
    • Par
    • Dobbeltrom/Tomannsrom Superior
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

    Innsjekk var lite hyggelig. Mannlig resepsjonist var en oppblåst blære. Vi stavet navnet vårt mange ganger. Han sa vi ikke hadde rom der. Måtte skrive navnet før han forsto. Han surret med bussbestilling til flyplassen. Oppga ankomst-tider, ikke avgang. Noen hadde kastet opp i vasken på dametoalettet ved resepsjonen. Tidlig lørdag morgen. Det hadde ligget der en stund! Jeg sa fra i resepsjonen. Det ble ikke umiddelbart tatt tak i! Ekkelt!

    Ok

    Gjennomførte opphold i mai 2024

  • Vurdert: 30. august 2023

    6,0
    «Det er ok overnattingssted , litt rotete litt møkkete men personalet er vennlig og hjelpsom»
    • Ferietur
    • Par
    • Tomannsrom Budget uten vindu
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Rommet var trangt og ikke veldig rent, samme på felles arealet

    Det var ikke veldig duket og personalet var vennlig

    Gjennomførte opphold i august 2023

  • Vurdert: 26. august 2023

    7,0
    «Bra med utak av snorkende nabo»
    • Ferietur
    • Vennegjeng
    • Tomannsrom Standard
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Liten/ingen lydisolasjon mellom rommene, fikk ikke sove pga. naboen lå å snorket.

    Bra beliggenhet, fin lobby og bar.

    Gjennomførte opphold i august 2023

  • Vurdert: 29. juli 2023

    8,0
    Meget bra
    • Par
    • Tomannsrom Standard
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Tv uten en eneste islandsk kanal. De andre kanalene var uinteressante

    Det hadde alt som jeg trengte. Gode senger.

    Gjennomførte opphold i juli 2023

  • Vurdert: 2. juli 2023

    6,0
    «Greit i nøden.»
    • Ferietur
    • Par
    • Tomannsrom Standard
    • Bodde 3 netter
    • Innsendt fra mobil

    Rommet var utrolig lite, og skittent når vi kom. Ingen vasking under vårt opphold.. for så mye som vi betalte så burde man kunne forvente mer.

    Grei beliggenhet, enkel innsjekking.

    Gjennomførte opphold i juni 2023

  • Vurdert: 8. juni 2026

    5,0
    Godkjent
    • Ferietur
    • Par
    • Tomannsrom Standard
    • Bodde 2 netter

    Personalet var ikke opptatt av gjestene sine. dårlig service. De bør hilse på gjestene når de kommer, om morgenen osv.

    Gjennomførte opphold i juni 2026

  • Vurdert: 25. mai 2026

    4,0
    Skuffende
    • Ferietur
    • Alenereisende
    • Tomannsrom Standard
    • Bodde 4 netter
    • Innsendt fra mobil

    Små trange rom, støy fra vei hvis du åpnet vindu, dusjhode kunne ikke justeres

    Island!

    Gjennomførte opphold i mai 2026

  • Vurdert: 29. august 2025

    2,0
    «Klaustrofobisk rom med utsikt til en stor murvegg. Bråkete og nitrist»
    • Ferietur
    • Alenereisende
    • Enkeltrom Standard
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

    Personalet i skranken usympatisk og uprofesjonell. Svært lytt, hørte stemmer, TV, slamring med dører osv fra alle naborommet

    Kort vei til matbutikk

    Gjennomførte opphold i august 2025

  • Vurdert: 8. august 2025

    5,0
    Godkjent
    • Ferietur
    • Gruppe
    • Familierom Standard
    • Bodde 4 netter

    Frokosten kunne vært mer variert.

    beliggenheten bra.Lett å parkere utenfor.

    Gjennomførte opphold i august 2025

  • Vurdert: 9. juli 2025

    4,0
    Skuffende
    • Ferietur
    • Par
    • Tomannsrom Budget uten vindu
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Rommet var meget lite, og skittent. Senga får såvidt plass på rommet. Senga er lagd i stålramme som når rommet er lite gjør en stanger tærne i den

    Beliggenheten var meget bra

    Gjennomførte opphold i juli 2025

  • Vurdert: 4. mars 2025

    4,0
    Skuffende
    • Ferietur
    • Par
    • Tomannsrom Standard
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Smale rom med smale senger. Ingen stoler på rommet og lite plass for koffert. Dårlig lydisolering. Lite service innstilt og fravisende dame i resepsjonen.

    Sentralt og med parkering. Gode senger

    Gjennomførte opphold i mars 2025

  • Vurdert: 8. oktober 2024

    5,0
    «Hyggelig personale, slitent hotell»
    • Ferietur
    • Alenereisende
    • Enkeltrom Standard
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

    Slitent hotell, veldig trangt rom, svært enkel frokost.

    Hyggelig personale

    Gjennomførte opphold i september 2024

  • Vurdert: 1. oktober 2024

    3,0
    «Funker, men anbefales ikke.»
    • Ferietur
    • Par
    • Tomannsrom Budget uten vindu
    • Bodde 5 netter
    • Innsendt fra mobil

    Vi overnattet på rom uten vindu. Det var varmt, tett luft og veldig bråkete. Vi måtte jevnlig åpne døren og vinduet ut til gangen for å få luft. Kan ikke huske sist jeg sov så dårlig. Det var dessuten veldig gammelt og slitt. Dusjdøren falt nesten av når man skulle lukke den. Når det gjelder frokosten, kan det virke som de serverer maten som ikke ble spist opp dagen før på nytt dagen etter. Etter noen dager var brødmaten og kakene veldig tørre.

    Det var fint at det var parkering på hotellet. Personalet var hyggelige, og når vi etterspurte roomservice, fikk vi det. Frokosten var helt grei. Var rundstykker og brødskiver med ost, skinke, salami og noe syltetøy. Det var også noe frokostblanding, i tillegg til varme pølser og tomatbønner. Det var noe utvalg av kaker der, som var fint.

    Gjennomførte opphold i oktober 2024

  • Vurdert: 30. september 2024

    3,0
    Dårlig
    • Ferietur
    • Vennegjeng
    • Enkeltrom Standard
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Lite rom, lytt og litt møkkete

    Billigst

    Gjennomførte opphold i september 2024

  • Vurdert: 16. september 2024

    5,0
    Godkjent
    • Ferietur
    • Gruppe
    • Tomannsrom Budget uten vindu
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Det var så lytt, andre gjester smelte hardt med dørene hele døgnet. Hørte alle som snakket utenfor, ungdommer som holdt fest i gangen. Stod å lente seg inntil vinduet ( som var vindu til gang). Veldig små rom.

    God seng, helt ok bad.

    Gjennomførte opphold i september 2024

  • Vurdert: 28. august 2024

    5,0
    «Helt ok»
    • Ferietur
    • Alenereisende
    • Enkeltrom Standard
    • Bodde 3 netter
    • Innsendt fra mobil

    Mye støy fra trafikk

    God frokost

    Gjennomførte opphold i august 2024

  • Vurdert: 16. juni 2024

    5,0
    Godkjent
    • Ferietur
    • Par
    • Tomannsrom Standard
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

    Dårlig ventilasjon gjorde at man måtte ha vinduet åpent og der var da kom det inn mye støy

    Gjennomførte opphold i juni 2024

  • Vurdert: 30. august 2023

    4,0
    «Helt greit for et par dager.»
    • Ferietur
    • Par
    • Tomannsrom Standard
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Frokosten var kjedelig, ingen varmmat eller småkaker og eggene var overkokte. Fæle puter i senga. Ingen såpe i dusjen.

    Tv på rommet, men den var treg å «starte i gang». Parkering bak hotellet.

    Gjennomførte opphold i august 2023

  • Vurdert: 25. august 2023

    9,0
    Fantastisk
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Enkeltrom Standard
    • Bodde 3 netter
    • Innsendt fra mobil

    Frokosten var grei men ikke fantastisk. Ikke spesiell bra restaurant.

    Rolig hotell i grei prisklasse.

    Gjennomførte opphold i august 2023

  • Vurdert: 24. juni 2023

    9,0
    Fantastisk
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Tomannsrom Standard
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Gratis parkering

    Gjennomførte opphold i mai 2023

Viser 1 – 25

Disse overnattingsstedene har også fått gjesteomtaler: