Beoordelingen over Bed and Breakfast Keflavík Airport Hotel 3-sterren

Keilisbraut 762, 235 Keflavík, IJsland

#5 van de 12 hotels in Keflavík

Ruime twee persoons kamer, een prima luchthaven Hotel

Omdat het oude kazernegebouwen zijn geweest is de inrichting redelijk Hufterproof. Het sanitair ziet er daardoor niet heel lux uit. Voldeed overigens prima. Die van de buren ook en dat hoorde je.

De goede service, Elke vraag werd goed geïnterpreteerd en ik kreeg de juiste hulp of het juiste advies. Goede verbinding met het vliegveld.

Prima hotel voor als je dicht bij Airport wilt overnachten.

Hotel is lastig te vinden, nummering loopt daar erg raar en hebben 20 minuten moeten zoeken. Badkamer was in verhouding met slaapkamer erg krap.

De bijzonder ruime kamer en heerlijke bedden. Vriendelijk en behulpzaam personeel! Ontbijt wordt al vanaf 04:00 geserveerd, heel fijn met een vroege ochtend vlucht. Gratis shuttle service van en naar Airport.

Het was een prima verblijf

Dat de mensen die heel vroeg vertrekken zo een ontzettende lawaai maken, met deuren smijten en heel hard praten. Ik vind dat er bij aankomst best gevraagd mag worden om bij vertrek een beetje te denken aan hotelgasten die nog slapen.

Kamers en ontbijt waren prima alleen jammer dat je bij een heel vroege vlucht en om 4 uur nog geen trek hebt om te eten niet een boterham mag smeren en meenemen.

Heerlijk uitgebreid ontbijt.

badkamer is erg verouderd en klein (toilet en wc zijn duidelijk aan vervanging toe!) Er was best wat lawaai op de gang.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Ideale ligging voor een vroege vlucht. Koffie en thee op de kamer.

Liggen is ideaal voor een vroege vlucht/late aankomst - heel goed ontbijt om 4 u

Je hoort wel alles op de gang. Veel mensen moesten vroeg op, voor een vroege vlucht en dan heb je al lawaai vanaf 03.00 u

Ideale ligging voor een vroege vlucht. Wel moeilijk te vinden in het donker met regen. Al de gebouwen gelijken op elkaar. Geen gezellige buurt. Maar daarvoor hadden we het niet gekozen. Super vriendelijke mensen. Een een heel goed ontbijt vanaf 4 u !! Was toppie !

Goede ligging, vlak bij het vliegveld (waarvoor je dit hotel...

De slaapkamer is enorm ruim en vernieuwd, maar de badkamer is hier duidelijk niet in meegenomen. Deze is erg verouderd. Gek dat het ‘bed en breakfast’ heet, maar het ontbijt niet bij alle kamers is inbegrepen.

Goede ligging, vlak bij het vliegveld (waarvoor je dit hotel boekt). Mooie, gezellig bar

Goed verblijf voor als je vroege vlucht hebt

Het sanitair in de badkamer was heel oud en het water in de lavabo liep moeizaam door.

Goed hotel voor één nacht als je de dag nadien een vroege vlucht hebt. Gratis en stipte shuttledienst naar de luchthaven.

Ideale slaapplek om een vroege vlucht te halen.

Doorspoelsysteem van de toiletten is hoorbaar tot enkele kamers verderop en vervelend verouderde systeem waar je dikwijls meerdere malen moet doorspoelen.. Uitslapen lukt daar niet met de slechte isolatie van de kamers. Mede hotelgasten goed hoorbaar op gang/geburen..

Het ontbijt vanaf 04u of iets vroeger nog zodat je nog iets kan eten voor je uw vroege vlucht moet halen.

De shuttle service naar de luchthaven was zeer handig,...

De kamer is verouderd, er was bij ons heel wat wind en regen en dat konden we horen/voelen.

De shuttle service naar de luchthaven was zeer handig, alsook het vroege ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prima hotel vlakbij vliegveld

Ideaal hotel om te overnachten als je de volgende ochtend een vroege vlucht hebt. Je bent binnen een kwartier bij het vliegveld. Handig is ook dat je al vanaf 4 uur kunt ontbijten. Het ontbijt is prima. Kamers zijn groot en netjes.

Ruime, mooie kamer.

Rookmelder in de kamer met een onwijs fel blauw knipperlicht, erg gehorig, veel geluid op de gang en geluid vanaf de ingang/receptie/lounge ruimte.

Ruime, mooie kamer.

Prima voor 1 nachtje.

Het was een prima plek voor 1 nacht, langer zou ik niet aanraden. Het is erg gehorig en je rook ook etensgeuren, we zaten op de verdieping waar het ontbijt geserveerd werd.

De locatie, heel dicht bij de airport. Koffie en thee faciliteiten op de kamer. Genoeg handdoeken.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

ruime kamers, op 5km van de luchthaven gelegen met gratis...

Badkamers lijken wat gedateerd, maar op zich functioneel en hygienisch prima onderhouden. Isolatie met naburige kamers is niet helemaal geluidloos...

ruime kamers, op 5km van de luchthaven gelegen met gratis luchthavenshuttle dienst. prijs-kwaliteit ideale rustplek vóór een vroeg ochtendvlucht

Prima hotel en handige locatie voor een vroeg vlucht.

We konden om half 4 ontbijten. Was prima verzorgt. Erg ruime, schone kamers. Heel fijn dat er een shuttle service is naar de luchthaven. Dat was prima geregeld.

Prima hotel vlak bij het vliegveld met gratis shuttle bus van en naar het vliegveld.

Het is niet de meest ideale locatie, er is verder niks maar als Airport Hotel kies je daar natuurlijk wel voor.

Voor IJslandse begrippen goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer ruime kamers. Ontbijt mogelijk vanaf 4:00. handig als je een vroege vlucht hebt. Gratis shuttle bus van en naar het vliegveld, erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Naar verwachting en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Niet echt negatief, voldeed prima als luchthavenhotel.

Goede bereikbaarheid, een echt luchthavenhotel. Ruime kamer. Naast gelegen eetgelegenheid was prima. We enigszins gedateerd qua sanitair, maar wel schoon en dus prima.

Top voor een afsluitend nachtje IJsland bij een vroegtijdige vlucht.

De locatie was niet in één keer aan te rijden (slecht aangegeven) en met uitchecken hebben we even moeten wachten tot er personeel stond

Tijdig ontbijt (van 04:00-10:00) was erg prettig met onze vroege vlucht terug naar Amsterdam. De kamer was groter dan verwacht, en zag er relatief modern uit (met uitzondering van de badkamer). Prima WiFi, lekker ontbijt en snel op de luchthaven; meer dan prima voor een laatste nachtje in IJsland.

Prima hotel voor 1 nacht

Best veel lawaai van aankomende en vertrekkende gasten gedurende de nacht op de gang. Geen koelkastje op de kamer

Zeer ruime kamer 7 km afstand tot het vliegveld Ontbijt kan al vanaf 3.30 uur (ook redelijk uitgebreid) Veel parkeermogelijkheden Groot bed Goed wifi Goede tv

Schoonen ruime kamers,goede serves,extra vroeg ontbijt.

Het is meer een hotel dan een bed en breakfast . Erg groot in flatgebouw. Omgeving erg veel flatgebouwen.

Mooie grote kamers en schoon,extra vroeg goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prima voor 1 nacht in de buurt van het vliegveld.

Ontbijt was erg karig. Er kan vanaf 04:00 ontbeten worden. Wij deden dit rond 08:30. Ontbijt staat er dan dus al een tijdje, dat proef je.

Kamer was groot!

Doen we niet nog een keer

Erg gehorig, spartaans ingericht. Niet erg vriendelijk personeel, uitzicht niet fraai, op andere gebouwen en parkeerplaats.

Ruime kamer, dicht bij het vliegveld.

Lekker dicht bij het vliegveld

Het ontbijt is vanaf 4 uur 's morgens, ideaal voor ons, omdat het vliegtuig om 6 uur vertrok. Er is een gratis vliegveld shuttle die 24 uur per dag gaat. De kamers zijn bizar groot en er is een leuke trendy lobby aanwezig.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Geen aanrader! De afgebeelde foto's geven een heel andere indruk dan men verwacht.

Alles! Met een aantal "leuke retromeubeltjes" heb je nog geen leuk hotel. Zeer gehorig in het hele gebouw, geen vriendelijk personeel (receptie). Kortom: we hebben een dak boven ons hoofd gehad voor (halve nacht) de terugvlucht en daar hebben we ook alles mee gezegd.

De shuttlesevice naar het vliegveld.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Goed hotel

Er waren geen badstopjes, dus we moesten de kinderen ook douchen.terwijl er wel een bad was.

Het ontbijt was erg uitgebreid, personeel erg vriendelijk en de shuttle gratis in een erg mooie schone bus

Absolute ramp.

De enige reden om dit hotel te boeken was de shuttle naar de luchthaven. Bij aankomst hebben we expliciet naar de shuttle gevraagd. Deze reed elk uur zeiden ze. Dus gaven we aan dat we de shuttle van 4u 's ochtends zouden nemen. Onze namen werden genoteerd. Volgende ochtend om letterlijk 4.01 staan we aan de receptie om te horen dat de shuttle al was vertrokken. Geen minuut gewacht en zelfs geen telefoontje naar de kamer om te horen of we de shuttle nog wilden nemen. Absoluut geen vriendelijk of behulpzaam personeel. Uiteindelijk taxi moeten nemen waar hotel waarschijnlijk nog commissie op had. Shuttle is volgens ons gewoon nooit vertokken wegens het vroege uur. Accommodatie zelf is verschrikkelijk. Prijs niet zo goedkoop en dus prijs/kwaliteit gewoon een ramp. Te mijden!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Goed hotel voor 1 overnachting

Zeer afgelegen, kan 's avonds nergens naartoe wandelen. Hotel is een oude Amerikaanse legerbasis.

Het ontbijt was reeds mogelijk vanaf 03u30. Zeer uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Leuk voor één nacht

Locatie is niet echt inspirerend. Gemoderniseerde legerbarakken volgens mij.

We hadden een ruime kamer en de facaliteiten in het hotel zijn goed. Snel internet. Je kunt gebruik maken van de gratis airpoirtshuttle.

Prima hotel en fantastisch ontbijt

De ontvangst. Wat onpersoonlijk.

De naam van dit hotel is was verwarrend, want het is geen Bed & Breakfast, maar een groot hotel met veel kamers. Dat mag de pret niet drukken, want de kamers zijn lekker ruim, een goed bed, goede WiFi en een fantastisch ontbijt.

Handig bij een vroege vlucht de volgende ochtend.

Ver van de zee. Enkel geschikt dus om te gaan slapen als je de volgende ochtend vroeg een vlucht hebt. Niet zo handig als je echt Keflavik wil bezoeken. Het ontbijt is pas vanaf 4u, maar staat er wel om 3u30. Op zich handig als je vroeg weg moet, maar stom dat je geen eten mag meenemen indien je niet veel tijd hebt. Er hangt zelfs een bordje dat je 500 ISK moet betalen indien je iets zou meenemen voor onderweg.

Ruime kamer. Goed bed. Eigen badkamer (zeldzaam voor die prijs in IJsland).

Uitstekend als je vroege vlucht vanuit Keflavik hebt!

Muren waren een beetje dun (zoals in vele hotels). Toch een beetje troosteloze omgeving.

De kamers waren zeer ruim. Goed ontbijt (vanaf 4u!). Gratis transport van of naar de luchthaven.

Perfect voor de overnachting voorafgaand aan het vertrek per...

Perfect voor de overnachting voorafgaand aan het vertrek per vliegtuig vanuit Keflavik. Vroeg ontbijt mogelijk en shuttle dienst naar de luchthaven. Heel handig zo.

Prima doorreis hotel.

Bewegwijzering mag iets duidelijker (we kwamen aan in het donker) Kamers ongezellig en zeer sober ingericht.

Heel dichtbij luchthaven wat fijn is als je laat arriveert. Heerlijk bed en nieuw schoon beddengoed en handdoeken.

Locatie dicht bij vliegveld.

Kamer erg sober, gedateerde badkamer, douchen in bad ( in en uit bad stappen lastig voor bv. ouderen0. Ontbijtzaal ongezellig en eenvoudig wit ingericht (persoonlijke smaak). Ontbijtzaal niet schoon, tafels niet afgeruimd. Ontbijt van goedkope kwaliteit, namaak jus d'orange uit machine.Kinderen vonden de appelsap wel lekker. klef brood (wel broodrooster aanwezig) beleg in schaaltje waar iedereen niet even hygiënisch uit schept, en niet voldoende aangevuld. Wel gekookte eieren en appels. Nauwelijks IJslands personeel. Personeel dat zich uiteindelijk in ontbijtzaal liet zien, liepen letterlijk te sloffen. Dame die uiteindelijk tafels ging afruimen en schoonmaken met een allesreiniger spray, ook spuitend in de richting van de ontbijtende gasten. Niet zoals ik IJsland, de netheid/schoon, en gastvrijheid ken.

Locatie dicht bij vliegveld. Gemak van shuttle service van en naar vliegveld, heen wordt je opgehaald zodra je geland bent, terug gaat de shuttle 1 x per uur. Ideaal voor korte overnachting en dan op door of terug reis. Bedden comfortabel. Lift aanwezig. Mooie zithoek bij receptie.

Prima voor 1 nacht in buurt van vliegveld

Chaotisch ontbijt, ongeïnteresseerd personeel bij ontbijt. Vloerbedekking in kamers, algemeen nogal sfeerloos.

Vriendelijk personeel bij receptie, snelle shuttle vanuit vliegveld. Ruime kamer, prima bed. Autohuur vanuit dit B&B mogelijk!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Ruime nette kamers in de nabijheid van de luchthaven.

Personeel was zeer onvriendelijk (receptie). Buurt was een beetje onguur.

Ruime, propere kamers met eigen sanitair. Grote troef is de nabijheid van de luchthaven en de continue shuttle dienst naar de luchthaven. Goed voor direct na aankomst of net voor vertrek maar anders is deze plek te mijden.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Beste verblijf tijdens onze reis in Ijsland

Een computer in de lobby om je boarding passes af te drukken zou wel toegevoegde waarde zijn. Nu kan je dit enkel doen door deze naar het hotel te mailen, wat vrij omslachtig is. Ondanks dat de kamer echt wel heel groot was, was de badkamer ongelooflijk klein. Iets meer plaats had wel nuttig geweest. Er was ook geen haardroger op de kamer.

De naam is een beetje misleidend, want eigenlijk is dit een vrij groot hotel. Hebben hier overnacht omdat we de ochtend een vroege vlucht terug naar huis hadden. Ligt op 7 minuten rijden van de luchthaven. Was best wel onder de indruk van dit hotel. Als ik dit op voorhand had geweten, hadden we hier paar nachten langer blijven slapen in het begin van onze rondreis door Ijsland. Gigantisch grote kamer, goede verduistering, eindelijk ook een fatsoenlijke douche. Hotel deed me beetje denken aan typisch Amerikaans hotel (in positieve zin). Ontbijt was ook ok.

Prima airporthotel met uitstekend ontbijt

Voor een airport hotel? Niets. Omgeving was absoluut niet inspirerend, maar dat hadden we ook niet verwacht.

Dat er om 4 uur 's ochtends al een ontbijt werd geserveerd. En dan ook nog een zeer uitgebreid ontbijt! Heel erg fijn als je in alle vroegte naar het vliegveld moet.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Perfect voor vroege vlucht

De badkamer is piepklein, douche werkt niet goed. Het ontbijtpersoneel liep met muziekoortjes te werken, niet erg professioneel. Ontbijtruimte in treurige, helverlichte refter.

Grote kamer, receptie en bar modern ingericht. Perfecte uitvalsbasis voor een vroege vlucht. Naast het hotel is een steakhouse/pizzeria.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Ideaal voor overnachting bij de luchthaven.

Het restaurant bij de accommodatie, was kantineachtig. Verder geen restaurant in de omgeving.

Mooie kamers. Zeer goed ontbijt. Vlotte shuttle. Ideale ligging voor overnachting bij luchthaven voor een goede prijs.

Snelle incheck, dicht bij luchthaven

Ontbijtruimte kantineachtig, sfeerloos. Medewerksters ontbijtruimte zeer traag met opruimen en lang aanwezig met vieze afruimkarretjes.

Snelle incheck, dicht bij luchthaven

Goed tussenstop hotel of het laatste hotel voor je vlucht.

De sfeer is zakelijk.

Ideaal om zo dicht bij het vliegveld te zitten. Je wordt met een gratis shuttle bus naar het vliegveld gebracht. Op de locatie kan je ter plekke een auto huren. De prijs is goed, inclusief ontbijt. Goed startpunt om Reykjanes te ontdekken. In Keflavik kun je goed je boodschappen doen. Vergeet het Viking museum niet.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

dicht bij vliegveld waardoor niet nog vroeger uit bed, goede...

eigenlijk niets: wisten van te voren dat het gedateerd was en er weinig in de buurt was; geschikt voor het doel

dicht bij vliegveld waardoor niet nog vroeger uit bed, goede service vervoer hotel naar vliegveld, behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Heerlijk grote kamer, lekker bed, schoon, aardig personeel,...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk grote kamer, lekker bed, schoon, aardig personeel, heerlijk (vroeg) ontbijt en goede locatie t.o.v. het vliegveld. Straat verder is een prima restaurant.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Goede kamer, dicht bij het vliegveld.

Helemaal niets.

Goede kamer, dicht bij het vliegveld. Service en servicevriendelijkheid staan op een hoog peil. Shuttle service van en naar de luchthaven is perfect. Ook als het heel vroeg in de ochtend is... Door deze kamer te boeken waren we op de vertrekochtend reeds dicht bij de luchthaven én we konden de huurauto één dag eerder inleveren. Dát meegerekend, hadden we dit hotel voor niets.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Ideaal als je midden in de nacht aankomt of vertrekt vanuit Keflavik airport
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer voelde als die van een groot en 'goedkoop' hotel met onaangenaam groot TL licht, hygiëne kan beter.

Comfortabel groot bed, goede douche, gratis pick-up en drop-off 24/24u, vriendelijk personeel, prima ontbijt (zelfs al om 3u30!).

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Goede overnachtingsmogelijkheid voor of na de vlucht

Het hotel is gelegen in een troosteloze wijk/omgeving. De kamer zijn gedateerd en de meubels/inrichting wat vreemd/bijzonder.

Gezien de ligging van het hotel nabij het vliegveld is het hotel een ideale uitvalsbasis voor een overnachting voor of na de vlucht. Het hotel biedt allerlei diensten (o.a. autohuur) aan. Zeer ruime kamers. Vriendelijk en gastvrije personeel. Het was zelfs mogelijk om rond 3 uur in de ochtend gebruik te maken van een zeer uitvoerig ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Super service gericht

Ruime kamer, met 2x een 1- persoonsbed, vlakbij vliegveld, met gratis shuttle-bus, als je om 6 uur in de ochtend moet vliegen, erg prettig. Fantastisch ontbijt buffet, 24/7 gratis koffie/thee/meld/jus d'orange

• Beoordeeld op: 16 september 2016

topverblijf bij luchthaven.

nabijheid van luchthaven, de haal- en wegbrengservice. 's morgens v volledig ontbijt om 04.00uur,buiten verwachting grote , comfortabele kamers en het gebruik mogen maken van drankjes en koffie en thee uit de eetzaal.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

prima lokatie
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

goede prijs/kwaliteit verhouding voor IJslandse begrippen. nieuwe bedden. goede lokatie valk bij het vliegveld. prima ophaal/wegbrengservice van en naar het vliegveld. goed ontbijt. 24 uur/dag receptie open.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Om kort te verbijten een prima accommodatie.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De shuttle service was uitstekend. Na een belletje kwamen ze ons na 10 minuten al ophalen. Midden in de nacht brachten ze ons naar het vliegveld. Hotelkamer was schoon.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

laatste nacht.

Ontbijt werd te laat klaar gezet, moesten erg vroeg vertrekken naar vliegveld, was wel beloofd.

Erg vriendelijk personeel. Werden op tijd naar vliegveld gebracht. Prima kamers, lekkere bedden.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Prima voor de vroege WOW air vlucht

Sfeerloos gebouw, idem omgeving. Receptie niet echt geïnteresseerd bezig

Ideaal gelegen om te overnachten voor de vroege WOW air vlucht terug naar Amsterdam. Ontbijt staat om 04.00 uur klaar.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Goed luchthavenhotel zonder toeters of bellen

- wifi tot 's avonds laat overspoeld door groep kinderen met smartphone spelletjes waardoor gebrekkige tot geen verbinding

- zeer ruime kamer (toch een groot voordeel van gedateerde hotels tegenover de nieuwe 'bijennest'-hotels) - frequent gratis vervoer van en naar luchthaven (komende van Reykjavik met de bus werden we gratis en snel naar het hotel gebracht na telefoontje)

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Personeel is niet echt klantvriendelijk (nors, niet behulpzaam). Doucheruimte is zeer basic

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima ontbijt met ruime keuze. Niet luxe of mooi qua ligging, echter wel een zeer praktisch en betaalbaar AirPort hotel

Proper, kortbij de luchthaven

Proper, kortbij de luchthaven

Meer dan in orde

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Goede bedden maar hotel is oud en erg gehorig.

Vergane glorie en erg gehorig hotel. Badkamer is uit de jaren 70 en smoezelig.

Prima bedden en ruime kamer met groot flatscreen TV.

Aanrader

Goede locatie. Mooie kamer. Aanrader bij aankomst of vertrek.

De kamer is prima maar de gehorigheid is enorm storend.

Erg gehorig. Lastig als je vroeg wilt slapen omdat je om 4 uur op moet staan.

Kamer is ruim en netjes

Ontbijt was wat minder....

Goede prijs kwaliteit verhouding

Alles prima

Heerlijk verblijf, fijne algemene ruimte, heerlijk uitgebreid ontbijt

Ideaal hotel vlakbij de luchthaven

Ideaal hotel vlakbij de luchthaven

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Ideaal gelegen nabij luchthaven

Nabijheid luchthaven Gratis shuttle

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Dichtbij vliegveld

Weinig sfeer in de omgeving

Snelle check-in/out Ontbijt beschikbaar vanaf 04:00 Dichtbij vliegveld Hele ruime kamer

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

prima locatie (10 minuten van het vliegveld)

De kamers waren groot en schoon

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Goed voor 1 nacht

Veel lawaai door andere vertrekkende hotelgasten

Grote kamer en kort bij de luchthaven

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Een goed adres dicht bij de luchthaven.

Geen water afsluitdop om een bad te nemen.

Grote kamer, goed bed. Correcte gratis busrit naar de luchthaven.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

De locatie.

Erg gedateerd en erg gehorig.

De locatie.

Locatie.

Zeer gehorige kamers. Met engelsen als buren is dat geen pretje!!

Locatie.

top

dichtbij het vliegveld, geen geluidsoverlast van vliegtuigen!

dicht bij luchthaven

omgeving

dicht bij luchthaven

Mooie ruime kamer

Netjes en ruim

Mooie ruime kamer

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Aanrader

Ideaal voor als je smorgens vroeg vliegt. Je kan er een tiptop ontbijt krijgen vanaf 3u30 en staat op 5min aan de luchthaven. Modern, ruime kamer

Gunstig gelegen.

Badkamer kan wat ruimer en moderner.

Ruime kamers. Vlakbij Keflavik int. airport.

Het bed ligt super lekker!

Het bed ligt super lekker!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Bed and Breakfast Keflavík Airport Hotel